Καλές οι παρατηρήσεις σου Σωτήρη. Λοιπόν, όσον άφορά τη 2η (περί μη SUV).
Τα SUV είναι ψηλά και καίνε περισσότερο λόγω αεροδυναμικής στις μη νόμιμες ταχύτητες (δηλαδή στα 150+ π.χ. έχουν πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα μη SUV). Η κατανάλωση ταξιδίου του κατασκευαστή όμως 'βγαίνει' από νόμιμες ταχύτητες που είναι αρκετά χαμηλότερες από αυτές που πετυχαίνουν οι δοκιμαστές. Οπότε, μοιραία τα SUV δείχνουν μεγαλύτερες αποκλίσεις.
Για την 1η, νομίζω ότι αφού οι δοκιμαστές ΠΡΕΠΕΙ να δώσουν τη γνώμη τους για επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, αναγκάζονται (τραβάτε με και ας κλαίω ) να πιέζουν πολύ περισσότερο από τους ιδιοκτήτες. Το Leon 20VT π.χ. του χτυπούσαν όλα τα περιοδικά 15αρες, ενώ εγώ έχω διαπιστώσει ότι για να φτάσω 15αρα σε επαρχιακό πρέπει να ανέβω τον Όλυμπο με 1η!
Όσον αφορά το rule of thumb μου, αυτό που αναφέρεται ως μέση (ταξίδι/επαρχιακός/πόλη) συνήθως και χοντρικά αντιστοιχεί στο νούμερο που έχει ο μέσος οδηγός σε ταξίδι (αυτοκινητόδρομο και χιλιόμετρα σε επαρχιακό). Δεν είναι ακριβές αυτό που λέω, το ξανατονίζω.