-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@GB
Σε Ελληνικο εδαφος-πραγματικες συνθηκες (οχι πιστα), εχεις την αφελη αισθηση οτι μια 458 θα 'καθαριζει' ενα 4κινητο R8 V10?
Εισαι εκτος πραγματικοτητας...Το θέμα δεν είναι τι καθαρίζεις αλλά πίσω από ποιό τιμόνι περνάς καλύτερα.......και εκεί η διαφορά είναι τεράστια .
Αυτό το λένε κάτοχοι που έχουν συγχρόνως τα πάντα.Την '' βόλτα '' για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους την κάνουν με την 430...ούτε με την 997 turbo ,ούτε με το GT-R, ούτε με την Gallardo.Που να τους έρθει και η 458 .Μαζι σου... Εγω απλα απαντησα σε αυτο:
Εεε τι χες Audi τι χα πάντα....
Το τι ξύλο θα τρώνε όλα αυτά απτην 458 δεν λέγεται...Mπααα, καθολου ξυλο δεν θα τρωει σε καθημερινες-πραγματικες συνθηκες, και φανταζομαι
καταλαβαινεις ηδη απο μονος σου, δεν χρειαζεται καν να τοποθετηθω πιστευω...Bεβαια, πλεον τα σημερινα supercars, εχουν περασει σε μια διασταση οπου για να καταλαβεις το 'κατι παραπανω', να δεις την 'τεραστια διαφορα' οπως λες,
θα πρεπει οι συνθηκες να ειναι σχεδον ιδανικες (πχ πιστα, ή μια ομορφη χωρις κινηση διαδρομη εκτος πολης), αλλιως δυσκολα (εφοσον δεν εισαι οδηγος αγωνων) θα 'βρεις' αυτο το 'πολυ καλυτερα', σε αποτελεσμα, γιατι σε αισθηση δεν το συζητω, αργα ή γρηγορα θα το βρεις οπου και αν κινεισαι...
Σιγουρα με την F458 ο οποιοσδηποτε θα 'γεμισει' τις μπαταριες του καλυτερα απ' ολα τα αλλα, δεν χωραει καμμια αμφησβητηση σε αυτο, (μολις 10λεπτα οδηγησης με μια F430 σε πιστα με εκαναν να το καταλαβω καλα το συναισθημα αυτο), εγω απλα εθιξα το θεμα της ταχυτερης (σε γρηγορο αλλα οχι και σε ρυθμο αυτοκτονιας) μετακινησης σε πραγματικες συνθηκες με τα εν λογω supercars... -
Ποτε δεν με ενιαξαν τα αλογα και οι επιδοσεις ενως supercar,ειτε παταει 250 ειτε 300 το ιδιο ειναι για μενα,οπως και με τις επιταχυνσεις.Ενα τετοιο αυτοκινητο το παιρνεις πρωτα και κυρια επειδη σου αρεσει εμφανησιακα,το ερωτευεσε δηλαδη η το εχεις ονειρο να το παρεις.
Αυτο το ξεψηρισμα των τεχνικων χαρακτηρηστικων και τους χρονους στις πιστες τα θεωρω τελειως ασκοπα. -
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
σας νοιάζει όταν βάζετε μπροστά το παραπάνω 'εργαλείο' αν είναι μισό ή 1 δευτερόλεπτο πιο αργό από ένα αντίστοιχο lambo ή ferrari?
προσωπικά αν το είχα, ούτε που θα με ενδιέφερε. -
Αν είχες αυτό το συγκεκριμένο καλά θα έκανε να σε ενδιαφέρει Κάβουρα αν είναι 1 δεύτερο στο γύρο πιο αργό από την αντίστοιχη 430, καθώς είναι αγωνιστικό και θα έχανες τον αγώνα!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@GB
Σε Ελληνικο εδαφος-πραγματικες συνθηκες (οχι πιστα), εχεις την αφελη αισθηση οτι μια 458 θα 'καθαριζει' ενα 4κινητο R8 V10?
Εισαι εκτος πραγματικοτητας...Με τη λογική αυτή ένα Nissan Kus kus θα 'καθαρίζει' αμφότερα R8 και 458 στα σπαστήρια, τα σαμαράκια, τις λακούβες και τα χαντάκια στο κέντρο της Αθήνας.
-
Σε αυτό το επίπεδο αυτοκινήτων όλα είναι θέμα οδηγού, αφού εγώ και φαντάζομαι και οι περισσότεροι απ όσους γράφουν εδώ μέσα, δεν μπορούν να τα πάνε ούτε στο 50%.
Άμα οδηγάνε ο Τσουτσίγια και ο Ρερλ και ο Σουμάχερ, ναι ίσως το R8 να αποδειχθεί πιο γρήγορο.
Αλλά τι διαφορά κάνει σε εμάς αυτό αφού δεν πρόκειται να το επιτύχουμε εμείς οι ίδιοι ποτέ Και το R8 σαν κότα θα το πας και την 458, μπροστά στις πραγματικές τους δυνατότητες
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Άμα οδηγάνε ο Τσουτσίγια και ο Ρερλ και ο Σουμάχερ, ναι ίσως το R8 να αποδειχθεί πιο γρήγορο.Ακριβώς το αντίθετο. Άμα οδηγεί η κυρία Ελίζα το R8, ίσως να το πάει πιο γρήγορα από όσο θα πήγαινε την 458. Άμα οδηγάνε ο Ρερλ κι ο Σουμάχερ (ο Τσουτσίγια τι σχέση έχει δίπλα σ'αυτούς τους δύο ιδέα δεν έχω, αλλά βάλτον κι αυτόν μέσα, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει), η 458 πάντα αρκετά μπροστά με ευκολία.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σιγουρα με την F458 ο οποιοσδηποτε θα 'γεμισει' τις μπαταριες του καλυτερα απ' ολα τα αλλα, δεν χωραει καμμια αμφησβητηση σε αυτο, (μολις 10λεπτα οδηγησης με μια F430 σε πιστα με εκαναν να το καταλαβω καλα το συναισθημα αυτο)Σε ποια πίστα; Στο Kartodromo;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Άμα οδηγάνε ο Τσουτσίγια και ο Ρερλ και ο Σουμάχερ, ναι ίσως το R8 να αποδειχθεί πιο γρήγορο.
Ακριβώς το αντίθετο. Άμα οδηγεί η κυρία Ελίζα το R8, ίσως να το πάει πιο γρήγορα από όσο θα πήγαινε την 458. Άμα οδηγάνε ο Ρερλ κι ο Σουμάχερ (ο Τσουτσίγια τι σχέση έχει δίπλα σ'αυτούς τους δύο ιδέα δεν έχω, αλλά βάλτον κι αυτόν μέσα, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει), η 458 πάντα αρκετά μπροστά με ευκολία.
Και πάλι όμως η κυρία Ελίζα θα είναι πενιχρά αργή τελικά, οπότε και πιο γρήγορα να οδηγήσει το R8 το αποτέλεσμα είναι απαράδεκτο
Ο Τσουτσίγια μπήκε γιατί έχει ωραίο όνομα, κάνει εντύπωση
Βάλε 458 στη θέση του R8, νο προμπλέμο, απλά εννοώ ότι η σύγκριση σούπερκαρς όταν ο οδηγός είναι γτπ, είναι ντροπή σκέτη -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν είχες αυτό το συγκεκριμένο καλά θα έκανε να σε ενδιαφέρει Κάβουρα αν είναι 1 δεύτερο στο γύρο πιο αργό από την αντίστοιχη 430, καθώς είναι αγωνιστικό και θα έχανες τον αγώνα!κολλημένος με τη 'μπάλα'...
πέραν του χαβαλέ (και σταματάω εδώ γιατί είμαι offtopic με το ωραίο θέμα και το χαλάμε χωρίς λόγο) να πω ότι όταν οδηγείς τέτοια αμάξια στο δημόσιο δρόμο, μηδενική σημασία έχει πόσο πιο γρήγορο ή πόσο πιο αργό είναι από ένα άλλο αμάξι ανταγωνιστή του.Αν μιλάμε για αμάξια αγώνων, πάει αλλού η 'βαλίτσα' προφανώς και ναι όντως έχει σημασία και το βάρος της παραμικρής βίδας.
Αλλά όταν οδηγείς στο δρόμο καμία σημασία δεν έχουν όλα όσα λέμε.
Σε κ@υλώνει?Τέλλλος! (με ύφος σαν αυτό της φάρσας - παχύ 'λ' για όσους δεν κατάλαβαν )
Τα υπόλοιπα είναι ψιλά γράμματα γι'αυτούς που δεν το έχουν. (άποψή μου, έτσι?) -
ετσι ακριβως. Οχι το 50%, ουτε το 15% των δυνατοτητων τους εμεις οι κοινοι θνητοι δε μπορουμε να εκμεταλλευτουμε . Η πώρωση ομως που αισθανεσαι, η αδρεναλινη που ρεει αφθονη, η ικανοποιηση οτι πραγματοποιεις ενα ονειρο μετρανε πολλαπλασια απο τα λιγα δεκατα του δευτερολεπτου πανω ή κατω. Ωστοσο, σε καθε περιπτωση, η χρηστικοτητα τους και η φιλικοτητα στην καθημερινη οδηγηση τεινουν στο μηδεν και αυτο αποτελει περαν φυσικα του οικονομικου, τρομερα ανασταλτικο παραγοντα για την αγορα τους.
-
Ο χρήστης ghostdoc έγραψε:
ετσι ακριβως. Οχι το 50%, ουτε το 15% των δυνατοτητων τους εμεις οι κοινοι θνητοι δε μπορουμε να εκμεταλλευτουμε . Η πώρωση ομως που αισθανεσαι, η αδρεναλινη που ρεει αφθονη, η ικανοποιηση οτι πραγματοποιεις ενα ονειρο μετρανε πολλαπλασια απο τα λιγα δεκατα του δευτερολεπτου πανω ή κατω. Ωστοσο, σε καθε περιπτωση, η χρηστικοτητα τους και η φιλικοτητα στην καθημερινη οδηγηση τεινουν στο μηδεν και αυτο αποτελει περαν φυσικα του οικονομικου, τρομερα ανασταλτικο παραγοντα για την αγορα τους.Οχι απαραιτητα.Ξερω ατομα που εχουν για καθημερινο αυτοκινητο Ferrari 360,gallardo(καλα αυτον τον ξερουν οι μισοι εδω μεσα απο τις φωτο του που μπαινουν στα ζωα) ακομα και murcielago και σιγουρα θα υπαρχουν και πολλοι αλλοι.Επισης και γω ο ιδιος διαπιστωσα πως μια F430 μπορει ανετα να χρησιμοποιηθει για καθημερινη χρηση.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Επισης και γω ο ιδιος διαπιστωσα πως μια F430 μπορει ανετα να χρησιμοποιηθει για καθημερινη χρηση.όσο απίστευτο κι αν ακούγεται είναι πάρα πολύ άνετη και δεν χτυπάει και στις λακκούβες και δεν διαβάζει κουραστικά το δρόμο όπως ένα κωλο-φτιαγμένο αμάξι (που οι ιδιοκτήτες των καγκουριών νομίζουν ότι πλησίασαν την pure αίσθηση μιας ferrari ).
-
Ακριβως.Ηταν το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση,μαλιστα ο sv2 καποια στιγμη μου ειπε πως μπαινει στις λακουβες σαν mercedes και οντως καπως ετσι μπαινει.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
όσο απίστευτο κι αν ακούγεται είναι πάρα πολύ άνετη και δεν χτυπάει και στις λακκούβες και δεν διαβάζει κουραστικά το δρόμο όπως ένα κωλο-φτιαγμένο αμάξιΑυτό το λες από προσωπική εμπειρία;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σίγουρα και η απόλυτη ταχύτητα μετράει, και σε αυτό είναι κάτι που η Ferrari ανέκαθεν διέπρεπε! Στο ελληνικό σαπούνι, οποιοδήποτε δυνατό δικίνητο δυσκολεύεται να πατήσει κάτω και να βγάλει την δύναμή του. Ακόμα και στην Ελλάδα όμως υπάρχουν σχετικά καλοί δρόμοι για να πας γρήγορα. Και όταν πατήσει κάτω, η 458 δεν έχει να φοβηθεί τίποτα πιο αργό από 599/Murcielago και πάνω (Enzo, Zonda, Carrera GT)... Για την αίσθηση με κάλυψε ο SV2. Πηγαίναμε καροτσάκι πίσω από ένα C2 σε κάτι στροφιλίκια και πάλι διασκεδάζαμε!!!σιγα μην πηγαινατε καροτσακι πισω απο τετοιο εργαλειο
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Άμα οδηγάνε ο Τσουτσίγια και ο Ρερλ και ο Σουμάχερ, ναι ίσως το R8 να αποδειχθεί πιο γρήγορο.
Ακριβώς το αντίθετο. Άμα οδηγεί η κυρία Ελίζα το R8, ίσως να το πάει πιο γρήγορα από όσο θα πήγαινε την 458. Άμα οδηγάνε ο Ρερλ κι ο Σουμάχερ (ο Τσουτσίγια τι σχέση έχει δίπλα σ'αυτούς τους δύο ιδέα δεν έχω, αλλά βάλτον κι αυτόν μέσα, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει), η 458 πάντα αρκετά μπροστά με ευκολία.
- 1
ειδες και γω συμφωνω μαζι σου
και αυτο θελει να πει ο Γρηγορης, οτι το μεσο κουλο ανθρωπο το R8 θα τον κανει πιο μαγκα απο ενα πισωκινητο -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σε αυτό το επίπεδο αυτοκινήτων όλα είναι θέμα οδηγού, αφού εγώ και φαντάζομαι και οι περισσότεροι απ όσους γράφουν εδώ μέσα, δεν μπορούν να τα πάνε ούτε στο 50%.Εκ του ασφαλους ( με αμαξι που σου το εχουν παραχωρησει και δεν σε νοιαζει αν το χασεις ποσο μεγαλη ζημια θα κανεις ) ειναι ευκολο, πολυ ευκολο να το πηγενεις καθε μερα τεζα μεσα σε μια πιστα. Οχι φυσικα σε δημοσιο δρομο.
Οταν κανουν τα κολπα οι σεβαστοι κυριοι οδηγοι που ανεφερες αν το κανουν πιτα θα τους πουν απλα... παρε το επομενο και συνεχισε... οχι πληρωνε 200-300.000 ευρω
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Ακριβως.Ηταν το πρωτο πραγμα που μου εκανε εντυπωση,μαλιστα ο sv2 καποια στιγμη μου ειπε πως μπαινει στις λακουβες σαν mercedes και οντως καπως ετσι μπαινει.αυτο φιλε μου ομως δεν το καταλαβαινουν μερικοι οταν κραζουμε αυτοκινητα που κοπανανε και σου σπανε τη μεση και οχι απο καγκουρομετατροπες, αλλα γιατι ετσι φιαχτηκαν ωστε να κρατηθει χαμηλα το κοστος
σου λενε για καθαροαιμη αισθηση, πραγματικη σπορ οδηγηση και μονο μ@λακας δε βγαινεις (γιατι φλωρος του κερατα βγαινεις σιγουρα) , που δε θες να ταλαιπωρεις τη μεση σου στους ελληνικους καροδρομους
καποιοι φαντασιωνονται επιπεδες πιστες με θεικη ασφαλτο και δεν καταλαβαινουν οτι ανεση και κρατημα μπορουν να συνυπαρξουν , αν η εκαστοτε εταιρεια δεν κανει τσιγγουνιες
Porsche Forum