-
Αγόρασα πρόσφατα ένα NISSAN almera gti δίλιτρο, προερχόμενος από Citroen ZX 1,8.
Ενώ είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, από την αρχή υπήρχε ένα τρέμουλο στο τιμόνι.
Έκανα ζυγοστάθμιση σε έναν 'εγκληματία' ζαντολαστιχά γείτονά μου και μου άφησε αβίδωτο ένα μπουλόνι, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κάνει έναν θόρυβο και όταν ανακάλυψα τι είχε συμβεί τρελάθηκα!Επειδή και τα λάστιχα τα είχαν παίξει, πήγα και τα άλλαξα (όχι στον ίδιο φυσικά!) και έκανα και την απαραίτητη ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε σημαντικά, αλλά ακόμα γύρω στα 130 χλμ/ώρα κάνει ένα ελαφρό τρέμουλο και έχω την αίσθηση ότι δεν πατάει όπως πρέπει στον δρόμο. Με αυτό εννοώ ότι δεν κρατάει την ευθεία και πρέπει να διορθώνω συνεχώς την πορεία (και δεξιά και αριστερά, δεν 'τραβάει' δηλαδή μονόπαντα) και όταν πάω με χιλιόμετρα, δεν αισθάνομαι να πατάω όπως θέλω καλά. Καμία σχέση με το Citroen με λίγα λόγια, ενώ οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου είναι για πολύ περισσότερα πράγματα (GTI γαρ). Απλά με το Citroen ένιωθα ότι το αυτοκίνητο 'ρουφάει' τον δρόμο (ειδικά στις ευθείες) και το ίδιο θέλω να νοιώσω και τώρα!
Το αυτοκίνητο δεν έχει τρακάρισμα και στην ευθυγράμιση είναι όλα ΟΚ.
Να αναφέρω επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο και σκέφτομαι μήπως με αυτό έχει χαλάσει η γεωμετρία του.
Τι λέτε; Να ασχοληθώ κι άλλο με τους τροχούς (και ζυγοσταθμίσεις/ ευθυγραμμίσεις) ή να ξαναγυρίσω σε μαμά ύψος; (Δεν το θέλω ιδιαίτερα, αφού με τα κρατήματα είμαι πολύ ικανοποιημένος). Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; Μηχανικό πρόβλημα δεν φαίνεται να υπάρχει (τζόγοι κλπ στο σύστημα διεύθυνσης). Έχω διαβάσει όλα τα άρθρα σχετικά με το πρόβλημά μου, αλλά με δεδομένο ότι έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και το πρόβλημα δεν έχει πλήρως λυθεί, κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη! -
Αγόρασα πρόσφατα ένα NISSAN almera gti δίλιτρο, προερχόμενος από Citroen ZX 1,8.
Ενώ είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, από την αρχή υπήρχε ένα τρέμουλο στο τιμόνι.
Έκανα ζυγοστάθμιση σε έναν 'εγκληματία' ζαντολαστιχά γείτονά μου και μου άφησε αβίδωτο ένα μπουλόνι, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κάνει έναν θόρυβο και όταν ανακάλυψα τι είχε συμβεί τρελάθηκα!Επειδή και τα λάστιχα τα είχαν παίξει, πήγα και τα άλλαξα (όχι στον ίδιο φυσικά!) και έκανα και την απαραίτητη ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε σημαντικά, αλλά ακόμα γύρω στα 130 χλμ/ώρα κάνει ένα ελαφρό τρέμουλο και έχω την αίσθηση ότι δεν πατάει όπως πρέπει στον δρόμο. Με αυτό εννοώ ότι δεν κρατάει την ευθεία και πρέπει να διορθώνω συνεχώς την πορεία (και δεξιά και αριστερά, δεν 'τραβάει' δηλαδή μονόπαντα) και όταν πάω με χιλιόμετρα, δεν αισθάνομαι να πατάω όπως θέλω καλά. Καμία σχέση με το Citroen με λίγα λόγια, ενώ οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου είναι για πολύ περισσότερα πράγματα (GTI γαρ). Απλά με το Citroen ένιωθα ότι το αυτοκίνητο 'ρουφάει' τον δρόμο (ειδικά στις ευθείες) και το ίδιο θέλω να νοιώσω και τώρα!
Το αυτοκίνητο δεν έχει τρακάρισμα και στην ευθυγράμιση είναι όλα ΟΚ.
Να αναφέρω επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο και σκέφτομαι μήπως με αυτό έχει χαλάσει η γεωμετρία του.
Τι λέτε; Να ασχοληθώ κι άλλο με τους τροχούς (και ζυγοσταθμίσεις/ ευθυγραμμίσεις) ή να ξαναγυρίσω σε μαμά ύψος; (Δεν το θέλω ιδιαίτερα, αφού με τα κρατήματα είμαι πολύ ικανοποιημένος). Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; Μηχανικό πρόβλημα δεν φαίνεται να υπάρχει (τζόγοι κλπ στο σύστημα διεύθυνσης). Έχω διαβάσει όλα τα άρθρα σχετικά με το πρόβλημά μου, αλλά με δεδομένο ότι έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και το πρόβλημα δεν έχει πλήρως λυθεί, κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη! -
Αγόρασα πρόσφατα ένα NISSAN almera gti δίλιτρο, προερχόμενος από Citroen ZX 1,8.
Ενώ είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, από την αρχή υπήρχε ένα τρέμουλο στο τιμόνι.
Έκανα ζυγοστάθμιση σε έναν 'εγκληματία' ζαντολαστιχά γείτονά μου και μου άφησε αβίδωτο ένα μπουλόνι, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να κάνει έναν θόρυβο και όταν ανακάλυψα τι είχε συμβεί τρελάθηκα!Επειδή και τα λάστιχα τα είχαν παίξει, πήγα και τα άλλαξα (όχι στον ίδιο φυσικά!) και έκανα και την απαραίτητη ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου βελτιώθηκε σημαντικά, αλλά ακόμα γύρω στα 130 χλμ/ώρα κάνει ένα ελαφρό τρέμουλο και έχω την αίσθηση ότι δεν πατάει όπως πρέπει στον δρόμο. Με αυτό εννοώ ότι δεν κρατάει την ευθεία και πρέπει να διορθώνω συνεχώς την πορεία (και δεξιά και αριστερά, δεν 'τραβάει' δηλαδή μονόπαντα) και όταν πάω με χιλιόμετρα, δεν αισθάνομαι να πατάω όπως θέλω καλά. Καμία σχέση με το Citroen με λίγα λόγια, ενώ οι προδιαγραφές του αυτοκινήτου είναι για πολύ περισσότερα πράγματα (GTI γαρ). Απλά με το Citroen ένιωθα ότι το αυτοκίνητο 'ρουφάει' τον δρόμο (ειδικά στις ευθείες) και το ίδιο θέλω να νοιώσω και τώρα!
Το αυτοκίνητο δεν έχει τρακάρισμα και στην ευθυγράμιση είναι όλα ΟΚ.
Να αναφέρω επίσης ότι το αυτοκίνητο είναι χαμηλωμένο και σκέφτομαι μήπως με αυτό έχει χαλάσει η γεωμετρία του.
Τι λέτε; Να ασχοληθώ κι άλλο με τους τροχούς (και ζυγοσταθμίσεις/ ευθυγραμμίσεις) ή να ξαναγυρίσω σε μαμά ύψος; (Δεν το θέλω ιδιαίτερα, αφού με τα κρατήματα είμαι πολύ ικανοποιημένος). Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; Μηχανικό πρόβλημα δεν φαίνεται να υπάρχει (τζόγοι κλπ στο σύστημα διεύθυνσης). Έχω διαβάσει όλα τα άρθρα σχετικά με το πρόβλημά μου, αλλά με δεδομένο ότι έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και το πρόβλημα δεν έχει πλήρως λυθεί, κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη! -
Σε ανάλογο τρέμουλο στο αυτοκίνητό μου έφταιγαν τα ακρόμπαρα. Για δες μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα. Επίσης, επειδή αναφέρεις και για τραβήγματα πότε δεξιά και πότε αριστερά κοίταξε ψαλίδια, ζαμφόρ και τα συναφή.
-
για κάνε και ένα μπρος πίσω τις ζάντες σου ..... ένα ανάλογο είχα κι εγώ στα 130χαω ... και μετά απο αλλαγή μπρος πίσω ζαντών ... είμαι ΟΚ .. (στο όργανο για τη ζυγοστάθμμιση ήταν οκ και οι 4)
-
Επίσης και κάτι άλλο που μου κάνει εντύπωση!
Όταν πατάω το γκάζι, το αυτοκίνητο τραβάει λίγο προς τα αριστερά! Αυτό είναι φυσιολογικό σε σχετικά μεγάλη ιπποδύναμη, ή τα 'χει παίξει καμμια βάση κινητήρα;
-
Βασικα αν εχει στραβωμα καποια ζαντα και το οποιο δεν φαινεται απαραιτητα σε μηχανημα ευθυγραμμισης αν δεν ειναι καλο μπορει να συμβαινει.
Επισης θα ελεγα μπερδευεις τα σπορ με τα υπολοιπα αυτοκινητα, ολα τα αυτοκινητα με πολυ καμπερ μπροστα επειδη παταει μικροτερο μερος του τροχου και κυριως το μεσα εχουν και νευρικοτητα στην ευθεια και διαβαζουν ευκολοτερα τις διαμηκεις ραβδωσεις/ανωμαλιες οπως πιστευω συμβαινει εν μερει στην περιπτωση σου, λεγοντας εκανες αυθυγραμμιση με τι δεδομενα, αυτα που μπορει να σου εβαλε ο καθε εθυγραμμισας οταν το μηχανημα του δεν εχει - και το λεω κατα 99% σιγουρος αφου ειχα παλια Αλμερα - τα στοιχεια για το καρο σου;
Μπορει παραυτα να ειναι ενα σωρο πραγματα το τραβηγμα σου κι αν δεν εχεις καλο και εξειδικευμενο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο συνεργειο μαλλον δυσκολα θα βγαλεις ακρη, αυτη ειναι τουλαχιστο η αποψη μου. -
Βασικα αν εχει στραβωμα καποια ζαντα και το οποιο δεν φαινεται απαραιτητα σε μηχανημα ευθυγραμμισης αν δεν ειναι καλο μπορει να συμβαινει.
Οι ζάντες πήγαν σε τόρνο, μπήκαν τα κατάλληλα βαρίδια ζυγοστάθμισης και τώρα είναι ΟΚ υποτίθεται
Επισης θα ελεγα μπερδευεις τα σπορ με τα υπολοιπα αυτοκινητα, ολα τα αυτοκινητα με πολυ καμπερ μπροστα επειδη παταει μικροτερο μερος του τροχου και κυριως το μεσα εχουν και νευρικοτητα στην ευθεια και διαβαζουν ευκολοτερα τις διαμηκεις ραβδωσεις/ανωμαλιες οπως πιστευω συμβαινει εν μερει στην περιπτωση σου,
Η γωνία κάμπερ είναι αρνητική αν αυτό λέει κάτι στους γνώστες
λεγοντας εκανες αυθυγραμμιση με τι δεδομενα, αυτα που μπορει να σου εβαλε ο καθε εθυγραμμισας οταν το μηχανημα του δεν εχει - και το λεω κατα 99% σιγουρος αφου ειχα παλια Αλμερα - τα στοιχεια για το καρο σου;
Τα στοιχεία που έβαλε ήταν σωστά, - πήγα με την εκτύπωση του HAYNES στο χέρι και συμφωνούσαν με αυτά που είχε το μηχάνημά του, εκτός από το toe in/out που δεν ήταν ακριβώς ίδια, αλλά με τις ανοχές που έχει ήταν ΟΚ
Μπορει παραυτα να ειναι ενα σωρο πραγματα το τραβηγμα σου κι αν δεν εχεις καλο και εξειδικευμενο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο συνεργειο μαλλον δυσκολα θα βγαλεις ακρη, αυτη ειναι τουλαχιστο η αποψη μου.
Το ξέρω, και δυστυχώς ο καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του, άλλαξε αυτό, αλλαξε το άλλο, τελικά το πρόβλημα δεν λύνεται και είσαι συνέχεια με το χέρι στην τσέπη μέχρι να βρείς τι φταίει. Και το κακό είναι ότι το τελευταίο που θα αλλάξεις, αυτό θα λύσει το πρόβλημα, όπως λέει και ο Μέρφυ...
Τεσπα, βρήκα κάτι posts σχετικά με καλούς ευθυγραμμισάδες εδώ μέσα και μάλλον θα τους κάνω μια επίσκεψη.
Μένω κέντρο, αν έχει κανείς να προτείνει κάποιον καλό ας στείλει ΡΜ!
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Σε ανάλογο τρέμουλο στο αυτοκίνητό μου έφταιγαν τα ακρόμπαρα. Για δες μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα. Επίσης, επειδή αναφέρεις και για τραβήγματα πότε δεξιά και πότε αριστερά κοίταξε ψαλίδια, ζαμφόρ και τα συναφή.Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν τραβάει, απλά πρέπει συνεχώς να διορθώνεις για να διατηρείς την πορεία σου. Είναι καλό για την ευελιξία, αλλά κουραστικό όταν οδηγείς με ταχύτητα - στην Εθνική ας πούμε.
-
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Επισης θα ελεγα μπερδευεις τα σπορ με τα υπολοιπα αυτοκινητα, ολα τα αυτοκινητα με πολυ καμπερ μπροστα επειδη παταει μικροτερο μερος του τροχου και κυριως το μεσα εχουν και νευρικοτητα στην ευθεια και διαβαζουν ευκολοτερα τις διαμηκεις ραβδωσεις/ανωμαλιες οπως πιστευω συμβαινει εν μερει στην περιπτωση σου,
Η γωνία κάμπερ είναι αρνητική αν αυτό λέει κάτι στους γνώστες
Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν τραβάει, απλά πρέπει συνεχώς να διορθώνεις για να διατηρείς την πορεία σου. Είναι καλό για την ευελιξία, αλλά κουραστικό όταν οδηγείς με ταχύτητα - στην Εθνική ας πούμε.
Βάλε 1-2 χιλιοστά σύγκλιση στους μπροστινούς τροχούς και θα είναι πιο σταθερό στην ευθεία.
Όμως να κοιτάς τα τακούνια στους μπροστινούς τροχούς αν αρχίσουν να 'πετάνε' οι άκρες τους έχεις πολύ σύγκλιση. Αν πιάνουν τα χέρια σου για να μη πληρώνεις ξανά, κοίταξε τι άλλαξε ο μάστορας όταν έδωσε σύγκλιση και πόσο το έστριψε και κάνε το αντίθετο για να το επαναφέρεις (και στις δύο πλευρές).
Να αναφέρεις το τρέμουλο στο μάστορα, μπορεί να χρειάζεται ξανά ζυγοστάθμιση (κάτι δεν πήγε καλά, συμβαίνουν).
-
Γενικα για να εισαι σιγουρος μονο βαζοντας ενα αλλο ζευγαρι καλες ζαντες πανω ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ OFFSET και κανοντας ευθυγραμμιση με ελαχιστες γωνιες καμπερ-αποκλισης μπορεις να δεις αν φταιει αυτο.
Αν τα ελατηρια χαμηλωματος του προηγουμενου ιδιοκτητη δεν ειναι σωστα η/και χαμηλωνουν πολυ, αν οι ζαντες σου εχουν πολυ μικροτερο οφσετ απο το κανονικο για το αυτοκινητο σου με αποτελεσμα να βγαινουν πολυ εξω οι τροχοι, αν εχεις πολυ καμπερ η/και αποκλιση, αν τα λαστιχα σου εχουν κανει καπου μαγουλο το οποιο ισως δεν φαινεται και τοσα αλλα αν μπορει να ειναι υπευθυνα για το προβλημα σου.
Εγω παροτι εχω και πολυ καμπερ και αποκλιση στο καρο μου μπρος πισω δεν εχω τοση ασταθεια στην ευθεια που αναφερεις ακομη και σε extreme συνθηκες οπως πολυ βροχη, μεγαλες διαμηκεις ραβδωσεις κλπ αρα κατι δεν παει καλα!
Επαναλαμβανω μονο σε καλο συνεργειο με εξειδικευση στο συγκεκριμενο αυτοκινητο πιστευω θα βρεις ακρη γιατι ακομη κι ο πιο καλος παθολογος δεν μπορει να σου πει με σιγουρια αν εχεις καρδια οπως ενας μετριος καρδιολογος - μακρια απο μας - αν καταλαβαινεις τι θελω να πω! -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ OFFSETΚαλά άκουσα λοιπόν...
-
Το σωστο ειπα Νικολα, εσυ εισαι λαθος offset για Almera (ισως για κανενα Rallye!)...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Γενικα για να εισαι σιγουρος μονο βαζοντας ενα αλλο ζευγαρι καλες ζαντες πανω ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ OFFSET και κανοντας ευθυγραμμιση με ελαχιστες γωνιες καμπερ-αποκλισης μπορεις να δεις αν φταιει αυτο.
Αν τα ελατηρια χαμηλωματος του προηγουμενου ιδιοκτητη δεν ειναι σωστα η/και χαμηλωνουν πολυ, αν οι ζαντες σου εχουν πολυ μικροτερο οφσετ απο το κανονικο για το αυτοκινητο σου με αποτελεσμα να βγαινουν πολυ εξω οι τροχοι, αν εχεις πολυ καμπερ η/και αποκλιση, αν τα λαστιχα σου εχουν κανει καπου μαγουλο το οποιο ισως δεν φαινεται και τοσα αλλα αν μπορει να ειναι υπευθυνα για το προβλημα σου.
Εγω παροτι εχω και πολυ καμπερ και αποκλιση στο καρο μου μπρος πισω δεν εχω τοση ασταθεια στην ευθεια που αναφερεις ακομη και σε extreme συνθηκες οπως πολυ βροχη, μεγαλες διαμηκεις ραβδωσεις κλπ αρα κατι δεν παει καλα!
Επαναλαμβανω μονο σε καλο συνεργειο με εξειδικευση στο συγκεκριμενο αυτοκινητο πιστευω θα βρεις ακρη γιατι ακομη κι ο πιο καλος παθολογος δεν μπορει να σου πει με σιγουρια αν εχεις καρδια οπως ενας μετριος καρδιολογος - μακρια απο μας - αν καταλαβαινεις τι θελω να πω!Ευχαριστώ για τα σχόλιά σου, μερικά από αυτά που αναφέρεις δεν υφίστανται σαν θέματα, πχ οι ζάντες είναι αντιπροσωπείας αλλά μεγαλύτερης διαμέτρου (16 αντί 15), τα λάστιχα είναι καινούρια, οπότε δεν υπάρχει θέμα φθοράς τους. Αλλά και πάλι είναι ένα πρόβλημα με πολλές παραμέτρους και μάλλον πρέπει να αλλάζω μία - μία τις ρυθμίσεις μέχρι να βρω το τέλειο ή τελοσπάντων αυτό που με βολεύει καλύτερα.
Το θέμα είναι ότι από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πουλήθηκαν μόνο 9 στην Αθήνα (και καμμιά πενηνταριά σε όλη την Έλλάδα), οπότε είναι σχεδόν αδύνατο να βρω μηχανικό εξειδικευένο σε αυτό ακριβώς το αυτοκίνητο.
Από τους ευθυγραμμισάδες επίσης, ποιός θα έχει την όρεξη και το μεράκι να κάνουμε όλες αυτές τις ρυθμίσεις μία - μία και μετά να βγαίνω εκτός Αθήνας για να πιάνω τα 130 χλμ να βλέπω την συμπεριφορά με τις νέες ρυθμίσεις;
Και πόσο θα μου στοιχίσει όλη αυτή η φάση; Υποθέτω ότι σε κάθε σετάρισμα, ο ευθυγραμμισάς θα θέλει το κατιτίς του. 'Άντε γειά' δηλαδή η φάση.
Και δεν μπορώ με τίποτα να πηγαίνω σε συνεργεία και να ψάχνομαι έτσι χαζά. Όσο μου αρέσει το (γρήγορο) οδήγημα, τόσο απεχθάνομαι τα τεχνικά... (ναι, υπάρχει κι αυτός ο συνδυασμός!) -
Ε τοτε πηγαινε στην κεντρικη αντιπροσωπεια, οι μηχανικοι της 'sporteam' εχουν και την εμπειρια και τις γνωσεις να σε βοηθησουν εστω κι αν δεν ειναι τοσο ευκινητοι σαν τμημα οσο ενα μικροτερο εξειδικευμενο συνεργειο.
-
Ο χρήστης dpurpler έγραψε:
Σε ανάλογο τρέμουλο στο αυτοκίνητό μου έφταιγαν τα ακρόμπαρα. Για δες μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα. Επίσης, επειδή αναφέρεις και για τραβήγματα πότε δεξιά και πότε αριστερά κοίταξε ψαλίδια, ζαμφόρ και τα συναφή.
Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν τραβάει, απλά πρέπει συνεχώς να διορθώνεις για να διατηρείς την πορεία σου. Είναι καλό για την ευελιξία, αλλά κουραστικό όταν οδηγείς με ταχύτητα - στην Εθνική ας πούμε.
Μηπως εχεις πολυ φαρδια λαστιχα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε ανάλογο τρέμουλο στο αυτοκίνητό μου έφταιγαν τα ακρόμπαρα. Για δες μήπως είναι από εκεί το πρόβλημα. Επίσης, επειδή αναφέρεις και για τραβήγματα πότε δεξιά και πότε αριστερά κοίταξε ψαλίδια, ζαμφόρ και τα συναφή.
Ίσως δεν ήμουν σαφής. Δεν τραβάει, απλά πρέπει συνεχώς να διορθώνεις για να διατηρείς την πορεία σου. Είναι καλό για την ευελιξία, αλλά κουραστικό όταν οδηγείς με ταχύτητα - στην Εθνική ας πούμε.
Μηπως εχεις πολυ φαρδια λαστιχα;
Όχι ιδιαίτερα, από 195 (μαμά) σε 215
-
Εγω που είχα ίδιο πρόβλημα με το cliaki μου κάποτε (πάνω από τα 120 μου έτριζε το τιμόνι) το πρόβλημα ήταν τα δαχτυλίδια εσωτερικά στην ζάντα. Δεν εφαπτονταν σωστα οταν βίδωνε στο ημιάξονιο και ταλαντευόταν σε υψηλές ταχύτητες. Ρίχτου μια ματιά και κει...
-
Α.. επίσης αν ψάχνεις για ευθυγραμμισά καλό, αν μένεις Αθήνα σου προτείνω αυτόν που είναι απέναντι στα εκατόδεντρα στην Θηβών στο Περιστέρι. Έχει και μηχάνημα ζυγοστάθμισης που ελέγχει τον τροχό επάνω στο αμάξι... 'γαιδούρα' κατα το κοινό...
Ηταν ο μοναδικός που μου βρήκε τι έφταιγε.. όλοι οι άλλοι μου λέγαν αρλούμπες..
-
Καλό το Αλμέρα αλλά ΖΧ δεν πρόκειται να γίνει ποτέ σε θέματα 'πατήματος'.
Γιατί δεν κοίταξες Ξαρά 2λτ 167 ίππων;
Λύση:Almera GTI τρέμουλο στο τιμόνι και ασαφές "πάτημα