Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
    • 1
    • 2
    • 215
    • 216
    • 217
    • 218
    • 219
    • 234
    • 235
    • 217 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    307
    4699
    20900
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by

      Ο χρήστης takisc έγραψε:

      ...........το σουζουκι δινει πολυ εξοπλισμο στα ιδια χρήματα...........

      Δηλαδή;;; τι ακριβως δινει περισσότερα;;;;;;;;;;;;;

      Με 20.000 παιρνεις χώρους , εξοπλισμο, που στο qq πρεπει να δώσεις 22.500 αλλά για το 1.5 (πολυ ποιο αργο απο το σουζουκι) ασεντα, ή 25.000 για το 1.6 ασεντα όπου εδω πλεον είσαι overall καλυτερος , αν και στα σημεία η εκδοση gl+ ειναι πάνω από την ασεντα , με μεγαλύτερο προσον εκει την εκκινηση χωρις κλειδι που απουσιαζει στην εκδοση qq.

      Βασικά αυτο με το κλειδί ειναι η διαφορα.............

      Όντως έχοντας για 7 χρονια αμάξι χωρις κλειδί αλλα με μια κάρτα μόνιμα στην τςεπη η άνεση του μπες βγες χωρις να ψάχνεις που εχεις το κλειδί ειναι πολυ ανακουφιστικο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stellar last edited by

        Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

        Βασικά αυτο με το κλειδί ειναι η διαφορα.............

        Όντως έχοντας για 7 χρονια αμάξι χωρις κλειδί αλλα με μια κάρτα μόνιμα στην τςεπη η άνεση του μπες βγες χωρις να ψάχνεις που εχεις το κλειδί ειναι πολυ ανακουφιστικο.

        @takisc: Το τι γουσταρει και τι βολευει τον καθενα μπορει να ειναι υποκειμενικο.Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να ειρωνευεσαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          takisc last edited by

          Ο χρήστης stellar έγραψε:

          Βασικά αυτο με το κλειδί ειναι η διαφορα.............

          Όντως έχοντας για 7 χρονια αμάξι χωρις κλειδί αλλα με μια κάρτα μόνιμα στην τςεπη η άνεση του μπες βγες χωρις να ψάχνεις που εχεις το κλειδί ειναι πολυ ανακουφιστικο.

          @takisc: Το τι γουσταρει και τι βολευει τον καθενα μπορει να ειναι υποκειμενικο.Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να ειρωνευεσαι.

          Που την ειδες την ειρωνεια ρε στελλα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            takisc last edited by

            Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

            ...........το σουζουκι δινει πολυ εξοπλισμο στα ιδια χρήματα...........

            Δηλαδή;;; τι ακριβως δινει περισσότερα;;;;;;;;;;;;;

            Με 20.000 παιρνεις χώρους , εξοπλισμο, που στο qq πρεπει να δώσεις 22.500 αλλά για το 1.5 (πολυ ποιο αργο απο το σουζουκι) ασεντα, ή 25.000 για το 1.6 ασεντα όπου εδω πλεον είσαι overall καλυτερος , αν και στα σημεία η εκδοση gl+ ειναι πάνω από την ασεντα , με μεγαλύτερο προσον εκει την εκκινηση χωρις κλειδι που απουσιαζει στην εκδοση qq.

            Βασικά αυτο με το κλειδί ειναι η διαφορα.............

            Όντως έχοντας για 7 χρονια αμάξι χωρις κλειδί αλλα με μια κάρτα μόνιμα στην τςεπη η άνεση του μπες βγες χωρις να ψάχνεις που εχεις το κλειδί ειναι πολυ ανακουφιστικο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stellar last edited by

              Ο χρήστης takisc έγραψε:

              Βασικά αυτο με το κλειδί ειναι η διαφορα.............

              Όντως έχοντας για 7 χρονια αμάξι χωρις κλειδί αλλα με μια κάρτα μόνιμα στην τςεπη η άνεση του μπες βγες χωρις να ψάχνεις που εχεις το κλειδί ειναι πολυ ανακουφιστικο.

              @takisc: Το τι γουσταρει και τι βολευει τον καθενα μπορει να ειναι υποκειμενικο.Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να ειρωνευεσαι.

              Που την ειδες την ειρωνεια ρε στελλα;

              Αν δεν ηταν ειρωνικες οι 15 τελειες, και το βασικα,τοτε το εξελαβα λαθος, και ειμαι ετοιμος να σου ζητησω συγγνωμη ρε Μακη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης stellar έγραψε:

                Βασικά αυτο με το κλειδί ειναι η διαφορα.............

                Όντως έχοντας για 7 χρονια αμάξι χωρις κλειδί αλλα με μια κάρτα μόνιμα στην τςεπη η άνεση του μπες βγες χωρις να ψάχνεις που εχεις το κλειδί ειναι πολυ ανακουφιστικο.

                @takisc: Το τι γουσταρει και τι βολευει τον καθενα μπορει να ειναι υποκειμενικο.Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να ειρωνευεσαι.

                Που την ειδες την ειρωνεια ρε στελλα;

                Αν δεν ηταν ειρωνικες οι 15 τελειες, και το βασικα,τοτε το εξελαβα λαθος, και ειμαι ετοιμος να σου ζητησω συγγνωμη ρε Μακη.

                Τις μετρησες;
                Εγω δεν διέκρινα ειρωνεία πάντως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dolomites last edited by

                  Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                  .....
                  Τα διπλα πατωματα εχουν 2 λογους υπαρξης για να κρυβεις κάποια αντικειμενα που δεν θες να φαίνονται ή να λερωνονται πχ λαπτοπ , σακακια ή χαρτουρα, και οταν ριχνεις τα καθισματα ο ανω πατος τα φερνει περασια με τα καθισματα χωρις να δημιουργειται σκαλοπατι. Οταν εισαι φουλ σε πραγματα και θες να εκμεταλευτεις ολον τον χωρο απλά τον βγαζεις και τον αφηνεις στο σπιτι.

                  Βασικά στο s-cross το χώρισμα για το διπλό πάτωμα δεν είναι ανάγκη να το αφήσεις σπίτι αφού ''κουμπώνει'' στο δαπεδο αν δεν το θες. Πρακτικό αλλά το καλύτερο είναι το καλό σχήμα του πορτ μπαγκαζ που χωρά αρκετό πράγμα

                  • το ότι τα πίσω καθίσματα κανουν ενα κλικ πιο κάθετα αν θες μερικές φορές και άλλο χώρο.
                    Στην gl+ έκδοση αυτό.
                    Από τα ''χαζά'' καλούδια της επιπλέον έκδοσης που οκ! σιγά το πράγμα, αλλά έλα που μέσα σε 2 μήνες μου χρειάστηκε 2-3 φορές. Σιγά το πράγμα είπα και για την ειδική κρυφή θέση για τα γυαλιά ηλίου πάνω από το καθρεφτάκι αλλά αποδείχτηκε βολικότατο!
                    Αυτά που λέτε παραπάνω για εξοπλισμό εμένα μου λείπουν πάντως και νομίζω θα έπρεπε η suzuki να τα προσθέσει,
                    είναι oi αισθητήρες βροχής+φώτων που έχει η qq acenta
                    ενώ για το start-stop δεν καίγομαι αφού έτσι και αλλιώς μια χαρά είναι η κατανάλωση.

                  @stellar
                  Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας σε πολλές και διάφορες αντιπροσωπείες και να βλέπεις από κοντά
                  τι υπάρχει...Μόνο έτσι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ο χρήστης dolomites έγραψε:

                    .....
                    Τα διπλα πατωματα εχουν 2 λογους υπαρξης για να κρυβεις κάποια αντικειμενα που δεν θες να φαίνονται ή να λερωνονται πχ λαπτοπ , σακακια ή χαρτουρα, και οταν ριχνεις τα καθισματα ο ανω πατος τα φερνει περασια με τα καθισματα χωρις να δημιουργειται σκαλοπατι. Οταν εισαι φουλ σε πραγματα και θες να εκμεταλευτεις ολον τον χωρο απλά τον βγαζεις και τον αφηνεις στο σπιτι.

                    Βασικά στο s-cross το χώρισμα για το διπλό πάτωμα δεν είναι ανάγκη να το αφήσεις σπίτι αφού ''κουμπώνει'' στο δαπεδο αν δεν το θες. Πρακτικό αλλά το καλύτερο είναι το καλό σχήμα του πορτ μπαγκαζ που χωρά αρκετό πράγμα

                    • το ότι τα πίσω καθίσματα κανουν ενα κλικ πιο κάθετα αν θες μερικές φορές και άλλο χώρο.
                      Στην gl+ έκδοση αυτό.
                      Από τα ''χαζά'' καλούδια της επιπλέον έκδοσης που οκ! σιγά το πράγμα, αλλά έλα που μέσα σε 2 μήνες μου χρειάστηκε 2-3 φορές. Σιγά το πράγμα είπα και για την ειδική κρυφή θέση για τα γυαλιά ηλίου πάνω από το καθρεφτάκι αλλά αποδείχτηκε βολικότατο!
                      Αυτά που λέτε παραπάνω για εξοπλισμό εμένα μου λείπουν πάντως και νομίζω θα έπρεπε η suzuki να τα προσθέσει,
                      είναι oi αισθητήρες βροχής+φώτων που έχει η qq acenta
                      ενώ για το start-stop δεν καίγομαι αφού έτσι και αλλιώς μια χαρά είναι η κατανάλωση.

                    @stellar
                    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας σε πολλές και διάφορες αντιπροσωπείες και να βλέπεις από κοντά
                    τι υπάρχει...Μόνο έτσι...

                    Πρακτικό το κούμπωμα που λες στο σουζουκι. Στο qq αν δεν το θες πρεπει να το αφαιρέσεις τελειως. Απο τον εξοπλισμο ως γνωστόν όσα περισσότερα τόσο καλυτερα, πάντως μεταξυ φώτων και αισθητήρων βροχής μετα απο χρονια συμβίωσης και με τα 2 θα διάλεγα τους βροχής, τα φώτα σχεδόν πάντα τα ειχα στο manual εκτός απο ταξίδια πχ Θεσσαλονίκη Γιάννενα λόγω τούνελ. Τα βροχής αν λειτουργούν σωστα ξεκουράζουν. Γιατι αν ειναι να έχουν κακη ρύθμιση και είτε να παίζουν σαν τρελα χωρις λόγο είτε να αργούν να λειτουργήσουν οταν τα εχεις αναγκη καλυτερα και αυτα με απλές σκάλες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stellar last edited by

                      Καλημερα παιδια.
                      Ξερει κανεις, αν το νεο Qashqai, εχει μεσα ρεζερβα, ή κιτ επισκευης ελαστικων?
                      Και αν ναι, ειναι standard διαστασεων, ή μικρη βοηθητικη?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Ο χρήστης stellar έγραψε:
                        Καλημερα παιδια.
                        Ξερει κανεις, αν το νεο Qashqai, εχει μεσα ρεζερβα, ή κιτ επισκευης ελαστικων?
                        Και αν ναι, ειναι standard διαστασεων, ή μικρη βοηθητικη?

                        Με μια μικρη επιφυλαξη ρεζερβα βοηθητικη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cpp last edited by

                          Πέτυχα ένα κύριο σήμερα στην γειτονιά με το καινούργιο σε 4χ4 και το ρωτώ, ποιες οι πρώτες εντυπώσεις?
                          Και εκεί που περίμενα να μου το εκθιασει, γυρνά και μου λέει.... Πούλησα το καλο μου αμάξι για αυτο το πράγμα.
                          Μου εκραζε ότι αμάξι του 2014 και δεν έχει κουμπί να κλείνουν ολα τα παράθυρα μαζί, το ηχοσύστημα τρώει κάτι κόμπλες και δεν κλείνει, και θεωρεί ότι πλήρωσε παρά πολλα γι αυτο που απολαμβάνει καθως η τιμολόγηση της Nissan έχει ξεφύγει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axem last edited by

                            για το ηχοσύστημα να το καταλάβω αλλά
                            αν αγόρασε αμάξι για να κλείνει όλα τα παράθυρα με ένα κουμπί τι να πω.Σοβαρότατος λόγος για κράξιμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mrclouzo last edited by

                              Όταν έσκασε το money η τιμή του φαινόταν καλή και λογική? Και ποιο άραγε να ήταν το καλό αμάξι που πούλησε? Και αν ήταν τόσο καλό γιατί το έδωσε για να πάρει qq?
                              Αν δεν είναι φανταστικός ο διάλογος να του πεις να πεταχτεί σε έναν γιατρό γιατί πρόβλημα έχει αυτός και όχι το αμάξι κατά τα φαινόμενα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                focusman91 last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                Πέτυχα ένα κύριο σήμερα στην γειτονιά με το καινούργιο σε 4χ4 και το ρωτώ, ποιες οι πρώτες εντυπώσεις?
                                Και εκεί που περίμενα να μου το εκθιασει, γυρνά και μου λέει.... Πούλησα το καλο μου αμάξι για αυτο το πράγμα.
                                Μου εκραζε ότι αμάξι του 2014 και δεν έχει κουμπί να κλείνουν ολα τα παράθυρα μαζί, το ηχοσύστημα τρώει κάτι κόμπλες και δεν κλείνει, και θεωρεί ότι πλήρωσε παρά πολλα γι αυτο που απολαμβάνει καθως η τιμολόγηση της Nissan έχει ξεφύγει.

                                Νταξει και στην Octavia 5 που ειχαμε πριν το QQ, ολα τα παραθυρα ανεβοκατεβαιναν με μια κινηση (και κλειναν και με το κλειδι) αλλα τι να κανουμε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  edmond last edited by

                                  Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:

                                  Πέτυχα ένα κύριο σήμερα στην γειτονιά με το καινούργιο σε 4χ4 και το ρωτώ, ποιες οι πρώτες εντυπώσεις?
                                  Και εκεί που περίμενα να μου το εκθιασει, γυρνά και μου λέει.... Πούλησα το καλο μου αμάξι για αυτο το πράγμα.
                                  Μου εκραζε ότι αμάξι του 2014 και δεν έχει κουμπί να κλείνουν ολα τα παράθυρα μαζί, το ηχοσύστημα τρώει κάτι κόμπλες και δεν κλείνει, και θεωρεί ότι πλήρωσε παρά πολλα γι αυτο που απολαμβάνει καθως η τιμολόγηση της Nissan έχει ξεφύγει.

                                  Νταξει και στην Octavia 5 που ειχαμε πριν το QQ, ολα τα παραθυρα ανεβοκατεβαιναν με μια κινηση (και κλειναν και με το κλειδι) αλλα τι να κανουμε...

                                  και στο μεγκαν το εχω από το σωτηριο ετος 2004 (και σαν μοντελο είναι από το 2002).
                                  το αναφερω γιατι μου κανει εντυπωση η 'τσιγκουνιά' για το εν λογο εξοπλιστικο καλουδι εν ετει 2014 και όταν εχεις δωσει καποια σεβαστα χρηματα.
                                  για τον συλλογισμο του ανωθεν κυριου βεβαια δεν σχολιαζω καν

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Σε όσα αυτοκίνητα εχουμε σε κανενα δεν υπάρχει τετοιο κουμπί.Ουτε η 5αρα ,ουτε audi ,oυτε toyota.Εγω θυμαμαι οτι εμπαινε μόνο στα cabrio.

                                    Eιστε σίγουροι οτι εχει ας πουμε το octavia τετοιο κουμπι?

                                    Μήπως εννοείται απο το τηλεκοντρολ?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      edmond last edited by

                                      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                      Σε όσα αυτοκίνητα εχουμε σε κανενα δεν υπάρχει τετοιο κουμπί.Ουτε η 5αρα ,ουτε audi ,oυτε toyota.Εγω θυμαμαι οτι εμπαινε μόνο στα cabrio.

                                      Eιστε σίγουροι οτι εχει ας πουμε το octavia τετοιο κουμπι?

                                      Μήπως εννοείται απο το τηλεκοντρολ?

                                      μα για το τηλεκοντρόλ-κλειδί μιλάω και εγώ μιας και πιστεύω πως η 'παρατήρηση' εγινε για το θεμα αυτό.
                                      δεν νομίζω να έγινε παράπονο επειδή δεν υπάρχει τέτοιο μέσα στο αμάξι.
                                      ποιος το 'απαιτεί' αλλωστε!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        Μα μιλανε για 'κουμπί που κλεινει όλα τα παράθυρα μαζί'.
                                        Στο τηλεκοντρόλ αυτό γίνετε με τα κουμπιά κλειδώματος ξεκλειδώματος.
                                        Αν μιλάτε πάντως για το τηλεκοντρόλ νομίζω ότι κανένα γιαπωνέζικο ,από αυτά που έχω δει,δε το κάνει ,υποτίθεται για λόγους ασφαλείας.
                                        Το ίδιο συνέβαινε και τη BMW-ΜΙΝΙ μέχρι πριν κάποια χρόνια ,στην οποία επιτρεπόταν μόνο να ανοίξεις τα παράθυρα από το τηλεκοντρόλ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          edmond last edited by

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                          **Μα μιλανε **για 'κουμπί που κλεινει όλα τα παράθυρα μαζί'.
                                          Στο τηλεκοντρόλ αυτό γίνετε με τα κουμπιά κλειδώματος ξεκλειδώματος.
                                          Αν μιλάτε πάντως για το τηλεκοντρόλ νομίζω ότι κανένα γιαπωνέζικο ,από αυτά που έχω δει,δε το κάνει ,υποτίθεται για λόγους ασφαλείας.
                                          Το ίδιο συνέβαινε και τη BMW-ΜΙΝΙ μέχρι πριν κάποια χρόνια ,στην οποία επιτρεπόταν μόνο να ανοίξεις τα παράθυρα από το τηλεκοντρόλ.

                                          αυτοί που μιλάνε, όπως θα παρατήρησες, είναι ενας...μπάρμπας ο οποίος μάλλον δεν ξέρει ποσες ροδες εχει το αμάξι του!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            i30mania last edited by

                                            Το ανέβασμα των παραθύρων γίνεται κατά το κλείδωμα του αυτοκινήτου με το τηλεκοντρόλ, με προσθήκη ειδικής (aftermarket) πλακέτας με σχετικά μικρό κόστος, πολλοί κάτοχοι του προηγούμενου Qashqai το έχουν κάνει και δουλεύει άψογα. Φαντάζομαι ότι κάτι τέτοιο θα κυκλοφορήσει στην αγορά σύντομα και για το νέο Qashqai. Σε ένα Corsa που είχα παλιότερα αυτή η δυνατότητα παρέχονταν μέσω του συναγερμού (Meta), στο Qashqai, με το συναγερμό που βάζει εδώ η Nissan, όχι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 218
                                            • 219
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 217 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr