-
...οι πρώτες λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό, όταν τα λάστιχα της μηχανής αποχαιρετούν την άσφαλτο (δεν είπα το λάστιχο, καθώς τότε μιλάμε για σούζα ή εντο... ) και εμείς αποχαιρετούμε τη μηχανή. Αν δεν είναι η πρώτη φορά που μας συμβαίνει, τότε η φράση γίνεται 'όχι πάλι ρε @@@@@'
Χτες είχα την πρώτη μου ψιλή... Ένα παράξενο μίγμα λαδιού-νερού, άγνωσης αναλογίας και προέλευσης και λίγη δική μου... κουλαμάρα, ήταν αρκετά για να δοκιμάσω αν η άσφαλτος σε εκείνο το σημείο ήταν γερή. Ζημιές σχεδόν μηδέν, σωματικά καλά, αν εξαιρέσεις κάποια μικρά καψιματάκια στα πόδια (φορούσα πολύ χοντρό τζιν, το οποίο απλά λερώθηκε), μόνο ένα παπούτσι χαλασμένο ήταν ο τελικός απολογισμός... Η προσγείωση ευτυχώς ήταν σχεδόν ιδανική, όλως τυχαίως βέβαια, καθώς βρέθηκα όρθιος στα πόδια μου δευτερόλεπτα μετά την επαφή με την άσφαλτο, η οποία είχε πολύ μικρή διάρκεια... Βέβαια και η ταχύτητα πριν την πτώση δεν ήταν μεγάλη, αλλά αρκούσε για να γίνει η ζημιά...
Όπως είπα το πώς ακούμπησα την άσφαλτο ήταν τελείως τυχαίο... και ερωτώ τώρα λοιπόν:
Με δεδομένο φυσικά ότι δεν έχω σκοπό να ξαναπέσω, αλλά και ότι οι στατιστικές είναι πιο δυνατές από τη θέλησή μας, πώς θα μπορούσα να μάθω την τυχαία προσγείωση να μην την κάνω και τόσο τυχαία..? Έχω διαβάσει 2-3 άρθρα σχετικά με το τι κάνουμε αν συμβεί το τυχαίο ή μοιραίο, αλλά αυτά δεν αρκούν για να σου γίνει ένα ενδεχόμενο βίωμα, κάτι αντανακλαστικό...Πώς μπορεί κανείς να 'προπονηθεί', ώστε την επόμενη (φτου-φτου) φορά να ξέρει πώς θα τοποθετηθεί τη στιγμή εκείνη, χωρίς όμως πρώτα να έχει τρέξει σε 40 Moto GP?Μπορεί σε κάποιους να φανεί αστείο το thread, αλλά εμένα η αμηχανία μου τη στιγμή που έφευγα από τη μηχανή δε μου φάνηκε καθόλου αστεία...
-
...οι πρώτες λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό, όταν τα λάστιχα της μηχανής αποχαιρετούν την άσφαλτο (δεν είπα το λάστιχο, καθώς τότε μιλάμε για σούζα ή εντο... ) και εμείς αποχαιρετούμε τη μηχανή. Αν δεν είναι η πρώτη φορά που μας συμβαίνει, τότε η φράση γίνεται 'όχι πάλι ρε @@@@@'
Χτες είχα την πρώτη μου ψιλή... Ένα παράξενο μίγμα λαδιού-νερού, άγνωσης αναλογίας και προέλευσης και λίγη δική μου... κουλαμάρα, ήταν αρκετά για να δοκιμάσω αν η άσφαλτος σε εκείνο το σημείο ήταν γερή. Ζημιές σχεδόν μηδέν, σωματικά καλά, αν εξαιρέσεις κάποια μικρά καψιματάκια στα πόδια (φορούσα πολύ χοντρό τζιν, το οποίο απλά λερώθηκε), μόνο ένα παπούτσι χαλασμένο ήταν ο τελικός απολογισμός... Η προσγείωση ευτυχώς ήταν σχεδόν ιδανική, όλως τυχαίως βέβαια, καθώς βρέθηκα όρθιος στα πόδια μου δευτερόλεπτα μετά την επαφή με την άσφαλτο, η οποία είχε πολύ μικρή διάρκεια... Βέβαια και η ταχύτητα πριν την πτώση δεν ήταν μεγάλη, αλλά αρκούσε για να γίνει η ζημιά...
Όπως είπα το πώς ακούμπησα την άσφαλτο ήταν τελείως τυχαίο... και ερωτώ τώρα λοιπόν:
Με δεδομένο φυσικά ότι δεν έχω σκοπό να ξαναπέσω, αλλά και ότι οι στατιστικές είναι πιο δυνατές από τη θέλησή μας, πώς θα μπορούσα να μάθω την τυχαία προσγείωση να μην την κάνω και τόσο τυχαία..? Έχω διαβάσει 2-3 άρθρα σχετικά με το τι κάνουμε αν συμβεί το τυχαίο ή μοιραίο, αλλά αυτά δεν αρκούν για να σου γίνει ένα ενδεχόμενο βίωμα, κάτι αντανακλαστικό...Πώς μπορεί κανείς να 'προπονηθεί', ώστε την επόμενη (φτου-φτου) φορά να ξέρει πώς θα τοποθετηθεί τη στιγμή εκείνη, χωρίς όμως πρώτα να έχει τρέξει σε 40 Moto GP?Μπορεί σε κάποιους να φανεί αστείο το thread, αλλά εμένα η αμηχανία μου τη στιγμή που έφευγα από τη μηχανή δε μου φάνηκε καθόλου αστεία...
-
...οι πρώτες λέξεις που μας έρχονται στο μυαλό, όταν τα λάστιχα της μηχανής αποχαιρετούν την άσφαλτο (δεν είπα το λάστιχο, καθώς τότε μιλάμε για σούζα ή εντο... ) και εμείς αποχαιρετούμε τη μηχανή. Αν δεν είναι η πρώτη φορά που μας συμβαίνει, τότε η φράση γίνεται 'όχι πάλι ρε @@@@@'
Χτες είχα την πρώτη μου ψιλή... Ένα παράξενο μίγμα λαδιού-νερού, άγνωσης αναλογίας και προέλευσης και λίγη δική μου... κουλαμάρα, ήταν αρκετά για να δοκιμάσω αν η άσφαλτος σε εκείνο το σημείο ήταν γερή. Ζημιές σχεδόν μηδέν, σωματικά καλά, αν εξαιρέσεις κάποια μικρά καψιματάκια στα πόδια (φορούσα πολύ χοντρό τζιν, το οποίο απλά λερώθηκε), μόνο ένα παπούτσι χαλασμένο ήταν ο τελικός απολογισμός... Η προσγείωση ευτυχώς ήταν σχεδόν ιδανική, όλως τυχαίως βέβαια, καθώς βρέθηκα όρθιος στα πόδια μου δευτερόλεπτα μετά την επαφή με την άσφαλτο, η οποία είχε πολύ μικρή διάρκεια... Βέβαια και η ταχύτητα πριν την πτώση δεν ήταν μεγάλη, αλλά αρκούσε για να γίνει η ζημιά...
Όπως είπα το πώς ακούμπησα την άσφαλτο ήταν τελείως τυχαίο... και ερωτώ τώρα λοιπόν:
Με δεδομένο φυσικά ότι δεν έχω σκοπό να ξαναπέσω, αλλά και ότι οι στατιστικές είναι πιο δυνατές από τη θέλησή μας, πώς θα μπορούσα να μάθω την τυχαία προσγείωση να μην την κάνω και τόσο τυχαία..? Έχω διαβάσει 2-3 άρθρα σχετικά με το τι κάνουμε αν συμβεί το τυχαίο ή μοιραίο, αλλά αυτά δεν αρκούν για να σου γίνει ένα ενδεχόμενο βίωμα, κάτι αντανακλαστικό...Πώς μπορεί κανείς να 'προπονηθεί', ώστε την επόμενη (φτου-φτου) φορά να ξέρει πώς θα τοποθετηθεί τη στιγμή εκείνη, χωρίς όμως πρώτα να έχει τρέξει σε 40 Moto GP?Μπορεί σε κάποιους να φανεί αστείο το thread, αλλά εμένα η αμηχανία μου τη στιγμή που έφευγα από τη μηχανή δε μου φάνηκε καθόλου αστεία...
-
Κρίμα βρε Ταύρε...
(καλύτερα θα ήταν εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=19606 να το έχωνες όμως)
Προσωπικά τρέμω να είμαι σε μηχανακι στο δημοσιο δρόμο μπρρρρρρρρρ
-
Εντάξει, δεν τρέχει τπτ, ψιλή ήταν... Επίτηδες δεν το έβαλα εκεί, δεν ήθελα να γίνει μια απλή αναφορά του στυλ 'έπεσα, είμαι ΟΚ, έγινε έτσι', θα ήθελα να μάθω τι κάνει κανείς λίγο πριν... Γι΄ αυτό άνοιξα διαφορετικό thread...
-
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι οδηγοί αγώνων προπονούνται στο να τους γίνει 'εμφυτο' το να μην προσπαθούν να σταματήσουν με χέρια και πόδια.
Οπου πάει το κορμί πήγε...
-
Tο καλύτερο είναι να αφεθείς ελεύθερος και να πέσεις. Από εκεί και μετά καλό είναι αν αρχίσεις και γυρνάς με σβούρες να μην προσπαθήσεις να σταματήσεις. Οι κινήσεις που θα κάνεις για αυτό μπορεί να προκαλέσουν κάποιο διάστρεμμα ή σπάσιμο. Καλύτερα η ενέργεια από την πτώση να εξαντληθεί στις τούμπες παρά στο σπάσιμο κάποιου οστού. Μια κουβέντα είναι βέβαια αυτό αν είσαι σε δρόμο με πυκνή κυκλοφορία και οι τούμπες σου σε κατευθύνουν στις ρόδες κάποιου κινούμενου φορτηγού.
Επίσης καλό είναι να φροντίσεις να μαζέψεις τα χέρια σου κοντά στον κορμό σου. Αν δεν φορά κράνος βάλτα γύρω από το κεφάλι σου, με τις παλάμες να εφάπτονται στην πίσω μεριά του κεφαλιού. Καλύτερο σπασμένο χέρι παρά κεφάλι.
Το τι θα προλάβεις να κάνεις βέβαια είναι άλλο ένα ερώτημα. -
Κάποτε στο Μοτο είχα διαβάσει οτι οι μπάρες 'ασφαλείας' επειδή απέχουν αρκετά από το εδαφος, μονάχα ασφάλεια δεν παρέχουν στον οδηγό.
Μάλιστα καποιος που επεσε, με μικρή ταχύτητα μαλιστα, απλά σερνόταν στην ασφαλτο χωρίς να παθει κατι και τελικά η ζημιά (μιλάμε για ακρωτηριασμό του ενος ποδιού απο τη ρίζα, τη μισή λεκανη έχασε...) εγινε οταν εσκασε στα πασαλάκια που στηρίζουν τις μπάρες.
Μαχαιρι κανονικότατο...
Ουφ
-
Ένα παράξενο μίγμα λαδιού-νερού, άγνωσης αναλογίας και προέλευσης
Δεν εχω καποια συμβουλη να σου δωσω παρα μονο στο παραπανω. ΠΑΝΤΑ ελλατωνε ταχυτητα αν βλεπεις στο δρομο τετοια παραξενα μειγματα οπως πχ κατι νερα κλπ. Ποτε δεν ξερεις τι μπορει να κρυβουν. Αυτο κανω παντα ακομη και με το αμαξι οταν κυκλοφορω.
Τωρα αν πεσεις κλπ το καλυτερο ειναι οπως ειπαν και παραπανω να συρθεις και να μην προσπαθησεις να απλωσεις χερια κλπ να πιαστεις ή να σταματησεις. Αυτο βεβαια σε ανοιχτο χωρο (πχ σε κανα χωραφι αν τυχει και συρθεις) επειδη μεσα στο δρομο ή εθνικη οδο...αστα....
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Ένα παράξενο μίγμα λαδιού-νερού, άγνωσης αναλογίας και προέλευσης
Δεν εχω καποια συμβουλη να σου δωσω παρα μονο στο παραπανω. ΠΑΝΤΑ ελλατωνε ταχυτητα αν βλεπεις στο δρομο τετοια παραξενα μειγματα οπως πχ κατι νερα κλπ. Ποτε δεν ξερεις τι μπορει να κρυβουν. Αυτο κανω παντα ακομη και με το αμαξι οταν κυκλοφορω.
Τωρα αν πεσεις κλπ το καλυτερο ειναι οπως ειπαν και παραπανω να συρθεις και να μην προσπαθησεις να απλωσεις χερια κλπ να πιαστεις ή να σταματησεις. Αυτο βεβαια σε ανοιχτο χωρο (πχ σε κανα χωραφι αν τυχει και συρθεις) επειδη μεσα στο δρομο ή εθνικη οδο...αστα....
Πάντα ελλατώνω και μάλιστα πριν φτάσω στις κηλίδες αυτές... Σε αυτή δεν πρόλαβα... έτυχε... βλακεία...
Το θέμα είναι ότι θεωρητικά ξέρω τι πρέπει να κάνω... Στην πράξη όμως τι γίνεται? Πώς κάνεις αυτές τις αντιδράσεις βίωμα στο υποσυνείδητό σου, χωρίς να καταστρέψεις 5-6 μηχανάκια και κάμποσα κόκκαλα, στην καλύτερη?
-
Πάντα ελλατώνω και μάλιστα πριν φτάσω στις κηλίδες αυτές... Σε αυτή δεν πρόλαβα... έτυχε... βλακεία...
Το θέμα είναι ότι θεωρητικά ξέρω τι πρέπει να κάνω... Στην πράξη όμως τι γίνεται? Πώς κάνεις αυτές τις αντιδράσεις βίωμα στο υποσυνείδητό σου, χωρίς να καταστρέψεις 5-6 μηχανάκια και κάμποσα κόκκαλα, στην καλύτερη?
Ναι καταλαβα πως την επαθες μου εχει τυχει και μενα Στην πραξη το μονο που μπορω να πω ειναι αυτο που λες. Ουσιαστικα αν δεν πεσεις δεν μαθαινεις αυτη ειναι η αληθεια. Αλλα το καλυτερο ειναι να μην πεσεις φυσικα. Αυτο συνηθως επιτυνγχανετε με το να εχεις μαθει καλα τη μηχανη σου και πως θα συμπεριφερθει σε αναλογες περιπτωσεις. Και μονο σε ενα μερος γινεται αυτο. Μεσα στην πιστα οπου μπορεις να την πας στο οριο της (νταξει δεν εισαι και ο Ροσσι να την πηγαινεις τοσο στο οριο αλλα μπορεις να δεις ρε παιδι μου αν κινηθεις με λιγο πιο σβελτο ρυθμο). Στην περιπτωση βρεγμενου, γλυστριματος κλπ μπορεις επισης εκει στη γειτονια σου σε ενα ερημικο δρομο ή σε καμια ερημικη αλανα αμα καμια μερα βρεχει να βγεις εξω με τη μηχανη σε σιγανη ταχυτητα να δεις αντιδρασεις κλπ. Ε, μετα πιστευω ειναι θεμα χαρακτηρα και το κατα ποσο ψυχραιμος εισαι. Θεμα εμπειριας ειναι οσο πιο πολυ ζεις τετοια περιστατικα τοσο πιο πολυ μαθαινεις τι να κανεις σε καθε περιπτωση. Γνωμη μου παντα ετσι δεν παει να πει οτι ειναι και σωστα αυτα που λεω.
-
Περαστικα!
-
Οι μοτοσυκλετιστες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
- Αυτοί που έχουνε πέσει απο τη μηχανή
και
- αυτοί που θα πέσουν
Ντόν'τ γουόρυ
-
Δεν ξέρω αν βοηθάει καθόλου αλλά...
Μερικές συμβουλές για το πώς μπορείς να μάθεις να εγκαταλείπεις το 'σκάφος' χωρίς να σε πλακώσει και χωρίς να πάθει ζημιά η μοτό (ειδικά για βαριά χιλιάρια ή τουριστάδικα BMW και Goldwing) δείνει ένας τυπάς εδώ.Ψάξε και το homepage έχει αρκετά (200+) ενδιαφέροντα αρθράκια
Όπως για παράδειγμα να σηκώσεις μια Goldwing τετρακοσίων κιλών μόνος σου χωρίς να είσαι ο Πύρρος κλπ -
ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΦΕΡΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙΣ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΥΡΙΩΣ ΚΡΑΝΟΣ,ΜΠΟΥΦΑΝ ΜΕ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ,ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΟΜΟΙΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΤΕΣ..ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΦΑΝΕΛΑΚΙ,ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΤΖΗΝ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ ΤΗΝ ΜΑΜΗΣΕΣ..Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ....ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 120+ ΑΝ ΠΕΣΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΘΑΡΗ..ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΔΕΙΞΑΝ
10-50 ΚΜ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΡΑΥΜΑΤΩΝ 50%
50-80 ΚΜ 80%
80+ ΚΜ 100% ΝΕΚΡΟΣΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΑΜΑΚΙΕΣ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΑΛΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΟΧΙ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗΝ ΠΛΑΓΙΑΖΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΙ 1Η ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ, ΑΡ ΠΟΔΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΡ ΧΕΡΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΗ..
ΡΑΝΤΟΜ
-
Ο χρήστης Random1 έγραψε:
....
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΙ 1Η ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ, ΑΡ ΠΟΔΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΡ ΧΕΡΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΗ..ΡΑΝΤΟΜ
Γιατι να εχουμε ταχυτητα μεσα στο σασμαν οταν περιμενουμε σε φαναρι;
-
Γιατι να εχουμε ταχυτητα μεσα στο σασμαν οταν περιμενουμε σε φαναρι;
Για πιο γρηγορη εκκινηση προφανως και λογικα να ειναι γρηγορη μηπως και κανα αμαξι σε εμποδισει (συνηθως ο πρωτος) ξερω γω...κατι τετοιο υποψιαζομαι.
80+ ΚΜ 100% ΝΕΚΡΟΣ
Εξαρταται που εισαι και το περιβαλλον γυρω σου. Γνωστος μου Αγγλια (αγγλος το παιδι) μιλαμε για εντελως τρελος μηχανοβιος (δεν εχω ξαναδει κατι τετοιο σοβαρα εντελως ψυχακιας) εφυγε με τη μηχανη με ποσα μεσα σε χωραφι (ημουνα παρων), αναισθητος για λιγο, ξυπναει και δεν ενιωθε τπτ δεν μπορουσε να κουνησει κανενα μελος του σωματος του. Ηρεμησε λιγο και ξεκινησε να κουναει σιγα σιγα τα δαχτυλα κλπ λες και ο εγκεφαλος εκανε format ενα πραγμα Ωσπου τελικα σηκωθηκε κανονικα και στο νοσοκομειο που εκανε εξετασεις δεν του βρηκαν τπτ. Φυσικα δεν ηταν γυμνος κλπ κομπλε στολη κρανος κλπ, δεν το συζηταω καν τι θα γινοτανε αν δεν ειχε προστασια...Τα ειχα δει ολα εκεινη τη μερα...
Αν τωρα σκασεις με ποσα πανω στη μπαριερα ή στο δεντρο ενταξει λογικο αλλα αναλογισου οτι και στο GP μολις φευγουν (και δεν ειναι και λιγα) σερνονται και δεν παθαινουν τπτ. Ενταξει η πιστα ειναι ιδανικο μερος αλλα η πτωση δεν παυει να θεωρειται πτωση
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
....
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΙ 1Η ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ, ΑΡ ΠΟΔΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΡ ΧΕΡΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΗ..ΡΑΝΤΟΜ
Γιατι να εχουμε ταχυτητα μεσα στο σασμαν οταν περιμενουμε σε φαναρι;
Το πατημένο φρένο είναι για να ανάβει το στοπ σωστά;
Μπροστά απο τα αυτοκίνητα στο φανάρι ειδικά το βράδυ για προστασία απο τυχόν χτύπημα απο πίσω. Αν είσαι μόνος στο φανάρι τέρμα δεξιά κοντά στο πεζοδρόμιο ή αριστερά στην νησίδα αν υπάρχει.
Δεν οδηγώ μηχανή ο ίδιος αλλά έχω ακούσει τα απίστευτα για πολλούς που παρασύρθηκαν ενώ περίμεναν στο φανάρι απο αυτοκίνητα που περνούσαν με κόκκινο
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οι μοτοσυκλετιστες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:- Αυτοί που έχουνε πέσει απο τη μηχανή
και
- αυτοί που θα πέσουν
Ντόν'τ γουόρυ
Χμ.....
3) Αυτοι που κοντεψαν να πεσουν....Τωρα που παιρνω διτροχο..... δεν εχετε κατι αλλο να πειτε;;;;;
-
Ο χρήστης lukeduke έγραψε:
....
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΙ 1Η ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ, ΔΕΞΙ ΠΟΔΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΠΟΔΟΦΡΕΝΟ, ΑΡ ΠΟΔΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΡ ΧΕΡΙ ΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙ ΑΛΛΑ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΛΙΓΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΒΑΣΗ..ΡΑΝΤΟΜ
Γιατι να εχουμε ταχυτητα μεσα στο σασμαν οταν περιμενουμε σε φαναρι;
Το πατημένο φρένο είναι για να ανάβει το στοπ σωστά;
Μπροστά απο τα αυτοκίνητα στο φανάρι ειδικά το βράδυ για προστασία απο τυχόν χτύπημα απο πίσω. Αν είσαι μόνος στο φανάρι τέρμα δεξιά κοντά στο πεζοδρόμιο ή αριστερά στην νησίδα αν υπάρχει.
Δεν οδηγώ μηχανή ο ίδιος αλλά έχω ακούσει τα απίστευτα για πολλούς που παρασύρθηκαν ενώ περίμεναν στο φανάρι απο αυτοκίνητα που περνούσαν με κόκκινο
Στα φαναρια..... Οπου και να σαι με το μιχανακι ολο και καποιος μαλακας θα βρεθει που δεν σ εχει δει....
Και μετα τσουπ..... Κ εισαι ανασκελα πανω στο παρμπριζ του.....
Μαλακες υπαρχουν παντου..... Συνηθως μας ερχοντε απο κει που δεν τους βλεπουμε....
"Όχι ρε @@@@@@..."