-
Δε κάνεις καλύτερα την ερώτηση στο
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6826
εκεί όλο και κάτι θα ξέρουν.
-
Δε κάνεις καλύτερα την ερώτηση στο
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6826
εκεί όλο και κάτι θα ξέρουν.
-
Δε κάνεις καλύτερα την ερώτηση στο
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=6826
εκεί όλο και κάτι θα ξέρουν.
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Γεια σας
Εχω παραγγειλει το νεο οπελ κορσα με το easytronic κιβωτιο.
Η επιλογη που εχω κανει πως σας φαινεται?
Δεν εχω οδηγησει ποτε αυτοματο(εστω και αν αυτο δεν ειναι πληρως) εκτος απο ενα Jeep μια φορα.
Βασικα,θα το χρησιμοποιω για μετακινησεις στην πολη αλλα και καποιες φορες για εξορμισεις,οχι ομως πολυ συχνα.
Το γκαζι στο αυτοματο φευγει αποτομα?Απο ελεγχο το αυτοκινητο πως παει?Με προβληματιζει το γεγονος οτι θα αναπτυσσει πρωτοβουλιες μονο του αλλα απο την αλλη ειμαι τεμπελακος.Λυνει οντως τα χερια σου στην οδηγηση?
Τελος,ο συμπλεκτης για εμενα παιζει τεραστιο ρολο στις μανουβρες σε μικρες ταχυτητες μα κυριως στο παρκαρισμα.
Στο easytronic αυτα πως γινονται?Ευκολοτερα?Γιατι διαβασα οτι ειναι πολυ δυσκολοτερο,ειδικα το παρκαρισμα και τρελαινομαι.Να μην φευγει ρε παιδια το γκαζι.Επισης διαβασα οτι ειναι πολυ δυσκολο στην ανηφορα,θελει σταματα ξεκινα με χειροφρενο ενω εγω το κανω ΜΟΝΟ με συμπλεκτη και δεν θελω να μπω σε διαδικαδια...επανεκπαιδευσης...
Να το ακυρωσω και να παω για το χειροκινητο?
Ο,τι ξερετε πειτε το.
Ευχαριστω πολυφιλε ολες σου οι αποριες θα ειχαν λυθει, εαν πριν το παραγγειλεις το ειχες οδηγησει...
-
Το νέο Opel 1.4 νομίζω οτι δεν είναι easytronic αλλά κλασσικό αυτόματο 4 σχέσεων.
Easytronic είναι το 1.2Έγω έχω το Punto αυτόματο και είναι άψογο,δεν το έχω μετανοιώσει ούτε μια στιγμή (επιλογή της γυναίκας ήταν αρχικα.... )
-
Eχω μια μικρή σχετικά εμπειρία από αυτόματα αλλά...
Πριν από 1.5 χρόνο , έψαχνα ένα αυτοκίνητο σαν δεύτερο για τη πόλη..
Αποφάσισα να πάρω ένα C2 sensodrive (το μοναδικό που είχε 10 μέρες παράδοση , όλα τα άλλα - συν το corsa- ήθελαν 2-4 μήνες) και από τότε έχω τρελαθεί από την ευκολία χρήσης που σου προσφέρει..
Εχω ακόμα ένα toledo 1.8T με φούλ πρώτο στάδιο (πρόγραμμα, εξάτμιση, i/c κλπ κλπ κλπ) και αποφάσισα να το πουλήσω ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΤΟΜΑΤΟ!!!
Για να μη σε ζαλίζω: αν το ζητούμενο είναι η ευκολία χρήσης ... πάρτο ..
αν θέλεις επιδόσεις κλπ κλπ , πάρε με manual ..
Αν πάρεις το αυτόματο,όταν θα πέφτεις σε μποτιλιάρισμα , θα σκας ένα χαμόγελο και θα λές : και τι έγινε.. -
Σε Citroen C2 1.6 senso... που έχω οδηγήσει μπορώ να σου πω ότι κανένα πρόβλημα δε συνάντησα ούτε στη στάθμευση ούτε στη πορεία.
Για να πω την αλήθεια 'γλυκάθηκα' και σκεφτόμουν να το πάρω κι εγώ.Σε λίγο καιρό πιστέυω ότι μόνο αυτόματα θ΄ αγοράζουμε, για την ευκολία και την άνεση που προσφέρουν και χωρίς πλέον να υστερούν πάρα πολύ σε σχέση με τα συμβατικά.
(Άσχετο. Το C2 το είδες καθόλου πριν καταλήξεις στο corsa; )
-
Γιατί να το δει; Για να έχει ένα λόγο παραπάνω;
Μιλάμε σοβαρά τώρα; Ένα αυτοκίνητο με μέτρια ποιότητα που βγήκε στην αγορά πριν 3 χρόνια θα μπει στο ίδιο τσουβάλι με μοντέλο του 2006 με πολύ καλό εξοπλισμό και μια χαρά στησιματάκι βάσει όσων λέγονται - εδώ το προηγούμενο corsa ήταν μια χαρά, αυτό θα είναι μέτριο;
-
Εγώ πιστεύω ότι το αυτόματο μόνο διευκόλυνση θα είναι στην καθημερινή οδήγηση. Εδώ και πανάκριβα αμάξια επιδόσεων τείνει κανείς να τα αγοράζει σε αυτόματα. Επίσης, σε τόσες χώρες που κυκλοφορούν μόνο αυτόματα, θα τα είχαν αφήσει προ πολλού εάν είχαν προβλήματα σε τόσο σημαντικά πράγματα όπως ένα παρκάρισμα.
Όσο αφορά το Corsa γενικότερα και εγώ το εγκρίνω σαν αγορά. Είχω οδηγήσει για λίγο το μοντέλο του 96 και μου είχε φανεί αρκετά σταθερό, δυνατό και ποιοτικό. Επίσης, φίλος έχει το προηγούμενο μοντέλο, έχει 80,000 χιλιόμετρα και τα μόνα έξοδα που του έχει βγάλει είναι των 2 βασικών service χωρίς τίποτα απολύτως παραπάνω.
Όσο για το C2, δεν νομίζω ότι θα το προτιμούσα. μου φαίνεται κουβάς. Από C4 kai επάνω μου αρέσουν τα Citroen.
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
Μια ακομη ερωτηση που με απασχολει παρα πολυ ειναι με το παρκαρισμα και γενικα με τις μανουβρες σε μικρο χωρο και ταχυτητες.
Το παρκαρισμα με easytronic πως ειναι?Μπορει να μην ειμαι κανας σπουδαιος οδηγος αλλα εχω ενα καλο,παρκαρω παντου.
Καπου ακουσα ομως οτι με αυτοματο,λογω της απουσιας συμπλεκτη δυσκολευει πολυ και με εχουν ζωσει φιδια.
Αν μου λυσετε και αυτη την απορια,δεν θα σας κουραζω αλλοAν είναι όπως το C2 κανένα πρόβλημα ... απλά πατάς το γκάζι και παρκάρεις πάρα πολύ ανθρώπινα..
Αν είναι όπως τα άλλα σασμάν , ακόμα καλύτερα.. αφήνεις το φρένο και μπαίνει μόνο του..Και εξηγώ: το C2 με ταχύτητα μέσα ΔΕΝ ξεκινάει , περιμένει να πατήσεις γκάζι για να φύγει.
Τα άλλα (π.χ. η BMW 520 που θα παραλάβω την άλλη εβδομάδα) μόλις βάλεις το μοχλό στο D και αφήσεις το φρένο, ξεκινάει σιγά-σιγά από μόνη της.. -
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι το αυτόματο μόνο διευκόλυνση θα είναι στην καθημερινή οδήγηση. Εδώ και πανάκριβα αμάξια επιδόσεων τείνει κανείς να τα αγοράζει σε αυτόματα. Επίσης, σε τόσες χώρες που κυκλοφορούν μόνο αυτόματα, θα τα είχαν αφήσει προ πολλού εάν είχαν προβλήματα σε τόσο σημαντικά πράγματα όπως ένα παρκάρισμα.Είναι καθαρά θέμα του τι ζητάς από ένα αυτοκίνητο.
Εγώ π.χ. βαρέθηκα και ζητάω ευκολία χρήσης με μια παραχώρηση στις επιδόσεις..Όσο για το C2, δεν νομίζω ότι θα το προτιμούσα. μου φαίνεται κουβάς. Από C4 kai επάνω μου αρέσουν τα Citroen.
Κοίτα, το C2 είναι καθαρά για τη πόλη , έτσι εξηγώ τις διαστάσεις του.
Δεν θα το πάρω να πάω 500 Km ταξίδι (αν και αυτό δε θα πει όχι).. -
Ξανακοίταξα τους 4T και το 1.4 είναι όντως κλασσικό 4τάχυτο αυτόματο ενώ το 1.2 είναι easytronic.
Προσωπικά θα προτιμούσα το 1.2 (λιγότερα τέλη κυκλοφορίας), δεν έχει
μετατροπέα ροπής άρα πολύ καλύτερη οικονομία. Η διαφορά 80/90 ιπποι
ειναι μικρή και λόγω κιβωτίου θα εξανεμιστεί. -
Παντως να ξερεις οτι τα κιβωτια με αυτοματοποιημενο συμπλεκτη (τυπου easytronic) πραγματι παρουσιαζουν το προβλημα που γραφεις παραπανω:
Υπαρχει μια σχετικη 'δυσκολια' στο παρκαρισμα, επειδη το αυτοκινητο δεν 'τσουλαει' με το ρελαντι (οπως σε ενα κλασικο αυτοματο, που το ελεγχεις με το φρενο) ουτε μπορεις να το ελεγξεις με το συμπλεκτη (οπως σε ενα μηχανικο κιβωτιο). Πρεπει πρωτα να εμπλακει η οπισθεν ή η 1η και να εισαι λιγο προσεκτικος με το γκαζι.
Αυτο δεν ειναι σοβαρο προβλημα (το συνηθιζεις γρηγορα) και δεν αντισταθμιζει φυσικα τα υπολοιπα πλεονεκτηματα αυτου του τυπου κιβωτιου σε σχεση με τα κλασικα 4αρια αυτοματα με μετατροπεα ροπης.
Αν και δεν εχω οδηγησει το easytronic (εχω ομως οδηγησει σχεδον ολα τα υπολοιπα - Fiat Dualogic, Citroen Sensodrive, Toyota MMT) νομιζω οτι καλα εκανες και το αλλαξες και οτι θα εισαι ΟΚ. -
Εγώ παλι ρε παιδιά τα 1200 κυβικά μου φαίνονται πολύ λίγα. Και όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 80 ίππων, πιστεύω ότι τα 10 άλογα κάνουν την διαφορά.
Επίσης πως να το κάνουμε , ο 1400 είναι πιο ξεκούραστος για ταξίδι εφόσον θα δουλεύει λογικά σε λίγότερες στροφές. Και όταν μπαίνει το air condition? O 1400 θα γίνεται πχ1200, ο 1200 τι θα γίνεται????
-
Ο χρήστης GrMikeD έγραψε:
Εγώ παλι ρε παιδιά τα 1200 κυβικά μου φαίνονται πολύ λίγα. Και όταν μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 80 ίππων, πιστεύω ότι τα 10 άλογα κάνουν την διαφορά.Επίσης πως να το κάνουμε , ο 1400 είναι πιο ξεκούραστος για ταξίδι εφόσον θα δουλεύει λογικά σε λίγότερες στροφές. Και όταν μπαίνει το air condition? O 1400 θα γίνεται πχ1200, ο 1200 τι θα γίνεται????
Σκεψου ομως οτι το ενα ειναι 5αρι κιβωτιο (easy 1.2) και το αλλο 4αρι (1.4). Αν λαβουμε υποψη οτι η 4η στα αυτοματα συνηθως ειναι ιδια ή και περισσοτερο 'μακρυα' με την 5η του χειροκινητου, υπάρχει πρόβλημα λόγω αραια διατεταγμένων σχέσεων και επιπλέον απωλειών των κλασικού αυτόματου.
Μετρήσεις επιδόσεων έχει κανείς; -
Σωστό... να μην μιλήσω τι θα σου τρώει ο μετατροπέας ροπής του κλασσικού αυτόματου....
1.2 για μένα.
και εμένα το Punto, 1.2 είναι και πολύ σβέλτο στην πόλη και πολύ ξεκούραστο στην εθνική (3000rpm =150 χλμ/ώρα)
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Ξανακοίταξα τους 4T και το 1.4 είναι όντως κλασσικό 4τάχυτο αυτόματο ενώ το 1.2 είναι easytronic.
Προσωπικά θα προτιμούσα το 1.2 (λιγότερα τέλη κυκλοφορίας), δεν έχει
μετατροπέα ροπής άρα πολύ καλύτερη οικονομία. Η διαφορά 80/90 ιπποι
ειναι μικρή και λόγω κιβωτίου θα εξανεμιστεί.Σας υπερευχαριστω για τις αποψεις σας.
Εχεις δικιο μοντεκαρλο,το 1.2 ειναι και σημερα επικοινωνησα με την αντιπροσωπεια και το αλλαξα σε 1.2 λαμβανοντας και εγω υποψιν τα ιδια πραγματα που ειπες,τελη,ιπποι κτλ..
Ελπιζω να εκανα σωστη επιλογη.Επισης το αφησα easytronic...Κοίτα να δείς που υπάρχει αντιπροσωπεία που κάνει αλλαγή παραγγελίας με μια απλή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου!!
-
Ο χρήστης BladeRunner82 έγραψε:
Εχεις δικιο,ειχα και εγω αναλογο διλημμα,ειδικα για τα ταξιδια...
Βεβαια δεν θα παιρνω το κορσα για ταξιδι και δη το easytronic αλλα αν ποτε αναγκαστω,θα το δοκιμασω και ο,τι γινει.
Και να φανταστεις οτι θα το παρω στην εκδοση cosmos με στανταρτ κλιματισμο.Ε ρε γλεντιαΤα γλέντια θα ήταν αν με τα ιδια χρήματα κάποιος πάρει το 1.4 sport και οχι τον αυτόματο κλιματισμό και τα ημιδερμάτινα του cosmo!!
Nεο Οpel Corsa 1.4 easytronic