-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Porsche-911-Sport-Classic-2009-first-official-photos/145 χιλιάδες λίρες στην Αγγλία! Πιο ακριβή από την GT2... ΝΟ FUCKING WΑΥ!!!
...
Το αμάξι βγαίνει ακριβότερο από gt3.Αναλόγως του πόσο κοστολογεί κάποιος το exclusivity πορεύεται.
Όντως είναι πολύ ακριβό. Αλλά και πάλι, πιστεύω ότι θα φύγουν τα αυτοκίνητα σε χρόνο dt.
-
Φύγουν δε φύγουν θα σε ξεφτιλίζουν στην ευθεία και στην πίστα οι GT2/3 που κοστίζουν και λιγότερο... πόσο θα αισθάνεσαι εκείνη την στιγμή; Ένας από τους 250...
-
Αλέξανδρε δεν νομίζω ότι θα απασχολεί και πολύ τον ιδιοκτήτη, καθώς είναι ιδιαίτερο αυτοκίνητο και θέλει και ιδιαίτερες 'ανάγκες'
Επαναλαμβάνω ότι πληρώνεις exclusivity και hommage. (που λένε και στο χωριό μου )
-
Ναι βρε παλικάρι μου... αλλά να πλήρωνες 10 χιλιάδες λιρες παραπάνω από μια απλή GT2 για μια ειδική έκδοση της GT2 να το δεχτώ... να πληρώνεις χρυσάφι όμως μια απλή Carrera S? Είναι σαν να σου λέω ότι βγαίνει ειδική έκδοση Fiat 500 1400 κυβικά 100 άλογα που είναι πιο ακριβή από το Abarth SS των 160 ίππων... Εκτός και αν δεν είναι τελικά αυτές οι τιμές.
-
Αν θες την προσωπική μου γνώμη, δεν θα την έπαιρνα (προφανώς ούτε και εσύ). Αυτό όμως δεν απαξιώνει κατευθείαν την αγορά της.
Υπάρχουν όμως και κάποιοι που θα την αγοράσουν. Για τους δικούς τους λόγους (που ήδη ανέφερα). Και δεν θα αισθάνονται καθόλου . Μάλλον θα αισθάνονται . -
250 κομματια ομως δεν σου λενε κατι????Θα το παρουν συλλεκτες.Κατι παρομοι εχει γινει και με το R32 της VW,δεν εχει κατι το ιδιαιτερο για την τιμη του αλλα απευθυνεται σε ξεχωριστο κοινο.
-
ναι ρε παιδια , αλλωστε σκεφτειτε οτι καποιοι στριμοχνωνται να αγορασουν (χρυσοπληρωσουν) 8c η οποια ειναι συλλεκτικη alfa romeo
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
@REALZEUS250 κομματια ομως δεν σου λενε κατι????Θα το παρουν συλλεκτες.Κατι παρομοι εχει γινει και με το R32 της VW,δεν εχει κατι το ιδιαιτερο για την τιμη του αλλα απευθυνεται σε ξεχωριστο κοινο.
γιατι ειναι συλλεκτικο το R32?
η τιμη του στην ελλαδα ειναι τετοια , υποθετω λογω κυβικων
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι βρε παλικάρι μου... αλλά να πλήρωνες 10 χιλιάδες λιρες παραπάνω από μια απλή GT2 για μια ειδική έκδοση της GT2 να το δεχτώ... να πληρώνεις χρυσάφι όμως μια απλή Carrera S? Είναι σαν να σου λέω ότι βγαίνει ειδική έκδοση Fiat 500 1400 κυβικά 100 άλογα που είναι πιο ακριβή από το Abarth SS των 160 ίππων... Εκτός και αν δεν είναι τελικά αυτές οι τιμές.Ατυχές παράδειγμα....η θεια/μανα/ξαδερφη μου θα προτιμουσαν το 1400ρι και ας ειναι πιο αργο.
Την τιμη δεν θελω να την σχολιασω....απο εμφανιση παντως γαμαει
-
Οχι βεβαια,συλλεκτικο δεν το λες,παραδειγμα το εφερα.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
@REALZEUS250 κομματια ομως δεν σου λενε κατι????Θα το παρουν συλλεκτες.Κατι παρομοι εχει γινει και με το R32 της VW,δεν εχει κατι το ιδιαιτερο για την τιμη του αλλα απευθυνεται σε ξεχωριστο κοινο.
250 κομμάτια; Τίποτα απολύτως για μια φτιαγμένη Carrera... Αν μιλούσαμε για μια Carrera GT τότε θα μου έλεγαν.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ναι βρε παλικάρι μου... αλλά να πλήρωνες 10 χιλιάδες λιρες παραπάνω από μια απλή GT2 για μια ειδική έκδοση της GT2 να το δεχτώ... να πληρώνεις χρυσάφι όμως μια απλή Carrera S? Είναι σαν να σου λέω ότι βγαίνει ειδική έκδοση Fiat 500 1400 κυβικά 100 άλογα που είναι πιο ακριβή από το Abarth SS των 160 ίππων... Εκτός και αν δεν είναι τελικά αυτές οι τιμές.
Ατυχές παράδειγμα....η θεια/μανα/ξαδερφη μου θα προτιμουσαν το 1400ρι και ας ειναι πιο αργο.
Την τιμη δεν θελω να την σχολιασω....απο εμφανιση παντως γαμαει
Θα προτιμούσαν να πληρώσουν το 1400άρι στην διπλάσια τιμή επειδή θα έβγαινε σε ειδική έκδοση με αεροτομή και καλύτερο εξοπλισμο; Ατυχής κλήρωση συγγενών τότε...
-
Δεν νομίζω ότι κάποιος που θα αγοράσει την Sport Classic έχει πρόβλημα να πάρει και μια GT2 και αγχώνεται ποια απ τις δυο να διαλέξει
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
@QsisVTSΟχι βεβαια,συλλεκτικο δεν το λες,παραδειγμα το εφερα.
εξω παντως ειναι μια πολυ καλη αντιπροταση του s3 γιατι ειναι σαφως φθηνοτερο, εδω καταφεραν να το κανουν εξισου ακριβο
οποτε δε ξερω ποσο ξεχωριστο θα ειναι σε αλλες χωρες.
ειναι απλα το κορυφαιο golf -
Έκανα διαμόρφωση μίας Carrera S με όλα τα καλούδια της Sport Classic
[ήτοι: σπορ ανάρτηση -20μμ με PASM, μπλοκέ διαφορικό, κεραμικά φρένα, power kit 'Εισαγωγή-Πρόγραμμα-Εξάτμιση' για +23 ίππους, φουλ δέρμα σπέσιαλ χρώματος μέσα, σπέσιαλ χρώμα έξω, ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα με μνήμη, ηχοσύστημα Bose κλπ κλπ]
στον επισημο διαμορφωτή (configurator) Γερμανίας και Γαλλίας, βγαίνει βία 140 χιλιάρικα, όταν η Sport Classic τιμάται 200.Πολύ ματαιόδοξος όποιος την πάρει, απλά για να έχει τις ζάντες ντεμέκ Φουχς, την [άσχημη για 'μένα] αεροτομή-ουρά πάπιας, το εξωτερικό χρώμα Σπορτ Γκράου και το εσωτερικό χρώμα δέρματος 'Εσπρέσσο' που είναι αμφότερα μοναδικά γι' αυτήν την έκδοση, και κάτι ψιλά.
Αλλά αν υπάρχουν τα λ7, κάπως πρέπει να καταπολεμάται η Πλήξη, το μέγιστο αυτό δεινό του Ανθρώπου... -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
... κάπως πρέπει να καταπολεμάται η Πλήξη, το μέγιστο αυτό δεινό του Ανθρώπου...Συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ.
-
Ρε παιδιά, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θα βγει σε 250 κομμάτια και είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό σχεδιαστικά. Δεν είναι μια beefed up Carrera..
Και τα 200-300-500-όσα-κάνει-χιλιάρικα, θα τα πάρει πίσω όποιος τα δώσει σήμερα σε πολύ λίγα χρόνια. Μιλάμε για ένα future classic..
-
-
Την απλωστρα να μην ειχε πισω και θα ταν μια χαρα.
-
ΑΥΤΗ η απλώστρα ΔΕΝ είναι διακοσμητική. Παράγει άφθονα κιλά αρνητικής άντωσης (downforce), απαραίτητα για να μπορεί το αμάξι να στρίψει στα 300...
Περιορίζει αντιστοίχως, βέβαια, και την τελική ταχύτητα.
Porsche Forum