-
Ενας καινούργιος θεσμός δημιουργείται μέσα από την συνεργασία των μεγαλύτερων Club αυτοκινήτου στην χώρα μας. To GTCC είναι ένα έπαθλο αυτοκινήτων δρόμου που διεξάγεται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα με την μορφή των **TimeTrial ** όπου κάθε διαγωνιζόμενος θα εκφράζει το πάθος του για την οδήγηση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα πολύτιμες εμπειρίες για την καθημερινότητα στους δημόσιους δρόμους.
Στηριζόμενο στα διεθνή πρότυπα των Time Trial σε οργανωμένες πίστες, και έχοντας την έγκριση της ΕΘΕΑ, το GTCC είναι σίγουρο ότι από την αρχή θα μπει μέσα στις καρδιές όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο τρόπος διεξαγωγής του είναι τέτοιος, που εύκολα θα μπορεί να συμμετέχει κανείς, με ασφάλεια, ανεξάρτητα αν αναζητά την αγωνιστική δραστηριότητα σε ένα πρώιμο στάδιο πρωταθλητισμού ή την διασκέδαση και την εμπειρία της γρήγορης αλλά ασφαλούς οδήγησης.
Το GTCC, εκτός των άλλων θα συνεισφέρει στην μείωση των ατυχημάτων που προκαλούνται στους δημόσιους δρόμους, αφού ιδιαίτερα οι νέοι θα μπορούν εύκολα και με μικρό κόστος να εκφράζουν την αγάπη τους για ταχύτητα, κάτω από ασφαλείς συνθήκες σε ελεγχόμενες και οργανωμένες πίστες. Ακόμα, ένας τέτοιος θεσμός, μπορεί εύκολα να αναδειχτεί σε «φυτώριο» νέων οδηγών που αργότερα θα στελεχώσουν τους Ελληνικούς Αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάτι που η χώρα μας έχει μεγάλη ανάγκη.
Eπιπρόσθετα είναι στην ευχέρεια του κάθε Club να δημιουργήσει μέσα από το GTCC, εσωτερικό πρωτάθλημα για τα μέλη του, με ξεχωριστή βαθμολογία και στο τέλος της χρονιάς την επιβράβευση των καλύτερων συμμετοχών του.
Για το 2006 πιλοτικά θα πραγματοποιηθούν συνολικά 4 αγώνες στην Αττική. Στην βαθμολογία του πρωταθλήματος θα προσμετρούν και οι 4.
Περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις από το website του GTCC ( http://www.gtcc.gr ) που σύντομα θα είναι διαθέσιμο για το κοινό αλλά και από τους υπεύθυνους του κάθε Club.
ΠΡΩΤΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2006, ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ KARTODROMO ΣΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ.
-
Ενας καινούργιος θεσμός δημιουργείται μέσα από την συνεργασία των μεγαλύτερων Club αυτοκινήτου στην χώρα μας. To GTCC είναι ένα έπαθλο αυτοκινήτων δρόμου που διεξάγεται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα με την μορφή των **TimeTrial ** όπου κάθε διαγωνιζόμενος θα εκφράζει το πάθος του για την οδήγηση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα πολύτιμες εμπειρίες για την καθημερινότητα στους δημόσιους δρόμους.
Στηριζόμενο στα διεθνή πρότυπα των Time Trial σε οργανωμένες πίστες, και έχοντας την έγκριση της ΕΘΕΑ, το GTCC είναι σίγουρο ότι από την αρχή θα μπει μέσα στις καρδιές όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο τρόπος διεξαγωγής του είναι τέτοιος, που εύκολα θα μπορεί να συμμετέχει κανείς, με ασφάλεια, ανεξάρτητα αν αναζητά την αγωνιστική δραστηριότητα σε ένα πρώιμο στάδιο πρωταθλητισμού ή την διασκέδαση και την εμπειρία της γρήγορης αλλά ασφαλούς οδήγησης.
Το GTCC, εκτός των άλλων θα συνεισφέρει στην μείωση των ατυχημάτων που προκαλούνται στους δημόσιους δρόμους, αφού ιδιαίτερα οι νέοι θα μπορούν εύκολα και με μικρό κόστος να εκφράζουν την αγάπη τους για ταχύτητα, κάτω από ασφαλείς συνθήκες σε ελεγχόμενες και οργανωμένες πίστες. Ακόμα, ένας τέτοιος θεσμός, μπορεί εύκολα να αναδειχτεί σε «φυτώριο» νέων οδηγών που αργότερα θα στελεχώσουν τους Ελληνικούς Αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάτι που η χώρα μας έχει μεγάλη ανάγκη.
Eπιπρόσθετα είναι στην ευχέρεια του κάθε Club να δημιουργήσει μέσα από το GTCC, εσωτερικό πρωτάθλημα για τα μέλη του, με ξεχωριστή βαθμολογία και στο τέλος της χρονιάς την επιβράβευση των καλύτερων συμμετοχών του.
Για το 2006 πιλοτικά θα πραγματοποιηθούν συνολικά 4 αγώνες στην Αττική. Στην βαθμολογία του πρωταθλήματος θα προσμετρούν και οι 4.
Περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις από το website του GTCC ( http://www.gtcc.gr ) που σύντομα θα είναι διαθέσιμο για το κοινό αλλά και από τους υπεύθυνους του κάθε Club.
ΠΡΩΤΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2006, ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ KARTODROMO ΣΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ.
-
Ενας καινούργιος θεσμός δημιουργείται μέσα από την συνεργασία των μεγαλύτερων Club αυτοκινήτου στην χώρα μας. To GTCC είναι ένα έπαθλο αυτοκινήτων δρόμου που διεξάγεται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα με την μορφή των **TimeTrial ** όπου κάθε διαγωνιζόμενος θα εκφράζει το πάθος του για την οδήγηση, αποκομίζοντας ταυτόχρονα πολύτιμες εμπειρίες για την καθημερινότητα στους δημόσιους δρόμους.
Στηριζόμενο στα διεθνή πρότυπα των Time Trial σε οργανωμένες πίστες, και έχοντας την έγκριση της ΕΘΕΑ, το GTCC είναι σίγουρο ότι από την αρχή θα μπει μέσα στις καρδιές όλων των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο τρόπος διεξαγωγής του είναι τέτοιος, που εύκολα θα μπορεί να συμμετέχει κανείς, με ασφάλεια, ανεξάρτητα αν αναζητά την αγωνιστική δραστηριότητα σε ένα πρώιμο στάδιο πρωταθλητισμού ή την διασκέδαση και την εμπειρία της γρήγορης αλλά ασφαλούς οδήγησης.
Το GTCC, εκτός των άλλων θα συνεισφέρει στην μείωση των ατυχημάτων που προκαλούνται στους δημόσιους δρόμους, αφού ιδιαίτερα οι νέοι θα μπορούν εύκολα και με μικρό κόστος να εκφράζουν την αγάπη τους για ταχύτητα, κάτω από ασφαλείς συνθήκες σε ελεγχόμενες και οργανωμένες πίστες. Ακόμα, ένας τέτοιος θεσμός, μπορεί εύκολα να αναδειχτεί σε «φυτώριο» νέων οδηγών που αργότερα θα στελεχώσουν τους Ελληνικούς Αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, κάτι που η χώρα μας έχει μεγάλη ανάγκη.
Eπιπρόσθετα είναι στην ευχέρεια του κάθε Club να δημιουργήσει μέσα από το GTCC, εσωτερικό πρωτάθλημα για τα μέλη του, με ξεχωριστή βαθμολογία και στο τέλος της χρονιάς την επιβράβευση των καλύτερων συμμετοχών του.
Για το 2006 πιλοτικά θα πραγματοποιηθούν συνολικά 4 αγώνες στην Αττική. Στην βαθμολογία του πρωταθλήματος θα προσμετρούν και οι 4.
Περισσότερες πληροφορίες και ενημερώσεις από το website του GTCC ( http://www.gtcc.gr ) που σύντομα θα είναι διαθέσιμο για το κοινό αλλά και από τους υπεύθυνους του κάθε Club.
ΠΡΩΤΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2006, ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ KARTODROMO ΣΤΙΣ ΑΦΙΔΝΕΣ.
-
άντε και σύντομα εύχομαι Greek Touring Car Championship!
καλά να περνάτε -
Αληθεια, εξοπλισμο ασφαλειας θα εχουν τα αυτοκινητα?
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Αληθεια, εξοπλισμο ασφαλειας θα εχουν τα αυτοκινητα?Εφ΄όσον είναι παιδιά, υποχρεωτικά είναι κράνος, ζώνες τριών τουλάχιστον σημείων και πυροσβεστήρας.
Το rollcage συνιστάται αλλά δεν είναι υποχρεωτικό.Κατά την ώρα της παιδιάς παρόντα θα βρίσκονται ασθενοφόρο, πυροσβεστική και γερανός.
Επίσης όλοι οι διαγωνιζόμενοι θα είναι ασφαλισμένοι για αστική ευθύνη προς τρίτους.
-
Αν κατάλαβα καλά, 2 αυτοκίνητα δεν θα είναι ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο της πίστας (πχ. θα ξεκινούν με μισό γύρο διαφορά). Οπότε είναι σαν τα 'grand prix' (ή μήπως τα λένε 'face to face' ? μπερδεύτηκα...)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά, 2 αυτοκίνητα δεν θα είναι ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο της πίστας (πχ. θα ξεκινούν με μισό γύρο διαφορά). Οπότε είναι σαν τα 'grand prix' (ή μήπως τα λένε 'face to face' ? μπερδεύτηκα...)nass οπως το επονομαζομενο grand prix. το face 2 face ειναι αλλου τυπου αγωνας
-
Μου ήρθε email από κλάμπ στο οποίο ανήκω, και αναφέρει πως ο αγώνας είναι ένας αναγνωριστικός γύρος, ακολουθούμενος από 3-4 χρονομετρημένους (ανάλογα το μήκος της πίστας), και ο χρόνος του συνόλου των χρονομετρημένων δίνει τον νικητή.
Νικητές είναι ανά κατηγορία.Οι αγώνες έχουν την έγκριση της ΕΘΕΑ (ΠΟΣΑ παράβολα παίρνει πλέον ετησίως;;; ).
Λέει πως θα προσπαθήσουν να έχουν το κατά δύναμη χαμηλότερο παράβολο, ΔΕΝ λέει όμως πόσο θα είναι το παράβολο αυτό.
Επίσης δεν διευκρινίζει αν πληρώνεις για αυτούς τους 4-5 γύρους και τέλος, ή αν έχεις και ελεύθερα δοκιμαστικά (για να μάθεις την πίστα πχ!).
Φαντάζομαι αν στοιχηματίζουν σε πολλές συμμετοχές (και οι αγώνες θα είναι Αττική) δεν θα έχει άλλους γύρους, ενώ αν υπολόγιζαν λίγες δεν θα το έκαναν...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μου ήρθε email από κλάμπ στο οποίο ανήκω, και αναφέρει πως ο αγώνας είναι ένας αναγνωριστικός γύρος, ακολουθούμενος από 3-4 χρονομετρημένους (ανάλογα το μήκος της πίστας), και ο χρόνος του συνόλου των χρονομετρημένων δίνει τον νικητή.
Νικητές είναι ανά κατηγορία.Οι αγώνες έχουν την έγκριση της ΕΘΕΑ (ΠΟΣΑ παράβολα παίρνει πλέον ετησίως;;; ).
Λέει πως θα προσπαθήσουν να έχουν το κατά δύναμη χαμηλότερο παράβολο, ΔΕΝ λέει όμως πόσο θα είναι το παράβολο αυτό.
Επίσης δεν διευκρινίζει αν πληρώνεις για αυτούς τους 4-5 γύρους και τέλος, ή αν έχεις και ελεύθερα δοκιμαστικά (για να μάθεις την πίστα πχ!).
Φαντάζομαι αν στοιχηματίζουν σε πολλές συμμετοχές (και οι αγώνες θα είναι Αττική) δεν θα έχει άλλους γύρους, ενώ αν υπολόγιζαν λίγες δεν θα το έκαναν...
Τα ελεύθερα δοκιμαστικά είναι λίγο δύσκολα. Δεν ξέρω αν αρκεί ο πρώτος γύρος που ρόλο έχει περισσότερο warmup παρά αναγνώρισης αλλά το δύσκολο μέρος των ελεύθερων δοκιμαστικών είναι ότι θα χρειαζόσουν τουλάχιστον άλλη μία μέρα με μεγάλη επιβάρυνση σε κόστος. Ηδη με δύο αυτοκίνητα να διαγωνίζονται ταυτόχρονα, υπολογίζεται ότι μπορεί να ξεπεράσει τις 5 ώρες διάρκεια σαν παιδιά. Μετά αρχίζεις και κουράζεις και τον κόσμο.
Οσο αφορά το παράβολο συμμετοχής δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, διότι προσπαθούμε με έμμεσους τρόπους να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο (π.χ. μέσω χορηγιών). Βάση του κανονισμού (και των υπολογισμών) είναι 80 ευρώ στο σύνολο (μαζί με ημερίσια λισανς και ασφάλιση) όμως πριν την έναρξη των συμμετοχών (6 Απριλίου) θα έχει ανακοινωθεί προσδωκόντας να είναι μεταξύ 40-50 ευρώ στο σύνολο.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Φαντάζομαι αν στοιχηματίζουν σε πολλές συμμετοχές (και οι αγώνες θα είναι Αττική) δεν θα έχει άλλους γύρους, ενώ αν υπολόγιζαν λίγες δεν θα το έκαναν...
Γιώργο, το διευκρινίζεις λίγο 'ερώτημά' σου
Παντως το ενδεχόμενο για έναν αγώνα στις Σέρρες είναι ανοιχτό και ο κόσμος είναι μαλλον υπερ αυτού του ενδεχομενου. -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Φαντάζομαι αν στοιχηματίζουν σε πολλές συμμετοχές (και οι αγώνες θα είναι Αττική) δεν θα έχει άλλους γύρους, ενώ αν υπολόγιζαν λίγες δεν θα το έκαναν...
Γιώργο, το διευκρινίζεις λίγο 'ερώτημά' σου
Παντως το ενδεχόμενο για έναν αγώνα στις Σέρρες είναι ανοιχτό και ο κόσμος είναι μαλλον υπερ αυτού του ενδεχομενου.Πιστεύω είναι αυτονόητο! (αν και αυτό που παραθέτεις είναι παρατήρηση, και όχι ερώτημα, ή 'ερώτημα' όπως λες)
Αν έχει πολλές συμμετοχές δεν θα προλάβουν να το χωρέσουν, (όπως άλλωστε έγραψε παραπάνω ο Sidobre).
Αν πάλι έχει λίγες, ποιος ο λόγος να το κάνουν; Απλά θα μαζευόντουσαν παρεούλα και πήγαιναν τρακ ντέι.
Τέλος αν ήταν λίγες οι συμμετοχές η ΕΘΕΑ σιγά μην ασχολούταν αν δεν έχει να κάνει παπάρα στο ζουμί... -
Sidobre, αν κάποιος έχει ήδη ετήσια λισάνς, θα πληρώνει λιγότερο την διαφορά της ημερήσιας λισάνς;
Όποιος πχ αποφασίσει να τρέξει και τους 4 αγώνες συμφέρει να πληρώσει ετήσια (165 Ε πέρσι) αντί 4 ημερήσιες (4 Χ 45 Ε πέρσι), και αν θέλι να τρέξει και αλλού (πχ μια ανάβαση, ένα ράλλι σπριντ) τότε συμφέρει σαφώς!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Sidobre, αν κάποιος έχει ήδη ετήσια λισάνς, θα πληρώνει λιγότερο την διαφορά της ημερήσιας λισάνς;Όποιος πχ αποφασίσει να τρέξει και τους 4 αγώνες συμφέρει να πληρώσει ετήσια (165 Ε πέρσι) αντί 4 ημερήσιες (4 Χ 45 Ε πέρσι), και αν θέλι να τρέξει και αλλού (πχ μια ανάβαση, ένα ράλλι σπριντ) τότε συμφέρει σαφώς!
H ημερήσια λισάνς για τις παιδιές είναι 20€ και όχι 45€.
Το κόστος αυτό αφαιρείται από την συμμετοχή κάποιου ο οποίος έχει ετήσια λισάνς. -
το εχω γραψει και αλλου...
λαθος κατανομη κατηγοριων
υψηλο κοστος συμμετοχης
το καρτοδρομο δεν χωρα 140 αυτοκινητα...(ουτε τα μισα δεν χωραει)
ειμαι περιεργος να δω πως 8α γινει αγωνας με 140 συμμετοχες στον καρτοδρομο....αφου αυτος ο αρι8μος εχει οριστει ως μεγιστος αριθμος συμμετοχων...με ελαχιστο τις 30
αν βαλετε και εισητηριο δεν 8α εχει καμια διαφορα απο τα F2F -
Σε σύγκριση με παρόμοιες παιδιές, το κόστος συμμετοχής μπορεί να μειωθεί κατά 50% που αυτό το θεωρούμε όλοι μας σημαντικό. Κάποια πάγια έξοδα οργάνωσης παιδιών δυστυχώς δεν παρακάμπτονται και όπως είπα προηγουμένως, μπορούν όμως να μειωθούν με έμμεσους τρόπους.
Νομίζω ότι και σαν προσπάθεια και μόνο είναι καλή.Οσο αφορά τον καρτόδρομο, είναι πράγματι μικρός, αλλά το κόστος ενοικίασης είναι μικρό σε σχέση πάντα με αντίστοιχες πίστες της Αττικής. Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να γίνει και αλλού, αλλά δυστυχώς πολλά εξαρτώνται από το κόστος.
Μην ξεχνάμε ότι είναι ένας θεσμός που απευθύνεται σε ανθρώπους που ασχολούνται με την αυτοκίνηση ή προσπαθούν να ξεκινήσουν ένα είδος μηχανοκίνητου αθλητισμού (είναι ένα πολύ πρώιμο στάδιο και η παιδιά) ή ακόμα και η οικονομική τους κατάσταση τους αποτρέπει να ασχοληθούν σοβαρά με αυτόν (μηχαν. αθλητισμό).
Στην ουσία είναι μια γιορτή για ανθρώπους που έχουν ως χόμπι το αυτοκίνητο γενικότερα -φιαγμένο από τους ίδιους που είναι σημαντικό- και θα εκφράζουν το πάθος τους ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΝΟΜΙΜΑ κερδίζοντας σε όλους τους τομείς.
Εισητήρια δεν επιθυμούμε να μπουν.
-
Πάντως, αν καταλαβαίνω καλά, πρόκειται ουσιαστικά για ένα επίσημο (υπό την έννοια της έγκρισης της ΕΘΕΑ και του ανάλογου παράβολου) Track Day.
Το λέω γιατι οι οι κανόνες είναι ίδιοι. Ακόμα και η χρονομέτρηση είναι μέσα σε αυτά που μπορεί να γίνουν σε ένα Track Day.Καλό είναι σε κάθε περίπτωση.
Οποιος θέλει να συμμετάσχει σε αγώνες έχει μια ακόμη διέξοδο. -
Μια και χαρακτιριζεται ως 'παιδεια', ορθως φανταζομαι οτι μπαινουν περιορισμοι οσον αφορα την μεση ωριαια ταχυτητα των αυτοκινητων? Αρα μιλαμε για καρτοδρομο, 'κομμενα' Μεγαρα και οχι Σερρες ? ( γιατι δεν νομιζω οτι κοβονται οι Σερρες ) ...
-
Καταρχιν μπραβο για την προσπαθεια, ελπιζω να πανε ολα καλα.
Γιατι δεν χωριζετε τις κατηγοριες συμφωνα με την αναλογια κιλων ανα ιππο,
οπως ηταν το αρχικο πλανο για το Challenge.
Δεδομενου οτι τωρα περιμενετε περισσοτερες συμμετοχες θα δωσει μεγαλυτερο ενδιαφερον στους συμμετεχοντες -
Για τις Σέρρες σίγουρα θα βρεθεί κάποια λύση.
Οσο αφορά για τις κατηγορίες, υπήρχε σαφώς η σκέψη για κιλά/ίππο αλλά με τόσα αυτοκίνητα είναι δύσκολο να διατηρήσεις τον έλεγχο. Η τεχνική αναγνώριση για τα κυβικά είναι εύκολη, αλλά για κιλά/ίππο είναι αρκετά πιο δύσκολη. Μην ξεχνάμε ότι τα πρώτα event είναι πιλοτικά οποτε αν δούμε ότι έτσι δεν 'δουλεύει' σωστά, ή βρεθεί τρόπος μέτρησης της αναλογίας και διασφαλιστεί ότι οι κατηγορίες είναι δίκαιες τότε γιατί όχι!
Αλλά και η μέχρι τώρα κατηγοριοποίηση έχει δείξει ότι δουλεύει αρκετά σωστά.
GTCC: Ενας νέος θεσμός!