-
-
οντως τα ιγκνις εχουν μια προιστορια με τις τουμπες και ας μην ειναι βανακια
στα δε μεγαρα εχουν τουμπαρει 3-4 στη κ9!!!!!!!!!!!!!!!!αν θες να σου παραθεσω χρονους απο σερρες-αιγινιο αφου εισαι επανω με πιο γηινα αυτοκινητα απο το 106 να εχεις να λες...
π.χ 206 1.6 με 2-3 πραματακια (εξατμιση-αμορτισερ) που ειναι στο target group σου 1.42 σερρες!!!
frapeole τον λενε καποιοι τον ξερετε...αν τον πιασεις αυτο το χρονο σου παραχωρω το πωπο μου για μια δεκαετια καθε βραδι...
προσεχε μονο μη γεμισεις χωματα τη πιστα απο ... τις τουμπες -
ρε συ, τετοιοι τυποι δεν μπαινουν σε πιστες....
οι κοντρες που κανουν ειναι μεσω του πληκτρολογιου... ειναι και τζαμπε!
-
Παιδιά, δεν αφήνουμε το Ignis vs. 106 ? Τι νόημα έχουν αυτές οι διαμάχες ?
(Moderator nass)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Παιδιά, δεν αφήνουμε το Ignis vs. 106 ? Τι νόημα έχουν αυτές οι διαμάχες ?(Moderator nass)
μη λες πολλα, γιατι μετα θα πιασει στο στομα του και τα Type-r
ok.-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Παιδιά, δεν αφήνουμε το Ignis vs. 106 ? Τι νόημα έχουν αυτές οι διαμάχες ?
(Moderator nass)
μη λες πολλα, γιατι μετα θα πιασει στο στομα του και τα Type-r
ok.-
το ταπερ δεν το επιασε... ελα το STi ΔΕΝ την γλυτωσε.... περισοτερρα δεν μπορω να πω...
Παντως... Κακο Παιδι... για να προκαλεις και να λες πρωτος εισαι, με το που σε ζορισαν αρχισαμε τα ναι μεν αλλα.... μονο με 1.2 τα βαζεις.... ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ.
@ καποια μερα θα παρω το μπαστουνι σου και θα στο φερω στο κεφαλι με αυτα που γραφεις. -
Nass μια και εισαι τεχνικος εφορος στους αγωνες μηπως μπορεις να ανοιξεις λιγο τα ματια τουυ καγκουρα με το μεγαλο στομα εεε του συνφορουμα η8ελα να πω περι χρονων σε αναβασεις γιατι μαλλον κοιματε τον υπνο του δικαιου και δεν λεει να ξυπνησει.....
Αχαχαχαχα ακου εκει καρτοδρομο το Ιγκνις κοντα σε 106.....
Ελεος..... Πονεσε η κοιλια μου απο το γελιο τοσες σελιδες...... -
Μηπως τα 106 που νομιζεις οτι περνας ειναι quicksilver h xs?
Ακομα και με τα 1300 rallye μεσα σε πιστα δεν εχεις τυχη..... -
παιδιά η corolitsa G6 μου τα σβήνει όλα αυτά τα κουβαδάκια.. ε μα τι λέμε τώρα ... (αστειέυομαι)
πάντως σε μια μικρή αντιπαράθεση με ένα rallye 106 πλακωμένο μέχρι τα 180 είδα ότι είναι μικρές οι διαφορές.. υπέρ του rallye φυσικά Τελικά για να ξεφύγει ένα αμάξι από ένα άλλο πρέπει να έχει τουλάχιστον 15% καλύτερη αναλογιά κιλά ανά ίππο και τουλάχιστον 15 άλογα διαφορά..Για μικρότερες διαφορές πρέπει να πηγαίνουν πλακωμένοι για πολύ ώρα...
-
επειδη εχουμε λιγο ξεφυγει απο τον αρχικο τιτλο, η επιλογη για την αγορα του συγκεκριμενου μοντελου ειναι πολυ καλη αφου ειναι ενα αυτοκινητο που δεν τα κανει ολα μονο του.
παρολα αυτα και επειδη εγινα συγκρισεις πιο πανω, η αληθεια ειναι οτι ο ενθουσιασμος ενος κατοχου καμια φορα μπορει να τον κανει υποερβολικο.δεν ειναι πιο γρηγορο απο rallye και δεν ειναι τοσο διασκεδαστικο.
(μπορεις εαν θλεις να μου γραψεις το 0-100 και 0-160 για να σου δωσω τις τιμες ενος μαμα 106 για να δεις τις διαφορες.)
ειναι ομως πολυ πιο διασκεδαστικο απο πολλα αυτοκινητα της σημερινης εποχης. -
Καλό αυτοκινητάκι το ιγκνις με χαρακτηρα χωρις να κοστιζει. Μην τρελαθούμε όμως... γρηγορότερο από σαξόραλλλο
-
Εγω θα πω το ό,τι πληρώνεις πέρνεις.... δε τους πίανεις κορόιδο στη suzuki επειδή αγοράζεις το IGNIS με 12000 . Τόσο αξίζει τόσο έχει . Ένα 1500 άρι (απλό χωρίς τεχολογικές καινοτομίες ή πολύ δύναμη ) μοτέρ σε ένα πολύ ελαφρύ αμάξωμα ( παρωχημένο εμφανισιακά και κυρίως τεχνολογικά). Τώρα στρίβει δε στρίβει δε με νοιάζει άλλωστε πόσοι από τους 'στρίφτες' εδώ μέσα και κυρίως έξω στους δρόμους , μπορούν να οδηγήσουν πραγματικά γρήγορα και με ασφάλεια;
Πιστεύω πως είναι καλή επιλογή για νέους (κυρίως) κ....λόγκαζους που θέλουν καινούριο γρήγορο αμάξι με πολύ λίγα λεφτά. Δε το συγκίνω με τη 1.6 corola και ας έχουν 6(?) χρόνια διαφορά. Εϊναι όντως πισογύρισμα !!!
Πάντως σε συγκριτικό μέσα σε πίστα που έχω διαβάσει αρκετό καιρό πριν ,λόγω πίσω άξονα αν και πολύ δυνατότερο, έμεινε πίσω από αρκετά αυτοκίνητα της κατηγορίας .
(αν θυμάμαι καλά ήταν συγκριτικό του Drive στα μέγαρα(;) με sportka , ibiza top gun , 206 1.6, yaris ts έμεινε πίσω από αυτά και ήταν λίγο ποιο γρήγορο απο micra racing και punto sporting 95hp ) -
Μπαινω πρωτη φορα στο Forum και νομιζω οτι δεν υπαρχει διαθεση να ακουσει κανεις κανεναν και ο καθενας λεει τα δικα του.
Εγω δεν εχω IS ουτε Rallye αλλα απο Rallye εχω εμπειριες και αν το ψαξεις λιγο με την απαρεττητη λογικη βρισκεις ακρη αναμεσα στα 2 μοντελα.
1ον Ακομα και αν εβγαινε το Rallye καινουριο θα κοστιζε παραπανω με τον αντιστοιχο εξοπλισμο, αρα το θεωρω αλλη κατηγορια απο αποψη τιμης.
2ον Το ενα ειναι 1.5 ενω το αλλο 1.6
3ον Στα χαρτια τουλαχιστον με ΜΑΜΑ saxo ή Gti (αυτη ειναι η κατηγορια τους που διαθετουν και ενα Α εξοπλισμο) μεχρι αλλαγη απο 2α 3η πανε σχεδον κοπια. Μετα φευγει το Rallye και διορθοστε με αν κανω λαθος.
4ον ΜΑΜΑ saxo/ Gti σε σχεση με IS σε πολυ κλειστη πιστα ειναι αρκετα κοντα και μη μου συγκρινεται τους χρονους απο αυτοκινητα που δεν ειναι απολυτος ΜΑΜΑ.
5ον Επιμενω στο απολυτος μαμα γιατι με σκουπα εξατμηση εχεις τα 134ps στα 3φυσα ενω με ελαχιστη παρεμβαση στην αναρτηση (ελατηρια μπροστα και κουρδιασμα) το αμαξι γινεται αλλου ειστε σε πιστα ειτε σε ευθεια.Αυτα ειχα να πω και να ξεκολισεται απο τετοιου ειδους συγκριση μιας και βρισκονται σε ΑΛΛΗ κατηγορια.
-
Από όσο θυμάμαι το Ραλί για ένα μεγάλο διάστημα εώς την διακοπή της παραγωγής του κόστιζε 12 χιλιάρικα περίπου.
Πρόσεξε το Ραλί ...όχι to GTi. -
Εγω ειμαι συγκεκριμενος οποτε και δεν το συγκρινω με το rallye οπως προειπα αλλα με το gti που ειχε τον ιδιο εξοπλισμο. Οταν Rallye στο 1ον ειπα με τον αναλογο εξοπλισμο --> αρα το Gti.
-
Mόνο που κάποιος πιο πριν και το σύγκρινε και το έβγαλε και πολύ καλύτερο από το ραλύ. Οπότε άλλοι είναι αυτοί που δεν έχουν τη διάθεση να ακούσουν.
-
Gregls..τα τελευταια rallye ειχαν τα παντα απο εξοπλισμο...(a/c,υδραυλικο,airbagκτλ.)
τι παραπανω εχει το ignis και το βαζεις μαζι με το gti..??
(του οποιου οι διαφορες σε σχεση με τα rallye ηταν κυριως τα δερματινα)επισης οταν λες οτι μεχρι τα τελειωματα 2ας ειναι σχεδον καρμπον πως το εννοεις?? (γιατι μιλαμε για περιπου 100km στα τελειωματα 2ας..)
δηλαδη εχουν π.χ διαφορα μισο αμαξι??ε ποσο περιμενεις μεχρι τα 100 να εχει μαζεψει το 106??περιττο να σου πω οτι μεχρι εκει ειναι περισσοτερο θεμα κλιμακωσης..(π.χ πιο μακρυα 1η κτλ..) με το που κουμπωνεις 3η και πανω φαινεται η διαφορα στη δυναμη....(και εκει θα ειναι χαωδης η διαφορα..οσο αυξανονται τα km..)
σε επιδοσεις θα το συγκρινα με το 1600 8ν...εκει εχουν πιο ενδιαφερον τα πραγματα..
σε πολυ κλειστη πιστα πολυ κοντα με 106??(προφανως εννοεις καμια πιστα καρτ...)
μαλλον πρεπει να το δω αυτο...επισης..
τα IS ερχοντουσαν (δεν ξερω α ισχυει και τωρα αυτο..) με λαστιχακια yokohama ADVAN ...πολυ καλυτερης ποιοτητας απο τα p700 του 106..(καμια σχεση θα ελεγα..)
γνωστος μου τα αλλαξε σε IS και εβαλε τα potenza 720....
αν ο τυπος το δοκιμαζε με κατωτερα λαστιχα οπως τα 720 θα αλλαζαν κατα πολυ τα σχολια...επιμενω οτι η συγκριση ειναι κατα πολυ αδικη για το IS...(με το 106..)
ξαναλεω οτι εγω μαλλον για μικρο gti καινουργιο..το θεωρω best value for money..
και αν δεν μπορουσα να δωσω τα αρκετα παραπανω να παρω κανα fiesta st θα το επερνα το IS...ας σταματησουμε ομως τη συγκριση με το 106..γιατι ειναι σαν να υποβαθμιζουμε το IS..ψιλοαδικο...
-
Ξεεεεεκολάτε.
Δείτε τον τίτλο του θέματος .
-
επειδη πριν 2 χρονια ημουν σε αυτη τη θεση και το σκεφτομουν να παρω ιγκνις ευτυχως δεησε ο θεος πηρα το 206...
1.6 14000ευρω εχει αυτη τη στιγμη με πιο πλουσιο εξοπλισμο απο το ιγκνις....μονο οι ζαντες του λειπουν του 206 που στις κανουν δωρο αντι συναγερμου κλπ...συγκρινοντας με το 206 και οχι το 106 το ιγκνις ειναι μερικες κατηγοριες κατω... εχει παρει φιλος και εχω δει απευθειας αντιπαραθεση.
το αμαξι καταρχην ειναι παρα πολυ σκληρο για αθηνα.,..
για να στριψει το εχουν κανει κουτσουρο. ταξιδι δε κανεις με τιποτα.
σε επιδοσεις εγω με το 206 ημουν 2-3 καροτσες εμπρος μεχρι τα 150 (ειχα ομως 20000χλμ παραπανω απο το παιδι και ειχα βαρελλακι) δηλαδη μαμα πανω κατω τα ιδια ειμαστε. και φυσικα μερικες κολωνες (2-3) πισω απο 106 στα 150-160 !!!!!!!επισης το μοτερ του ιγκνις ειναι διαμαντι σε τεχνολογια. μεταβλητο χρονισμο ροπες σωστο σαζμαν...γενικα μηχανικα ειναι τζιτζι.το θεμα ειναι ομως οτι δε παιρνει πειραγμα...ειναι 2-3κλικ πιο κατω απο τα ορια του σα μοτερ.
ενω το δικο μου με 1100ευρω την αλλη βδομαδα βαζω εκκεντροφορους+γραναζια απο 106 και ενα προγραμμα και το αμαξι θα ειναι περι τα 130αλογα καρατσεκαρισμενο.
το ιγκνις με 1000ευρω ποσα αλογα θα παρει?και οχι μονο το σουζουκι αλλα γενικα ολα τα μοντελα.
το 206 εχει ενα φοβερο αβανταζ το γεγονος οτι το μοτερ του ειναι καραμπουκωμενο απο τη πεζο για να πεσει στα 110αλογα απο τα 122 του ραλλι(εχει διαφορες αλλα δεν ειναι αυτο το ζητουμενο)επισης σε αναρτηση με 2-3πραματακια το 206 γινεται δολοφονος σε στησιμο και σε συγκεκριμενα κομματια(π.χ κατηφορικο πατημενο π.χ διονυσο) αιωνες εμπρος ΚΑΙ απο 106...
το πατημα που εχει στα 140++ το 206 δε το βρισκεις σε κανενα αλλο αμαξι της κατηγοριας ασυζητητι.... δηλαδη με 600-700ευρω το 206 γινεται και 106 περιπου σε κρατημα...
Ο φιλος μου με το ιγκνις(ειναι στροφακιας) οταν τον πηγα βολτα σχεδον εκλαιγε μετα ...βεβαια το δικο μου εχει 1300ευρω πραγματα σε αναρτηση και ειναι στα ορια ενος 206 σε εξελιξη στο τομεα αυτο...το ιγκνις δε μπορει να ανεβει κατηγορια σε αυτους τους τομεις...αυτο που ειναι απο το κατασκευαστη ειναι μια οριακη κατασταση. αυτο εχει αποδειχθει και στη πραξη και στη πιστα σε οσους εχουν δει ιγκνις στα μεγαρα να προσπαθει να μη ξεφτυλιστει στις κ8-κ9 ελεω πισω αξονα...
οι χρονοι που ανεφερε καποιος του drive ηταν απο καρτοδρομιο οπου το ιγκνις μουριαζε ελεινα...επισης στη βιβλιοθηκη εχει
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=9546
ποιο βγηκε πρωτο?επισης κακα τα ψεματα η μεταπωλητικη του αξια θα ειναι πολυ χαμηλη καθως ειναι ενα ειδικο αμαξι χωρις αποδοχη απο κανενα οτι αξιζει...
δε συζητω εσωτερικο που το κορσα του 94 που ειχα ηταν ανωτερο σε ποιοτητα και υλικα και σχεδιαση μεσα απο το ιγκνις(μεταξυ μας δυστυχως ηταν ανωτερο και απο το 206!!!)αρα τι προσφερει στα 12000ευρω ενα ιγκνις??
για μενα προσωπικα που ειχα τα +2 για ενα 206 1.6 περα απο την αποδεδειγμενη αξιοπιστια των ιαπωνικων ΤΙΠΟΤΑ...για καποιον που τα 12000ειναι οριακα ναι ισως ειναι ενας καλος συμβιβασμος...το θεμα ειναι οτι ειναι συμβιβασμος... -
Εισαι καπως υπερβολικός, περα απο τους αριθμους ειναι και η αισθηση. Το IS νομιζω ειναι πιο ευχαριστο σε κλειστα κομματια, και ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΠΑΤΑΝΕ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ 140+ που λες ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΡΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, γενικα.
Τα κεφαλαια τα εβαλα οχι για να στην μπω αλλα γιατι αυτο που τονιζω το θεωρω παρα πολυ σημαντικο οταν κρινουμε αυτοκινητα, καπου θα χασει το αυτοκινητο, δεν μπορει να ειναι σε ολα καλο. Π.χ. ενα seat ibiza με σκληρες αναρτησεις μαμα μοντελο 2001 ας πουμε, παει πολύ καλυτερα απο ενα ραλυ στις πατημενες ανοιχτες καμπες (π.χ. υλικη και οχι Διανυσο). Οχι επειδη το ραλυ δεν παει αλλα επειδη εμπνεει ανασφαλεια και ειναι μακραν πιο επικυνδυνο να σου φυγει σε δημοσιο δρομο.
Παντως μην λες οτι στα 140+ με αμορτισερ ελατηρια το 206 δεν εχει αντιπαλο στιν κλαση του γιατι υπάρχει και το αντιστοιχο κλιακι, που σκιζει...
Παντως το IS ειναι πολύ ειδικό οχημα, κυριως λόγω του design του μεσα εξω. Κατα τα αλλα τα λεφτα του τα αξιζει αν σε καποιον αρεσει το design του.
προσφορά suzuki ignis sport