-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ναι αλλά να πάρεις ένα που είναι φαινομενικά 'πένα' και με τον καιρό να συνειδητοποιήσεις ότι η εν λόγω 'πένα' είναι +50.000 χλμ δεν είναι ότι καλύτερο...Σαφεστατα, οτι χειροτερο θα ειναι, αλλα πιστευω οτι, δυστυχως πλεον 'λαμογιά' σε μτχ, μπορει να παιξει παντου, ακομα
και σε Ελληνικη αντιπ/σωπεια.
Οσο για τα +50κ, (δεν ξερω με σιγουρια αν οντως ισχυει, αλλα) εχω ακουσει οτι υπαρχουν και εκτος επισημης αντιπ/σωπειας ψαγμενα συνεργεια, τα οποια συνδεοντας
το αυτοκινητο με προγραμμα, μπορουν να 'δουν' τι πραγματικα παιζει με τον κινητηρα... -
Thodwris,
καλά για την χρονολογία οι κλασσικές παπαριές που αν είναι β εξάμηνο 2003 σου λένε μοντέλο 2004 αλλά αυτό το ελληνικής αντιπροσωπείας είναι ΧΟΝΤΡΟ.
Δηλαδή είναι πολύ ευκολο να το καταλάβεις άν ενδιαφέρεσαι και το πας για έλεγχο, θα το μάθεις αμέσως. Τους έχω ικανούς να έχουν και κανα ψευτικο βιβλίο service από Sportscar για κανέναν που δεν θα θέλει να το ψάξει πολύ...
Πάντως αν κατάλαβα καλά , εσύ το πήρες μεταχειρισμένο από Γερμανία το 2007, άρα ήσουν 2ο χέρι, σίγουρα θα πέρασαν κανα 2 ιδιοκτήτες ακόμα μέχρι να καταλήξει στην μάντρα το 2010, οπότε μπορεί και αυτός που να το πάρει να είναι και 5ο χέρι -
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/828740/Ελληνικης αντιπροσωπιας!!!
Εγω ο ιδιος ειχα παει και την ειχα αγορασει και την εφερα Ελλαδα τον Γεναρη του 2007 απο το Darmstad στη Φρανκφουρτη μεταχειρησμενη!!!!
Ασε δε που πρωτη αδεια ειχε το 2003 και οχι το 2004!
Ελλαδαρα με τα ωραια σου!!!
μπραβο σου που το εντωπυσες και το αναφερεις για να ξερουμε με τι λαμογια εχουμε να κανουμε (οχι πως δεν το ξερουμε) που πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και μετα δεν ξερουν τιποτα. Επειδη προκειται για ακριβα αυτοκινητα θελει παρα πολυ ψαξιμο πριν καποιος αγορασει ενα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/828740/
Ελληνικης αντιπροσωπιας!!!
Εγω ο ιδιος ειχα παει και την ειχα αγορασει και την εφερα Ελλαδα τον Γεναρη του 2007 απο το Darmstad στη Φρανκφουρτη μεταχειρησμενη!!!!
Ασε δε που πρωτη αδεια ειχε το 2003 και οχι το 2004!
Ελλαδαρα με τα ωραια σου!!!
To red stiching και τα 'ειδικα' καθισματα, υποδεικνυουν καποια ιδιαιτερη εκδοση, επετειακη
ενδεχομενως ή ειναι απλα ειδικη παραγγελια?
Οι ζαντες ειναι techart?
Παντως, αν και φαινεται πολυ προσεγμενη, νομιζω οτι με +5κ βρισκεις καποιες καλες πρωτες
997S...
Τωρα για το 'βαπτισμα' του αντιπ/σωπου, αυτα ειναι παλια κολπα...To Αυτοκινητο το ξερω παρα πολυ καλα!
Το 2003 το εκανε δωρο η ιδια η Porsche σε ανωτατο δοιηκητικο στελεχος της. Ηταν η πρωτη φορα που βαλανε τοσους πολλους εξτρα κωδικους οι οποιοι μεχρι εκεινη την ημερομηνηια δεν υπηρχαν.
Λευκη πλατη καθησματων , λευκο ταμπλο, κοκκινα stiching, δερματινα παντου και ενα σωρο αλλα που τωρα τα ξεχναω.
Οταν το εφερα ειχε κατι αλλες ζαντες που δεν μου αρεσαν καθολου και εφερα και του εβαλα τις Techart.
-
Γι'αυτή την Boxster S RS 60 spyder, τί λέτε, αξίζει τα 58.000 ή καλύτερα να δώσεις 10.000 λιγότερα για ένα απλό 3.4; Ίσως με λίγο παζάρι να πέσει στα 55.000. Πριν από ένα χρόνο τις πουλούσαν στα 85.000 ευρώ!!! αλλά όπως βλέπετε, εδώ 'λιάζονται' ακόμα!
http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10Πάντως θεωρώ πως η RS 60 Spyder είναι μια απλή Boxster S που μπορείς να την παραγγείλεις να δείχνει ακριβώς σαν RS 60 Spyder από το εργοστάσιο, εκτός από το... ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό. Όλα τα άλλα στοιχεία του εξοπλισμού της υπάρχουν ως έξτρα. Κάτι σαν την 997 turbo S που είναι μια 997 turbo με κάποια έξτρα στον εξοπλισμό και +30 άλογα.
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Thodwris,
καλά για την χρονολογία οι κλασσικές παπαριές που αν είναι β εξάμηνο 2003 σου λένε μοντέλο 2004 αλλά αυτό το ελληνικής αντιπροσωπείας είναι ΧΟΝΤΡΟ.
Δηλαδή είναι πολύ ευκολο να το καταλάβεις άν ενδιαφέρεσαι και το πας για έλεγχο, θα το μάθεις αμέσως. Τους έχω ικανούς να έχουν και κανα ψευτικο βιβλίο service από Sportscar για κανέναν που δεν θα θέλει να το ψάξει πολύ...
Πάντως αν κατάλαβα καλά , εσύ το πήρες μεταχειρισμένο από Γερμανία το 2007, άρα ήσουν 2ο χέρι, σίγουρα θα πέρασαν κανα 2 ιδιοκτήτες ακόμα μέχρι να καταλήξει στην μάντρα το 2010, οπότε μπορεί και αυτός που να το πάρει να είναι και 5ο χέριΕγω το πηρα απο γερμανια και ηταν 2ο χερι, οποτε εγω ημουν ο 3ος ιδιωκτητης.
Εγω κρατησει αντιγραφα τα χαρτια του τελωνειου, το status report στην γερμανια, τα τσολ νουμερα τα παντα!
Το εδωσα στον Στουμπο ανταλλαγη για μια 997 turbo και απο οτι γωριζω ο ιδιωκτητης που την πηρε μετα απο εμενα, του την κατασχεσε η τραπεζα γιατι δεν πληρωνε τις δωσεις. Εγω την ειχα στην πενα και οταν πηγα και την ειδα στην μαντρα που πωλητε ηταν ( για τα δικα μου δεδομενα ) σε ασχημη κατασταση, εμφανος ταλαιπωρημενη.
Επομενος ο επομενος, λογικα ειναι το 5ο χερι!
Προσπαθησα να την παρω και παλι πισω γιατι ειμαι πολυ συναισθηματικα δεμενος με αυτο το αμαξι, τους εκανα μια προταση στα 30.000 και δεν δεχτηκαν, επεμεναν στα 50Κ
-
Yπαρχει ανθρωπος που θα δωσει τοσα λεφτα για να παρει ενα αυτοκινητο που εχει αλλαξει 4 χερια???
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Yπαρχει ανθρωπος που θα δωσει τοσα λεφτα για να παρει ενα αυτοκινητο που εχει αλλαξει 4 χερια???Αν δεν το ψαξει πολυ καλα...........
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Yπαρχει ανθρωπος που θα δωσει τοσα λεφτα για να παρει ενα αυτοκινητο που εχει αλλαξει 4 χερια???Υπάρχει έμπορος που θα πει οτι το αυτοκίνητο έχει αλλάξει 4 χέρια;
-
Δεν φαινονται στις αδειες οι προηγουμενοι κατοχοι,μπορουν να το κρυψουν??? Δεν εχει τυχει να αγορασω προσωπικα μεταχειρισμενο οποτε δεν ξερω.
-
Αυτό που είπε ο BILL33, πρέπει να το ψάξεις πολύ καλά για να βρεις άκρη με τους προηγούμενους κατόχους, ειδικά αν είναι και εισαγωγής...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δεν φαινονται στις αδειες οι προηγουμενοι κατοχοι,μπορουν να το κρυψουν??? Δεν εχει τυχει να αγορασω προσωπικα μεταχειρισμενο οποτε δεν ξερω.Οχι ,απλα γραφει ημερομηνια πρωτης αδειας .Απο ποσα χερια εχει περασει μονο στο μεταφορων το βρισκεις.
-
-
Ο χρήστης nik@k έγραψε:
Γι'αυτή την Boxster S RS 60 spyder, τί λέτε, αξίζει τα 58.000 ή καλύτερα να δώσεις 10.000 λιγότερα για ένα απλό 3.4; Ίσως με λίγο παζάρι να πέσει στα 55.000. Πριν από ένα χρόνο τις πουλούσαν στα 85.000 ευρώ!!! αλλά όπως βλέπετε, εδώ 'λιάζονται' ακόμα!
http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=10Πάντως θεωρώ πως η RS 60 Spyder είναι μια απλή Boxster S που μπορείς να την παραγγείλεις να δείχνει ακριβώς σαν RS 60 Spyder από το εργοστάσιο, εκτός από το... ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό. Όλα τα άλλα στοιχεία του εξοπλισμού της υπάρχουν ως έξτρα. Κάτι σαν την 997 turbo S που είναι μια 997 turbo με κάποια έξτρα στον εξοπλισμό και +30 άλογα.
Πολύ όμορφη αυτή η Boxster. Μέσα έξω είναι μούρλια
-
http://www.youtube.com/watch?v=FVLwJjqS ... r_embedded
-
Αν νομίζετε πως οι τιμές στα μεταχειρισμένα μόνο πέφτουν, είστε γελασμένοι!
Δείτε το παρακάτω παράδειγμα: Στη αγγελία που ακολουθεί, μια Boxster S 3.4 πουλιέται 45.000 ευρώ
http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?cat ... ageSize=20και ο ίδιος πωλητής (ιδιοκτήτης,) σε άλλη ιστοσελίδα, ζητάει... 62.000 ευρώ
(και προχθές ζητούσε... 50.000 ευρώ και την προηγούμενη εβδομάδα 45.000 ευρώ, όπως και αρκετό καιρό τώρα)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/702051/
Άντε βρε! Σύντομα να τα κατοσταρήσεις (Χ1000) -
Μπορεί να έχει να ασχοληθεί καιρό με τη μια από τις δυο ιστοσελίδες και να μην έχει μειώσει την τιμή.
Πάντως από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν τα τέλη, τσίμπησαν λίγο οι τιμές περιπτώσεων με πολλά κυβικά ή απλά βγήκαν τελείως από την αγγελία (το πιο σοφό για μένα).
Είναι λίγο κουτές αυτές οι αλλαγές γιατί αργά ή γρήγορα θα ξαναπέσουν προς τα κάτω. Το καλύτερο για μένα είναι είτε να μην ανακοινώσεις καθόλου τιμή, είτε να αφήσεις ένα ποσό σταθερό συζητήσιμο. Αυτό το -250 ή -500 ευρώ που βλέπω σε κάποιες κάθε μήνα είναι χαζό. Λες και έχουν τον αγοραστή απέναντι και το παζαρεύουν. -
Μάλλον... το αντίθετο συνέβη! Είχε καιρό να ανανεωθεί η 'φθηνή αγγελία'. Η ακριβή την προηγούμενη εβδομάδα ήταν στα 45.000, πριν από μερικές μέρες ανέβηκε στα 50.000 και χθες στα 62.000 Τελικά απεσύρθη εντελώς. Μάλλον ο πωλητής διαβάζει το φόρουμ των 4τροχών! Και δε νομίζω μια τέτοια διαφορά τιμής να οφείλεται στην ανακοίνωση των τελών κυκλοφορίας. Όταν κάτι το έχεις μήνες απούλητο στα 45.000, δεν το ανεβάζεις στα 62.000. Στην καλύτερη το κρατάς και βλέπεις στο μέλλον. Σε κάθε περίπτωση... άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
-
Porsche Made in Katerini: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/1 ... de-in.html
-
Γνωρίζει κάποιος με σιγουριά αν η χρήση απλής αμόλυβδης 95 RON δημιουργεί προβλήματα προανάφλεξης στην Boxster 986?
Η Porsche συστήνει 98RON και πάνω (τουλάχιστον στη 2.5), αλλά τούτο προτείνεται για λόγους απόδοσης μόνον?Braker εσύ ως ιδιοκτήτης κάποια απάντηση?
Porsche Forum