-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Αύριο πάω να το 'κλείσω' για τον father, στα 20.500 (έκδοση Accenta S) που περιλαμβάνει ΤΑ ΠΑΝΤΑ...
Παράδοση σε 3 μήνες περίπου...Στο site δίνει 21.580 για την accenta S. Τι γίνεται παίζει κάποια προωθητική τιμή ή σου λένε για την Accenta που τη δίνει στα 20.280.
Η αναμονή τρεις μήνες παιζει για όλα τα χρώματα?
Έκανε μήπως κάποιος test drive? 12' για 0-100 δεν είναι και λίγο
Λάθος του πωλητή, τελικά έχει 22.500 η Acenta S. Το κλείσαμε σήμερα, παράδοση δυστυχώς σε 3 μήνες περίπου...
Η αναμονή μειώνεται στον 1.5 μήνα αν κάποιος επιλέξει το κόκκινο. Όλα τα άλλα χρώματα στο 3μηνο...
Χαλαρά σε 1 χρονο θα το κατεβάσουν 2500-3000 χιλιάρικα .
Και μετά κανα 4000 .Απο ποιότητα μετριότατο. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι καλό στο Δρόμο .
Λογικό να το κατεβάσουν (έτσι γίνεται με τα περισσότερα) αλλά με τίποτα δεν θα κατέβει 3 χιλιάρικα κάτω...
Ποιοτικά δεν θα το έλεγα μετριότατο σε καμία περίπτωση. Πάνω από το μέσο όρο χαλαρά. Και η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή...
-
Εδώ είσαι και εδώ είμαι .............. θα δείς τις τιμές
Ειναι πολύ μικρό για να κοστίζει 28-31000 και Δυστηχώς επιμένω για την ποιότητα μετριότατη την χαρακτηρίζω και στα υλικά και στη συναρμογή.
Ιδιαίτερα αν προσεξει κανείς το υλικό στις πόρτες
Πιστέυω ότι θα μπορύσε τουχάλιστον να δείχνει καλύτερο. -
Για τις τιμές των 'μεγάλων' εκδόσεων των 2 λίτρων θα συμφωνήσω ότι είναι υψηλές, δεν υπάρχουν όμως μόνο αυτές. Και κατά κύριο λόγο, την ελληνική αγορά πιστεύω ότι θα απασχολήσουν οι εκδόσεις στα 1.6 lt...
Η ποιότητα εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ καλή. Συγκρινόμενη πάντα με την κατηγορία τιμής των 20Κ, όχι με AUDI και Merc
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Για τις τιμές των 'μεγάλων' εκδόσεων των 2 λίτρων θα συμφωνήσω ότι είναι υψηλές, δεν υπάρχουν όμως μόνο αυτές. Και κατά κύριο λόγο, την ελληνική αγορά πιστεύω ότι θα απασχολήσουν οι εκδόσεις στα 1.6 lt...Η ποιότητα εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ καλή. Συγκρινόμενη πάντα με την κατηγορία τιμής των 20Κ, όχι με AUDI και Merc
στα 20κ πάντως παίρνεις και Merc και αν και γυμνή έχει πραγματική merc ποιότητα κατασκευής.
-
Μεταχειρισμένη, εξαιρουμένης της Α-Class που είναι πολύ μικρή...
Συν ότι, όπως αναφέρεις, είναι γυμνή. Εξαρτάται από τις προτεραιτότητες που θέτει ο καθένας. Εγώ θέλω ΚΑΙ εξοπλισμό
-
Σίγουρα.
Ο καθένας κάνει τις επιλογές του και δίνει βάρος σε αυτό που τον ενδιαφέρει.
Απλά λέω οτι στα 20κ βρίσκεις σοβαρή ποιότητα και δεν είναι ουτοπικό να ζητάς αν όχι ισάξια τουλάχιστον λίγο χειρότερη και ας μην είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων.Στα 1,6 μέχρι 20,5-21 πιστεύω οτι δεν είναι άσχημη τιμή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (καθαρά ως τοποθέτηση στην αγορά - δεν το έχω δει απο κοντά για να κρίνω αν τα αξίζει).
Στα 2,0 όμως μου φαίνεται οτι παίζει σε χαμένο απο την αρχή παιχνίδι. -
Κάτι τέτοιες τιμές βλέπει to terios και φαντάζει σε τιμή ευκαιρίας. Πήγα και το είδα σήμερα και έιχαν στην έλθεση το 4χ4 με τιμή 28500 ενώ δίπλα ήταν xtrail με 27500.
Μ αυτή την τιμή παίρνεις vitara και με λίγες δόσεις παραπάνω αφού έτσι και αλλιώς σε αυτή την τιμή δεν θα το αγοράσει κανείς μετρητοίς παίρνεις όλα τα suv της αγοράς και όχι το μικρομεσαίο που έιναι ποιο ψηλό και βγαίνει και στα 1.6 χ2 και είναι λίγο ποιο ψηλό και...... ρε θα μας τρελάνουν που ψάχνουν να δούν πόσα τους λείπουν και μετά τα ζητάνε!!
Χάρηκαν και στην τουότα μάλλον γιατί με 30000 το rav4 συνεχίζει να μην έχει κάποιο πρόβλημα στην καθαροαιμη κατηγορία των suv... μέχρι να δούμε τα νέα outlader, crv, freellanderστα 2000 κυβικά γιατί η Opel με τα 2400 και 3200 κυβικά μάλλον είναι εκτός συναγωνισμού.
-
οι τιμες ειναι εξωφρενικες μιλωντας με πωλητη κολλητο στην νισσαν
μου ειπε οτι και αυτοι παγωσαν οταν της ακουσαν .
σε λιγο καιρο που θα ερθει ο ανταγωνισμος αυτες οι τιμες θα ειναι παρελθον υπομονη.
ΤΟ SUV TΩΝ 20,000 ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. -
Τα 2 lt είναι όντως ακριβά....
-
Με αυτά που διάβασα ως τώρα, πάντως, βλέπω το 1.6αρι να πουλάει αρκετά...Ψηλό, την τετρακίνηση η πλειοψηφία δεν τη θεωρεί απαραίτητη, τα 115 ακούγονται τουλάχιστον ικανά, είναι και Nissan ===>αξιόπιστο στα μυαλά των περισσότερων, καλή εξωτερική εμφάνιση, 'είναι και τζηπ'...
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Για τις τιμές των 'μεγάλων' εκδόσεων των 2 λίτρων θα συμφωνήσω ότι είναι υψηλές, δεν υπάρχουν όμως μόνο αυτές. Και κατά κύριο λόγο, την ελληνική αγορά πιστεύω ότι θα απασχολήσουν οι εκδόσεις στα 1.6 lt...Η ποιότητα εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ καλή. Συγκρινόμενη πάντα με την κατηγορία τιμής των 20Κ, όχι με AUDI και Merc
Οταν έχει 28-31000 είναι φυσικό να το συγκrίνεις με κατασκευες όπου η ποιότητα τους σε σχέση με αυτή του Qashqai είναι χρόνια μπροστά.
Εξάλου μη γελιώμαστε δεν είναι Jeep είναι μία εναλακτική πρόταση που φοράει 4χ4 .
Τι να πει το Forester ? (π.χ.) πώς να το συγκρίνεις στα 30,000 χιλιάρικα με το Qashqai ( ierosilia ) . Η βγαίνεις απο ένα Α3 (σχεδιαση προ 3 ετών) και μπαινεις στο ακριβότερο και ολόφρεσκο Qashqai .Για να μήν επεκταθώ καταλήγω στα εξείς (προσωπική άποψη)
Φρέσκο σχήμα που δεν θα κρατήσει για πολύ και εναλλακτική (ψευδέσθηση) πρόταση στα 1,6 ή το γυμνό 2.0 με τα 25,000 αν δεν μπορείς να δώσεις +3-5000 χιλιάρικα για Jeep .
Μόλις είδα ότι το Antara στην μεσαία έκδοση κοστίζει 500E ακριβότερα -
Ο χρήστης ΑΝT3 έγραψε:
οι τιμες ειναι εξωφρενικες μιλωντας με πωλητη κολλητο στην νισσαν
μου ειπε οτι και αυτοι παγωσαν οταν της ακουσαν .
σε λιγο καιρο που θα ερθει ο ανταγωνισμος αυτες οι τιμες θα ειναι παρελθον υπομονη.
ΤΟ SUV TΩΝ 20,000 ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.Ποιο είναι αυτό το SUV καλέ? Ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε? Για πες..
-
Μάλλον εννοεί το Qashqai μετά από τις τεράστιες εκπτώσεις που θα γίνουν! Αν κατάλαβα καλά, δηλαδή...γιατί γράφει σαν τον Θουκυδίδη!
-
Φιλοσοφικό ερώτημα:
**Nissan Κουσκους **(βαριόμουν να αντιγράψω το όνομα) ή Jeep Compass;Το δίλιτρο εννοώ με το 2,2
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Φιλοσοφικό ερώτημα:
**Nissan Κουσκους **(βαριόμουν να αντιγράψω το όνομα) ή Jeep Compass;Το δίλιτρο εννοώ με το 2,2
Nissan Χ-trail...
-
Πήγα και το είδα προχθές και η πρώτη εντύπωση ειναι κάτι παραπάνω απο θετική (στο δρομο δεν μπορεσα ακόμη).
Εξωτερικά:
Κάτι διαφορετικό εχει να πει η συγκεκριμένη πρόταση της NISSAN και φαίνετε με την πρώτη ματιά που μου άρεσε η επιβλητική μούρη και όλη η γραμμή του αυτοκινήτου με τα μικρά παράθυρα (στο υψος). Εχει το μήκος ενός τυπικού σημερινού μικρομεσαίου αλλά δείχνει πολύ μεγαλύτερο και ακριβότερο από τα αυτοκίνητα της κατηγορίας και αυτό ειναι που το ξεχωρίζει ....οχι τι ειναι αλλά τι δείχνει.
Φυσικά δείχνει ιδανικό για μικρές offroad εξορμίσεις δλδ εκει που σταματούν τα άλλα τυπικά μικρομεσαία αυτο θα μπορεί να συνεχίσει έστω και χωρίς τετρακίνηση.Εσωτερικά:
Εξαιρετικό το μαλακό πλαστικο στο πάνω μέρος του ταμπλώ απλά καλό στο υπόλοιπο μέρος αλλα σε συνδιασμό με το μαυρο χρώμα δείχνει ποιοτικότατο..... είναι?
Η πρώτη εντύπωση όταν πίεσα τα πλαστικά στο ταμπλό για να ακούσω διάφορους παρασιτικούς θορύβους (κρακ, κτλ) θετικότατη ενα κομάτι όλο και στο δρόμο θα πρέπει να δείξει καλή συναρμογή στο χρόνο(θεωρίες). Ενα πράγμα επίσης που δεν συναντας σε κανένα μικρομεσαία είναι η ψηλή κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα οπου εκανε θετικότατη εντύπωση και η σωστή θέση οδήγησης (καμία σχέση με RAV4 που το τιμόνι είναι σχετικά χαμηλά με τερματισμένη επάνω την ρυθμιση) και το μόνο που χαλάει(λίγο) η μερικώς καρεκλάτη θέση οδήγησης αλλά ευτυχώς που έχει αρκετά μικρά παράθυρα και νιώθεις μέσα στο αυτοκίνητο.
Ο χώρος για τους πίσω είναι αρκετός και αποσκευών πολύ καλός για την κατηγορία (ποια??) .
τα καθίσματα είναι άνετα αλλά έχουν μικρή πλάτη ενω τα χειριστήρια για παάθυρα , καθρέπτες θα επρεπε να τα βάλουν λίγο μπροστά ώστε να μην χρειάζετε να διπλώσεις τον αγκώνα οταν θες να ανοίξεις παράθυρο.Στο δρόμο το περιμένω κυρίως άνετο και όταν φοράει το πλαίσιο του μελλοντικου megane III και με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω τότε πιστεύω οτι θα δείξει αρτια συμπεριφορά (θεωρίες) θα παω να το δοκιμάσω σύντομα.
Τελικώς μου άρεσε και με 18.600 μαζί με mp3 + bluetooth είναι σε πολύ καλό επίπεδο (με ένα ? οδηγικώς).
-
Ο χρήστης ΑΝT3 έγραψε:
οι τιμες ειναι εξωφρενικες μιλωντας με πωλητη κολλητο στην νισσαν
μου ειπε οτι και αυτοι παγωσαν οταν της ακουσαν .
σε λιγο καιρο που θα ερθει ο ανταγωνισμος αυτες οι τιμες θα ειναι παρελθον υπομονη.
ΤΟ SUV TΩΝ 20,000 ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.Εγω εκεί που το έιδα είχα ρωτήσει πρίν 2 εβδομάδες πόσο το περιμένουν και μου είπαν το 2000 22000-23000. Απο εκεί και πέρα τι άλλο να πείς. Ας το πιστεψουν οι ίδιοι και μετά θα τους πιστέψει και ο κόσμος
-
Μεταλλικό χρώμα πόσο πάει? Το ηχοσύστημα στην βασική εκδοση παιζει mp3? Συναγερμό έχει η το βάζουμε εξτρα και πόσο το χρεώνουν? Τασάκι αναπτηρα έχει? Γνωρίζει κανείς?
-
450 έχει το μεταλλικό, η βασική έκδοση παίζει mp3, τασάκι-αναπτήρα ναι και συναγερμό (αν θυμάμαι καλά) έχει και στη βασική...
Συγκεκριμένα, ο εξοπλισμός της βασικής (Action) είναι :
Εξωτερικό
Προφυλακτήρες βαμμένοι με μαύρο κάτω τμήμα
Κρύσταλλο παρ-μπριζ προστασίας UV
Μαύροι εξωτερικοί καθρέπτες
Ηλεκτρικοί - θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Ζάντες σιδερένιες 16''
Ρεζέρβα ανάγκηςΕσωτερικό - Άνεση
Air Condition
Ντουλαπάκι με θήκη γυαλιών (κλιματιζόμενο)
Σκιάδιο οδηγού - συνοδηγού με καθρέπτη
Κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος
Ανακλινόμενο πίσω κάθισμα 60:40
Άνοιγμα θυρών με τηλεχειρισμό
Δείκτης εξωτερικής θερμοκρασίας
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός - πίσω (οδηγού auto-antitrap)
Υπολογιστής ταξιδίου
Υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο σε ύψος/βάθος
Ράδιο CD με Bluetooth - 4 ηχεία - χειρισμό από τιμόνιΑσφάλεια
ABS - ΕBA - EΒD
Δισκόφρενα εμπρός - πίσω
Αερόσακοι οδηγού - συνοδηγού - πλευρικοί - κουρτίνας
Απενεργοποίηση αερόσακου συνοδηγού
Ενεργά εμπρός προσκέφαλα
Εμπρός ζώνες ασφαλείας 3 σημείων/προεντ./ περιοριστές φορτίου
Πίσω ζώνες ασφαλείας 3 σημείων / ELR
Κλειδαριές ασφαλείας για παιδιά πίσω
Υποδοχή καθισμάτων ISOFIX
Immobiliser -
Ευχαριστώ πολύ φίλε.
Άπότι βλέπω δε λείπει και τίποτα. Μόνο αυτόματο κλιματισμό δεν έχει αν και δε με νιάζει γιατί προτιμώ το απλό air cod. Επίσης δεν έχει esp αλλά και αυτό δε με πειράζει. Ζάντες αλουμ. θα ήθελα αλλά τις βάζεις και αργότερα... Καλή περίπτωση πάντως αν και με χαλάει λίγο να ξέρω οτι το ιδιο αμάξι βγαίνει και τετρακίνητο. Θα προτιμούσα τετρακίνηση και ας είχε 20% κάτω επιδόσεις...
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)