-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Φιγούρας πιο πολύ παρά προτεραιοτήτων. Δεν βλέπω λόγο κάποιος να αγοράσει SUV τη στιγμή που οικονομικά είναι περιορισμένος και κλαίγεται ότι δε του φτάνουν τα λεφτά. Παν και αγοράζουν 2λιτρα και 3λιτρα τετρακίνητα που δεν πατάν ποτέ στη λάσπη...
συμφωνώ με όσα λες ......
μακάρι να μπορούσα να πάρω μια 320Ε92 diesel .......
αλλά στον βωμό της κατανάλωσης δεν θα έπαιρνα ένα matiz, cuore ktl που δεν χωράω ή
ένα και καλά ιδριβικό που κάνει τόσο ... που είναι λες και έχω προπληρώσει την βενζίνη ,,,, ή να βάλω energy λάστιχα και να φρενάρω σε 10m περισσότερα....μακάρι η τεχνολογία να κάνει εφικτή την αγορά (λογική τιμή) αυτοκ που σέβονται το περιβάλλον ..... ελαφριά με καλή αεροδυναμική, κινητήρες με υψηλό συντελεστή απόδοσης και γιατί όχι ηλεκτρικά ....
Θα πάρεις αυτό που μπορεί η τσέπη σου, λέω. Όχι αυτό που θα σε καταστρέψει γιατί θες να κάνεις μαγκιά στον γείτονα. Και τα αμάξια είναι πλέον πολύ φτηνά γιατί έρχονται από παντού είτε σαν μεταχειρισμένα ντόπια είτε σαν ξένα αλλά και τα καινούργια τα δίνουν χωρίς προκαταβολή. Και η κουτσή Μαρία μπορεί πλέον να πάρει ένα. Η επιλογή όμως είναι θέμα σκέψης(υπολογισμός των εξόδων και αναγκών) και απ'ότι φαίνεται οι νεοέλληνες δεν την κάνουν αυτή τη σκέψη...και τους τα παίρνουν οι τράπεζες!
-
Διάβαζα σε ένα περιοδικό ένα άρθρο για τις καταναλώσεις. Εντύπωση κάνει η πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ τυποποιημένης μέτρσης κατανάλωσης (κύκλο πόλης κιόλας στο συγκεκριμένο άρθρο) και μέσης μεικτής κατανάλωσης όπως μετρήθηκε στην διάρκεια των δοκιμών του περιοδικού. Ενδεικτικά μερικές τιμές:
Hyundai Tucson= κατασκευαστής 10,6 μέτρηση 15,4
Kia Sportage=κατασκευαστής 10,6 μέτρηση 15,2
Audi A6 Allroad 3.2=κατασκευαστής 15,6 μέτρηση 19
BMW X5 3.0=κατασκευαστής 13,7 μέτρηση 17,2
Lexus RX400h=κατασκευαστής 8,1 μέτρηση 11,8 -
Καλά...κατά τη διάρκεια της δοκιμής ενός αυτοκινήτου, μάλλον δεν το πάνε και πολύ νορμάλ
-
Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
Διάβαζα σε ένα περιοδικό ένα άρθρο για τις καταναλώσεις. Εντύπωση κάνει η πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ τυποποιημένης μέτρσης κατανάλωσης (κύκλο πόλης κιόλας στο συγκεκριμένο άρθρο) και μέσης μεικτής κατανάλωσης όπως μετρήθηκε στην διάρκεια των δοκιμών του περιοδικού. Ενδεικτικά μερικές τιμές:
Hyundai Tucson= κατασκευαστής 10,6 μέτρηση 15,4
Kia Sportage=κατασκευαστής 10,6 μέτρηση 15,2
Audi A6 Allroad 3.2=κατασκευαστής 15,6 μέτρηση 19
BMW X5 3.0=κατασκευαστής 13,7 μέτρηση 17,2
Lexus RX400h=κατασκευαστής 8,1 μέτρηση 11,8Γιατί η υπογραφή μου συμβαδίζει με την τυποποιημένη????
-
ρε μαγκες τη μανια με τα υβριδικα οτι ειναι ακριβα. το πλουσιο το prius εχει 27800 ευρω, το avensis 1.8 auto με τον αντιστ. εξοπλισμο 25400 ευρω. διαφορα 2400. [συγκρινω δυο αυτοκ. απο την ιδια εταιρια]. και στα ρεπριζ ειμαι και πιο γρηγορος. τωρα καταναλωση το avensis πρεπει να ειναι στο 9 - 10 λιτ /100, το prius ολο κι ολο 5,5 λιτ/ 100, [6 λιτ δυσκολα φτανω].π.χ για 20000 ΚΜ το χρονο μαζι με τα τελη εχω οφελος περιπου 1000 ευρω, σε 2,5 χρονια περνω την διαφορα . τωρα αν πω εγω οτι τα diesel μαλον ειναι ακριβα ? π.χ. opel vektra 1.8 πλουσιο 22300 ευρω - 1, 9 cdti 120 ps 28300 ευρω . καταναλωση 1,8 βενζινη 9 - 10 λιτ /100 , το diesel δεν νομιζω να κανει 5,5 λιτ /100 , και ενα παραδειγμα απο τα μικρα fiat panda dynamic 1,2 βενζινη 9990 ευρω , fiat panda dynamic 1,3 diesel 11990 ευρω, διαφορα καταναλωσης περιπου 2 - 2,5 λιτρα.
-
Εσένα και του Amott... είστε η εξαίρεση της εξαίρεσης
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Διάβαζα σε ένα περιοδικό ένα άρθρο για τις καταναλώσεις. Εντύπωση κάνει η πολύ μεγάλες διαφορές μεταξύ τυποποιημένης μέτρσης κατανάλωσης (κύκλο πόλης κιόλας στο συγκεκριμένο άρθρο) και μέσης μεικτής κατανάλωσης όπως μετρήθηκε στην διάρκεια των δοκιμών του περιοδικού. Ενδεικτικά μερικές τιμές:
Hyundai Tucson= κατασκευαστής 10,6 μέτρηση 15,4
Kia Sportage=κατασκευαστής 10,6 μέτρηση 15,2
Audi A6 Allroad 3.2=κατασκευαστής 15,6 μέτρηση 19
BMW X5 3.0=κατασκευαστής 13,7 μέτρηση 17,2
Lexus RX400h=κατασκευαστής 8,1 μέτρηση 11,8Γιατί η υπογραφή μου συμβαδίζει με την τυποποιημένη????
Ο Κάβουρας καλά τα λέει, φίλε Σωτήρη. Τα νούμερα τα εργοστασιακά συνήθως πιάνονται, σε εργαστηριακές συνθήκες βέβαια -όπως θα το έλεγε ο charmak 'ταξίδι μεταφυσική εμπειρία', αλλά οι τρελές αποκλίσεις που βλέπεις έχουν να κάνουν και με το ιδιαίτερα βαρύ πόδι που χρειάζεται στη δοκιμή.
Ένας δικός μου μικρός κανόνας, είναι να βλέπεις τη μέση που ανακοινώνεται από την εταιρεία. Αυτή η μέση συνήθως αντιστοιχεί με ταχύτητα ταξιδίου στην πραγματικότητα. Η ανακοινωμένη κατανάλωση πόλης είναι τελείως άσχετη με την πραγματικότητα οπότε απορρίπτεται (και για άλλους λόγους). Η ελάχιστη πάλι (επαρχιακού) για να επιτευχθεί, χρειάζεται απίστευτη υπομονή και γνώση, οπότε πάλι απορρίπτεται.
-
Πιστεύω οι περισσότεροι εδώ δεν πρέπει να έχουμε πιο ελαφρύ πόδι απ'αυτό των δοκιμαστών. Και θεωρείς ότι η χαμηλότερη τυποποιημένη μέση θα έδειχνε πιο πολύ την πραγματικότητα;
Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση είναι ότι στα μη-SUV δεν παρατηρούνται τόσο μεγάλες αποκλίσεις (που λογικά θα τα οδήγησαν και με πιο σπορτίφ διαθέσεις). Επίσης περιμένω να δω τι θα δείξει για τα μοδάτα τουρμπάτα. -
Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
Πιστεύω οι περισσότεροι εδώ δεν πρέπει να έχουμε πιο ελαφρύ πόδι απ'αυτό των δοκιμαστών. Και θεωρείς ότι η χαμηλότερη τυποποιημένη μέση θα έδειχνε πιο πολύ την πραγματικότητα;
Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση είναι ότι στα μη-SUV δεν παρατηρούνται τόσο μεγάλες αποκλίσεις (που λογικά θα τα οδήγησαν και με πιο σπορτίφ διαθέσεις). Επίσης περιμένω να δω τι θα δείξει για τα μοδάτα τουρμπάτα.οι δοκιμαστές θεωρώ ότι γενικά εχουν τα χειρότερα πόδια από όλους μας
-
Καλές οι παρατηρήσεις σου Σωτήρη. Λοιπόν, όσον άφορά τη 2η (περί μη SUV).
Τα SUV είναι ψηλά και καίνε περισσότερο λόγω αεροδυναμικής στις μη νόμιμες ταχύτητες (δηλαδή στα 150+ π.χ. έχουν πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα μη SUV). Η κατανάλωση ταξιδίου του κατασκευαστή όμως 'βγαίνει' από νόμιμες ταχύτητες που είναι αρκετά χαμηλότερες από αυτές που πετυχαίνουν οι δοκιμαστές. Οπότε, μοιραία τα SUV δείχνουν μεγαλύτερες αποκλίσεις.
Για την 1η, νομίζω ότι αφού οι δοκιμαστές ΠΡΕΠΕΙ να δώσουν τη γνώμη τους για επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, αναγκάζονται (τραβάτε με και ας κλαίω ) να πιέζουν πολύ περισσότερο από τους ιδιοκτήτες. Το Leon 20VT π.χ. του χτυπούσαν όλα τα περιοδικά 15αρες, ενώ εγώ έχω διαπιστώσει ότι για να φτάσω 15αρα σε επαρχιακό πρέπει να ανέβω τον Όλυμπο με 1η!
Όσον αφορά το rule of thumb μου, αυτό που αναφέρεται ως μέση (ταξίδι/επαρχιακός/πόλη) συνήθως και χοντρικά αντιστοιχεί στο νούμερο που έχει ο μέσος οδηγός σε ταξίδι (αυτοκινητόδρομο και χιλιόμετρα σε επαρχιακό). Δεν είναι ακριβές αυτό που λέω, το ξανατονίζω.
-
Αμάξια με παρόμοια ελάχιστη κατανάλωση έχουν μεγάλες διαφορές στη μέγιστη. Στα τεστ αναφέρεται ΚΑΘΑΡΑ αυτή η κατανάλωση.
Επίσης, για παράδειγμα το (παλιό) Leon Τ έκαιγε πολύ όταν το πίεζες ενώ το Mini S δεν ανέβαζε τόσο τη κατανάλωση. Ίσως εκτός από τον κινητήρα να έχει σημασία το βάρος.
-
Οι τιμές του άρθρου είναι η μέση κατανάλωση της δοκιμής όχι η μέγιστη.
Στα SUV είναι το βάρος, το 4χ4, η κακή αεροδυναμική και οι ακατάλληλοι κινητήρες που προκαλούν τόση διαφορά. Το αξιοπρόσεκτο είναι ότι τα Αμερικάνικα θηρία είχαν την μικρότερη διαφορά!
Π.χ.
Hummer H2 6.0=αστ.κύκλ. κατασκευαστή 25 lt/100km, μέση δοκιμής 25,4
Dodge Nitro 3,7=αστ.κύκλ. κατασκευαστή 17,5 lt/100km, μέση δοκιμής 16 -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Επίσης, για παράδειγμα το (παλιό) Leon Τ έκαιγε πολύ όταν το πίεζες ενώ το Mini S δεν ανέβαζε τόσο τη κατανάλωση. Ίσως εκτός από τον κινητήρα να έχει σημασία το βάρος.Σίγουρα. Η αδράνεια φαίνεται. Και αν σκεφτείς ότι στις εργοστασιακές μετρήσεις προσπαθούν να εκμηδενίσουν την αδράνεια (σταθερές ταχύτητες, υπερ-ήπια φρεναρίσματα και επιταχύνσεις), μάλλον καταλαβαίνουμε γιατί υπάρχει η πρώτη παρατήρηση σου.
Τα αμερικάνικα τώρα, ίσως έχουν διαφορετικό τρόπο μέτρησης από τις εταιρείες σε σχέση με το ευρωπαϊκό μοντέλο.
-
Προφανώς οι μετρήσεις των κατασκευαστών γίνονται σε αεροδρόμιο ώστε να επιτυγχάνονται τα υπερ-ήπια φρεναρίσματα και επιταχύνσεις που ανέφερε ο αιδεσιμότατος.
-
Σε κυλιόμενο διάδρομο γίνονται μερικές από αυτές σίγουρα.
-
Α, ξεχασα να πω ότι την περασμενη βδομαδα κατάφερα κατανάλωση 14,4L/km σε γνωστή και μη εξαιρεταία διαδρομή.
Γεννημένος για rx-8 είμαι ρε πστ μου. -
aserf
για την ουσια κατι ? -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εσένα και του Amott... είστε η εξαίρεση της εξαίρεσηςαν εννοεις εμενα δωσε μου τον δικο σου επιχειρημα.
-
Ο χρήστης priusprius έγραψε:
Εσένα και του Amott... είστε η εξαίρεση της εξαίρεσης
αν εννοεις εμενα δωσε μου τον δικο σου επιχειρημα.
Στον coyote πήγαινε το σχόλιο
Εγώ σε αμάξι που η εργοστασιακή μέση κατανάλωσή του είναι 7,4 λίτρα/100χλμ έχω 10,2 λίτρα/100 χλμ. Σ' αυτό φταίει σχεδόν αποκλειστικά το πόδι μου.
Ο πατέρας μου σε Corolla με εργοστασιακή μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα/100 χλμ έχει 8,8 λίτρα/100χλμ (μέση ωριαία τα 32 χλμ/ώρα, έχει λοιπόν πολύ κέντρο όπως φαίνεται).
Ο αδερφός μου (lokatzis) όπως φαίνεται παραπάνω σε Corolla με εργοστασιακή μέση κατανάλωση 7 λίτρα/100 χλμ έχει 8,3 λίτρα/100 χλμ.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ο πατέρας μου σε Corolla με εργοστασιακή μέση κατανάλωση 6,7 λίτρα/100 χλμ έχει 8,8 λίτρα/100χλμ (μέση ωριαία τα 32 χλμ/ώρα, έχει λοιπόν πολύ κέντρο όπως φαίνεται).Πολύ κέντρο με μέση ωριαία τα 32km/h; Αθήνα δεν μένετε;
Έρευνα Κατανάλωσης