Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και μπορεί κάποιος να κινηθεί εκει ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και μπορεί κάποιος να κινηθεί εκει ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    37
    281
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greekinfo last edited by

      Καλησπέρα στην παρέα σας

      Θέλω να κάνω μια ερώτηση που θέλω να μου απαντήσετε αν είναι δυνατόν και με παραπομπές σε ανάλογες επίσημες πηγές

      Λοιπόν πρόκειται για την ΛΕΑ Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και πότε μπορεί κάποιος να κινηθεί εκεί ??

      Μπορεί παράδειγμα να την χρησιμοποιεί και να απομακρύνεται μόνο αν έρχεται όχημα πρώτης ανάγκης ??

      Μην με κράξετε αλλά είναι θέμα που συζητώ με φίλους αλλά εσείς εδώ έχετε περισσότερες γνώσεις σχετικά

      Σας ευχαριστώ για την υπομονή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greekinfo last edited by

        Καλησπέρα στην παρέα σας

        Θέλω να κάνω μια ερώτηση που θέλω να μου απαντήσετε αν είναι δυνατόν και με παραπομπές σε ανάλογες επίσημες πηγές

        Λοιπόν πρόκειται για την ΛΕΑ Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και πότε μπορεί κάποιος να κινηθεί εκεί ??

        Μπορεί παράδειγμα να την χρησιμοποιεί και να απομακρύνεται μόνο αν έρχεται όχημα πρώτης ανάγκης ??

        Μην με κράξετε αλλά είναι θέμα που συζητώ με φίλους αλλά εσείς εδώ έχετε περισσότερες γνώσεις σχετικά

        Σας ευχαριστώ για την υπομονή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          greekinfo last edited by

          Καλησπέρα στην παρέα σας

          Θέλω να κάνω μια ερώτηση που θέλω να μου απαντήσετε αν είναι δυνατόν και με παραπομπές σε ανάλογες επίσημες πηγές

          Λοιπόν πρόκειται για την ΛΕΑ Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και πότε μπορεί κάποιος να κινηθεί εκεί ??

          Μπορεί παράδειγμα να την χρησιμοποιεί και να απομακρύνεται μόνο αν έρχεται όχημα πρώτης ανάγκης ??

          Μην με κράξετε αλλά είναι θέμα που συζητώ με φίλους αλλά εσείς εδώ έχετε περισσότερες γνώσεις σχετικά

          Σας ευχαριστώ για την υπομονή

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sergeant last edited by

            Απ'όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία στις λωρίδες ασφαλείας, για τον λόγο ότι είναι... 'Ασφαλείας'!
            Χρησιμοποιειται από οχήματα που πρέπει να σταματήσουν λόγω βλαβης, η για να διερχονται Γρήγορα ασθενοφόρα, πυροσβεστική ή αστυνομία...

            Βέβαια, εμείς οι έξυπνοι οι Γραικύλοι, την χρησιμοποιούμε για να προσπεράσουμε τους άλλους τους μα....! που πηγαινουν κανονικά και να τους βγουμε μπροστα (από δεξιά)! Και όσο και να μας φαίνεται παράξενο , αυτός είναι και ένας κύριος λόγος που π.χ. στην ΕΟ 'μποτιλιάρονται' τα αυτοκίνητα.

            Στην Ευρώπη πάντως, η λωρίδα ασφαλείας τηρείται με θρησκευτική ευλάβεια!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              caryothraystis last edited by

              Οπως λέει και η λέξη: ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ.

              Ξέρω πάντως ότι σε περίπτωση που παρενοχλήσεις (για οποιοδήποτε λόγο) τη διέλευση ασθενοφόρου-περιπολικού-πυροσβεστικού πας δικάσιμος (ή κάπως έτσι, με τα νομικά δεν τα πάω καλά).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                caryothraystis last edited by

                Ο χρήστης sergeant έγραψε:

                Στην Ευρώπη πάντως, η λωρίδα ασφαλείας τηρείται με θρησκευτική ευλάβεια!

                Ορκο μην παίρνεις πάντως...

                Τα πρόστιμα είναι τέτοια που σε κάνουν να αλλαξεις πίστη! Μιλάμε για καμπανάρες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-lappas last edited by

                  Η ΛΕΑ υπάρχει αφενός για να παρέχει ασφαλή χώρο στα οχήματα που έχουν ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης, σκασμένου ελαστικού κλπ, και αφετέρου για να έχουν εύκολη πρόσβαση τα περιπολικά, πυροσβεστικά ασθενοφόρα σε κάθε σημείο του αυτοκινητόδρομου ακόμα και όταν αυτός έχει πάρα πολύ πυκνή κίνηση. Η κίνηση άλλων οχημάτων στην ΛΕΑ απαγορεύεται αυστηρώς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dap last edited by

                    Ο χρήστης sergeant έγραψε:
                    Απ'όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία στις λωρίδες ασφαλείας, για τον λόγο ότι είναι... 'Ασφαλείας'!
                    Χρησιμοποιειται από οχήματα που πρέπει να σταματήσουν λόγω βλαβης, η για να διερχονται Γρήγορα ασθενοφόρα, πυροσβεστική ή αστυνομία...

                    Βέβαια, εμείς οι έξυπνοι οι Γραικύλοι, την χρησιμοποιούμε για να προσπεράσουμε τους άλλους τους μα....! που πηγαινουν κανονικά και να τους βγουμε μπροστα (από δεξιά)! Και όσο και να μας φαίνεται παράξενο , αυτός είναι και ένας κύριος λόγος που π.χ. στην ΕΟ 'μποτιλιάρονται' τα αυτοκίνητα.

                    Στην Ευρώπη πάντως, η λωρίδα ασφαλείας τηρείται με θρησκευτική ευλάβεια!

                    Ως συνηθως στην Γραικια μπορει να εφαρμοστει μονο σε λιγες περιπωσεις.
                    Π.Χ στην Αθηνων -Κορινθου ΝΑΙ μιας και υπαρχουν αλλες τρεις λωριδες κυκλοφοριας,στην Κορινθου-Πατρων ΟΧΙ μιας και στο μεγαλυτερο μερος της εχει ΜΙΑ λουριδα ανα κατευθυνση.
                    Αναγκαστικα ολοι οι βραδυπορουντες (πρεπει και ) πανε δεξια,οι προβλεποντες τα απεναντι τους προσπερασματα (σωστα ) την καταπατουν και αυτοι και μονο οι τζαναμπετηδες οδηγουν πανω στη μοναδικη λουριδα.
                    Αν ολοι οδηγουσαμε 'νομιμα' το ταξειδι Κορινθος -Πατρα θα διαρκουσε κατι μερονυχτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      caryothraystis last edited by

                      Δε νομίζω να μπορεί κάποιος να σταθμεύσει (έστω και αλλάξει λάστιχο) στη ΛΕΑ.

                      Οπως είπα άμα τύχει και εκείνη τη στιγμή πρεπει να περάσει ένα ασθενοφόρο, την έχεις ΠΟΛΥ ασχημα.

                      Για να μας διαφωτίσει κάποιος γιατί κι εγώ είμαι περίεργος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        christos-lappas last edited by

                        Ο χρήστης DAP έγραψε:

                        Απ'όσο γνωρίζω, δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία στις λωρίδες ασφαλείας, για τον λόγο ότι είναι... 'Ασφαλείας'!
                        Χρησιμοποιειται από οχήματα που πρέπει να σταματήσουν λόγω βλαβης, η για να διερχονται Γρήγορα ασθενοφόρα, πυροσβεστική ή αστυνομία...

                        Βέβαια, εμείς οι έξυπνοι οι Γραικύλοι, την χρησιμοποιούμε για να προσπεράσουμε τους άλλους τους μα....! που πηγαινουν κανονικά και να τους βγουμε μπροστα (από δεξιά)! Και όσο και να μας φαίνεται παράξενο , αυτός είναι και ένας κύριος λόγος που π.χ. στην ΕΟ 'μποτιλιάρονται' τα αυτοκίνητα.

                        Στην Ευρώπη πάντως, η λωρίδα ασφαλείας τηρείται με θρησκευτική ευλάβεια!

                        Ως συνηθως στην Γραικια μπορει να εφαρμοστει μονο σε λιγες περιπωσεις.
                        Π.Χ στην Αθηνων -Κορινθου ΝΑΙ μιας και υπαρχουν αλλες τρεις λωριδες κυκλοφοριας,στην Κορινθου-Πατρων ΟΧΙ μιας και στο μεγαλυτερο μερος της εχει ΜΙΑ λουριδα ανα κατευθυνση.
                        Αναγκαστικα ολοι οι βραδυπορουντες (πρεπει και ) πανε δεξια,οι προβλεποντες τα απεναντι τους προσπερασματα (σωστα ) την καταπατουν και αυτοι και μονο οι τζαναμπετηδες οδηγουν πανω στη μοναδικη λουριδα.
                        Αν ολοι οδηγουσαμε 'νομιμα' το ταξειδι Κορινθος -Πατρα θα διαρκουσε κατι μερονυχτα.

                        Η Εθνική Κορίνθου – Πατρών δεν έχει ΛΕΑ εκτός από ελάχιστα σημεία μήκους λίγων χιλιομέτρων στα οποία είναι όντως κλειστός αυτοκινητόδρομος. Στο μεγαλύτερο μήκος της έχει μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και έρεισμα πάνω στο οποίο ο ΚΟΚ επιτρέπει την κίνηση εφόσον αυτό διευκολύνει το προσπέρασμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης DAP έγραψε:

                          Ως συνηθως στην Γραικια μπορει να εφαρμοστει μονο σε λιγες περιπωσεις.
                          Π.Χ στην Αθηνων -Κορινθου ΝΑΙ μιας και υπαρχουν αλλες τρεις λωριδες κυκλοφοριας,στην Κορινθου-Πατρων ΟΧΙ μιας και στο μεγαλυτερο μερος της εχει ΜΙΑ λουριδα ανα κατευθυνση.
                          Αναγκαστικα ολοι οι βραδυπορουντες (πρεπει και ) πανε δεξια,οι προβλεποντες τα απεναντι τους προσπερασματα (σωστα ) την καταπατουν και αυτοι και μονο οι τζαναμπετηδες οδηγουν πανω στη μοναδικη λουριδα.
                          Αν ολοι οδηγουσαμε 'νομιμα' το ταξειδι Κορινθος -Πατρα θα διαρκουσε κατι μερονυχτα.

                          Το 'περίεργο' με τους Έλληνες είναι ότι στην Κορίνθου-Πατρών δεν πάνε δεξιά, ενώ θα πρέπε για να μην καθυστερούν και εκεί που είναι 3 λωρίδες πηγαίνουν από τη ΛΕΑ

                          Το επίσης εκνευριστικό είναι με τους τουρίστες που έχουν μάθει να τηρούν τη ΛΕΑ και θεωρούν παράνομο να την 'παραβιάζουν' στην Κορίνθου-Πατών και στον ΒΟΑΚ.

                          Δεν ξέρου ότι εντώ είναι ελλάντα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sttpod last edited by

                            Η ΛΕΑ σηματοδοτειται με 'λευκε συνεχομενη γραμμη'= ντουβαρι. Αρα... δεν επιτρεπετε να την παταμε και να κινουμαστε εκει. Το βιβλιο με τα σηματα αν θυμαμαι καλα λεει πως μπορει ενα αυτοκινητο να σταματησει στη ΛΕΑ ακομα κι αν ο οδηγος δεν αισθανεται καλα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lukeduke last edited by

                              Θυμάστε πριν απο δυό, τρεις χειμώνες τις τρομερές χιονοπτώσεις που είχαν ως αποτέλεσματων εγκλωβισμό αρκετών αυτ/των στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης;

                              Θυμάστε που έπρεπε με πολύ κόπο και γκρεμίζοντας το κεντρικό διάζωμα σε πολλά σημεία να φτάσουν απο το αντίθετο ρεύμα τα εκχιονιστικά και τα διασωστικά στα προβληματικά σημεία (είχαν επιστρατευτεί ακόμα και ΤΟΜΠ του στρατού ); Ο λόγος ήταν η φρακαρισμένη απο κολλημένα αυτοκίνητα ΛΕΑ που έκανε την πρόσβαση αδύνατη..

                              Τα παραπάνω θα είχαν εύκολα αποφευχθεί αν δεν υπήρχε (υπάρχει) η ζωώδης συνήθεια της μετατροπής της ΛΕΑ σε εξτρά λωρίδα κυκλοφορίας σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

                              Στην Κορίνθου-Πατρών τα σημεία που δεν έχουν κεντρική νησίδα δεν πρέπει λογικά να θεωρούνται αυτοκινητόδρομος και η ΛΕΑ δεν ισχύει όπως γράφει και ο Χρήστος.
                              Σύχρονοι αυτοκινητόδρομοι όπως η Αττική Οδός έχουν ΛΕΑ και στα αριστερά πάντως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kacey last edited by

                                Για οποιονδηποτε ΕΚΤΑΚΤΟ λογο χρειαστει να ακινητοποιηθει οχημα στην ΕΟ, προφανως θα (και πρεπει να) το κανει στην ΛΕΑ. Εκτακτος λογος μπορει να ειναι αδιαθεσια του οδηγου, βλαβη του οχηματος ή λαστιχο (εκει θες δεν θες, πρεπει να σταματησεις). Απο κει και περα μονο οχηματα εκτακτης αναγκης μπορουν να ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ στην ΛΕΑ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bit last edited by

                                  Η ΛΕΑ σε κάθε νέο κόμβο μετατρέπεται σε Λωρίδα Επιτάχυνσης. Έχω τύχει σε ατύχημα με ζώ ο δίποδο που νομιζε ότι ήταν έξυπνος και προσπερνώντας από δεξιά μέσω της ΛΕΑ βρέθηκε ξαφνικά να γίνεται ένα με κάποιον που εισερχόταν στην Ε.Ο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    luck last edited by

                                    Στη Λωρίδα έκτακτης ανάγκης, μπορεί να κινηθεί κάποιος ή να σταθμεύσει μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Η ονομασία της λωρίδας το λέει από μόνη της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      1. Η 'συνεχής κίνηση' στη Λ.Ε.Α. απαγορεύεται. Σε περιπτώσεις όπως π.χ. την Αθηνών-Πατρών, όπου είναι γνωστό το θέμα των αυτοκινήτων 'δύο ταχυτήτων' κι εφόσον δεν υπάρχει μεγάλη συμφόρηση... ε, μην το παρακάνουμε, επιτρέπεται προσωρινά βάσει ντόπιων 'εθίμων' και χάριν ασφαλείας! Γενικά, η στιγμιαία χρήση της Λ.Ε.Α. δεν απαγορεύεται, αν γίνεται για λόγους ασφαλείας.
                                      2. Η κίνηση σε αυτή και απομάκρυνση όταν πλησιάζει ασθενοφόρο κτλ δε στέκει, υπό τη λογική ότι σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος (όπου και υφίσταται η ανάγκη της Λ.Ε.Α. για οχήματα έκτακτης ανάγκης) δε μπορείς να επιλέξεις άμεσα τη θέση σου στον δρόμο.
                                      3. Στο εξωτερικό υπάρχουν φορές που γίνεται χρήση της Λ.Ε.Α., σε ειδικές περιπτώσεις μεγάλης αιχμής (έκτακτα συμβάντα, όπως εκκενώσεις χώρων μετά από εκδηλώσεις αθλητικές, πολιτιστικές κτλ), για πολύ μικρό χρονικό διάστημα και πάντα με κατάλληλη σήμανση, με σκοπό την προσωρινή αύξηση της κυκλοφοριακής ικανότητας του δρόμου και ταχύτερη εξυπηρέτηση του έκτακτου φόρτου.
                                      4. Στην Ελλάδα η χρήση της Λ.Ε.Α. π.χ. στην Εθνική Οδό το πρωι δημιουργεί μεγαλύτερα προβλήματα συνολικά, αφού η Λ.Ε.Α. είναι διακοπτόμενη και η είσοδος-έξοδος από τη Λ.Ε.Α. προκαλεί εμπλοκές στη δεξιά λωρίδα και μείωση της ικανότητας στο τμήμα αυτό.
                                      5. Στη Αττική Οδό αριστερά δεν υπάρχει Λ.Ε.Α., αλλά η λεγόμενη 'λωρίδα καθοδήγησης' ορισμένου πλάτους (γύρω στο 1μ) όπως προβλέπεται από τους σύγχρονους κανονισμούς Οδοποιϊας, για την ασφαλή απόσταση από το διαχωριστικό διάζωμα.
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        για το 1)

                                        στα σημεια της Αθηνων-Πατρων που αναφερεις (υποθετω μιλας για τα σημεια που υπαρχει μια λωριδα ανα κατευθυνση και οι αργοι πανε τερμα δεξια ωστε να τους προσπερνανε), δεν υπαρχει ΛΕΑ. Αυτο που υπαρχει δεν επαρκει για να χωραει ενα αυτοκινητο να κινηθει κανονικα, αρα ειναι ερισμα και οχι ΛΕΑ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          caryothraystis last edited by

                                          Από τη στιγμή που μιλάμε για 'λωρίδα' μπορεί να σταθμεύσει κάποιος εστω και για λίγο;

                                          αυτό δεν εχω καταλάβει ακόμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            di0 last edited by

                                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                            4. Στην Ελλάδα η χρήση της Λ.Ε.Α. π.χ. στην Εθνική Οδό το πρωι δημιουργεί μεγαλύτερα προβλήματα συνολικά, αφού η Λ.Ε.Α. είναι διακοπτόμενη και η είσοδος-έξοδος από τη Λ.Ε.Α. προκαλεί εμπλοκές στη δεξιά λωρίδα και μείωση της ικανότητας στο τμήμα αυτό.

                                            Αυτό είναι το βασικότερο πρόβλημα ΙΜΗΟ, και όχι μόνο στις Λ.Ε.Α. αλλά σε όλα τα σημεία που υπάρχουν περιθώρια για τέτοια κίνηση (π.χ. Κατεχάκη από Καισαριανή μέχρι Βύρωνα).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr