-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
Iσχύς: 185PS
Ροπή: 23.4 Κgm
Tελική ταχύτητα: 222 km/h
0-100: 8.6'
Bάρος: 1.470 Kgr
Tιμή: από 41.100 ευρώAudi TT 2.0 TFSI
Iσχύς: 200PS
Ροπή: 28.5 Κgm
Tελική ταχύτητα: 240 km/h
0-100: 6.6'
Bάρος: 1.260 Kgr
Tιμή (ενδεικτικά): από 40.000 ευρώΓια την ιστορία να κάνω μια σημαντική διευκρίνιση.Λόγω παραπλήσιας τιμής σίγουρα τίθεται το παραπάνω δίλημμα στον επίδοξο αγοραστή αλλά για να είμαστε πολιτικά ορθοί και να μην γενικεύουμε ως προς τα + και - των δύο αυτοκινήτων η Brera 2.2JTS είναι ατμοσφαιρική όχι υπερτροφοδοτούμενη και συγκρίσιμη με το μελλοντικό ΤΤ 2.0FSI 150 ίππων...το TT 2.0TFSI θα είναι συγκρίσιμο με την μελοντική Brera 2.2JTB (240hp)...
Φιλικά! -
Αρκετα μεγαλη διαφορα υπερ του TT... Δεν το περιμενα!
Μου κανει καπως σαν την καταληψη στο Πα.Μακ! -
Ποια είναι η διαφορά τιμής των 2?
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Alfa Romeo Brera 2.2 JTS
Iσχύς: 185PS
Ροπή: 23.4 Κgm
Tελική ταχύτητα: 222 km/h
0-100: 8.6'
Bάρος: 1.470 Kgr
Tιμή: από 41.100 ευρώAudi TT 2.0 TFSI
Iσχύς: 200PS
Ροπή: 28.5 Κgm
Tελική ταχύτητα: 240 km/h
0-100: 6.6'
Bάρος: 1.260 Kgr
Tιμή (ενδεικτικά): από 40.000 ευρώΓια την ιστορία να κάνω μια σημαντική διευκρίνιση.Λόγω παραπλήσιας τιμής σίγουρα τίθεται το παραπάνω δίλημμα στον επίδοξο αγοραστή αλλά για να είμαστε πολιτικά ορθοί και να μην γενικεύουμε ως προς τα + και - των δύο αυτοκινήτων η Brera 2.2JTS είναι ατμοσφαιρική όχι υπερτροφοδοτούμενη και συγκρίσιμη με το μελλοντικό ΤΤ 2.0FSI 150 ίππων...το TT 2.0TFSI θα είναι συγκρίσιμο με την μελοντική Brera 2.2JTB (240hp)...
Φιλικά!και στην τιμη τους θα ειναι συγκρισιμα ?????
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
η Brera 2.2JTS είναι ατμοσφαιρική όχι υπερτροφοδοτούμενη και συγκρίσιμη με το μελλοντικό ΤΤ 2.0FSI 150 ίππων...το TT 2.0TFSI θα είναι συγκρίσιμο με την μελοντική Brera 2.2JTB (240hp)...
Φιλικά!εαν τωρα υπαρχει μια διαφορα 1000ε, το 150αρι ΤΤ ποση διαφορα τιμης αραγε θα εχει οεο?
καλα, η 2,2JTB ποσο θα φθασει αραγε?
για να μην πω οτι μαλλον δεν θα υπαρξει 2,0TFSI με 150, αλλα 1,8TFSI με 160
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
η Brera 2.2JTS είναι ατμοσφαιρική όχι υπερτροφοδοτούμενη και συγκρίσιμη με το μελλοντικό ΤΤ 2.0FSI 150 ίππων...το TT 2.0TFSI θα είναι συγκρίσιμο με την μελοντική Brera 2.2JTB (240hp)...
Φιλικά!εαν τωρα υπαρχει μια διαφορα 1000ε, το 150αρι ΤΤ ποση διαφορα τιμης αραγε θα εχει οεο?
καλα, η 2,2JTB ποσο θα φθασει αραγε?
για να μην πω οτι μαλλον δεν θα υπαρξει 2,0TFSI με 150, αλλα 1,8TFSI με 160
Τι σχέση έχει η διευκρίνηση που έκανα με τον παράγοντα τιμή?...νομίζω ήμουν απόλυτα κατανοητός.Κάνεις λάθος θα υπάρξει ατμοσφαικό με 150hp ενώ 170hp θα έχει το diesel 2.0TDI!
Γκάμα ΤΤ
2.0FSI 150 τέλη 2006
2.0TFSI 200 διαθέσιμο
2.0TFSI Quattro τέλη 2006
2.0TFSI Quattro 240 2007
3.2V6 Quattro 250 διαθέσιμο
2.0TDI 170 τέλη 2006
Ενώ για το μέλλον 2008/9 θα δούμε την έκδοση S με τον V6 με διπλή υπερτροφοδότηση και τουλάχιστον 350hp και αντικατάσταση του 3.2 με μια ανανεωμένη έκδοση 3,6 λίτρων.Δεν θα δούμε δίλιτρη άκδοση S με πάνω από 300hp ούτε έκδοση RS!Γκάμα Brera (second step 2007/8 )
1.9 JTB 200hp option Q4 (?)
2.2 JTB 240hp+Q4
3.2 V6 JTS 290hp+Q4
4.2 V8 JTS GTA 430hp+Q4
2.4 JTDm 225hp option Q4
1.9 JTDm 175hp option Q4 (?)
3.0 JTDm 280hp+Q4 -
ειναι σχεδον σιγουρο οτι το Α3 θα βγει 1,8tfsi και 160, λογικο ειναι να μπει αυτο το μοτερ και οχι το 2λιτρο με 150
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Xαλαρά ΤΤ. Eίμαι ο μόνος που η Brera του μοιάζει με hatchback;;;Οχι...δεν εισαι ο μονος...
-
Φυσικα BRERA FORZA ITALIA!!
-
BRERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
TT χαλαρα!!!
-
θα δωσω ισοπαλια, το καθενα για τους λογους του...μπρερα για ντιζαιν, ΤΤ για επιδοσεις...
αν το συγκριναμε με το προηγουμενο ΤΤ, χαλαροτατα μπρερα....
αλλα επειδη βλεπω οτι το συμμορφωσανε λιγο, Χ αναμεσα στα 2....
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Στενοχωριέμαι πάρα πολύ καθ'ότι από μικρός τα πρώτα ερεθίσματα που είχα και με έκαναν να αγαπήσω το αυτοκίνητο είναι αυτοκίνητα της Alfa Romeo.
Δυστυχώς πλέον δεν σταματά να με απογοητεύει.
Βασικά κανένα απο τα 2αυτοκίνητα δε θα έπαιρνα..αλλά ανάμεσα στα 2 μακράν το TT.
Όχι μόνο λόγο επιδόσεων..αλλά ακόμα και την οδ.συμπεριφόρα του προηγόυμενου TT να έχει,πάλι θα την προτιμούσα.
Η Alfa Romeo απογοητεύει συνεχώς τους πραγματικούς οπαδούς της εταιρίας για να κερδίσει 60άρηδες(δεν εννοω στα χρόνια-εννοω στην ψυχή).Θα επέλεγα Alfa Romeo με κλειστά μάτια αν έδινε την ατόφια σπορ,ανόθευτη αίσθηση που έδιναν οι παλίες,κ ας χάλαγε πιο συχνά,κ ας ήταν πολύ πίσω απο ποιότητα η οτιδήποτε άλλο..
Για μένα πέρα απο design η Αlfa Romeo δεν προσφέρει τίποτα πλέον εκτός από ελάχιστες αναλαμπές όπως η 156GTA.Όλα τα παραπάνω προσωπικές μου απόψεις έτσι..δε θέλω διαξιφισμό με κανέναν.Απλά απο την εταιρία νίωθω προδομένος και πολύ στενοχωρημένος
Με βρισκεις απολυτα συμφωνο, ειδικα στα bold. Ειδικα η βαρια σαν παραφορτωμενη ντουλαπα Brera δεν προσφερει κατι παραπανω απο design. Βαζοντας διπλα της μοντελα οπως οι GTV/Sprint των περασμενων δεκαετιων αναρωτιεμαι αν την εφτιαξε η ιδια εταιρεια που εφτιαξε και αυτες.
Μια ψηφος στο ΤΤ ακομα.
-
Αλλαγή στην 1η σελίδα,
με δυό πιο όμορφες **φωτό **και για τα 2 αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Xαλαρά ΤΤ. Eίμαι ο μόνος που η Brera του μοιάζει με hatchback;;;
Οχι...δεν εισαι ο μονος...
Επιτέλους... Νόμιζα ότι είμαι τρελός...
-
TT, μπροστά σε όλα εκτός απο εμφάνιση (οδηγικά θα δείξει αλλα περιμένω καλό πράγμα).
-
To TT σίγουρα θα είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Δεν το συζητάω για το αν θα στρίβει και αν θα είναι γρήγορο. Επίσης και απο εμφάνιση μου αρέσει, όπως και γενικότερα όλα τα AUDI σε σχέση με μετά-Bangle BMW, και Μercedes.
Παρόλαυτα θεωρώ ότι πλαίσιο της Brera απλά δεν παίζεται, κάτι που φάνηκε στις δοκιμασίες του Master Test της 159 η οποία παρόλο το βάρος της και τον ποιο αδύναμο κινητήρα του συγκριτικού(μάλλον από τους πιο αδύνατους) ισωπέδωσε τον ανταγωνισμό.
Το βάρος όπως φάνηκε δεν είχε αντίκτυπο στην δυναμική συμπεριφορά.
Το πλαίσιο είναι ικανό να σηκώσει άνετα τα 450PS της GTA. Οι δε νεες αναρτήσεις (εμπρός διπλά ψαλίδια, πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι) και το γρήγορο τιμόνι εγγυόνται καλά κρατηματα, ποιότητα κύλισης, και σωστές αντιδράσεις.
Η brera είναι ένα άψογο GT.
H εμφάνισή της μπορεί να ξενίζει και γούστα είναι αυτά, αλλά και ξεχωρίζει, και θα μείνει μια κλασσική Alfa στην Ιστορία. Άλλωστε είναι πολυβραβευμένη.
Το μόνο πρόβλημα είναι ο κινητήρας και το βάρος στις επιδόσεις.
**Δεν μπορώ να καταλάβω τους Μ@λ@κες τους Ιταλούς να μην λανσάρουν κατ'ευθείαν το επόμενο stepping του 2.2 με 200PS. ** Oi επιδόσεις του ΤΤ είναι σίγουρα 'Γοητευτικές'.
Προσωπικά στα 41χιλ θα έδινα άλλα 3 για την GT 3.2 αλλιως θα περίμενα την brera 2.2 200PS σε 1-2 χρόνια. Για Ευρώπη βέβαια 2.4JTD.
Ψήφος λοιπόν στο πλαίσιο-αναρτήσεις-τιμόνι-εμφάνιση brera χωρίς να υποτιμώ το αξιολογότατο ΤΤ!
-
BRERA!!!!! δεν υπαρχει καμια σχεση.
-
Ο χρήστης mike-36 έγραψε:
BRERA!!!!! δεν υπαρχει καμια σχεση.Καλωσήρθες
Για εξήγησέ μας, τί εννοείς ?
-
Eπαληθεύθηκε ο lkar. **To TFSI TT από **39,900
53Κ το 3,2 quattro
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;