Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορά μεταξύ Bilstein twin tube και mono tube???
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαφορά μεταξύ Bilstein twin tube και mono tube???
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    11
    36
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      appanag last edited by

      Γεια χαρά σε όλους. Σκέφτομαι να βάλω στο Leon 1.6 αμορτισέρ Bilstein sport χωρίς να αντικαταστήσω τα ελατήρια. Στο site της Bilstein υπάρχουν 2 ειδών Bilstein sport, τα mono tube και τα twin tube. Ξέρει κανείς σε τι διαφέρουν μεταξύ τους σε θέματα σκληρότητας, προοδευτικότητας και γενικότερα συμπεριφοράς ;
      Αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος σε Seat, golf, Octavia, θα ήθελα εντυπώσεις (αν περιοριστήκαν οι κλίσεις, αν είναι πολύ κουραστικές κλπ)
      Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        appanag last edited by

        Γεια χαρά σε όλους. Σκέφτομαι να βάλω στο Leon 1.6 αμορτισέρ Bilstein sport χωρίς να αντικαταστήσω τα ελατήρια. Στο site της Bilstein υπάρχουν 2 ειδών Bilstein sport, τα mono tube και τα twin tube. Ξέρει κανείς σε τι διαφέρουν μεταξύ τους σε θέματα σκληρότητας, προοδευτικότητας και γενικότερα συμπεριφοράς ;
        Αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος σε Seat, golf, Octavia, θα ήθελα εντυπώσεις (αν περιοριστήκαν οι κλίσεις, αν είναι πολύ κουραστικές κλπ)
        Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          appanag last edited by

          Γεια χαρά σε όλους. Σκέφτομαι να βάλω στο Leon 1.6 αμορτισέρ Bilstein sport χωρίς να αντικαταστήσω τα ελατήρια. Στο site της Bilstein υπάρχουν 2 ειδών Bilstein sport, τα mono tube και τα twin tube. Ξέρει κανείς σε τι διαφέρουν μεταξύ τους σε θέματα σκληρότητας, προοδευτικότητας και γενικότερα συμπεριφοράς ;
          Αν τα έχει δοκιμάσει κάποιος σε Seat, golf, Octavia, θα ήθελα εντυπώσεις (αν περιοριστήκαν οι κλίσεις, αν είναι πολύ κουραστικές κλπ)
          Ευχαριστώ προκαταβολικά!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Kαλύτερα να βάλεις τα απλά. Τα monotube είναι αρκετά σκληρότερα.
            Εγώ στο Golf μου (IV) είχα βάλει τα απλά αλλά τα sprint και όχι τα sport. Όμως τότε (αν θυμάμαι καλά) δύο τύπους αμορτισέρ σαν αυτούς που περιγράφεις υπήρχαν μόνο για τα sprint (είναι για χαμήλωμα μέχρι 3 πόντους) και όχι για τα sport. Είσαι σίγουρος για αυτό που γράφεις?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dog80 last edited by

              Εχθές σε Leon 1.4 φίλου μου βάλαμε ελατήρια-αμορτισέρ απο το Leon 1.8Τ. Τον περιμένω να γυρίσει απο ταξίδι να μου πεί εντυπώσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                appanag last edited by

                Ναι meco ειμαι απόλυτα σίγουρος. Αν μπεις στο http://www.bilstein.de θα το δεις και μόνος σου. Σαν απλά εννοείς τα twin tube?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papazent last edited by

                  http://www2.bilstein.de/en/produkte/produkttechnik.php3

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    ntotha last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                    Εχθές σε Leon 1.4 φίλου μου βάλαμε ελατήρια-αμορτισέρ απο το Leon 1.8Τ. Τον περιμένω να γυρίσει απο ταξίδι να μου πεί εντυπώσεις.

                    Και δεν πηγαίνει με τη μούρη στον αέρα το αυτοκίνητο; Το Leon 20VT έχει πολύ σκληρότερα ελατήρια εμπρός για να ανταπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Τα ελατήρια ήταν κοντύτερα και σκληρότερα μπρός-πίσω. Παρόλα αυτά, το ύψος του αυτοκινήτου δεν άλλαξε.

                      Τα αμορτισέρ ήταν ολόιδια με τα εργοστασιακά (είχαν τους ίδιους κωδικούς). Κάνανε λάθος και μας δώσανε αμορτισέρ απο το απλό ή ολα τα Leon φοράνε τα ίδια?

                      Δέν έχω δεί τον φίλο μου απο τότε να μου πεί εντυπώσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim-theo last edited by

                        Ο κυριος λογος που οι αναρτησεις επιδοσεων ειναι monotube ειναι γιατι εχουν περισσοτερη χωρητικοτητα - καλυτερη ψυξη λαδιου αρα και χαμηλοτερες κατα κανονα μεγιστες θερμοκρασιες λαδιου-αζωτου που επηρεαζουν την αποδοση τους σε δυσκολες καταστασεις και φυσικα λιγοτερα και απλουστερα μερη με 'πλευστα' συνηθως διαφραγματα μεταξυ λαδιου αεριου!
                        Φυσικα εχουν και περισσοτερο χωρο για ροδελες η αλλα συστηματα ελεγχου της κυκλοφοριας του λαδιου δηλαδη δυνατοτητα ρυθμισης σκληροτητας αποσβεσης, επαναφορας κλπ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          agalanop last edited by

                          Από τα παραπάνω φαίνεται να έχουν μόνο πλεονεκτήματα, οπότε γιατί δεν έχουν καταργηθεί τελείως τα twin tube?
                          Κάπου θα υπερτερούν κι αυτά τα καημένα, ίσως σε κάποιες χρήσεις ενώ σε κάποιες άλλες όχι.

                          Μια προφανής απάντηση είναι ότι ίσως τα twin tube να είναι φθηνότερα στην κατασκευή, γι'αυτό να υπάρχουν ακόμη.
                          Αυτό όμως αναιρείται αφού μιλάς για 'λιγότερα και απλούστερα μέρη' αλλά μπορεί και να το διαπιστώσει κανείς στην πράξη βλέποντας την ελάχιστη διαφορά τιμής μεταξύ των 2 εκδόσεων της Bilstein.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jim-theo last edited by

                            Ισα ισα που τα monotube παροτι εχουν πιο απλα μερη εχουν πολυ πιο ποιοτικα αρα και πιο ακριβα μερη και σιγουρα πιο χοντρα πιστονια δηλαδη ακαμψια - ενα ακομη πλεονεκτημα τους!
                            Συχνα δε ειναι και αντεστραμμενα σε σχεση με τα twin tube με οτι καλο αυτο συνεπαγεται (αλλα και αρκετα κακα οπως η αναγκη για καλυτερη στεγανοποιηση αφου τα υγρα ειναι στο πανω μερος δηλαδη παχυτερα, ποιοτικοτερα κουζινετα κλπ).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr