-
Στην προσπάθειά μου να ελαττώσω τα έξοδα λόγω πολλών χιλιομέτρων σε συνδυασμό με την υπερβολική κατανάλωση που έχει το όχημα που οδηγώ και την συνεχή άνοδο της τιμής της βενζίνης ... βρίσκομαι στο εξής δίλημμα...
Υβριδικό ή diesel ?
Αυτή τη στιγμή ένα *forester 2.5 XT *(ένα πολύ καλό και ασφαλές αυτοκίνητο) και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 60.000 με 70.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
Αρχικά σκέφτηκα τη λύση του Prius , και πρόσφατα προστέθηκε στην αγορά και το Honda Hybrid. Λύσεις αρκετά οικονομικές από άποψη κατανάλωσης και με σχετικά καλούς χώρους και άνεση για ταξίδια , που κάνω συνέχεια.
Το μόνο ανασταλτικό σε αυτές τις επιλογές είναι , το τι θα το κάνω το αυτοκίνητο μετά από 3-4 χρόνια και 180-250.000 χιλιόμετρα. Δε νομίζω να υπάρξει αγοραστικό κοινό για μεταχειρισμένο υβριδικό με τόσα χιλιόμετρα...
Η άλλη περίπτωση είναι η επιλογή κάποιου diesel μοντέλου κοντά στις 30.000 ευρώ όπως η 159, το Α3, το οκτάβια, το λεον κλπ. Οι επιλογές και εδώ δεν είναι πολλές μιας και πολλές εταιρίες δεν εισάγουν επίσημα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα τους (σήμερα πήρα και αρνητική απάντηση σχετικά με το toyota avensis). Στην περίπτωση αυτοί ανασταλτικοί παράγοντες στην επιλογή του πετρελαίου, είναι η ποιότητα του πετρελαίου και η απαγόρευση της κίνησης στην Θεσσαλονίκη (στην οποία μένω) και στην Αθήνα (στην οποία βρίσκομαι 5 μέρες το μήνα).Κάθε γνώμη θα βοηθούσε...
Σκέφτηκα και την περίπτωση της χρονομίσθωσης , ειδικά στην περίπτωση των υβριδικών (χωρίς εξαγορά) , ώστε να μην μπαίνω στη διαδικασία πώλησης , ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου...
Κάπου εκεί όμως μπερδεύτηκα, αγχώθηκα.... και θα ήθελα και τη δικά σας γνώμη/βοήθεια...
-
Στην προσπάθειά μου να ελαττώσω τα έξοδα λόγω πολλών χιλιομέτρων σε συνδυασμό με την υπερβολική κατανάλωση που έχει το όχημα που οδηγώ και την συνεχή άνοδο της τιμής της βενζίνης ... βρίσκομαι στο εξής δίλημμα...
Υβριδικό ή diesel ?
Αυτή τη στιγμή ένα *forester 2.5 XT *(ένα πολύ καλό και ασφαλές αυτοκίνητο) και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 60.000 με 70.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
Αρχικά σκέφτηκα τη λύση του Prius , και πρόσφατα προστέθηκε στην αγορά και το Honda Hybrid. Λύσεις αρκετά οικονομικές από άποψη κατανάλωσης και με σχετικά καλούς χώρους και άνεση για ταξίδια , που κάνω συνέχεια.
Το μόνο ανασταλτικό σε αυτές τις επιλογές είναι , το τι θα το κάνω το αυτοκίνητο μετά από 3-4 χρόνια και 180-250.000 χιλιόμετρα. Δε νομίζω να υπάρξει αγοραστικό κοινό για μεταχειρισμένο υβριδικό με τόσα χιλιόμετρα...
Η άλλη περίπτωση είναι η επιλογή κάποιου diesel μοντέλου κοντά στις 30.000 ευρώ όπως η 159, το Α3, το οκτάβια, το λεον κλπ. Οι επιλογές και εδώ δεν είναι πολλές μιας και πολλές εταιρίες δεν εισάγουν επίσημα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα τους (σήμερα πήρα και αρνητική απάντηση σχετικά με το toyota avensis). Στην περίπτωση αυτοί ανασταλτικοί παράγοντες στην επιλογή του πετρελαίου, είναι η ποιότητα του πετρελαίου και η απαγόρευση της κίνησης στην Θεσσαλονίκη (στην οποία μένω) και στην Αθήνα (στην οποία βρίσκομαι 5 μέρες το μήνα).Κάθε γνώμη θα βοηθούσε...
Σκέφτηκα και την περίπτωση της χρονομίσθωσης , ειδικά στην περίπτωση των υβριδικών (χωρίς εξαγορά) , ώστε να μην μπαίνω στη διαδικασία πώλησης , ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου...
Κάπου εκεί όμως μπερδεύτηκα, αγχώθηκα.... και θα ήθελα και τη δικά σας γνώμη/βοήθεια...
-
Στην προσπάθειά μου να ελαττώσω τα έξοδα λόγω πολλών χιλιομέτρων σε συνδυασμό με την υπερβολική κατανάλωση που έχει το όχημα που οδηγώ και την συνεχή άνοδο της τιμής της βενζίνης ... βρίσκομαι στο εξής δίλημμα...
Υβριδικό ή diesel ?
Αυτή τη στιγμή ένα *forester 2.5 XT *(ένα πολύ καλό και ασφαλές αυτοκίνητο) και τα χιλιόμετρα που κάνω είναι περίπου 60.000 με 70.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
Αρχικά σκέφτηκα τη λύση του Prius , και πρόσφατα προστέθηκε στην αγορά και το Honda Hybrid. Λύσεις αρκετά οικονομικές από άποψη κατανάλωσης και με σχετικά καλούς χώρους και άνεση για ταξίδια , που κάνω συνέχεια.
Το μόνο ανασταλτικό σε αυτές τις επιλογές είναι , το τι θα το κάνω το αυτοκίνητο μετά από 3-4 χρόνια και 180-250.000 χιλιόμετρα. Δε νομίζω να υπάρξει αγοραστικό κοινό για μεταχειρισμένο υβριδικό με τόσα χιλιόμετρα...
Η άλλη περίπτωση είναι η επιλογή κάποιου diesel μοντέλου κοντά στις 30.000 ευρώ όπως η 159, το Α3, το οκτάβια, το λεον κλπ. Οι επιλογές και εδώ δεν είναι πολλές μιας και πολλές εταιρίες δεν εισάγουν επίσημα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα τους (σήμερα πήρα και αρνητική απάντηση σχετικά με το toyota avensis). Στην περίπτωση αυτοί ανασταλτικοί παράγοντες στην επιλογή του πετρελαίου, είναι η ποιότητα του πετρελαίου και η απαγόρευση της κίνησης στην Θεσσαλονίκη (στην οποία μένω) και στην Αθήνα (στην οποία βρίσκομαι 5 μέρες το μήνα).Κάθε γνώμη θα βοηθούσε...
Σκέφτηκα και την περίπτωση της χρονομίσθωσης , ειδικά στην περίπτωση των υβριδικών (χωρίς εξαγορά) , ώστε να μην μπαίνω στη διαδικασία πώλησης , ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου...
Κάπου εκεί όμως μπερδεύτηκα, αγχώθηκα.... και θα ήθελα και τη δικά σας γνώμη/βοήθεια...
-
τι λές για υβριδικό diesel?
http://www.businessweek.com/autos/content/feb2006/bw20060206_238561.htm
-
Καλή ιδέα και αυτή...
Άντε να πέφτουν οι καταναλώσεις! -
Τα υβριδικά έχουν προβάδισμα εντός πόλης όπου μπορούν να μην σπαταλούν άδικα κάυσιμο στο ρελαντί και σε χαμηλές ταχύτητες.
Αλλά για εθνική θα δείς οτι ο αποδοτικότερος κύκλος κάυσης του Diesel είναι καλύτερος.
Προτίνω Astra 1.3 JTD 90HP ή Alfa 159 1.9/2.4 JTD ή ΒΜW 320d
-
Αφου μενεις στη Σαλονικη,δεν βλεπω τον λογο να παρεις πετρελαιο και να φορτωθεις τον κινδυνο του νοθευμενου καυσίμου.
Το prius εχει πολλα χρονια εγγυηση (δεν γνωριζω τους ακριβεις ορους),και νομιζω οτι αυτο θα επρεπε να λειτουργει αποτρεπτικα απο την χρονομισθωση.Δεν ξερω ποσο θα μπορουσε να πουληθει μετα,αυτο ειναι ενα ρισκο,στις ΗΠΑ τα ελαφρως μεταχειρα πωλουνταν και πιο ακριβα απο τα καινουρια σε καποια φαση (υπηρχε μεγαλη ζητηση).Θεωρητικα μεχρι και το ενδεχομενο να το πουλησεις σαν συλλεκτικο υπαρχει,αλλα σε καθε περιπτωση δεν θα απευθυνεσαι σε μεγαλο ευρος υποψηφιων αγοραστων.
Για ειναι αποδοτικο το υβριδικο θελει την αναλογη οδηγηση,αν εισαι ελαφροποδης και γουσταρεις να γραφεις χαμηλα ρεκορ στην καταναλωση,δεν θα σε απογοητευσει,αν εισαι γκαζοφονιας δεν εχει πολλα να σου δωσει ενδεχομένως,εκτος απο οταν εισαι στην πολη.
Αν παρεις κανενα 2.500 βενζινη,παιζει να μεινει στα αζητητα αν επιτραπει η πετρελαιοκινηση.Παντως πετρελαιοκινηση δεν προβλεπεται οσο εχουμε ΝΔ και Σουφλιά.
Παντως οτι και να διαλεξεις,αποκλειεται να ειναι ολα υπερ σου
-
Diesel με κλειστα και ανοιχτα ματια.... τα υβριδικα ειναι -->
Αφιερωμενο στους υβριδικαδες:
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fi ... /1607.htmlΟσον αφορα την ποιοτητα πετρελαιου... δεν υπαρχει προβλημα οσο χρησιμοποιεις πρατηρια που γνωριζεις οτι ειναι ΟΚ. Απο εκει και περα στα περι απαγορευσης.... who gives a fack...
Θα λεγα κατι περι της οικολογικης κρισης που τους εχει πιασει... τα γουρουνια...
-
Δηλαδη το οτι δεν βρισκει να αγορασει κατι εκτος απο αγροτικο,το οτι απογορευεται να κυκλοφορει με diesel στην πολη,το οτι μπορει να του αφαιρεσουν την αδεια ολα ειναι who gives a fuck.
Προσθετουμε και το οτι θα βγει στην γυρα μαζι με φορητο εργαστηριο για να ελεγξει ολα τα βενζιναδικα της επικρατειας,και ειναι έτοιμος -
hybrid
-
Το πρόβλημα της μεταπώλησης είναι το ίδιο και για το υβριδικό και για το diesel. Όσο δυσκολευτείς να πουλήσεις υβριδικό με 200k km άλλο τόσο θα δυσκολευείς να πουλήσεις και diesel.
Το πρόβλημα της διαθεσιμότητας καινούργιου μοντέλου είναι χειρότερο για τα υβριδικά (υπάρχουν μόνο 2-3) παρά για τα diesel.
Το πρόβλημα του καυσίμου είναι υπαρκτό στα diesel, αλλά όχι στο βαθμό που πολλοί φαντάζονται.
Το πρόβλημα της απαγόρευσης κυκλοφορίας του diesel είναι επίσης ένα ρίσκο. Πιθανώς να μην αντιμετωπίσεις πρόβλημα ποτέ, αλλά ίσως δεν είναι ευχάριστο να σκέφτεσαι ότι κυκλοφορείς παράνομα.
Στο θέμα της κατανάλωσης ισχύει αυτό που είπε ο Montecarlo, αλλά η ουσία είναι πως με τα χιλιόμετρα που κάνεις, ό,τι και να πάρεις θα τα βγάλει τα λεφτά του.
Εν τέλει, όπως φαίνεται και από τις άλλες απαντήσεις είναι μάλλον θέμα γούστου το τι θα προτιμήσεις. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δηλαδη το οτι δεν βρισκει να αγορασει κατι εκτος απο αγροτικο,το οτι απογορευεται να κυκλοφορει με diesel στην πολη,το οτι μπορει να του αφαιρεσουν την αδεια ολα ειναι who gives a f**k.
Προσθετουμε και το οτι θα βγει στην γυρα μαζι με φορητο εργαστηριο για να ελεγξει ολα τα βενζιναδικα της επικρατειας,και ειναι έτοιμοςΠολλες αδειες αφαιρεθηκαν ως τωρα εε?
Οσον αφορα τα βενζιναδικα... ειπαμε... δεν χρειαζεσαι κανενα κινητο συνεργειο. Απλα να εχεις 1-2 εμπιστα βενζιναδικα και να μην βαζεις καυσιμο απο επιφοβα πρατηρια/εταιριες καυσιμων.
-
Δεν είναι απίστευτα ασαφής η ερώτηση?
Για ποιό υβριδικό μιλάς και για ποιό ντίζελ? Αν συγκρίνεις RX450h με Panda diesel πάρε το ντίζελ για οικονομία και τούμπαλιν.
-
Πάντως πολλοί χρήστες υβριδικών λένε οτι υπάρχει μεγάλη απόκλιση από τις τιμές κατανάλωσης καταλόγου με τις πραγματικές, ενώ στα Diesel είναι πολύ πιο κοντά.
Το ιδανικό θα ήταν υβριδκό Diesel και από οσο ξέρω μονο το Group PSA το έχει αναπτύξει αυτό
-
Πολλοί χρήστες πάλι λένε ακριβώς το ανάποδο.
-
Πάντως, όλα τα περιοδικά που θυμάμαι να χρησιμοποίησαν Prius, γύρω στα 6 λίτρα καίνε και μάλιστα περισσότερο στον έξω δρόμο παρά στην πόλη. Δεν θυμάμαι να αναφερόταν μεγάλη απόκλιση ανάμεσα στις τιμές του εργοστασίου και τις πραγματικές.
-
Για κάποιον που κάνει τόσα χλμ και κινείται σε Αθήνα-Θεσ/κη το Prius είναι μανούλα κατά τη γνώμη μου. Την υψηλότερη τιμή του θα τη βγάλει από τα καύσιμα: με 3 λίτρα διαφορά έχει μάνι-μάνι 30 λ/1000 χλμ ή με τις τωρινές τιμές της βενζίνης 30 ευρώ ανά 1000 χλμ. Άρα στα 200.000 χλμ θα υπάρξει σε σχέση με απλό βενζινοκίνητο μεσαίας κατηγορίας οικονομία της τάξης των 200Χ30 ευρώ = 6.000 ευρώ (μέσες άκρες).
Τα ίδια θα γλιτώσει και με ντίζελ βέβαια, αλλά με τόσους βρωμιάρηδες πρατηριούχους μπορεί να φύγουν αυτά τα χρήματα για επισκευές του (ακριβού και ευαίσθητου σε κακό καύσιμο) ντιζελοκινητήρα - χώρια τον φόβο μήπως σε τσιμπήσει η τροχαία.
Αν πάμε σε αυτοκίνητο με ντίζελ, ιδανικό για ταξίδι και πόλη είναι ένα μικρομεσαίο (που να τραβιέσαι στην πόλη με τις μαούνες). Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ των Astra 1.3 και GPunto 1.3 (που όμως δεν ξέρω τι λέει για μεγάλο ταξίδι στην Εθνική - κάπως μικρό μου φαίνεται).
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Diesel με κλειστα και ανοιχτα ματια.... τα υβριδικα ειναι -->ααα για αυτό η toyota σε 4 έτη από σήμερα θα πουλάει μόνο υβριδικά....
έχεις δίκιο ας πάρουμε όλοι diesel να στείλουμε την μόλυνση στα ύψη, αφήστε τα υβριδικά που έχουν μηδενικούς ρύπους.
Αφιερωμενο στους υβριδικαδες:
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fi ... /1607.html
πολύ καλό! μπράβο στη Fiat! για δες και αυτό
http://www.lexus.com/models/gs_hybrid/4 ... tions.html
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Σκέφτηκα και την περίπτωση της χρονομίσθωσης , ειδικά στην περίπτωση των υβριδικών (χωρίς εξαγορά) , ώστε να μην μπαίνω στη διαδικασία πώλησης , ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου...
Εφόσον κάνεις τόσα πολλά χλμ. η χρονομίσθωση είναι η πιο συμφέρουσα λύση. Ρώτα πιο από τα μοντέλα που σου αρέσουν έχει τους καλύτερους όρους και ξεκινάς από εκεί.
Με τα diesel θα έχεις πρόβλημα κίνησης προς το παρών για Αθήνα-Θεσσαλονίκη που κινείσαι. Μπορείς να πάρεις τώρα το Prius με χρονομίσθωση και όταν λήξει σε 3 χρόνια βλέπεις τι γίνεται με τα diesel και αποφασίζεις για το επόμενο. -
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Diesel με κλειστα και ανοιχτα ματια.... τα υβριδικα ειναι -->
ααα για αυτό η toyota σε 4 έτη από σήμερα θα πουλάει μόνο υβριδικά....
έχεις δίκιο ας πάρουμε όλοι diesel να στείλουμε την μόλυνση στα ύψη, αφήστε τα υβριδικά που έχουν μηδενικούς ρύπους.
Αφιερωμενο στους υβριδικαδες:
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fi ... /1607.html
πολύ καλό! μπράβο στη Fiat! για δες και αυτό
http://www.lexus.com/models/gs_hybrid/4 ... tions.html
Αντε, μακαρι να πουλα μονο υβριδικα να μην την ξαναδουμε....
Περι μολυνσεων.... το αντιπαρερχομαι... Οταν μαθετε ποσο οικολογικη ειναι η κατασκευη των υβριδικων θα τα ξαναπουμε περι του ποιος θα κανει μεγαλυτερη ζημια....
Υβριδικό ή diesel ?