Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προσφορά suzuki ignis sport
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. προσφορά suzuki ignis sport
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    238
    1419
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antreas25 last edited by

      Θα θελα να ακούσω γνώμες για το suzuki ignis sport στα 12000 ευρω..είναι προσφορα μεχρι 31/7/2006.

      Ενδιαφέρομαι να το αγοράσω.. έχει κανείς να πει κάποια γνώμη;;

      Τώρα έχω μια Corolla G6 1.6 μοντ. 2000 και επειδή κινούμαι συχνά στην πόλη λέω να την δώσω (θα πιάσει κάνα 8-9000) θα βάλω και 3-4000 και θα πάρω το μικρο ignis...

      Εσωτερικά μου άρεσε..από οδικη συμπεριφορά και προβλήματα θέλω να μάθω τι γίνεται;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antreas25 last edited by

        Θα θελα να ακούσω γνώμες για το suzuki ignis sport στα 12000 ευρω..είναι προσφορα μεχρι 31/7/2006.

        Ενδιαφέρομαι να το αγοράσω.. έχει κανείς να πει κάποια γνώμη;;

        Τώρα έχω μια Corolla G6 1.6 μοντ. 2000 και επειδή κινούμαι συχνά στην πόλη λέω να την δώσω (θα πιάσει κάνα 8-9000) θα βάλω και 3-4000 και θα πάρω το μικρο ignis...

        Εσωτερικά μου άρεσε..από οδικη συμπεριφορά και προβλήματα θέλω να μάθω τι γίνεται;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antreas25 last edited by

          Θα θελα να ακούσω γνώμες για το suzuki ignis sport στα 12000 ευρω..είναι προσφορα μεχρι 31/7/2006.

          Ενδιαφέρομαι να το αγοράσω.. έχει κανείς να πει κάποια γνώμη;;

          Τώρα έχω μια Corolla G6 1.6 μοντ. 2000 και επειδή κινούμαι συχνά στην πόλη λέω να την δώσω (θα πιάσει κάνα 8-9000) θα βάλω και 3-4000 και θα πάρω το μικρο ignis...

          Εσωτερικά μου άρεσε..από οδικη συμπεριφορά και προβλήματα θέλω να μάθω τι γίνεται;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silencer51 last edited by

            Καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο, με λιτό εσωτερικό, διασκεδαστικό στο δρόμο αλλα όχι και πολύ άνετο (άκαμπτος γαρ) και αρκετά 'αλήτικο'...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              tazz last edited by

              Σ' αυτά τα χρήματα, θα ζοριστείς να βρεις κάτι πιο διασκεδαστικό, σε καινούργιο.

              • Αξιόπιστο, 'διαφορετικό', όχι αποστειρωμένο, ελαφρύ αμάξωμα, συμπαθητικό τιμόνι, ακόμα πιο συμπαθητικό μοτέρ
              • κατσικοειδής πίσω άξονας που θέλει προσοχή και ειδικούς χειρισμούς στο όριο, οικονομικά υλικά, αντικαθίσταται σύντομα από το (ακριβότερο) swift, ανύπαρκτο πορτ-μπαγκάζ

              Εναλλακτικά, δες το sportka. Πιο αδύναμο μοτέρ, καλύτερη οδική συμπεριφορά, ακόμα πιο φτηνό (σε μετρητοίς).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                pad last edited by

                Πάρτο!!Πολύ καλή επιλογή,σε πολύ καλή τιμή!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tazio last edited by

                  Για αυτά που ζητάει είναι πολύ καλή ευκαιρία. Προβλήματα δε νομίζω να υπάρχουν, είναι παλιό μοντέλο και όσα υπήρχαν έχουν λυθεί.
                  Suzuki είναι τι να πάθει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adis4gr last edited by

                    θα σου λεγα 'θελω να δω πως θα το πουλησεις μετα' αλλα για να λες οτι το βλεπεις με καλο ματι κατι θα ξερεις....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      krusenstern last edited by

                      Θα το πουλήσει, αλλά σε (πολύ) χαμηλή τιμή. Για μένα δεν είναι αυτό το πρόβλημα, δεν παίρνω αμάξι σκεπτόμενος έτσι και στην τελική θα το πάρει πάμφθηνα έτσι κι αλλιώς. Ο φίλος θα πρέπει να προσέξει την 'ξερή' πίσω ανάρτηση. Αν δεν την σεβαστείς, χαστουκίζει Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο είναι καλό, σβέλτο και διασκεδαστικό στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        το κορολλα σου ΕΓΩ δεν θα το πουλουσα...... ειναι αμαξαρα και ειναι κριμα να πας σε κατι κατωτερο οπως το ιγκνις......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          adis4gr last edited by

                          φαση εχει να το βλεπεις...αλλα με ακαμπτο πισω και χωρις να ναι τιποτα το εξαιρετικο, δε θα τσονταρα αλλα 3 χιλιαρικα και τη κορολα του 2000...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                            το κορολλα σου ΕΓΩ δεν θα το πουλουσα...... ειναι αμαξαρα και ειναι κριμα να πας σε κατι κατωτερο οπως το ιγκνις......

                            +1000

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gti_ last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:

                              το κορολλα σου ΕΓΩ δεν θα το πουλουσα...... ειναι αμαξαρα και ειναι κριμα να πας σε κατι κατωτερο οπως το ιγκνις......

                              +1000

                              +1.

                              1000+1 νύχτες θα μένεις ξάγρυπνος έτσι και από κορόλα(τη G6 μάλιστα) πας στο ignis.

                              Αυτά κάνουν οι προσφορές,πιέζουν να πάρεις κάτι που υπό φυσιολογικές συνθήκες ούτε που θα το σκεφτόσουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tony78 last edited by

                                Τι σου λείπει από το Corolla;

                                Γιατί πιστεύω ότι το μόνο σημείο στο οποίο θα υπερτερούσε το Ignis είναι ο κινητήρας (έχει καλό γκάζι). Άντε να υπολογίσω και τις μειωμένες διαστάσεις ώστε να σε διευκολύνει μέσα στην πόλη.

                                Αν σου λείπουν αυτά τα 2 στοιχεία, τότε πάρτο. Είναι πολύ γρήγορο, διασκεδαστικό τηρουμένων των αναλογιών (θέλει προσοχή όμως στο όριο) και ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη. Δύσκολα θα βρεις κάτι αντίστοιχο σε αυτή την τιμή.
                                Από προβλήματα δεν νομίζω ότι υπάρχει τίποτα (όπως άλλωστε όλα τα suzuki από το wagon R και μετά - είναι σκυλιά). Το έχει φίλος μου κανα 9μηνο και το σκίζει καθημερινά. Δεν του έχει παρουσιάσει το παραμικρό (ποτέ όμως δεν ξέρεις )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antreas25 last edited by

                                  Η αλήθεια είναι οτι η corolla είναι πολύ καλή, ειδικά μετά τις επεμβάσεις που έκανα δηλ. φοράει 195/55/15 και καyba excel G...

                                  Και εγώ νιώθω ότι πηγαίνω σε κάτι ελαφρώς υποδεέστερο (σίγουρα σε εσωτερικό και σε χώρους και εξωτερικά η corolla σκίζει χαμηλομένη) αλλά πάλιωσε.. 100.000 km και 6 χρόνια χμ..

                                  Ο λόγος που σκέφτομαι το Ignis είναι καθάρα ότι ειναι σκυλί και μικρό και σε πολύ καλη τιμή

                                  Οσον αφορά τις επιδόσεις είναι περίπου ισοδύναμη h corola:
                                  Corolla Ignis
                                  0-100 9,8' 9,3-9,6'
                                  Tελική 198 185
                                  ρεπριζ
                                  30-50 με 3ή 3,5' το IGNIS δεν έχει δοκιμαστει
                                  80-110 με 3η 5,4' 5,6'
                                  80-110 με 4' 7' 7,7'

                                  βαρός 1065 935

                                  Από ότι κατάλαβα ειδικά σε χαμηλο μεσαίες στροφές οι ρεπρίζ της G6 είναι εξαιρετικές λόγω πολύ κοντού γραναζώματος,σχετικά μικρού βάρους και καλής ροπής κινητήρα.
                                  σε μικρή κοντρουλα με mazda 6 τον είχα χαλάρά μια-μια μιση καρότσα μέχρι τα 170. Μήπως κάνω λαλακία που σκέφτομαι να την δώσω;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    corsair last edited by

                                    Ο χρήστης ANTREAS25 έγραψε:
                                    Η αλήθεια είναι οτι η corolla είναι πολύ καλή, ειδικά μετά τις επεμβάσεις που έκανα δηλ. φοράει 195/55/15 και καyba excel G...

                                    Και εγώ νιώθω ότι πηγαίνω σε κάτι ελαφρώς υποδεέστερο (σίγουρα σε εσωτερικό και σε χώρους και εξωτερικά η corolla σκίζει χαμηλομένη) αλλά πάλιωσε.. 100.000 km και 6 χρόνια χμ..

                                    Ο λόγος που σκέφτομαι το Ignis είναι καθάρα ότι ειναι σκυλί και μικρό και σε πολύ καλη τιμή

                                    Οσον αφορά τις επιδόσεις είναι περίπου ισοδύναμη h corola:
                                    Corolla Ignis
                                    0-100 9,8' 9,3-9,6'
                                    Tελική 198 185
                                    ρεπριζ
                                    30-50 με 3ή 3,5' το IGNIS δεν έχει δοκιμαστει
                                    80-110 με 3η 5,4' 5,6'
                                    80-110 με 4' 7' 7,7'

                                    βαρός 1065 935

                                    Από ότι κατάλαβα ειδικά σε χαμηλο μεσαίες στροφές οι ρεπρίζ της G6 είναι εξαιρετικές λόγω πολύ κοντού γραναζώματος,σχετικά μικρού βάρους και καλής ροπής κινητήρα.
                                    σε μικρή κοντρουλα με mazda 6 τον είχα χαλάρά μια-μια μιση καρότσα μέχρι τα 170. Μήπως κάνω λαλακία που σκέφτομαι να την δώσω;

                                    Βασικα ειναι πισωγυρισμα, και μαλιστα σε σχεση με την 'παλια' G6. Το Ignis περαν του κινητηρα ειναι πισω απο πολλες αποψεις... η σχεδιαση (οχι το design) παραπεμπει σε 90s...

                                    Να μου λεγες πως θα εκανες αλλαγη με καποιο φρεσκιας γενιας supermini να το εξεταζαμε, τωρα το να πας σε κατι τεχνολογικως χειροτερο δεν νομιζω πως χρειαζετε να μπεις καν στην διαδικασια να το σκεφτεις.

                                    • εεε οχι και παλιωσε με 100κ χιλιομετρα ενα αμαξι του 2000.... να μου λεγες πως εκανες 200κ να παει στα κομματια. Βεβαια, απο την αλλη εξαρταται και πως φερεσαι/φροντιζεις το αμαξι σου...
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Δεν θα το έκανα στην θέση σου. Θα δώσεις ένα όμορφο χατσμπακ σαν την G6 και μάλιστα 1600 για να πάρεις το Ιgnis?
                                      Με τίποτα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        antreas25 last edited by

                                        Mε πείσατε παιδιά..Βασικά κάπου προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου ότι το ignis είναι η σωστή επιλογή...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          αμα σκεφτεις κατι αλλο πες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bad-boy last edited by

                                            Ιgnis Sport Rulezzzzzzz

                                            αεροσακοι οδηγου-συνοδηγου
                                            ABS ΜΕ EBD
                                            immobiliser
                                            a/c
                                            0-100 σε 8,9
                                            Τελικη πολλοι απο το club 215km/h
                                            14 kgm ροπη στις 6100!
                                            vvt (vvti)
                                            109 αλογα (αντιπροσωπειας) 118 πραγματικα σε δυναμομετρο
                                            Τρελο (αγωνιστικο) λουκ
                                            Αξιοπιστια (μοτερ,κιβωτιο κορυφαια)
                                            τριμεταλλικη φλαντζα οπως τα 106 ραλι
                                            ανετοι οι χωροι για τους πισω παρολο που ειναι τριθυρο
                                            διαθεσιμα χρωματα: ασημι (μεταλλικο), κιτρινο,μαυρο(μεταλλικο),κοκκινο
                                            δε το βλεπεις ευκολα στο δρομο και συνεπως θα εχεις ιδιαιτερο αμαξι

                                            Στις στροφες πεταει κωλο αν το πας οριο αλλα μαζευεται ευκολα και εχει πλακα γενικα...

                                            μαμα



                                            και τα τουμπανα...



                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr