Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Saab 9³ SS Vind 18i - Σβύσιμο κινητήρα εν κινήσει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Saab 9³ SS Vind 18i - Σβύσιμο κινητήρα εν κινήσει
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    25
    388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gio_lam last edited by

      Κατ΄ αρχήν τονίζω ότι το παρακάτω πρόβλημα δεν αφορά δικό μου αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο φίλου. Το δημοσιοποιώ λοιπόν για λογαριασμό του και για τους ευνόητους λόγους της ενημέρωσης του αγοραστικού κοινού, αλλά και των φίλων του forum και των 4 Τροχών, που θέλουμε πάντα να είμαστε ενημερωμένοι. Εξάλλου είναι ζήτημα που άπτεται και της οδικής ασφάλειας, που μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του καθενός. Φυσικά όποιος έχει βάσιμο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο και τη βλάβη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.

      Πρόκειται λοιπόν για ένα Saab 9³ SS Vind 18i, το οποίο αγόρασε και του παραδόθηκε το καλοκαίρι του 2005 από την αντιπροσωπεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη έναντι τιμήματος περίπου 28.000 €.

      Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

      Τα προβλήματα ξεκίνησαν μόλις 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, ενώ το αμάξι βρισκόταν σε στάση, όταν επιχείρησε ο οδηγός του να εκκινήσει τον κινητήρα, δεν το κατάφερε ποτέ, αφού ήταν αδύνατο να γυρίσει το κλειδί. Εννοείται ότι ούτε το τιμόνι ξεκλείδωνε. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε από όχημα εταιρίας οδικής βοήθειας στη Θεσσαλονίκη, αφού η βλάβη συνέβη 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και όπως ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του από την αντιπροσωπεία, έγινε αντικατάσταση CIM, αντικατάσταση SCL και αντικατάσταση δυο κλειδιών. Επρόκειτο δηλαδή για ηλεκτρονικό - ηλεκτρολογικό πρόβλημα, απ’ ότι κατάλαβα. (Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα αρκτικόλεξα ρε παιδιά;)

      Το δεύτερο πρόβλημα όμως, αν και παρόμοιο, ήταν κατά πολύ σοβαρότερο, αφού συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει μέσα στους δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα και ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση με ταχύτητα περίπου 35-40 χλμ/ώρα, ο κινητήρας έσβησε αιφνιδιαστικά χωρίς να εμφανιστεί καμία προειδοποιητική ένδειξη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σβήσιμο του κινητήρα έχει ως άμεση συνέπεια την παύση λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος και στην πράξη «χάνεις» το τιμόνι και τα φρένα. Με πολύ μεγάλη προσπάθεια και λόγω της μη λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος, αλλά κυρίως λόγω του αιφνιδιασμού του, κατάφερε ο οδηγός να σταματήσει όπως - όπως το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά του δρόμου και ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα.

      Το ερώτημα που προκύπτει πρωτίστως για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αυτού και θέλω να θέσω κι εγώ σε εσάς είναι το εξής:

      Εσείς θα ξαναοδηγούσατε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί άλλο είναι να εμφανίσει μία βλάβη το αυτοκίνητο και μάλιστα εν στάσει και άλλο η ίδια βλάβη να επανεμφανίζεται μετά την επισκευή της από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα εν κινήσει.

      Υ.Γ. Σημειωτέον ότι δεν αναφέρομαι συλλήβδην στις κατασκευές της Saab, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο, το οποίο προφανώς και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ελαττωματικό και δεν ανταποκρίνεται, ούτε στις προδιαγραφές της Σουηδικής εταιρίας, ούτε στα χρήματα που δαπάνησε ο ιδιοκτήτης του για την απόκτησή του.

      Εάν κάποιος άλλος φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ας το αναφέρει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gio_lam last edited by

        Κατ΄ αρχήν τονίζω ότι το παρακάτω πρόβλημα δεν αφορά δικό μου αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο φίλου. Το δημοσιοποιώ λοιπόν για λογαριασμό του και για τους ευνόητους λόγους της ενημέρωσης του αγοραστικού κοινού, αλλά και των φίλων του forum και των 4 Τροχών, που θέλουμε πάντα να είμαστε ενημερωμένοι. Εξάλλου είναι ζήτημα που άπτεται και της οδικής ασφάλειας, που μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του καθενός. Φυσικά όποιος έχει βάσιμο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο και τη βλάβη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.

        Πρόκειται λοιπόν για ένα Saab 9³ SS Vind 18i, το οποίο αγόρασε και του παραδόθηκε το καλοκαίρι του 2005 από την αντιπροσωπεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη έναντι τιμήματος περίπου 28.000 €.

        Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

        Τα προβλήματα ξεκίνησαν μόλις 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, ενώ το αμάξι βρισκόταν σε στάση, όταν επιχείρησε ο οδηγός του να εκκινήσει τον κινητήρα, δεν το κατάφερε ποτέ, αφού ήταν αδύνατο να γυρίσει το κλειδί. Εννοείται ότι ούτε το τιμόνι ξεκλείδωνε. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε από όχημα εταιρίας οδικής βοήθειας στη Θεσσαλονίκη, αφού η βλάβη συνέβη 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και όπως ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του από την αντιπροσωπεία, έγινε αντικατάσταση CIM, αντικατάσταση SCL και αντικατάσταση δυο κλειδιών. Επρόκειτο δηλαδή για ηλεκτρονικό - ηλεκτρολογικό πρόβλημα, απ’ ότι κατάλαβα. (Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα αρκτικόλεξα ρε παιδιά;)

        Το δεύτερο πρόβλημα όμως, αν και παρόμοιο, ήταν κατά πολύ σοβαρότερο, αφού συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει μέσα στους δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα και ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση με ταχύτητα περίπου 35-40 χλμ/ώρα, ο κινητήρας έσβησε αιφνιδιαστικά χωρίς να εμφανιστεί καμία προειδοποιητική ένδειξη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σβήσιμο του κινητήρα έχει ως άμεση συνέπεια την παύση λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος και στην πράξη «χάνεις» το τιμόνι και τα φρένα. Με πολύ μεγάλη προσπάθεια και λόγω της μη λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος, αλλά κυρίως λόγω του αιφνιδιασμού του, κατάφερε ο οδηγός να σταματήσει όπως - όπως το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά του δρόμου και ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα.

        Το ερώτημα που προκύπτει πρωτίστως για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αυτού και θέλω να θέσω κι εγώ σε εσάς είναι το εξής:

        Εσείς θα ξαναοδηγούσατε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί άλλο είναι να εμφανίσει μία βλάβη το αυτοκίνητο και μάλιστα εν στάσει και άλλο η ίδια βλάβη να επανεμφανίζεται μετά την επισκευή της από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα εν κινήσει.

        Υ.Γ. Σημειωτέον ότι δεν αναφέρομαι συλλήβδην στις κατασκευές της Saab, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο, το οποίο προφανώς και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ελαττωματικό και δεν ανταποκρίνεται, ούτε στις προδιαγραφές της Σουηδικής εταιρίας, ούτε στα χρήματα που δαπάνησε ο ιδιοκτήτης του για την απόκτησή του.

        Εάν κάποιος άλλος φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ας το αναφέρει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gio_lam last edited by

          Κατ΄ αρχήν τονίζω ότι το παρακάτω πρόβλημα δεν αφορά δικό μου αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο φίλου. Το δημοσιοποιώ λοιπόν για λογαριασμό του και για τους ευνόητους λόγους της ενημέρωσης του αγοραστικού κοινού, αλλά και των φίλων του forum και των 4 Τροχών, που θέλουμε πάντα να είμαστε ενημερωμένοι. Εξάλλου είναι ζήτημα που άπτεται και της οδικής ασφάλειας, που μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του καθενός. Φυσικά όποιος έχει βάσιμο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο και τη βλάβη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.

          Πρόκειται λοιπόν για ένα Saab 9³ SS Vind 18i, το οποίο αγόρασε και του παραδόθηκε το καλοκαίρι του 2005 από την αντιπροσωπεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη έναντι τιμήματος περίπου 28.000 €.

          Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

          Τα προβλήματα ξεκίνησαν μόλις 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, ενώ το αμάξι βρισκόταν σε στάση, όταν επιχείρησε ο οδηγός του να εκκινήσει τον κινητήρα, δεν το κατάφερε ποτέ, αφού ήταν αδύνατο να γυρίσει το κλειδί. Εννοείται ότι ούτε το τιμόνι ξεκλείδωνε. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε από όχημα εταιρίας οδικής βοήθειας στη Θεσσαλονίκη, αφού η βλάβη συνέβη 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και όπως ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του από την αντιπροσωπεία, έγινε αντικατάσταση CIM, αντικατάσταση SCL και αντικατάσταση δυο κλειδιών. Επρόκειτο δηλαδή για ηλεκτρονικό - ηλεκτρολογικό πρόβλημα, απ’ ότι κατάλαβα. (Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα αρκτικόλεξα ρε παιδιά;)

          Το δεύτερο πρόβλημα όμως, αν και παρόμοιο, ήταν κατά πολύ σοβαρότερο, αφού συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει μέσα στους δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα και ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση με ταχύτητα περίπου 35-40 χλμ/ώρα, ο κινητήρας έσβησε αιφνιδιαστικά χωρίς να εμφανιστεί καμία προειδοποιητική ένδειξη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σβήσιμο του κινητήρα έχει ως άμεση συνέπεια την παύση λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος και στην πράξη «χάνεις» το τιμόνι και τα φρένα. Με πολύ μεγάλη προσπάθεια και λόγω της μη λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος, αλλά κυρίως λόγω του αιφνιδιασμού του, κατάφερε ο οδηγός να σταματήσει όπως - όπως το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά του δρόμου και ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα.

          Το ερώτημα που προκύπτει πρωτίστως για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αυτού και θέλω να θέσω κι εγώ σε εσάς είναι το εξής:

          Εσείς θα ξαναοδηγούσατε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί άλλο είναι να εμφανίσει μία βλάβη το αυτοκίνητο και μάλιστα εν στάσει και άλλο η ίδια βλάβη να επανεμφανίζεται μετά την επισκευή της από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα εν κινήσει.

          Υ.Γ. Σημειωτέον ότι δεν αναφέρομαι συλλήβδην στις κατασκευές της Saab, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο, το οποίο προφανώς και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ελαττωματικό και δεν ανταποκρίνεται, ούτε στις προδιαγραφές της Σουηδικής εταιρίας, ούτε στα χρήματα που δαπάνησε ο ιδιοκτήτης του για την απόκτησή του.

          Εάν κάποιος άλλος φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ας το αναφέρει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Πως είναι ίδια η βλάβη; τη πρώτη φορά δεν γυρνούσε το κλειδί ενώ τη δεύτερη έσβησε ο κινητήρας.

            Μήπως είναι αυτόματο το αυτοκίνητο και πρέπει να το βάλεις στο Ρ για να βγει το κλειδί;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gio_lam last edited by

              Το αυτοκίνητο έχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

              Όσον αφορά τη βλάβη, η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω τι ακριβώς έπαθε τη δεύτερη φορά το αυτοκίνητο, γιατί ο φίλος μου αρνήθηκε, δικαιολογημένα πιστεύω, να το παραλάβει από το συνεργείο και ζητάει αντικατάταση ή ανταλλαγή. Η βλάβη μπορεί να είναι διαφορετική. (Όχι ότι αυτό είναι παρήγορο. Κάθε άλλο.) Αλλά το σύμπτωμα ήταν το ίδιο. Σταμάτησε να λειτουργεί ο κινητήρας και δεν επανεκκινούσε με τίποτα. Και τη δεύτερη φορά χρειάστηκε να μετακινηθεί με οδική βοήθεια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
                Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

                Καλή φήμη η Saab???? Αξιόπιστη???
                Από πότε????
                Εγώ μόνο τα χειρότερα έχω δει και έχω ακούσει.
                Μόνο ο πατέρας ενός φίλου μου δηλώνει ευχαριστημένος από το Saab του (9-3 sportsedan Aero).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
                  Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    babbis last edited by

                    Παιδιά όντως οι μη 'γνώστες' περί αυτοκίνησης θεωρούν τις volvo/saab σούπερ αξιόπιστες. Επίσης αγνοούν ότι πέρνουν opel,ford με άλλο σήμα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gio_lam last edited by

                      Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                      Παιδιά όντως οι μη 'γνώστες' περί αυτοκίνησης θεωρούν τις volvo/saab σούπερ αξιόπιστες. Επίσης αγνοούν ότι πέρνουν opel,ford με άλλο σήμα.

                      Πάντως εγώ, όταν ήταν ακόμα υπό σκέψη και βρισκόταν μεταξύ Saab 9³ και BMW 3 series, ψήφισα Μόναχο με τα δύο χέρια!

                      Ωστόσο η δημοσίευση αυτή, που, όπως είπα παραπάνω, την έκανα για λογαριασμό φίλου, δεν έχει σκοπό να κρίνει την αξιοπιστία της Saab, αλλά το τι γίνεται από ’δω και πέρα. Συμφωνείτε με την ενέργεια του οδηγού να αρνηθεί να παραλάβει το αυτοκίνητο και να ζητήσει αντικατάσταση; Από νομικής πλευράς σίγουρα στέκει, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι οι αντιπροσωπείες είναι εξαιρετικά δύστροπες σε τέτοιες περιπτώσεις.

                      Υ.Γ.: Αλήθεια, με κάτι ευχάριστα που ακουγόταν ότι η GM θα πουλούσε τη Saab, υπηρξε καμία συνέχεια;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Νομικά θα πρέπει να αποδεικνύεται αυτό που διαπίστωσε ο φίλος σου. Αν δεν επαναλαμβάνεται το πρόβλημα κατά τη δοκιμή από την αντιπροσωπεία ή αν δεν μείνει και χρειαστεί οδική βοήθεια που θα επιβεβαιώσει τα ίδια, τότε δύσκολα θα βγει άκρη. Παρόμοια (και χειρότερα) προβλήματα είχε άλλος με μια mercedes στο παρελθόν και δεν του την άλλαξαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                          Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

                          Καλά και εσύ, δεν είναι και για γέλια... Μπορεί να παρεξηγηθεί ο φίλος μας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            babbis last edited by

                            Ο χρήστης meco έγραψε:

                            Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

                            Καλά και εσύ, δεν είναι και για γέλια... Μπορεί να παρεξηγηθεί ο φίλος μας...

                            Ο φίλος ας παρεξηγηθεί. Ο άλλος, ο ΨΗΛΟΣ ο διχασμένος Σουηδός μην τον ακούσει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                              Ο φίλος ας παρεξηγηθεί. Ο άλλος, ο ΨΗΛΟΣ ο διχασμένος Σουηδός μην τον ακούσει

                              offtopic:
                              Αλήθεια αυτός τι κάνει? Η GT του πάντως κυκλοφορεί εδώ στο Ηράκλειο. Την αγόρασε ο γιος μιας γνωστής μου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                babbis last edited by

                                Mια χαρά πρέπει να είναι. Χάιρετε το spider-όνι.

                                Καλά ο ψηλός έφαγε το πακέτο να την διορθώσει και την χαίρεται ο γιός της γνωστής σου

                                Για το παλικάρι με το saab αν έχει αποφασίσει να αποχωριστεί το 93, ας πάει σε ένα δικηγόρο για συμβουλές. ίσως ας κοιτάξει να επικοινωνήσει με τον γενικό αντιπρόσωπο. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα του αλλάξουν το αμάξι, αλλά πιστεύω ότι θα το φτιάξουν και θα το χαίρεται μια χαρά. Μετά από κανα χρόνο ούτε που θα το θυμάται.
                                γνώμη μου να μην ενεργήσει υπό κατάσταση πανικού.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:

                                  Καλή φήμη η Saab???? Αξιόπιστη???
                                  Από πότε????
                                  Εγώ μόνο τα χειρότερα έχω δει και έχω ακούσει.
                                  Μόνο ο πατέρας ενός φίλου μου δηλώνει ευχαριστημένος από το Saab του (9-3 sportsedan Aero).

                                  συμφωνω.

                                  Έχεις και εσύ φίλο που ο πατέρας του έχει 9-3 sportsedan Αero και είναι ευχαριστημένος????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Θυμάμαι μια πανευρωπαική έρευνα σε κάποιο περιοδικό που έλεγε τις 10 χειρότερες εταιρίες σε ηλεκτρολογικά προβλήματα. Πρώτη ηταν η Saab (και δεύτερη η Renault... )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mezzanine last edited by

                                      Το οτι του έσβησε ο κινητήρας δεν θα πεί οτι το αυτοκίνητο έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μπορεί να είναι οτιδήποτε. Εγω λέω ο φίλος σου να το πάρει κανονικά το αυτοκίνητο πίσω και να το χαρεί, αν του παρουσιάσει κάτι άλλο τότε το ξανασκέφτεται.
                                      Πάντως αυτά που έχει παρουσιάσει δεν είναι λόγοι για αντικατάσταση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgex last edited by

                                        Αν η 2η βλάβη έχει εντοπισθεί, και αντικαταστάθηκε το ελατωματικό εξάρτημα, δεν υπάρχει λόγος για φασαρίες.

                                        Τι του είπαν στο συνεργείο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gio_lam last edited by

                                          Στο συνεργείο του είπαν περίπου ό,τι του είπαν και την πρώτη φορά. Ότι το αυτοκίνητο επισκευάστηκε. Αλλά μέσα σε λιγότερο από 10 μήνες σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να παθαίνουν τόσο σοβαρή βλάβη τα ηλεκτρολογικά; Τονίζω ότι και τις δύο φορές ο κινητήρας δεν επανεκκινούσε με τίποτα, ούτε από τους μηχανικούς του συνεργείου. Και αν ο κινητήρας έσβηνε στην εθνική προς Χαλκιδική, όπου πηγαίνει πολύ συχνά, με 100+ χλμ/ώρα;

                                          Κι εγώ βλέπω ως απίθανο το ενδεχόμενο να δεχτεί η αντιπροσωπεία αντικατάσταση. Απ' ότι μου είπε του έχουν προτείνει ανταλλαγή, έτσι όπως την πρότειναν όμως είναι σαν να αγοράζουν το αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο, και σε χαμηλή τιμή μάλιστα, και να του πουλάνε ένα καινούριο.

                                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                                          Έχεις και εσύ φίλο που ο πατέρας του έχει 9-3 sportsedan Αero και είναι ευχαριστημένος????

                                          Εγώ πάντως όντως εκ μέρους φίλου γράφω. Δεν το λέω όπως το εννοεί αυτός που μπαίνει στο φαρμακείο να αγοράσει Viagra! Αλήθεια!

                                          Θυμάμαι μια πανευρωπαική έρευνα σε κάποιο περιοδικό που έλεγε τις 10 χειρότερες εταιρίες σε ηλεκτρολογικά προβλήματα. Πρώτη ηταν η Saab (και δεύτερη η Renault... )

                                          Μήπως ξέρεις που μπορώ να βρω αυτή την έρευνα;

                                          Υ.Γ. Εμένα πάντως το 10,000 Days με απογοήτευσε!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mezzanine last edited by

                                            Δεν είναι λόγος για αντικατάσταση αυτοκινήτου αυτός. Αλλα αυτοκίνητα και πολυ πιο ακριβά βγάζουν μοτέρ στο 5άμηνο και γίνεται μόνο αντικατάσταση μοτέρ.
                                            Ας το πάρει πίσω να το χαρεί και μην σκέφτεται τα χειρότερα. Η πρώτη βλάβη που αναφέρεις δεν είναι τίποτα σημαντικό, η δεύτερη μπορεί να είναι οτιδήποτε, απο εγκέφαλο μέχρι τρόμπα - δηλαδή τίποτα φοβερό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr