-
Και γω εχω ακουσει κατι αντιστοιχο, αλλα δεν νομιζω οτι θα ειναι ιδιαιτερα ασφαλες να απενεργοποιησεις το ESP/TCS στο GS450h εκτος κι αν εισαι σε πολυ καλα ελεγχομενο περιβαλλον. Αλλωστε μπορει το πλαισιο να πληρει ολες τις προυποθεσεις για μεγαλοπρεπεστατες πλαγιολισθησεις (τεραστιο μεταξονιο κτλ), αλλα αυτα τα αποτομα ξεσμασματα ροπης σε συνδυασμο με τον ακαριαιο 'θανατο' τον στροφων οταν αφησεις το γκαζι λογω CVT, δεν πρεπει να βοηθουν ιδιαιτερα στην διατητηση της ισορροπιας της 'παντας'.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
@sprsk πόσο θα κοστίσει ο εκτελωνισμός του GS 450h?τι έχεις μάθει για εκτελωνισμούς υβριδικών;Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ έφερα το 400h με 0 κόστος αλλά ήταν το 2009 . Τώρα έχει φόρο πολυτελείας και δεν συμφέρει .
Αν βρεις κάνα καθαρό που έχει ήδη έρθει και τιμολογηθεί τότε αξίζει. -
εγω σκεφτόμουν για ένα μεταχειρισμένο απο Αμερική που λόγω ισοτιμίας ερχετε πολυ φθηνότερα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
εγω σκεφτόμουν για ένα μεταχειρισμένο απο Αμερική που λόγω ισοτιμίας ερχετε πολυ φθηνότερα.Θέλει μεγάλη προσοχή . Ειλικρινα εγώ φοβήθηκα να το κάνω και έχω συγγενείς που θα μπορούσαν να βοηθήσουν .
Αλλά πολλά μα πολλά σαπάκια απο τον Κατρίνα καθαρίστηκαν και πουλήθηκαν .
Αν βρεις κάποιο που να είναι 1ο χέρι και να αγοράστηκε μετά ΟΚ.
Επίσης εταιρικό Διευθυντικού στελέχους αξίζει . Στην ίδια την Lexus .
Τα αλλάζουν στα 2 ή 3 χρόνια και συνήθως έχουν όλα τα χαρτιά με τα service .
Είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το να αγοράσεις από άγνωστο μαντρά . -
Δεν υπαρχουν και πολλα διευθυντικα στελεχη στην Lexus και πλεον αυτα που υπαρχουν δεν εχουν και Lexus (δυσκολοι καιροι). Επισης αλλαζονταν ολα στον χρονο πανω και απο αποψη τιμων τα σκοτωναν κυριολεκτικα με απειροελαχιστα χιλιομετρα. Αυτα σιγουρα αξιζαν, αλλα και ενα οποιοδηποτε δημοσιογραφικο GS θα ειναι μια χαρα. Δεν μπορουν να τους κανου απολυτως τιποτα για να θεωρηθουν κακοσυντηρημενα. Αυτην την στιγμη μονο ο προεδρος της Toyota Hellas πρεπει να εχει GS450h αν εχω καταλαβει καλα. Αν ενδιαφερεται κανεις σοβαρα μπορω να μαθω ποτε θα 'φυγουν' αυτοκινητα μεσα απ'την εταιρεια ωστε να αποφυγει εκτελωνισμους κτλ.
ΡΜ me !
-
Δεν μιλάει για Ελληνικό .
Το ίδο και εγώ , απλά δεν το έκανα σαφές με τον τρόπο που το έγραψα .
Στελέχη Διευθυντικά , που έχουν εταιρικά GS και RX με leasing υπάρχουν σε πολλές εταιρίες . Ειδικά σε Lexus και Toyota σε Ευρώπη και Αμερική .
Δημοσιογραφικό , καλύτερα άστο .
Και αυτό που λέει ο φίλος για τον Manager της VW ανήκει στην λύση που πρότεινα . Αν είναι και Ελληνικό τότε ένας λόγος παραπάνω.Το να πάρει Ελληνικό έχει το πλεονέκτημα της extra εγγύησης . ( 3 international + 3 χρόνια Ελλάδος = Σύνολο 6 χρόνια )
Τα Ευρωπαϊκά έχουν 3 χρόνια .
Τα Αμερικάνικα καθόλου. ( είναι και αυτό κάτι που πρέπει να σκεφτείς )Δεν ξέρω πόσο τα πουλάνε τώρα αλλά πριν 1,5 χρόνο τα έδιναν 12,000 - 15,000 πάνω έτσι έβαινε πολύ παραπάνω απο ότι θα σου έρχονταν με το κλειδί στο χέρι η εισαγωγή από Γερμανία ( κάνα 1500 σύνολο εξόδων τότε ). Σκέτη κλοπή . Αν αυτό άλλαξε και οι τιμές εξομοιώθηκαν , τότε αξίζει μόνο και μόνο λόγο της εγγύησης .
Αλλιώς Ευρωπαϊκό 2ετίας να έχεις άλλο ένα χρόνο μπροστά σου.Να δώσεις προσοχή στις 2-3 λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν τα Ευρωπαϊκά από τα Αμερικάνικα . Για να μην την πατήσεις σε αυτό που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ. Ορισμένοι Ευρωπαίοι μαντράδες έφεραν Αμερικάνικα και τα βάπτισαν Ευρωπαϊκά.
Επίσης, όλα τα LEXUS έχουν μοναδικό σειριακό κωδικό . Ότι και να αλλαχτεί στο αυτοκίνητο καταχωρείται και μπορείς να το αλλάξεις.Οδηγικά πάντως το αυτοκίνητο είναι Super .
Άνετο , Γρήγορο ( πολύ ) , Χλιδάτο , Οικονομικό , Ξεχωριστό , Αξιόπιστο ( τέρας ).Αν μπορείς να πας σε έκδοση ΜΥ09+ ώστε να περιλαμβάνει τις αλλαγές του Face-lift . Κάποιες ( δεν μιλάω για τις γρίλιες φυσικά ) ήταν σημαντικές .
-
Σχετικα με τις ερωτησεις περι ντριφταρισματος ... το ξεθαβω μιας και βρηκα τα βιντεακια που σας ελεγα. Το σημειο ειναι στην Βαρκιζα, σιγουρα καποιοι θα το ξερετε, πολυ γλιστερη ασφαλτος κτλ. Ειχα κρατησει πατημενο το κουμπακι για την απενεργοποιηση του ESP, δειχνει οτι απενεργοποιειται, αλλα ουσιαστικα σε αφηνει να παιξεις ελαχιστα πριν ενεργοποιηθει και παλι. Οπως θα διαπιστωσετε ομως απ'τα βιντεακια, οταν γλιστραει κατω μπορεις να ξεγελασεις τα ηλεκτρονικα και με τοση ροπη δεν καταλαβαινεις καν την ελλειψη μπλοκε.
Επιμενω παντως οτι πολυ καλα εκαναν που το εβγαλαν με μονιμο ESP, ειναι τρομακτικη η ροπη και ειναι παντα εκει στην μεγιστη τιμη της, με οσα και να πηγαινεις λογο μπαταριας. Αυτο σε συνδιασμο με το οτι πεφτουν ακαριαια οι στροφες με το που αφηνεις το γκαζι, θα εκαναν τον ελεγχο μιας πλαγιολισθησης πολυ δυσκολο εργο.
Για να παρετε μια ιδεα της επιταχυνσης, δωστε βαση στον τροπο που ανεβαζει απ'τα 200 και μετα.
Για να λεμε και του στραβου το δικιο βεβαια, παει ετσι οταν ειναι στο φουλ οι μπαταριες, οταν αρχιζουν να τελειωνουν πεφτει λιγο η αποδοση. Ειναι πολυ περιεργη η αισθηση ομως, δεν υπαρχουν αλλαγες ταχυτητων οποτε δεν υπαρχει και διαστημα για να παρεις ανασα οπως εισαι κολλημενος στο καθισμα. Κανεις βαθια εισπνοη και αν αντεχεις με μια ανασα για 50κατι δευτερολεπτα θα εχεις βαρεσει κοφτη τελικης στα 270 ... παει κι αλλο δηλαδη, ειναι χιλιομετρικος ο κοφτης για να μην ξεφευγουν τα πραγματα ...
-
Εχω στην κατοχή μου ένα Passat cc 1.8 tsi με αρκετά εξτρά από το εργοστάσιο και σκέφτομαι να κοιτάξω για ανταλαγή με το Lexus GS450. Είμαι Γερμανία πλέον και θα το κάνω Γερμανικές πινακίδες.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3596183/ -
Καλησπερα.
Το καινουριο μοντελο εχει πλεον 400 λιτρα χωρο αποσκευων. Το ατμοσφαιρικο ομως 250GS εχει 560 λιτρα και μια οπη που ανοιγει για να βαλεις μακρια αντικειμενα που ξεπερνουν τα 2-3 μετρα. Επισης εχει και πιο ανετη κυληση λογω του μικροτερου βαρους, αλλα ειναι πιο αργη και καταναλωνει περισσοτερο. Γενικως ειναι 2-3 κλασεις πανω απο τους γερμανους. Δεν ξερω εαν εχει ερθει ελλαδα ακομα ομως.
Lexus GS450h.