-
5000 χλμ ε???γιατι δεν το παιζεις στοιχημα στο ιντερνετ να βγαλεις και λεφτα??βαλε λιγα ομως,δεν ξερεις τι γινεται..εχω κανει με το gt 6500 χλμ και το κραου ακομα..εκτος κ αν ειχα δυνατα το ραδιο κ δεν το ακουσα.
-
Τι συντήρηση δηλαδή έχουν τα 2(?) 'turbo'?
'Ελεος πια, τόσο τεχνοφοβικοί είμαστε που ένας κινητήρας που απλώς συνδυάζει 2 εξαρτήματα που μεμονωμένα είναι σε ευρύτατη χρήση μας τρομάζει ΤΟΣΟ?
Όσοι πάντως λένε :
-
πως είναι μεγάλο ρίσκο ο TSi **επειδή **έχει υπερτροφοδότη και τουρμπίνα
-
είναι 'πιεσμένος' **επειδή **βγάζει 170 άλογα απο 1400κ.εκ
απλώς λένε σαχλαμάρες.
edit: όσον αφορά τη σουπερ αμόλυβδη, εφόσον η εταιρία λέει πως δεν έχει πρόβλημα προανάφλεξης με απλή αμόλυβδη τελείωσε. Ο κινητήρας είναι οκ. Απλώς λόγω σχεδιασμού μπορεί να *εκμεταλευτεί *μια βενζίνη πολλών οκτανίων ενώ οι συμβατικοί κινητήρες δεν μπορούν.
-
-
EDDIE_147, αστειεύεσαι, έτσι;
-
μην το παρακανουμε...εγω ειμαι απο αυτους που αμφισβητουν την αξιοπιστια του tsi ομως σιγα ρε παιδια μην τα παιξει στα 5000χλμ...ενταξει μην το γυρισουμε και στις μα...ιες τωρα...Εγω πιστευω οτι αν ειναι να βγαλει ζημιες, θα βγαλει αφου φορτωθει με μερικες δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα.
-
Γιατι την αμφισβητείς την αξιοπιστία του TSi?
Αμφισβητείς και την αξιοπιστία του 3.2 κινητήρα του Tuareg? Είναι πιο περίπλοκος απο τον TSi.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατι την αμφισβητείς την αξιοπιστία του TSi?Αμφισβητείς και την αξιοπιστία του 3.2 κινητήρα του Tuareg? Είναι πιο περίπλοκος απο τον TSi.
γιατι;
(σοβαρα ρωταω) -
παιδια εχω πει πολλες φορες την αποψη μου. Ομως ειναι αδικο να αναφερω συνεχεια τι νομιζω οτι θα βγαλει(π.χ φθορες σε τουρμπο-κομπρεσσορα, αυξημενη καταναλωση λαδιου ή οτιδηποτε αλλο) απο την στιγμη που δεν εχω ακουσει τιποτα ακομη. Απλα προσωπικα δεν θελω να ρισκαρω με 25000
-
Δε φοβήθηκες μήπως κάψει λάδια το civic ή μηπως έχει φθορές στο vtec?
-
οχι φιλε μου διοτι απλα κανενα μαματο σιβικ δεν καιει λαδια ουτε βγαζει ζημιες στο vtec...τωρα μπαινεις σε αλλα χωραφια αξιοπιστιας οπου απλα η χοντα ειναι σε δικη της κατηγορια...Μιλαμε για ενα αυτοκινητο με 1800 κυβικα ατμοσφαιρικο που να αποδιδει 140 αλογα. Δεν ειναι το ιδιο και η συγκριση που κανεις ειναι αστοχη
-
TO TSI TO ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΟΙΩΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
ΟΜΩΣ...ΤΟ SERVICE STH VW ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ 340Ε ΣΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ FSI.ΣΕNAN TOYRBOKINHTHΡΑ ΤSI TO KOΣΤΟΣ ΤΟΥ SERVICE EKTINAΣΣΕΤΑΙ.Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 2ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΟ ΟPEL ASTRA EXEI EΓΓΥΣΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ SΕRVICE 150E.EPOMEΝΩΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ 1.6 GOLF FSI(105HP) KAI ASTRA GTC 1.6(115HP).DOVE E LA FELICITA?
-
TO TSI TO ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΟΙΩΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
ΟΜΩΣ...ΤΟ SERVICE STH VW ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ 340Ε ΣΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ FSI.ΣΕNAN TOYRBOKINHTHΡΑ ΤSI TO KOΣΤΟΣ ΤΟΥ SERVICE EKTINAΣΣΕΤΑΙ.Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 2ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΟ ΟPEL ASTRA EXEI EΓΓΥΣΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ SΕRVICE 150E.EPOMEΝΩΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ 1.6 GOLF FSI(115HP) KAI ASTRA GTC 1.6(105HP).DOVE E LA FELICITA?
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
οχι φιλε μου διοτι απλα κανενα μαματο σιβικ δεν καιει λαδια ουτε βγαζει ζημιες στο vtec...τωρα μπαινεις σε αλλα χωραφια αξιοπιστιας οπου απλα η χοντα ειναι σε δικη της κατηγορια...Εγω έχω εξαιρετικά καλή γνώμη για την αξιοπιστία της Honda, δεν αντιλέγω στο ότι το civic σου θα είναι αξιόπιστο. Γιατί να μην είναι και το Golf όμως?
Μιλαμε για ενα αυτοκινητο με 1800 κυβικα ατμοσφαιρικο που να αποδιδει 140 αλογα. Δεν ειναι το ιδιο και η συγκριση που κανεις ειναι αστοχη
Γιατί είναι άστοχη? Γιατι εκ προοιμίου ένα ατμοσφαιρικό με 140 άλογα ειναι πιο αξιόπιστο απο ενα υπερτροφοδοτούμενο? Θα ήθελα να μου το τεκμηριώσεις μιας και φαίνεσαι σίγουρος.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Για την αξιοπιστία του TSI εντάξει είναι νωρίς να πει κάποιος κάτι.
Μα πως;;; τόσοι έχουν σπάσει και θα σπάσουν, παντού το λένε
Στο AMS πάντως όταν διάβαζα έλεγε ότι μένει στο χρόνο να δουμε κατά πόσο αυτή η καινοτομία θα είναι αξιόπιστη. Όμως σε ένα αυτοκίνητο με 2 υπερσυμπιεστές (στα 1.400 κυβικά!!!) δεν υπάρχει και μεγαλύτερο κόστος στο σερβις; Σίγουρα παίρνει περισσότερο λάδι που πρέπει να είναι συνθετικό.
Μεγαλύτερο κόστος στο σέρβις; πόσο; ξέρεις κάτι παραπάνω; Περισσότερα λίτρα λάδι; σίγουρα κι όλας;
Η κατανάλωση όσο και αν λένε ότι κυμαίνεται στα επίπεδα του 1.6FSI αν το πατήσεις δε νομίζω να κυμαίνεται το ίδιο όσο και αν σανιδώσεις τον 1600άρη. Αλλά και μέσα στην πόλη δεν ξέρω κατά πόσο είναι αυτή που λέει ο κατασκευαστής. Αν έχει κάνενας TSI ας μας πει πόσο καίει σε νορμαλ οδήγηση στην πόλη.
Ίδια κατανάλωση με 25 περισσότερα άλογα; Τελικά πόσο καίει αυτός ο TSI;
Εκείνο ύστερα που με απασχολεί είναι επειδή έχει μια νομίζω πιο περίπλοκη κατασκευή αν πάθει κάτι, αν μπορέσουν να στο ρυθμίσουν σωστά. Γιατί ο μηχανικός υπερσυμπιεστής δουλεύει χαμηλά ο καυσαερίων πιο ψηλά. Αυτό αν κάτι στραβωσει, έχουν την τεχνογνωσία (εντάξει κάνουν σεμινάρια οι μηχανικοί) να στο ρυθμίσουν σωστά το μοτέρ και να μην αναγκάζεσαι κάθε τόσο να πηγαίνεις στο συνεργείο; Καλά τα άλογα αλλά όσα πολύπλοκο είναι το μοτέρ τόσο αν κάτι στραβώσει θέλει και περισσότερο ψάξιμο από το μηχανικό και μηχανικό που να γνωρίζει. Θα δείξει ο χρόνος για την αξιοπιστία του που στο παρελθόν στους G40 και G60 ήταν για κλάματα. Από τότε βέβαια μέχρι σήμερα έχουν περάσει χρόνια. Ίδωμεν.
Γιατί σε απασχολεί; TSI πήρες;
-
θα σπάσει
-
είναι άσχετοι και δεν θα ξέρουν να τον φτιάξουν
-
Ούτε ολόκληρο κινητήρα θα μπορέσουν να βάλουν, οπότε...
-
αλλαγή αυτοκινήτου
Για τις βενζίνες ναι στην Ελλάδα είναι από τις χειρότερες. Πόσες έρευνες από πανεπιστήμια στην Ελλάδα λένε ποσοστά νοθείας. Δεν είναι θεωρίες συνομισίας ότι η ελληνικη βενζίνη είναι κατώτερη από αυτές άλλων χωρών. Είναι μια πραγματικότητα που φαίνεται και από μελέτες και το λένε και πολλοι οι μηχανικοί. Εντάξει αν κάποιοι δεν το ξέρουν αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει το πρόβλημα με την ποιότητα της βενζίνης.
Και φυσικά ΜΟΝΟ τα TSI/TFSI θα χαλάσουν λόγω βενζίνης. Όλα τ'άλλα έχουν ειδικά φίλτρα. Επίσης στα βενζινάδικα υπάρχουν ειδικοί αισθητήρες και χαλάνε τη βενζίνη μόλις μπει TSI/TFSI.
10 αντλίες βενζίνης και 2 κινητήρες έχω αλλάξει μέχρι τώρα με 95άρα
Γιατί Ikar δεν έχει ο τουρμπίσιος μεγαλύτερη απαίτηση σε λάδι; Ένας ατμοσφαιρικός 1400άρης παίρνει το ίδιο λάδι στο μοτέρ με έναν τουρμπίσιο; Και τι λάδι του βάζεις; Το ίδιο με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Αν κάνω λάθος ακούω πόσο λάδι παίρνει ένας ατμοσφαιρικός 1400άρης και πόσο ένας τουρμπίσιος (από όσο ξέρω επαναλάμβανω οι τουρμπίσοι παίρνουν και παραπάνω και συνθετικό που είναι και πιο ακριβό). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.
Ξέρεις Ikar πόσο καίει ο TSI μέσα στην πόλη. Αν ξέρεις αντί να αναρωτιέσαι σαν εμένα πες το μου να το μάθω και εγώ. 'Αυτό που δεν θα πρέπει να περιμένει κανείς, είναι κατανάλωση αντίστοιχη με αυτή του ατμοσφαιρικού 1.4 ή έστω του 1.6! Όταν έχεις ένα κινητήρα με 170 ίππους πρέπει να τον συγκρίνεις με κινητήρες ανάλογης απόδοσης (και βέβαια να συνυπολογίζεις και τον τρόπο οδήγησης, κατά πόσο επιδιώκεις δηλαδή να χρησιμοποιήσεις όλη αυτή τη δύναμη), αλλιώς κάνεις λάθος σύγκριση' http://news.pathfinder.gr/automoto/revi ... olfgt.html
Το γιατί με απασχολεί άστο σε εμένα για τον TSI. Αν πήρα ή όχι και αυτό όταν το κάνω ή αν το έχω κάνει θα το απαντήσω όταν εγώ θα το θελήσω.
Στο σχολιασμό σου για τις βενζίνες εσύ λες για τους TSI ίσως γιατί γνωρίζεις κάτι παραπάνω. Εγώ γενικά αναφέρθηκα.
-
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
TO TSI TO ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΝΟΙΩΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΜΠΟΥΣΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.ΟΜΩΣ...ΤΟ SERVICE STH VW ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΕΙΝΑΙ 340Ε ΣΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ FSI.ΣΕNAN TOYRBOKINHTHΡΑ ΤSI TO KOΣΤΟΣ ΤΟΥ SERVICE EKTINAΣΣΕΤΑΙ.Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 2ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΟ ΟPEL ASTRA EXEI EΓΓΥΣΗ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ SΕRVICE 150E.EPOMEΝΩΣ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ 1.6 GOLF FSI(115HP) KAI ASTRA GTC 1.6(105HP).DOVE E LA FELICITA?
Πες σε κάποιους που αμφισβητούν ότι το σέρβις ενός τουρμπίσιου είναι πιο δαπανηρό από ενός ατμοσφαιρικού. Δυστηχώς το να βλέπεις ένα θέμα όσο μπορείς πιο ψύχραιμα είναι πιο δύσκολο. Το ευκολο είναι οι ειρωνίες χωρίς επιχειρήματα.
-
Εντάξει πλακίτσα κάνουμε, αλλά η πραγματικότητα είναι λίγο ύποπτη ως τώρα για τις εργοστασιακές μετατροπές. Για το cooper S ακούγονται διάφορα μπαμ από τα service της BMW. Για τον TSI η αλήθεια θα φανεί αργότερα. Πάντως ο συνδυασμός turbo, compressor και υψηλή συμπίεση δεν νομίζω να προσφέρεται για τρελά σκισήματα στη ζέστη της Μπανανίας.
Θα δείξει η νεκροψία... -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Γιατί Ikar δεν έχει ο τουρμπίσιος μεγαλύτερη απαίτηση σε λάδι; Ένας ατμοσφαιρικός 1400άρης παίρνει το ίδιο λάδι στο μοτέρ με έναν τουρμπίσιο; Και τι λάδι του βάζεις; Το ίδιο με τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Αν κάνω λάθος ακούω πόσο λάδι παίρνει ένας ατμοσφαιρικός 1400άρης και πόσο ένας τουρμπίσιος (από όσο ξέρω επαναλάμβανω οι τουρμπίσοι παίρνουν και παραπάνω και συνθετικό που είναι και πιο ακριβό). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος που γνωρίζει καλύτερα.
3,6 lt και οι 2, το ίδιο λιπαντικό 5/30 προδιαγραφή 504.00 κάθε 2 χρόνια/ανάλογα με τη λυχνία. Ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός FSI παίρνει περίπου 4,2 λίτρα κι ο TFSI κατά περίεργη σύμπτωση τα ίδια.
Ξέρεις Ikar πόσο καίει ο TSI μέσα στην πόλη. Αν ξέρεις αντί να αναρωτιέσαι σαν εμένα πες το μου να το μάθω και εγώ. 'Αυτό που δεν θα πρέπει να περιμένει κανείς, είναι κατανάλωση αντίστοιχη με αυτή του ατμοσφαιρικού 1.4 ή έστω του 1.6! Όταν έχεις ένα κινητήρα με 170 ίππους πρέπει να τον συγκρίνεις με κινητήρες ανάλογης απόδοσης (και βέβαια να συνυπολογίζεις και τον τρόπο οδήγησης, κατά πόσο επιδιώκεις δηλαδή να χρησιμοποιήσεις όλη αυτή τη δύναμη), αλλιώς κάνεις λάθος σύγκριση' http://news.pathfinder.gr/automoto/revi ... olfgt.html
Δεν ξέρω πόσο καίει ο TSI στην πόλη, ξέρω για το GT και το GTI. Από τι εξαρτάται η κατανάλωση στην πόλη;
Το γιατί με απασχολεί άστο σε εμένα για τον TSI. Αν πήρα ή όχι και αυτό όταν το κάνω ή αν το έχω κάνει θα το απαντήσω όταν εγώ θα το θελήσω.
Στο σχολιασμό σου για τις βενζίνες εσύ λες για τους TSI ίσως γιατί γνωρίζεις κάτι παραπάνω. Εγώ γενικά αναφέρθηκα.
Είμαι άσχετος -κι εγκάθετος-
Γενικό σχόλιο: Αν τον έβγαζε κάποια από τις BMW/Honda/Alfa/PSA θα ήταν ίδια τα σχόλια;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
οχι φιλε μου διοτι απλα κανενα μαματο σιβικ δεν καιει λαδια ουτε βγαζει ζημιες στο vtec...τωρα μπαινεις σε αλλα χωραφια αξιοπιστιας οπου απλα η χοντα ειναι σε δικη της κατηγορια...
Εγω έχω εξαιρετικά καλή γνώμη για την αξιοπιστία της Honda, δεν αντιλέγω στο ότι το civic σου θα είναι αξιόπιστο. Γιατί να μην είναι και το Golf όμως?
Μιλαμε για ενα αυτοκινητο με 1800 κυβικα ατμοσφαιρικο που να αποδιδει 140 αλογα. Δεν ειναι το ιδιο και η συγκριση που κανεις ειναι αστοχη
Γιατί είναι άστοχη? Γιατι εκ προοιμίου ένα ατμοσφαιρικό με 140 άλογα ειναι πιο αξιόπιστο απο ενα υπερτροφοδοτούμενο? Θα ήθελα να μου το τεκμηριώσεις μιας και φαίνεσαι σίγουρος.
πρωτα απο ολα θα σου πω οτι διατηρω ακομα ενα τουρμπο αυτοκινητο για σχεδον 14 χρονια... οι επιφυλαξεις μου εχουν να κανουν με τις εκ προοιμιου αυξημενες φθορες που εχουν τα τουρμπο συγκριτικα με τα ατμοσφαιρικα ειδικα σε κακη χρηση(ξερεις οταν ειναι κρυο απαγορευεται να το πιεσεις στα ορια του ή οτι πρεπει να περιμενεις με μηχανη ανοιχτη για λιγο μετα απο ταξιδι ή εντονη πιεση ή πριν σβησεις κλπ) αλλα και στην περιπτωση της vw στο κακο παρελθον της στα τουρμπο και δει στα compressor. Επισης με ενοχλει το γεγονος οτι πρεπει να ελεγχω την σταθμη των λαδιων σε πολυ τακτα χρονικα διαστηματα...(τα προ tsi, fsi μοτερ δημιουργησαν και εδω κακο προηγουμενο...)Οπως προειπα ομως οι παραδοσεις ειναι για να σπανε οποτε αφηνω τον χρονο και τους χρηστες να μου απαντησουν. Φανταζομαι οτι μια εταιρεια σαν την vw θα εμαθε απο τα λαθη της.Σκεφτομενος τα δικα μου κριτηρια στα οποια η αξιοπιστια ειναι ιδιαιτερα σημαντικος παραγοντας και σε συνδυασμο της αποφασης μου να μην διαθεσω χρηματα σε αυτοκινητο την επομενη 5ετια αλλα και στη 7ετη εγγυηση του σιβικ δεν προτιμησα το gt παρολο που το ειδα. Φυσικα οπως ειδες δεν ενστερνιζομαι τις αποψεις οτι θα χαλασει αμεσως απλα δεν ειμαι διατεθειμενος να ρισκαρω με 25000
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Πες σε κάποιους που αμφισβητούν ότι το σέρβις ενός τουρμπίσιου είναι πιο δαπανηρό από ενός ατμοσφαιρικού. Δυστηχώς το να βλέπεις ένα θέμα όσο μπορείς πιο ψύχραιμα είναι πιο δύσκολο. Το ευκολο είναι οι ειρωνίες χωρίς επιχειρήματα.Το Service του TSi έχει το ίδιο κόστος με το Service του FSI. Τελεία και παύλα.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Πες σε κάποιους που αμφισβητούν ότι το σέρβις ενός τουρμπίσιου είναι πιο δαπανηρό από ενός ατμοσφαιρικού. Δυστηχώς το να βλέπεις ένα θέμα όσο μπορείς πιο ψύχραιμα είναι πιο δύσκολο. Το ευκολο είναι οι ειρωνίες χωρίς επιχειρήματα.
Το Service του TSi έχει το ίδιο κόστος με το Service του FSI. Τελεία και παύλα.
Μέχρι να χρειαστεί συντήρηση το τούρμπο, φαντάζομαι!
Σε πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή...
-
§
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μέχρι να χρειαστεί συντήρηση το τούρμπο, φαντάζομαι!Σε πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, δηλαδή...
E, εντάξει δε νομίζω να υπάρχει παράπονο όταν κάποια στιγμή χρειαστεί συντήρηση (ελπίζω όχι πιο δαπανηρή σε σχέση με το κόστος ενός τυπικού service), ειδικά όταν έχει ανταμείψει τον κάτοχο με την απόδοση.
Και ο haldex θέλει συντήρηση, θα πρέπει να το θεωρούμε τόσο μείον;
§
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?