-
Κατ΄ αρχήν τονίζω ότι το παρακάτω πρόβλημα δεν αφορά δικό μου αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο φίλου. Το δημοσιοποιώ λοιπόν για λογαριασμό του και για τους ευνόητους λόγους της ενημέρωσης του αγοραστικού κοινού, αλλά και των φίλων του forum και των 4 Τροχών, που θέλουμε πάντα να είμαστε ενημερωμένοι. Εξάλλου είναι ζήτημα που άπτεται και της οδικής ασφάλειας, που μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του καθενός. Φυσικά όποιος έχει βάσιμο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο και τη βλάβη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.
Πρόκειται λοιπόν για ένα Saab 9³ SS Vind 18i, το οποίο αγόρασε και του παραδόθηκε το καλοκαίρι του 2005 από την αντιπροσωπεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη έναντι τιμήματος περίπου 28.000 €.
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν μόλις 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, ενώ το αμάξι βρισκόταν σε στάση, όταν επιχείρησε ο οδηγός του να εκκινήσει τον κινητήρα, δεν το κατάφερε ποτέ, αφού ήταν αδύνατο να γυρίσει το κλειδί. Εννοείται ότι ούτε το τιμόνι ξεκλείδωνε. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε από όχημα εταιρίας οδικής βοήθειας στη Θεσσαλονίκη, αφού η βλάβη συνέβη 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και όπως ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του από την αντιπροσωπεία, έγινε αντικατάσταση CIM, αντικατάσταση SCL και αντικατάσταση δυο κλειδιών. Επρόκειτο δηλαδή για ηλεκτρονικό - ηλεκτρολογικό πρόβλημα, απ’ ότι κατάλαβα. (Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα αρκτικόλεξα ρε παιδιά;)
Το δεύτερο πρόβλημα όμως, αν και παρόμοιο, ήταν κατά πολύ σοβαρότερο, αφού συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει μέσα στους δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα και ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση με ταχύτητα περίπου 35-40 χλμ/ώρα, ο κινητήρας έσβησε αιφνιδιαστικά χωρίς να εμφανιστεί καμία προειδοποιητική ένδειξη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σβήσιμο του κινητήρα έχει ως άμεση συνέπεια την παύση λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος και στην πράξη «χάνεις» το τιμόνι και τα φρένα. Με πολύ μεγάλη προσπάθεια και λόγω της μη λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος, αλλά κυρίως λόγω του αιφνιδιασμού του, κατάφερε ο οδηγός να σταματήσει όπως - όπως το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά του δρόμου και ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα.
Το ερώτημα που προκύπτει πρωτίστως για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αυτού και θέλω να θέσω κι εγώ σε εσάς είναι το εξής:
Εσείς θα ξαναοδηγούσατε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί άλλο είναι να εμφανίσει μία βλάβη το αυτοκίνητο και μάλιστα εν στάσει και άλλο η ίδια βλάβη να επανεμφανίζεται μετά την επισκευή της από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα εν κινήσει.
Υ.Γ. Σημειωτέον ότι δεν αναφέρομαι συλλήβδην στις κατασκευές της Saab, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο, το οποίο προφανώς και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ελαττωματικό και δεν ανταποκρίνεται, ούτε στις προδιαγραφές της Σουηδικής εταιρίας, ούτε στα χρήματα που δαπάνησε ο ιδιοκτήτης του για την απόκτησή του.
Εάν κάποιος άλλος φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ας το αναφέρει.
-
Κατ΄ αρχήν τονίζω ότι το παρακάτω πρόβλημα δεν αφορά δικό μου αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο φίλου. Το δημοσιοποιώ λοιπόν για λογαριασμό του και για τους ευνόητους λόγους της ενημέρωσης του αγοραστικού κοινού, αλλά και των φίλων του forum και των 4 Τροχών, που θέλουμε πάντα να είμαστε ενημερωμένοι. Εξάλλου είναι ζήτημα που άπτεται και της οδικής ασφάλειας, που μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του καθενός. Φυσικά όποιος έχει βάσιμο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο και τη βλάβη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.
Πρόκειται λοιπόν για ένα Saab 9³ SS Vind 18i, το οποίο αγόρασε και του παραδόθηκε το καλοκαίρι του 2005 από την αντιπροσωπεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη έναντι τιμήματος περίπου 28.000 €.
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν μόλις 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, ενώ το αμάξι βρισκόταν σε στάση, όταν επιχείρησε ο οδηγός του να εκκινήσει τον κινητήρα, δεν το κατάφερε ποτέ, αφού ήταν αδύνατο να γυρίσει το κλειδί. Εννοείται ότι ούτε το τιμόνι ξεκλείδωνε. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε από όχημα εταιρίας οδικής βοήθειας στη Θεσσαλονίκη, αφού η βλάβη συνέβη 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και όπως ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του από την αντιπροσωπεία, έγινε αντικατάσταση CIM, αντικατάσταση SCL και αντικατάσταση δυο κλειδιών. Επρόκειτο δηλαδή για ηλεκτρονικό - ηλεκτρολογικό πρόβλημα, απ’ ότι κατάλαβα. (Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα αρκτικόλεξα ρε παιδιά;)
Το δεύτερο πρόβλημα όμως, αν και παρόμοιο, ήταν κατά πολύ σοβαρότερο, αφού συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει μέσα στους δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα και ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση με ταχύτητα περίπου 35-40 χλμ/ώρα, ο κινητήρας έσβησε αιφνιδιαστικά χωρίς να εμφανιστεί καμία προειδοποιητική ένδειξη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σβήσιμο του κινητήρα έχει ως άμεση συνέπεια την παύση λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος και στην πράξη «χάνεις» το τιμόνι και τα φρένα. Με πολύ μεγάλη προσπάθεια και λόγω της μη λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος, αλλά κυρίως λόγω του αιφνιδιασμού του, κατάφερε ο οδηγός να σταματήσει όπως - όπως το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά του δρόμου και ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα.
Το ερώτημα που προκύπτει πρωτίστως για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αυτού και θέλω να θέσω κι εγώ σε εσάς είναι το εξής:
Εσείς θα ξαναοδηγούσατε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί άλλο είναι να εμφανίσει μία βλάβη το αυτοκίνητο και μάλιστα εν στάσει και άλλο η ίδια βλάβη να επανεμφανίζεται μετά την επισκευή της από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα εν κινήσει.
Υ.Γ. Σημειωτέον ότι δεν αναφέρομαι συλλήβδην στις κατασκευές της Saab, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο, το οποίο προφανώς και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ελαττωματικό και δεν ανταποκρίνεται, ούτε στις προδιαγραφές της Σουηδικής εταιρίας, ούτε στα χρήματα που δαπάνησε ο ιδιοκτήτης του για την απόκτησή του.
Εάν κάποιος άλλος φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ας το αναφέρει.
-
Κατ΄ αρχήν τονίζω ότι το παρακάτω πρόβλημα δεν αφορά δικό μου αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο φίλου. Το δημοσιοποιώ λοιπόν για λογαριασμό του και για τους ευνόητους λόγους της ενημέρωσης του αγοραστικού κοινού, αλλά και των φίλων του forum και των 4 Τροχών, που θέλουμε πάντα να είμαστε ενημερωμένοι. Εξάλλου είναι ζήτημα που άπτεται και της οδικής ασφάλειας, που μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του καθενός. Φυσικά όποιος έχει βάσιμο ενδιαφέρον να πληροφορηθεί λεπτομέρειες σχετικά με το αυτοκίνητο και τη βλάβη μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου.
Πρόκειται λοιπόν για ένα Saab 9³ SS Vind 18i, το οποίο αγόρασε και του παραδόθηκε το καλοκαίρι του 2005 από την αντιπροσωπεία της εταιρίας στη Θεσσαλονίκη έναντι τιμήματος περίπου 28.000 €.
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν μόλις 2 εβδομάδες από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, ενώ το αμάξι βρισκόταν σε στάση, όταν επιχείρησε ο οδηγός του να εκκινήσει τον κινητήρα, δεν το κατάφερε ποτέ, αφού ήταν αδύνατο να γυρίσει το κλειδί. Εννοείται ότι ούτε το τιμόνι ξεκλείδωνε. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε από όχημα εταιρίας οδικής βοήθειας στη Θεσσαλονίκη, αφού η βλάβη συνέβη 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη και όπως ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης του από την αντιπροσωπεία, έγινε αντικατάσταση CIM, αντικατάσταση SCL και αντικατάσταση δυο κλειδιών. Επρόκειτο δηλαδή για ηλεκτρονικό - ηλεκτρολογικό πρόβλημα, απ’ ότι κατάλαβα. (Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτά τα αρκτικόλεξα ρε παιδιά;)
Το δεύτερο πρόβλημα όμως, αν και παρόμοιο, ήταν κατά πολύ σοβαρότερο, αφού συνέβη, ενώ το αυτοκίνητο ήταν εν κινήσει μέσα στους δρόμους της πόλης. Συγκεκριμένα και ενώ το αυτοκίνητο βρισκόταν σε κίνηση με ταχύτητα περίπου 35-40 χλμ/ώρα, ο κινητήρας έσβησε αιφνιδιαστικά χωρίς να εμφανιστεί καμία προειδοποιητική ένδειξη. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το σβήσιμο του κινητήρα έχει ως άμεση συνέπεια την παύση λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος και στην πράξη «χάνεις» το τιμόνι και τα φρένα. Με πολύ μεγάλη προσπάθεια και λόγω της μη λειτουργίας του υδραυλικού συστήματος, αλλά κυρίως λόγω του αιφνιδιασμού του, κατάφερε ο οδηγός να σταματήσει όπως - όπως το αυτοκίνητο στη δεξιά πλευρά του δρόμου και ευτυχώς δεν προκλήθηκε κανένα ατύχημα.
Το ερώτημα που προκύπτει πρωτίστως για τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου αυτού και θέλω να θέσω κι εγώ σε εσάς είναι το εξής:
Εσείς θα ξαναοδηγούσατε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Γιατί άλλο είναι να εμφανίσει μία βλάβη το αυτοκίνητο και μάλιστα εν στάσει και άλλο η ίδια βλάβη να επανεμφανίζεται μετά την επισκευή της από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα εν κινήσει.
Υ.Γ. Σημειωτέον ότι δεν αναφέρομαι συλλήβδην στις κατασκευές της Saab, αλλά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μόνο, το οποίο προφανώς και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη, είναι ελαττωματικό και δεν ανταποκρίνεται, ούτε στις προδιαγραφές της Σουηδικής εταιρίας, ούτε στα χρήματα που δαπάνησε ο ιδιοκτήτης του για την απόκτησή του.
Εάν κάποιος άλλος φίλος είχε παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο, ας το αναφέρει.
-
Πως είναι ίδια η βλάβη; τη πρώτη φορά δεν γυρνούσε το κλειδί ενώ τη δεύτερη έσβησε ο κινητήρας.
Μήπως είναι αυτόματο το αυτοκίνητο και πρέπει να το βάλεις στο Ρ για να βγει το κλειδί;
-
Το αυτοκίνητο έχει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Όσον αφορά τη βλάβη, η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω τι ακριβώς έπαθε τη δεύτερη φορά το αυτοκίνητο, γιατί ο φίλος μου αρνήθηκε, δικαιολογημένα πιστεύω, να το παραλάβει από το συνεργείο και ζητάει αντικατάταση ή ανταλλαγή. Η βλάβη μπορεί να είναι διαφορετική. (Όχι ότι αυτό είναι παρήγορο. Κάθε άλλο.) Αλλά το σύμπτωμα ήταν το ίδιο. Σταμάτησε να λειτουργεί ο κινητήρας και δεν επανεκκινούσε με τίποτα. Και τη δεύτερη φορά χρειάστηκε να μετακινηθεί με οδική βοήθεια.
-
Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.Καλή φήμη η Saab???? Αξιόπιστη???
Από πότε????
Εγώ μόνο τα χειρότερα έχω δει και έχω ακούσει.
Μόνο ο πατέρας ενός φίλου μου δηλώνει ευχαριστημένος από το Saab του (9-3 sportsedan Aero). -
Ο χρήστης gio_lam έγραψε:
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου. -
Παιδιά όντως οι μη 'γνώστες' περί αυτοκίνησης θεωρούν τις volvo/saab σούπερ αξιόπιστες. Επίσης αγνοούν ότι πέρνουν opel,ford με άλλο σήμα.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Παιδιά όντως οι μη 'γνώστες' περί αυτοκίνησης θεωρούν τις volvo/saab σούπερ αξιόπιστες. Επίσης αγνοούν ότι πέρνουν opel,ford με άλλο σήμα.Πάντως εγώ, όταν ήταν ακόμα υπό σκέψη και βρισκόταν μεταξύ Saab 9³ και BMW 3 series, ψήφισα Μόναχο με τα δύο χέρια!
Ωστόσο η δημοσίευση αυτή, που, όπως είπα παραπάνω, την έκανα για λογαριασμό φίλου, δεν έχει σκοπό να κρίνει την αξιοπιστία της Saab, αλλά το τι γίνεται από ’δω και πέρα. Συμφωνείτε με την ενέργεια του οδηγού να αρνηθεί να παραλάβει το αυτοκίνητο και να ζητήσει αντικατάσταση; Από νομικής πλευράς σίγουρα στέκει, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι οι αντιπροσωπείες είναι εξαιρετικά δύστροπες σε τέτοιες περιπτώσεις.
Υ.Γ.: Αλήθεια, με κάτι ευχάριστα που ακουγόταν ότι η GM θα πουλούσε τη Saab, υπηρξε καμία συνέχεια;
-
Νομικά θα πρέπει να αποδεικνύεται αυτό που διαπίστωσε ο φίλος σου. Αν δεν επαναλαμβάνεται το πρόβλημα κατά τη δοκιμή από την αντιπροσωπεία ή αν δεν μείνει και χρειαστεί οδική βοήθεια που θα επιβεβαιώσει τα ίδια, τότε δύσκολα θα βγει άκρη. Παρόμοια (και χειρότερα) προβλήματα είχε άλλος με μια mercedes στο παρελθόν και δεν του την άλλαξαν.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Καλά και εσύ, δεν είναι και για γέλια... Μπορεί να παρεξηγηθεί ο φίλος μας...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ανάμεσα στα κριτήρια που συνέβαλαν στην τελική απόφαση για την απόκτησή του, ήταν και η πολύ καλή φήμη της εταιρίας σε θέματα ασφάλειας και ποιότητας των κατασκευών της. Με άλλα λόγια στα λεφτά που δίνεις συμπεριλαμβάνεται και μια μορφή «εγγύησης» για την ασφάλεια και την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.
Καλά και εσύ, δεν είναι και για γέλια... Μπορεί να παρεξηγηθεί ο φίλος μας...
Ο φίλος ας παρεξηγηθεί. Ο άλλος, ο ΨΗΛΟΣ ο διχασμένος Σουηδός μην τον ακούσει
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Ο φίλος ας παρεξηγηθεί. Ο άλλος, ο ΨΗΛΟΣ ο διχασμένος Σουηδός μην τον ακούσειofftopic:
Αλήθεια αυτός τι κάνει? Η GT του πάντως κυκλοφορεί εδώ στο Ηράκλειο. Την αγόρασε ο γιος μιας γνωστής μου. -
Mια χαρά πρέπει να είναι. Χάιρετε το spider-όνι.
Καλά ο ψηλός έφαγε το πακέτο να την διορθώσει και την χαίρεται ο γιός της γνωστής σου
Για το παλικάρι με το saab αν έχει αποφασίσει να αποχωριστεί το 93, ας πάει σε ένα δικηγόρο για συμβουλές. ίσως ας κοιτάξει να επικοινωνήσει με τον γενικό αντιπρόσωπο. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα του αλλάξουν το αμάξι, αλλά πιστεύω ότι θα το φτιάξουν και θα το χαίρεται μια χαρά. Μετά από κανα χρόνο ούτε που θα το θυμάται.
γνώμη μου να μην ενεργήσει υπό κατάσταση πανικού. -
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
Καλή φήμη η Saab???? Αξιόπιστη???
Από πότε????
Εγώ μόνο τα χειρότερα έχω δει και έχω ακούσει.
Μόνο ο πατέρας ενός φίλου μου δηλώνει ευχαριστημένος από το Saab του (9-3 sportsedan Aero).συμφωνω.
Έχεις και εσύ φίλο που ο πατέρας του έχει 9-3 sportsedan Αero και είναι ευχαριστημένος????
-
Θυμάμαι μια πανευρωπαική έρευνα σε κάποιο περιοδικό που έλεγε τις 10 χειρότερες εταιρίες σε ηλεκτρολογικά προβλήματα. Πρώτη ηταν η Saab (και δεύτερη η Renault... )
-
Το οτι του έσβησε ο κινητήρας δεν θα πεί οτι το αυτοκίνητο έχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, μπορεί να είναι οτιδήποτε. Εγω λέω ο φίλος σου να το πάρει κανονικά το αυτοκίνητο πίσω και να το χαρεί, αν του παρουσιάσει κάτι άλλο τότε το ξανασκέφτεται.
Πάντως αυτά που έχει παρουσιάσει δεν είναι λόγοι για αντικατάσταση. -
Αν η 2η βλάβη έχει εντοπισθεί, και αντικαταστάθηκε το ελατωματικό εξάρτημα, δεν υπάρχει λόγος για φασαρίες.
Τι του είπαν στο συνεργείο?
-
Στο συνεργείο του είπαν περίπου ό,τι του είπαν και την πρώτη φορά. Ότι το αυτοκίνητο επισκευάστηκε. Αλλά μέσα σε λιγότερο από 10 μήνες σε ολοκαίνουριο αυτοκίνητο να παθαίνουν τόσο σοβαρή βλάβη τα ηλεκτρολογικά; Τονίζω ότι και τις δύο φορές ο κινητήρας δεν επανεκκινούσε με τίποτα, ούτε από τους μηχανικούς του συνεργείου. Και αν ο κινητήρας έσβηνε στην εθνική προς Χαλκιδική, όπου πηγαίνει πολύ συχνά, με 100+ χλμ/ώρα;
Κι εγώ βλέπω ως απίθανο το ενδεχόμενο να δεχτεί η αντιπροσωπεία αντικατάσταση. Απ' ότι μου είπε του έχουν προτείνει ανταλλαγή, έτσι όπως την πρότειναν όμως είναι σαν να αγοράζουν το αυτοκίνητο ως μεταχειρισμένο, και σε χαμηλή τιμή μάλιστα, και να του πουλάνε ένα καινούριο.
Ο χρήστης meco έγραψε:
Έχεις και εσύ φίλο που ο πατέρας του έχει 9-3 sportsedan Αero και είναι ευχαριστημένος????Εγώ πάντως όντως εκ μέρους φίλου γράφω. Δεν το λέω όπως το εννοεί αυτός που μπαίνει στο φαρμακείο να αγοράσει Viagra! Αλήθεια!
Θυμάμαι μια πανευρωπαική έρευνα σε κάποιο περιοδικό που έλεγε τις 10 χειρότερες εταιρίες σε ηλεκτρολογικά προβλήματα. Πρώτη ηταν η Saab (και δεύτερη η Renault... )
Μήπως ξέρεις που μπορώ να βρω αυτή την έρευνα;
Υ.Γ. Εμένα πάντως το 10,000 Days με απογοήτευσε!
-
Δεν είναι λόγος για αντικατάσταση αυτοκινήτου αυτός. Αλλα αυτοκίνητα και πολυ πιο ακριβά βγάζουν μοτέρ στο 5άμηνο και γίνεται μόνο αντικατάσταση μοτέρ.
Ας το πάρει πίσω να το χαρεί και μην σκέφτεται τα χειρότερα. Η πρώτη βλάβη που αναφέρεις δεν είναι τίποτα σημαντικό, η δεύτερη μπορεί να είναι οτιδήποτε, απο εγκέφαλο μέχρι τρόμπα - δηλαδή τίποτα φοβερό.
Saab 9³ SS Vind 18i - Σβύσιμο κινητήρα εν κινήσει