Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nεο Οpel Corsa 1.4 easytronic
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nεο Οpel Corsa 1.4 easytronic
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    17
    510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazio last edited by

      Δε κάνεις καλύτερα την ερώτηση στο

      http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6826

      εκεί όλο και κάτι θα ξέρουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazio last edited by

        Δε κάνεις καλύτερα την ερώτηση στο

        http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6826

        εκεί όλο και κάτι θα ξέρουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tazio last edited by

          Δε κάνεις καλύτερα την ερώτηση στο

          http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6826

          εκεί όλο και κάτι θα ξέρουν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
            Γεια σας
            Εχω παραγγειλει το νεο οπελ κορσα με το easytronic κιβωτιο.
            Η επιλογη που εχω κανει πως σας φαινεται?
            Δεν εχω οδηγησει ποτε αυτοματο(εστω και αν αυτο δεν ειναι πληρως) εκτος απο ενα Jeep μια φορα.
            Βασικα,θα το χρησιμοποιω για μετακινησεις στην πολη αλλα και καποιες φορες για εξορμισεις,οχι ομως πολυ συχνα.
            Το γκαζι στο αυτοματο φευγει αποτομα?Απο ελεγχο το αυτοκινητο πως παει?Με προβληματιζει το γεγονος οτι θα αναπτυσσει πρωτοβουλιες μονο του αλλα απο την αλλη ειμαι τεμπελακος.Λυνει οντως τα χερια σου στην οδηγηση?
            Τελος,ο συμπλεκτης για εμενα παιζει τεραστιο ρολο στις μανουβρες σε μικρες ταχυτητες μα κυριως στο παρκαρισμα.
            Στο easytronic αυτα πως γινονται?Ευκολοτερα?Γιατι διαβασα οτι ειναι πολυ δυσκολοτερο,ειδικα το παρκαρισμα και τρελαινομαι.Να μην φευγει ρε παιδια το γκαζι.Επισης διαβασα οτι ειναι πολυ δυσκολο στην ανηφορα,θελει σταματα ξεκινα με χειροφρενο ενω εγω το κανω ΜΟΝΟ με συμπλεκτη και δεν θελω να μπω σε διαδικαδια...επανεκπαιδευσης...
            Να το ακυρωσω και να παω για το χειροκινητο?
            Ο,τι ξερετε πειτε το.
            Ευχαριστω πολυ

            φιλε ολες σου οι αποριες θα ειχαν λυθει, εαν πριν το παραγγειλεις το ειχες οδηγησει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Το νέο Opel 1.4 νομίζω οτι δεν είναι easytronic αλλά κλασσικό αυτόματο 4 σχέσεων.
              Easytronic είναι το 1.2

              Έγω έχω το Punto αυτόματο και είναι άψογο,δεν το έχω μετανοιώσει ούτε μια στιγμή (επιλογή της γυναίκας ήταν αρχικα.... )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexis-labos last edited by

                Eχω μια μικρή σχετικά εμπειρία από αυτόματα αλλά...
                Πριν από 1.5 χρόνο , έψαχνα ένα αυτοκίνητο σαν δεύτερο για τη πόλη..
                Αποφάσισα να πάρω ένα C2 sensodrive (το μοναδικό που είχε 10 μέρες παράδοση , όλα τα άλλα - συν το corsa- ήθελαν 2-4 μήνες) και από τότε έχω τρελαθεί από την ευκολία χρήσης που σου προσφέρει..
                Εχω ακόμα ένα toledo 1.8T με φούλ πρώτο στάδιο (πρόγραμμα, εξάτμιση, i/c κλπ κλπ κλπ) και αποφάσισα να το πουλήσω ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ!!!
                Για να μη σε ζαλίζω: αν το ζητούμενο είναι η ευκολία χρήσης ... πάρτο ..
                αν θέλεις επιδόσεις κλπ κλπ , πάρε με manual ..
                Αν πάρεις το αυτόματο,όταν θα πέφτεις σε μποτιλιάρισμα , θα σκας ένα χαμόγελο και θα λές : και τι έγινε..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazio last edited by

                  Σε Citroen C2 1.6 senso... που έχω οδηγήσει μπορώ να σου πω ότι κανένα πρόβλημα δε συνάντησα ούτε στη στάθμευση ούτε στη πορεία.
                  Για να πω την αλήθεια 'γλυκάθηκα' και σκεφτόμουν να το πάρω κι εγώ.

                  Σε λίγο καιρό πιστέυω ότι μόνο αυτόματα θ΄ αγοράζουμε, για την ευκολία και την άνεση που προσφέρουν και χωρίς πλέον να υστερούν πάρα πολύ σε σχέση με τα συμβατικά.

                  (Άσχετο. Το C2 το είδες καθόλου πριν καταλήξεις στο corsa; )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Γιατί να το δει; Για να έχει ένα λόγο παραπάνω;

                    Μιλάμε σοβαρά τώρα; Ένα αυτοκίνητο με μέτρια ποιότητα που βγήκε στην αγορά πριν 3 χρόνια θα μπει στο ίδιο τσουβάλι με μοντέλο του 2006 με πολύ καλό εξοπλισμό και μια χαρά στησιματάκι βάσει όσων λέγονται - εδώ το προηγούμενο corsa ήταν μια χαρά, αυτό θα είναι μέτριο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      grmiked last edited by

                      Εγώ πιστεύω ότι το αυτόματο μόνο διευκόλυνση θα είναι στην καθημερινή οδήγηση. Εδώ και πανάκριβα αμάξια επιδόσεων τείνει κανείς να τα αγοράζει σε αυτόματα. Επίσης, σε τόσες χώρες που κυκλοφορούν μόνο αυτόματα, θα τα είχαν αφήσει προ πολλού εάν είχαν προβλήματα σε τόσο σημαντικά πράγματα όπως ένα παρκάρισμα.

                      Όσο αφορά το Corsa γενικότερα και εγώ το εγκρίνω σαν αγορά. Είχω οδηγήσει για λίγο το μοντέλο του 96 και μου είχε φανεί αρκετά σταθερό, δυνατό και ποιοτικό. Επίσης, φίλος έχει το προηγούμενο μοντέλο, έχει 80,000 χιλιόμετρα και τα μόνα έξοδα που του έχει βγάλει είναι των 2 βασικών service χωρίς τίποτα απολύτως παραπάνω.

                      Όσο για το C2, δεν νομίζω ότι θα το προτιμούσα. μου φαίνεται κουβάς. Από C4 kai επάνω μου αρέσουν τα Citroen.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexis-labos last edited by

                        Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
                        Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
                        Μια ακομη ερωτηση που με απασχολει παρα πολυ ειναι με το παρκαρισμα και γενικα με τις μανουβρες σε μικρο χωρο και ταχυτητες.
                        Το παρκαρισμα με easytronic πως ειναι?Μπορει να μην ειμαι κανας σπουδαιος οδηγος αλλα εχω ενα καλο,παρκαρω παντου.
                        Καπου ακουσα ομως οτι με αυτοματο,λογω της απουσιας συμπλεκτη δυσκολευει πολυ και με εχουν ζωσει φιδια.
                        Αν μου λυσετε και αυτη την απορια,δεν θα σας κουραζω αλλο

                        Aν είναι όπως το C2 κανένα πρόβλημα ... απλά πατάς το γκάζι και παρκάρεις πάρα πολύ ανθρώπινα..
                        Αν είναι όπως τα άλλα σασμάν , ακόμα καλύτερα.. αφήνεις το φρένο και μπαίνει μόνο του..

                        Και εξηγώ: το C2 με ταχύτητα μέσα ΔΕΝ ξεκινάει , περιμένει να πατήσεις γκάζι για να φύγει.
                        Τα άλλα (π.χ. η BMW 520 που θα παραλάβω την άλλη εβδομάδα) μόλις βάλεις το μοχλό στο D και αφήσεις το φρένο, ξεκινάει σιγά-σιγά από μόνη της..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexis-labos last edited by

                          Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
                          Εγώ πιστεύω ότι το αυτόματο μόνο διευκόλυνση θα είναι στην καθημερινή οδήγηση. Εδώ και πανάκριβα αμάξια επιδόσεων τείνει κανείς να τα αγοράζει σε αυτόματα. Επίσης, σε τόσες χώρες που κυκλοφορούν μόνο αυτόματα, θα τα είχαν αφήσει προ πολλού εάν είχαν προβλήματα σε τόσο σημαντικά πράγματα όπως ένα παρκάρισμα.

                          Είναι καθαρά θέμα του τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο.
                          Εγώ π.χ. βαρέθηκα και ζητάω ευκολία χρήσης με μια παραχώρηση στις επιδόσεις..

                          Όσο για το C2, δεν νομίζω ότι θα το προτιμούσα. μου φαίνεται κουβάς. Από C4 kai επάνω μου αρέσουν τα Citroen.

                          Κοίτα, το C2 είναι καθαρά για τη πόλη , έτσι εξηγώ τις διαστάσεις του.
                          Δεν θα το πάρω να πάω 500 Km ταξίδι (αν και αυτό δε θα πει όχι)..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Ξανακοίταξα τους 4T και το 1.4 είναι όντως κλασσικό 4τάχυτο αυτόματο ενώ το 1.2 είναι easytronic.

                            Προσωπικά θα προτιμούσα το 1.2 (λιγότερα τέλη κυκλοφορίας), δεν έχει
                            μετατροπέα ροπής άρα πολύ καλύτερη οικονομία. Η διαφορά 80/90 ιπποι
                            ειναι μικρή και λόγω κιβωτίου θα εξανεμιστεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Παντως να ξερεις οτι τα κιβωτια με αυτοματοποιημενο συμπλεκτη (τυπου easytronic) πραγματι παρουσιαζουν το προβλημα που γραφεις παραπανω:
                              Υπαρχει μια σχετικη 'δυσκολια' στο παρκαρισμα, επειδη το αυτοκινητο δεν 'τσουλαει' με το ρελαντι (οπως σε ενα κλασικο αυτοματο, που το ελεγχεις με το φρενο) ουτε μπορεις να το ελεγξεις με το συμπλεκτη (οπως σε ενα μηχανικο κιβωτιο). Πρεπει πρωτα να εμπλακει η οπισθεν ή η 1η και να εισαι λιγο προσεκτικος με το γκαζι.
                              Αυτο δεν ειναι σοβαρο προβλημα (το συνηθιζεις γρηγορα) και δεν αντισταθμιζει φυσικα τα υπολοιπα πλεονεκτηματα αυτου του τυπου κιβωτιου σε σχεση με τα κλασικα 4αρια αυτοματα με μετατροπεα ροπης.
                              Αν και δεν εχω οδηγησει το easytronic (εχω ομως οδηγησει σχεδον ολα τα υπολοιπα - Fiat Dualogic, Citroen Sensodrive, Toyota MMT) νομιζω οτι καλα εκανες και το αλλαξες και οτι θα εισαι ΟΚ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                grmiked last edited by

                                Εγώ παλι ρε παιδιά τα 1200 κυβικά μου φαίνονται πολύ λίγα. Και όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 80 ίππων, πιστεύω ότι τα 10 άλογα κάνουν την διαφορά.

                                Επίσης πως να το κάνουμε , ο 1400 είναι πιο ξεκούραστος για ταξίδι εφόσον θα δουλεύει λογικά σε λίγότερες στροφές. Και όταν μπαίνει το air condition? O 1400 θα γίνεται πχ1200, ο 1200 τι θα γίνεται????

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kantoniou last edited by

                                  Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
                                  Εγώ παλι ρε παιδιά τα 1200 κυβικά μου φαίνονται πολύ λίγα. Και όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 80 ίππων, πιστεύω ότι τα 10 άλογα κάνουν την διαφορά.

                                  Επίσης πως να το κάνουμε , ο 1400 είναι πιο ξεκούραστος για ταξίδι εφόσον θα δουλεύει λογικά σε λίγότερες στροφές. Και όταν μπαίνει το air condition? O 1400 θα γίνεται πχ1200, ο 1200 τι θα γίνεται????

                                  Σκεψου ομως οτι το ενα ειναι 5αρι κιβωτιο (easy 1.2) και το αλλο 4αρι (1.4). Αν λαβουμε υποψη οτι η 4η στα αυτοματα συνηθως ειναι ιδια ή και περισσοτερο 'μακρυα' με την 5η του χειροκινητου, υπάρχει πρόβλημα λόγω αραια διατεταγμένων σχέσεων και επιπλέον απωλειών των κλασικού αυτόματου.
                                  Μετρήσεις επιδόσεων έχει κανείς;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Σωστό... να μην μιλήσω τι θα σου τρώει ο μετατροπέας ροπής του κλασσικού αυτόματου....

                                    1.2 για μένα.

                                    και εμένα το Punto, 1.2 είναι και πολύ σβέλτο στην πόλη και πολύ ξεκούραστο στην εθνική (3000rpm =150 χλμ/ώρα)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      interland-gr last edited by

                                      Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:

                                      Ξανακοίταξα τους 4T και το 1.4 είναι όντως κλασσικό 4τάχυτο αυτόματο ενώ το 1.2 είναι easytronic.

                                      Προσωπικά θα προτιμούσα το 1.2 (λιγότερα τέλη κυκλοφορίας), δεν έχει
                                      μετατροπέα ροπής άρα πολύ καλύτερη οικονομία. Η διαφορά 80/90 ιπποι
                                      ειναι μικρή και λόγω κιβωτίου θα εξανεμιστεί.

                                      Σας υπερευχαριστω για τις αποψεις σας.
                                      Εχεις δικιο μοντεκαρλο,το 1.2 ειναι και σημερα επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια και το αλλαξα σε 1.2 λαμβανοντας και εγω υποψιν τα ιδια πραγματα που ειπες,τελη,ιπποι κτλ..
                                      Ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη.Επισης το αφησα easytronic...

                                      Κοίτα να δείς που υπάρχει αντιπροσωπεία που κάνει αλλαγή παραγγελίας με μια απλή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        interland-gr last edited by

                                        Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
                                        Εχεις δικιο,ειχα και εγω αναλογο διλημμα,ειδικα για τα ταξιδια...
                                        Βεβαια δεν θα παιρνω το κορσα για ταξιδι και δη το easytronic αλλα αν ποτε αναγκαστω,θα το δοκιμασω και ο,τι γινει.
                                        Και να φανταστεις οτι θα το παρω στην εκδοση cosmos με στανταρτ κλιματισμο.Ε ρε γλεντια

                                        Τα γλέντια θα ήταν αν με τα ιδια χρήματα κάποιος πάρει το 1.4 sport και οχι τον αυτόματο κλιματισμό και τα ημιδερμάτινα του cosmo!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr