Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Smart Fourfour Brabus
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Smart Fourfour Brabus
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    9
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      balo last edited by

      Τι παίζει τελικά με αυτό το μοντέλο;Είδα στις τιμές μοντέλων του 4Τ ότι το ρίξαν από την γελοία τιμή των 28000€ στα 23900€.Υπάρχει έστω και ένα τεστ σε ελληνικό περιοδικό;Είδα στο αρχείο των 4Τ την παρουσίαση που έγινε πέρσι στη Γαλλία αλλά πέραν τούτου ουδέν.Γιατι τέτοιο θάψιμο;Σε ξένα σαιτς διάβασα τα καλύτερα!Απίστευτη ακαμψία,ΠΟΛΥ γκάζι,εξαιρετικό στήσιμο και επιδόσεις,ιδανικο για την Ελλάδα (φορολογικά -ασφάλειες- τέλη),όμορφο μέσα κι έξω...Αμφιβάλλω αν έχει πουλήσει έστω κι ένα κομμάτι στην ελλάδα.Γιατί τέτοιο φτύσιμο;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        balo last edited by

        Τι παίζει τελικά με αυτό το μοντέλο;Είδα στις τιμές μοντέλων του 4Τ ότι το ρίξαν από την γελοία τιμή των 28000€ στα 23900€.Υπάρχει έστω και ένα τεστ σε ελληνικό περιοδικό;Είδα στο αρχείο των 4Τ την παρουσίαση που έγινε πέρσι στη Γαλλία αλλά πέραν τούτου ουδέν.Γιατι τέτοιο θάψιμο;Σε ξένα σαιτς διάβασα τα καλύτερα!Απίστευτη ακαμψία,ΠΟΛΥ γκάζι,εξαιρετικό στήσιμο και επιδόσεις,ιδανικο για την Ελλάδα (φορολογικά -ασφάλειες- τέλη),όμορφο μέσα κι έξω...Αμφιβάλλω αν έχει πουλήσει έστω κι ένα κομμάτι στην ελλάδα.Γιατί τέτοιο φτύσιμο;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          balo last edited by

          Τι παίζει τελικά με αυτό το μοντέλο;Είδα στις τιμές μοντέλων του 4Τ ότι το ρίξαν από την γελοία τιμή των 28000€ στα 23900€.Υπάρχει έστω και ένα τεστ σε ελληνικό περιοδικό;Είδα στο αρχείο των 4Τ την παρουσίαση που έγινε πέρσι στη Γαλλία αλλά πέραν τούτου ουδέν.Γιατι τέτοιο θάψιμο;Σε ξένα σαιτς διάβασα τα καλύτερα!Απίστευτη ακαμψία,ΠΟΛΥ γκάζι,εξαιρετικό στήσιμο και επιδόσεις,ιδανικο για την Ελλάδα (φορολογικά -ασφάλειες- τέλη),όμορφο μέσα κι έξω...Αμφιβάλλω αν έχει πουλήσει έστω κι ένα κομμάτι στην ελλάδα.Γιατί τέτοιο φτύσιμο;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • B
            balo last edited by

            6.7 sec το 0-100!!!!!!! (Porsche Carrera 3.2 και Porsche 944 turbo θέλουν περίπου 6 sec)
            120 άλογα ανα 1000cc!!!!!!!
            πάνω από 220 χλμ/ω!!!!!!!
            1090kg!!!!!!!

            Πλήρως ανταγωνιστικό τουλάχιστον του Cooper S και άλλων GT και GTi's της αγοράς,αλλά τρελλό θάψιμο απο τον ειδικό τύπο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Μα ο ειδικός τύπος τα παίρνει! Αυτό ειναι δεδομένο, αλλιώς η μόνη άλλη εξήγηση θα ήταν πως είναι μέτριο και πανάκριβο....

              Την κορυφαία ακαμψία πως την μέτρησες, με μοιρογνομωνιο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                d-jet last edited by

                Ο χρήστης balo έγραψε:
                6.7 sec το 0-100!!!!!!! (Porsche Carrera 3.2 και Porsche 944 turbo θέλουν περίπου 6 sec)

                6.2s η 3.2 και η 944 turbo των 220 ίππων, 5.9 η turbo των 250 ιππών...
                Σε συμπάθησα μόνο και μόνο από τα αυτοκίνητα που διάλεξες...
                Εμένα το σμαρτάκι (το έχω οδηγήσει) μ'αρέσει αλλά να ξέρεις ότι θα πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά 'κερατιάτικά' για σέρβις και ανταλλακτικά...
                (μιλώ εκ πείρας).

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  manosk last edited by

                  Σαν πόσα δηλαδή; Ισχύουν τα ~5 λ. κατανάλωση στην πόλη;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • B
                    balo last edited by

                    6,8 η μέση κατανάλωση.Αργώ λίγο με το μοιρογνωμόνιο...αν θές περίμενε λίγο ακόμα ΙΚΕ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Ε όχι και κορυφαία σχόλια από τον ξένο τύπο. Ελληνική δοκιμή θα βρεις στο Drive, στο τεύχος με το fight club, τη δοκιμασία στις Σέρρες.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • B
                        bluemicrar last edited by

                        το εχει τεσταρει και αλλο ελληνικο περιοδικο (γερμανικης καταγωγης) και στις Σέρρες ήταν πολύ καλύτερο από το mini couper s μεσα στη πίστα.1.44'838 και 1.46'364 αντιστοιχα. Ίδιο 0-100 σε 7.4 sec 0-150 15,1 και 16,4 αντίστοιχα.
                        0-400μ 15,6 και 15,5 sec . Απλά δεν είναι όσο παιχνιδιαρικο οσο το mini.
                        Α!!!! το colt czt στο ίδιο τεστ έχει 1.45'196 . ( αδερφάκια δεν είναι 😉

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr