-
(Eimai sena allo PC pou den exei ellinikous xaraktires) Den eida pouthena tetoio topic oute ksero an yparxei TVR forum...tespa...
Well, it looks like Friday's 'temporary layoffs' at TVR's Blackpool plant are going to be permanent. Labor union representatives said Monday that they have been told by TVR management that the factory will be shut down in six months, with a permanent loss of 260 jobs.
The British manufacturer of quirky, handbuilt, high performance sports cars will be closing its factory just shy of the 60th anniversary of its founding in 1947. In what may prove to be the marque's swan song, its top of the line Sagaris coupe (pictured above) is currently starring in Pirelli Film's new internet movie 'The Call.'
For most of its history, TVR built its cars around powerplants sourced from mainstream manufacturers, but in later years it began to manufacture its own engines, beginning with a V8 (now discontinued), and all of its current models are powered by the company's Speed Six, an inline, normally-aspirated six capable of 380 hp in the 4-liter version.
No word yet from TVR on the company's future plans, or the role of its young Russian CEO, Nikolai Smolensky.
[Source: Reuters]
http://www.autoblog.com/2006/04/24/its- ... ut-for-tvr
-
(Eimai sena allo PC pou den exei ellinikous xaraktires) Den eida pouthena tetoio topic oute ksero an yparxei TVR forum...tespa...
Well, it looks like Friday's 'temporary layoffs' at TVR's Blackpool plant are going to be permanent. Labor union representatives said Monday that they have been told by TVR management that the factory will be shut down in six months, with a permanent loss of 260 jobs.
The British manufacturer of quirky, handbuilt, high performance sports cars will be closing its factory just shy of the 60th anniversary of its founding in 1947. In what may prove to be the marque's swan song, its top of the line Sagaris coupe (pictured above) is currently starring in Pirelli Film's new internet movie 'The Call.'
For most of its history, TVR built its cars around powerplants sourced from mainstream manufacturers, but in later years it began to manufacture its own engines, beginning with a V8 (now discontinued), and all of its current models are powered by the company's Speed Six, an inline, normally-aspirated six capable of 380 hp in the 4-liter version.
No word yet from TVR on the company's future plans, or the role of its young Russian CEO, Nikolai Smolensky.
[Source: Reuters]
http://www.autoblog.com/2006/04/24/its- ... ut-for-tvr
-
(Eimai sena allo PC pou den exei ellinikous xaraktires) Den eida pouthena tetoio topic oute ksero an yparxei TVR forum...tespa...
Well, it looks like Friday's 'temporary layoffs' at TVR's Blackpool plant are going to be permanent. Labor union representatives said Monday that they have been told by TVR management that the factory will be shut down in six months, with a permanent loss of 260 jobs.
The British manufacturer of quirky, handbuilt, high performance sports cars will be closing its factory just shy of the 60th anniversary of its founding in 1947. In what may prove to be the marque's swan song, its top of the line Sagaris coupe (pictured above) is currently starring in Pirelli Film's new internet movie 'The Call.'
For most of its history, TVR built its cars around powerplants sourced from mainstream manufacturers, but in later years it began to manufacture its own engines, beginning with a V8 (now discontinued), and all of its current models are powered by the company's Speed Six, an inline, normally-aspirated six capable of 380 hp in the 4-liter version.
No word yet from TVR on the company's future plans, or the role of its young Russian CEO, Nikolai Smolensky.
[Source: Reuters]
http://www.autoblog.com/2006/04/24/its- ... ut-for-tvr
-
ΚΡΙΜΑ
-
Ακομα μια Εγγλεζικη αποτυχια βασισμενη στην ιδια συνταγη...
Μηχανικα μερη μαζεματα απο αλλους κατασκευαστες 'χειροποιητες' κατασκευες στην εποχη του CNC του CAD και του CAM, πανακριβες τιμες, ολα στο ονομα μιας κακως εννοουμενης παραδοσης και μιας ξεπερασμενης αυτοκινητιστικης σχολης και νοοτροπιας....
Σε πολυ λιγους θα λειψει η TVR (οπως η Rover και η British Leyland εξαλλου) και σιγουρα η μονη που δεν θα χασει ειναι η αυτοκινηση.... -
WTF ;;;;;
Αν είναι έτσι, κρίμα....
-
Πολύ λυπηρό το νέο, αν είναι βάσιμο.
Σεβασμός στην TVR.-
-
http://www.tvr-eng.co.uk/approvedused.php
Ας μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Σύμφωνοι, πολύ ευκολότερα επιβιώνει σήμερα μια ΚΙΑ ή μια tsin-tsin-automobile, αλλά δεν ήταν σε καμία περίπτωση rover η TVR. Ίσως την αγοράσει η VW για να της πετάξει πάνω κανέναν TSI.
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Ακομα μια Εγγλεζικη αποτυχια βασισμενη στην ιδια συνταγη...
Μηχανικα μερη μαζεματα απο αλλους κατασκευαστες 'χειροποιητες' κατασκευες στην εποχη του CNC του CAD και του CAM, πανακριβες τιμες, ολα στο ονομα μιας κακως εννοουμενης παραδοσης και μιας ξεπερασμενης αυτοκινητιστικης σχολης και νοοτροπιας....
Σε πολυ λιγους θα λειψει η TVR (οπως η Rover και η British Leyland εξαλλου) και σιγουρα η μονη που δεν θα χασει ειναι η αυτοκινηση....Oso epairne mixanika meri apo allous kataskeuastes H TVR, den eixe problimata.
Edw kai xronia ola ta mixanika meri einai dika tis kai h kaki fimi (dikaiologimena) tou straight six tin erikse.
Ola ta interior trimming einai bespoke kai panemorfa.
Oso gia value for money eisai poly lathos.
Se xrimata mias M3 pairneis epidoseis kai emfanisi supercar.Pio polla prosferei stin autokinisi mia etaireia san tin TVR para mia etaireia fason, san tin Seat, Scoda, kai sia
As elpisoume oti h paragwgi tha metaferthei kapou allou se 6 mines kai oti h TVR den tha kleisei oristika.
-
Πολύ κρίμα!!
Ας ελπίσουμε ότι δε θα τελειώσει έτσι άδοξα...Ο Ρώσος που την είχε αγοράσει την παράτησε στη μοίρα της;
-
Ασχημα νεα αυτα.
+1 σε ο,τι ειπε ο lotusnick.Ta TVR προσφερουν ωμη δυναμη σε συσκευασια υψηλης γλυπτικης. Εχουν κ αυτα το κοινο τους.
-
Και γω πως θα αγοράσω το Sagaris αν κλείσει η TVR?
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Pio polla prosferei stin autokinisi mia etaireia san tin TVR para mia etaireia fason, san tin Seat, Scoda, kai sia
Eδω εχεις απολυτο δικιο....
Πιο πολλα προσφερει η TVR στην αυτοκινηση με μερικες εκατονταδες κομματια παραγωγη παρα οι εταιρειες φασον που εκαναν προσιτο το ονειρο εκατομμυριων ανθρωπων για αξιοπιστο, ασφαλες και φτηνο αυτοκινητο.
Ειναι βεβαια θεμα πως εννοει την αυτοκινηση καποιος....Εξαλλου τα TVR ειχαν τοση συμπυκνωμενη τεχνολογια πανω τους που οι αλλοι πολυ πιο ακριβοι κατασκευαστες (Ferarri, Porsche κλπ) ωχριουσαν μπροστα της.
Απο αξιοπιστια δε, τα ειπες και μονος σου.
Εγω επιμενω πως τετοιες εταιρειες που εχουν και καλα προσκολληθει σε μια κακως εννοουμενη 'παραδοση' δεν εχουν κανενα λογο υπαρξης σημερα, που οι κατασκευαστες προσφερουν και αξιοπιστια και χαρακτηρα και εξελισσουν ή μεταφερουν την γνωση που απεκτησαν σε πιστες, εργαστηρια και δρομους, εξελισσοντας και προσαρμοζοντας την 'παραδοση' στην εποχη μας, και παρα το οτι εχουν κι αυτοι περιορισμενη παραγωγη για 'λιγους' εχουν λογω των παραπανω (και για τα παραπανω) πολλους και πιο σοβαρους λογους υπαρξης απο 'μαγαζακια' του τυπου TVR.
-
Mperdeueis tin autokinisi me tin metakinisi mou fenete.
Nai oi etaireies typou fason prosferoun stous anthropous pou blepoun to autokinito os ena meso metakinis, gia tous logous pou eipes.
Alla DEN prosferei tipota stin autokinisi allos ena klonos tou polo h tou golf (tyxaia paradeigmata)Antitheta ta TVR einai pragmatika Supercar se times koinon sport autokiniton,
Kai auto einai prosfora stous filous tis autokinisis -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Alla DEN prosferei tipota stin autokinisi allos ena klonos tou polo h tou golf
(tyxaia paradeigmata)Antitheta ta TVR einai pragmatika Supercar se times koinon sport autokiniton,
Kai auto einai prosfora stous filous tis autokinisisΦίλοι της 'αυτοκίνησης'
Τί ακριβώς 'συνεισέφερε' η TVR στην τεχνολογία?
Γιατί συντηρείται (από κάποιους) ο 'πονηρός' μύθος ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες
μέσω των αυτοκινήτων αγώνων κάνουν 'έρευνα' για τα συμβατικά τους μοντέλα. Αυτό
δεν ισχύει 15 χρόνια τώρα άσχετα αν μερικοί 'κλείνουν' τα μάτια μη χαθεί το 'άθλημα'.Τα ποσά που δαπανούνται σε έρευνα που αφορά την μείωση της κατανάλωσης/ρύπων, καθώς
και την ΠΑΘΗΤΙΚΗ ασφάλεια (ειδικά από το 1995 που τους τα χώνει το EuroNCAP), είναι
σχεδόν 40πλάσια από τα ποσά που σπαταλούνται για την έρευνα σε αυτοκίνητα αγώνων
συμπεριλαμβανομένης και της F1 (!!!).Και ευτυχώς αυξάνονται, ενώ κανείς δεν ξέρει πόσες ομάδες θα επιβιώσουν στην μεθ-επόμενη F1
Γιατί μετά από 40 χρόνια έρευνας, είναι πολύ εύκολο να παράξεις ένα ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ αυτοκίνητο
που βγάζει 450 άλογα στους τροχούς αλλά είναι δύσκολο να καταφέρεις το ίδιο μοντέλο να
πιάνει τους ευρωπαικούς κανόνες ρύπων ώστε να του επιτραπεί η κυκλοφορία καθώς και να
έχει 'ανεκτή' κατανάλωση ώστε ο ιδιοκτήτης να μην χρειάζεται να φουλάρει κάθε μέρα.Δεν πα να γίνουν όλα golf (tyxio paradeigma). Καλό θα μας κάνει
-
Μπορεί η tvr να μην έχει δώσει δείγματα διαστημικής τεχνολογίας, αλλά εξακολουθεί να κάνει αυτό οι περισσότερες εταιρίες αποφεύγουν όπως ο διόλος το λιβάνι: παράγει καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα!
Επιπλέον έχει και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του παρανοϊκού design!
Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο!
Το κακό είναι ότι τα tvr σπάνια καταφέρνουν να κινούνται για να δείξουν τον χαρακτήρα τους, καθώς είναι καθηλωμένα από βλάβες...
Υπερβάλλω εννοείται...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Δεν πα να γίνουν όλα golf (tyxio paradeigma). Καλό θα μας κάνει
An esy theoreis oti autokinisi tha pei mpeno se ena kouti me 4 rodes kai pao spiti-grafeio, fair enough.
Gia merikous allous h autokinisi ekfrazete opos eipa sto parapano post mou
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Δεν πα να γίνουν όλα golf (tyxio paradeigma). Καλό θα μας κάνει
An esy theoreis oti autokinisi tha pei mpeno se ena kouti me 4 rodes kai pao spiti-grafeio, fair enough.
Gia merikous allous h autokinisi ekfrazete opos eipa sto parapano post mou
ωρεος !!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Mperdeueis tin autokinisi me tin metakinisi mou fenete.Eγω δε μπερδευω τιποτα....
Αν για εσενα π.χ. η αυτοκινηση βιωνεται μεσα απο ενα συγκεκριμενο στυλ αυτοκινητων ή ενα συγκεκριμενο τροπο οδηγησης για καποιον αλλον βιωνεται μεσα απο μια βολτα με ενα 2CV ή ενα Lada.
Και στις δυο περιπτωσεις τα συναισθηματα και η χαρα που εισπραττεται απο τους δυο αυτους τροπους της αυτοκινησης ειναι ακριβως η ιδια.Nai oi etaireies typou fason prosferoun stous anthropous pou blepoun to autokinito os ena meso metakinis, gia tous logous pou eipes.
Alla DEN prosferei tipota stin autokinisi allos ena klonos tou polo h tou golf (tyxaia paradeigmata)Ειπα και πιο πανω σε αλλο ποστ το θεμα ειναι τι νομιζει ο καθενας μας οτι ειναι αυτοκινηση...
Antitheta ta TVR einai pragmatika Supercar se times koinon sport autokiniton,
Kai auto einai prosfora stous filous tis autokinisisΑρα οι 'φιλοι της αυτοκινησης' ειναι το λιγοτερο αχαριστοι για να μη πω τομαρια και παρεξηγηθω, μιας και δεν εκτιμησαν την προσφορα στην 'αυτοκινηση' εταιρειων οπως η TVR, Marcos κλπ και προτιμησαν να αγορασουν 'σπορ αυτοκινητα' (αληθεια ποιος ειναι ο ορισμος του 'σπορ αυτοκινητου'?)οπως οι Μ ΒΜW, ή στραφηκαν στα πολυ ακριβωτερα 'σουπερκαρς' τυπου Lamborghini, Ferrari,Porsche κλπ
-
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Mperdeueis tin autokinisi me tin metakinisi mou fenete.
Eγω δε μπερδευω τιποτα....
Αν για εσενα π.χ. η αυτοκινηση βιωνεται μεσα απο ενα συγκεκριμενο στυλ αυτοκινητων ή ενα συγκεκριμενο τροπο οδηγησης για καποιον αλλον βιωνεται μεσα απο μια βολτα με ενα 2CV ενα Lada.
Και στις δυο περιπτωσεις τα συναισθηματα και η χαρα που εισπραττεται απο τους δυο αυτους τροπους της αυτοκινησης ειναι ακριβως η ιδια.Agreed
Kai autos tha ektimisei tin TVRAntitheta ta TVR einai pragmatika Supercar se times koinon sport autokiniton,
Kai auto einai prosfora stous filous tis autokinisisΑρα οι 'φιλοι της αυτοκινησης' ειναι το λιγοτερο αχαριστοι για να μη πω τομαρια και παρεξηγηθω, μιας και δεν εκτιμησαν την προσφορα στην 'αυτοκινηση' εταιρειων οπως η TVR, Marcos κλπ και προτιμησαν να αγορασουν 'σπορ αυτοκινητα' (αληθεια ποιος ειναι ο ορισμος του 'σπορ αυτοκινητου'?)οπως οι Μ ΒΜW, ή στραφηκαν στα πολυ ακριβωτερα 'σουπερκαρς' τυπου Lamborghini, Ferrari,Porsche κλπ
Apo pou ebgales to parapano symperasma?
Autos pou agapaei ta autokinita, tha ektimisei eksisou tis prospathies mias Peugeot me ta Rallye, tis Ford pou ebgale to Focus alla kai tis Pagani na bgalei to Zonda...
TVR - Σε 6 μήνες θα κλείσει?