-
Φιλος με ibiza 1.2 '03 βαζει ανεκαθεν παραφλου της πλακας κοκκινο ενω το βιβλιο τονιζει μονο G12. Τι προβλημα θα υπαρξει?
-
Αν συμπληρώνει μόνο, δεν τρέχει τίποτε, αρκεί να μην βάλει πράσινο-μπλέ, λόγω διαφορετικής σύστασης .
Το manual στο Ιbiza αναγράφει ότι το G12 (απαλό μωβ χρώμα) δεν αντικαθίσταται ποτέ. Βέβαια, καλό είναι στα 5-6 χρόνια/50-60.000 χλμ να αλλάζει, οπότε στην αλλαγή πρέπει να ξαναβάλεις G12.
Στο δικό μου Ibiza, (15 χρονια-140.000χλμ), το έχω αλλάξει 2 φορές ( τη 2η στα 120.000, όταν μαζί με ιμάντα εκκεντροφόρου αλλάχτηκε προληπτικά και η αντλία νερού) και δεν χρειάστηκε σε αυτά τα χρόνια να συμπληρώσω πάνω απο 1 λίτρο συνολικά. -
Βλεπω σημερα και ελειπε το παραφλου στο forester,το γεμιζω και μετα απο μια βολτα ηταν παλι αδειο παρολο που δεν ανεβασε θερμοκρασια.Ανοιγω το καπο με αναμενο το μοτερ και εχανε στην ενωση του πλαστικου καπακιου με το μεταλικο,εριξα φωκια και σταματησε η διαρροη ωστε μεχρι το συνεργειο να ειμαι κομπλε.
180 της Koyo μου βρηκε ο μηχανικος μου. -
Πως μπορεί να βρει κανείς από που χάνεται το παραφλού; έχω κουραστεί να συμπληρώνω.
μου είπαν να πάω να βάλουν πιέση μήπως βρούμε τι συμβαίνει.
σκέφτομαι να πάω στην γειτονιά μου στον Τσεπολοgιάννη.κάποια πρόταση / ιδέα ; (το αυτοκίνητο είναι opel corsa '99)
-
Πίεση και υπομονή. Μη βιαστεί να κανει διάγνωση
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
Πως μπορεί να βρει κανείς από που χάνεται το παραφλού; έχω κουραστεί να συμπληρώνω.
μου είπαν να πάω να βάλουν πιέση μήπως βρούμε τι συμβαίνει.
σκέφτομαι να πάω στην γειτονιά μου στον Τσεπολοgιάννη.κάποια πρόταση / ιδέα ; (το αυτοκίνητο είναι opel corsa '99)
ελεγχος στην αντλια νερου, αντικατεστησε την ταπα του πλαστικου δοχειου, τελος καιγεται μικρη ποσοτητα σε ενα κυλινδρο..φλατζα;
-
Πρώτα πίεση και μετα ολά αυτά
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
-
Ποια η διαφορά μεταξύ αντιψυκτικού προδιαλυμένου (έτοιμου για χρήση) και συμπυκνωμένου (που θέλει αραίωση με νερό);
Αν δεν κάνω λάθος, για συμπλήρωση των υγρών του ψυγείου χρησιμοποιείται προδιαλυμένο υγρό ή σκέτο νερό (κατά προτίμηση απιονισμένο).
Όταν αλλάζουμε όλο τα υγρό του ψυκτικού κυκλώματος μπορούμε να βάλουμε προδιαλυμένο υγρό;
Ένας τεχνικός μου είπε ότι είναι προτιμότερο το συμπυκνωμένο (αραιωμένο με νερό), γιατί προστατεύει και από τη διάβρωση κάτι που δεν κάνει το προδιαλυμένο.
Τι ισχύει; -
Οχι νερό στο συμπλήρωμα γιατί αραιώνεις το μίγμα.
Δεν βλέπω γιατί να έχει διαφορά αν θα βάλεις έτοιμο ή όχι μίγμα . -
Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του συμπυκνωμένου υγρού;
Και ακριβότερο είναι (λαμβάνοντας υπόψη και την αραίωση) και πιο μπελαλίδικο στη χρήση. -
Ο χρήστης Scrooge έγραψε:
Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του συμπυκνωμένου υγρού;
Και ακριβότερο είναι (λαμβάνοντας υπόψη και την αραίωση) και πιο μπελαλίδικο στη χρήση.Γιατί μπορείς να φτιάχνεις εσύ την αναλογία αν θες να σε καλύπτει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του συμπυκνωμένου υγρού;
Και ακριβότερο είναι (λαμβάνοντας υπόψη και την αραίωση) και πιο μπελαλίδικο στη χρήση.Γιατί μπορείς να φτιάχνεις εσύ την αναλογία αν θες να σε καλύπτει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.
Έτσι ακριβώς, εγώ χρησιμοποιώ χρόνια τώρα το αδιάλυτο της Shell, στο καρφούρ έχει 6.5€
-
μπορείς να είσαι σίγουρος πως είναι αναλογία είναι μεταξύ 33% και 40% για λίπναση αντλίας καθώς και προστασία απο σκουρία.
και εγώ shell έβαζα παλαιότερα, αδιάλυτο και το έφτιαχνα μόνος μου! -
Ποιές είναι οι επιπτώσεις στο σύστημα ψύξης όταν η αναλογία ξεφεύγει πάνω απο 60-70%;(70% δηλαδή αντιψυκτικό και 30% νερό).
Είναι ίδιες οι επιπτώσεις για κοινό αντιψυκτικό η αντιψυκτικό G12; -
Εχω διαβάσει ότι παραφλού πρέπει να βάζουμε καλής ποιότητας.
Εμπιστεύομαι αυτό
http://www.4x4tyres.gr/prod.php?pr=214
http://www.prestone.com/choose?next=%2F
Υπάρχουν απόψεις για το άν είναι καλό το συγκεκριμένο?
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ποιές είναι οι επιπτώσεις στο σύστημα ψύξης όταν η αναλογία ξεφεύγει πάνω απο 60-70%;(70% δηλαδή αντιψυκτικό και 30% νερό).
Είναι ίδιες οι επιπτώσεις για κοινό αντιψυκτικό η αντιψυκτικό G12;αν υπαρχουν καποια ξεραμενα-παλια κολαρα θα γλυφουν ενω στις ζεστες με αυτη την αναλογια ο κινητηρας θα υπερθερμαινεται
-
Ψαχνω το bp isocool 4 λιτρα. Το βρισκω γενικα πολυ δυσκολα σε πρατηρια bp στην τιμη των 20 ευρω. To G-market(εδρα βορεια ελλαδα) το δινει 11.90 και με τα μεταφορικα φτανει παλι 19-20 ευρω.
Ξερει κανεις που το δινουν αυτο στην Αθηνα σε τιμη καλη ή τελος παντων ενα αντιστοιχο καλο? -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ψαχνω το bp isocool 4 λιτρα. Το βρισκω γενικα πολυ δυσκολα σε πρατηρια bp στην τιμη των 20 ευρω. To G-market(εδρα βορεια ελλαδα) το δινει 11.90 και με τα μεταφορικα φτανει παλι 19-20 ευρω.
Ξερει κανεις που το δινουν αυτο στην Αθηνα σε τιμη καλη ή τελος παντων ενα αντιστοιχο καλο?Κοίτα αυτά της Motul: http://www.motul.com/gr/en/products?f[application]=147&f[range]=25
Έχει 2 τύπους: το Expert και το Optimal. Το δεύτερο είναι οργανικό. Μπορείς να ελέγξεις ποιο είναι κατάλληλο για το αυτοκίνητο σου εδώ: http://ew5.earlweb.com/search.php?categ ... 9&brand=45
Και οι δύο τύποι βγαίνουν σε έκδοση έτοιμη για χρήση και σε αδιάλυτη που πρέπει να αραιωθεί. Τα αδιάλυτα ακολουθούνται από την ένδειξη 'Ultra'.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ψαχνω το bp isocool 4 λιτρα. Το βρισκω γενικα πολυ δυσκολα σε πρατηρια bp στην τιμη των 20 ευρω. To G-market(εδρα βορεια ελλαδα) το δινει 11.90 και με τα μεταφορικα φτανει παλι 19-20 ευρω.
Ξερει κανεις που το δινουν αυτο στην Αθηνα σε τιμη καλη ή τελος παντων ενα αντιστοιχο καλο?Κοίτα αυτά της Motul: http://www.motul.com/gr/en/products?f[application]=147&f[range]=25
Έχει 2 τύπους: το Expert και το Optimal. Το δεύτερο είναι οργανικό. Μπορείς να ελέγξεις ποιο είναι κατάλληλο για το αυτοκίνητο σου εδώ: http://ew5.earlweb.com/search.php?categ ... 9&brand=45
Και οι δύο τύποι βγαίνουν σε έκδοση έτοιμη για χρήση και σε αδιάλυτη που πρέπει να αραιωθεί. Τα αδιάλυτα ακολουθούνται από την ένδειξη 'Ultra'.
Στο δικό μου αυτοκίνητο (Avensis 08) ο παραπάνω οδηγός προτείνει χρήση του Inugel Expert το οποίο είναι 'Nitrite free / Amine free / Phosphate free'. Το μάνιουαλ όμως λέει 'In order to avoid technical problems only use Toyota Super Long Life Coolant or similar high quality ethylene glycol based low phosphate, non-silicate, non-amine, non-nitrite and non-borate coolant with long-life hybrid organic acid technology.'
Μάλλον θα μου ταίριαζε το Inugel Optimal....Πριν ένα μήνα περίπου αγόρασα παγούρι πεντόλιτρο Total Coolelf Auto Supra -37 C προς 18 ευρώ στον Λαμπριανίδη στο μαγαζί του Πειραιά. Η συσκευασία γράφει 'Organic additives'
http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_24/8502.pdf
Κάπου μέσα γράφει: 'Το COOLELF AUTO SUPRA -37 C δεν περιέχει πυριτικά, φωσφορικά, χρωμικά,
νιτρικά ή βώριο' -
Μάλλον δεν επέλεξες το σωστό Avensis. Εγώ βλέπω να προτείνει το Optimal: http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=9&category=6&subset=278&modelyear=&vehicle=59359&site=41®ion=59&language=9&brand=45 για μοντέλα από το 2008 και μετά!
Παραφλού στο ψυγείο