-
Επίσης αν έχει BMW Diesel όχι απλά πλησιάζεις αλλά καταφέρνεις και καλύτερες καταναλώσεις από τις εργοστασιακές.
-
Σε μακροχρόνια χρήση, τα 11 σχεδόν χρόνια που έχω το Astra, όποτε έχω μετρήσει μέση κατανάλωση για μεγάλο χρονικό διάστημα, βρίσκομαι μονίμως κάτω από τη μέση που δίνει το εργοστάσιο (7,1 L / 100 Km). Όχι πολύ βέβαια, γιατί υπάρχει κίνηση στην πόλη και πολύ υψηλές ταχύτητες σε αυτοκινητοδρόμους, αλλά εκεί που παίζω συνήθως είναι 6,5 - 6,8 L / 100 Km.
Κατά διαστήματα, η κατανάλωση ανεβαίνει πολύ, αλλά και πάλι, είναι φυσιολογική. Πχ εντός πόλης, βρίσκομαι στο 8,0-8,5 L / 100 Km όταν περνάω από σημεία με κίνηση (8,9 δίνει η Opel), αλλά όταν προσέχω τις μετακινήσεις (ώρες και δρόμους), μπορώ να ρίξω την κατανάλωση ακόμα και στα 7-7,5 L / 100 Km. Εκτός πόλης, μόνο σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις μπορώ να κατέβω κάτω από τα 5,9 L / 100 Km που δίνει το εργοστάσιο γιατί προφανώς σε Ε.Ο. η ελάχιστη ταχύτητα είναι τα 120 Km/h. Το έχω καταφέρει όμως με καταναλώσεις < 5 L / 100 Km (1050 Km με ~48 L η ελάχιστη), αλλά μόνο σε επαρχιακό δρόμο σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς και με ανύπαρκτη κίνηση (βλ. Ιούλιος στην Πρέβεζα που είναι τελείως επίπεδη και χωρίς κίνηση).
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Επίσης αν έχει BMW Diesel όχι απλά πλησιάζεις αλλά καταφέρνεις και καλύτερες καταναλώσεις από τις εργοστασιακές.Εννοείται πως μιλάμε για κανονικές BMW, από 3άρες και πάνω, στην 1 σειρά που είναι μισή BMW είναι πανεύκολο κάτι τέτοιο (αν έχεις diesel )...
A και φυσικά, πάντα με το πόδι στο πάτωμα!
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Σε ποιούς απευθύνονται αυτά τα νούμερα; Υπάρχει έστω ένας που να τα έχει πλησιάσει;Υπάρχει και λέγεται costaslio
πέρα απο την πλάκα, παλια με Σαξο, σε ενα γεμισμα (που περιείχε τα παντα: ΕΟ, επαρχιακο και λιγο πολη) επεσα κατω απο την επισημη.
Σε Βιταρα και WAgonR εννοείται δεν ...περασα καν απο διπλα (στην καλυτερη περιπτωση 1-2 λίτρα πανω απο την επισημη καταναλωση)Στο Σουμπαρου, που ειναι ντιζελ και δίνει ο κατασκευαστης 5,3λιτ , τα καταφερα 2 φορες σε επαρχιακο δίκτυο για 40-50 χιλ, ποτε ομως σε ολόκληρο γεμισμα
-
Κινηση στην πολη με πολυ κεντρο (για τα δικα μου δεδομενα) αυτη τη φορα...
678.9km
49.46l (στην αντλια 49.1l)
33.5km/h μεση ταχυτητα
7.2l/100kmRenault Clio 1.2 tce
-
renault kangoo 1.500cc 70dCi
4.7l/100km -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι εργοστασιακές καταναλώσεις είναι βάσει ενός κύκλου δοκιμών που έχει ορίσει η ΕΕ και δεν γίνονται καν στον δρόμο αλλά σε κυλιόμενο διάδρομο (άρα χωρίς αεροδυναμικές απώλειες) και είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις ύπνου. Πλησιάζονται με απελπιστικά αργή και οικονομική οδήγηση μόνο...Περί των αεροδυναμικών απωλειών δεν είμαι και τόσο σίγουρος. Για τη μέτρηση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων όμως, δεν μετρούν τις τιμές ή τον όγκο του καυσίμου αλλά υπολογίζουν το βάρος των καυσαερίων και μέσα από αυτό γίνονται όλοι οι υπολογισμοί.
περισσότερα εδώ....
http://www.vcacarfueldata.org.uk/inform ... scheme.asp (ευρωπαϊκός κύκλος)
http://www.regulations.gov/search/Regs/ ... ntType=pdf (USA νέο)
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κινηση στην πολη με πολυ κεντρο (για τα δικα μου δεδομενα) αυτη τη φορα...678.9km
49.46l (στην αντλια 49.1l)
33.5km/h μεση ταχυτητα
7.2l/100kmRenault Clio 1.2 tce
Κοκάλωσα για λίγο με την κατανάλωση αυτή.... νόμιζα ότι την έκανες με το Τ5!! Μετά είδα το Clio και ήρθα στα ίσια μου!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Κινηση στην πολη με πολυ κεντρο (για τα δικα μου δεδομενα) αυτη τη φορα...
678.9km
49.46l (στην αντλια 49.1l)
33.5km/h μεση ταχυτητα
7.2l/100kmRenault Clio 1.2 tce
Κοκάλωσα για λίγο με την κατανάλωση αυτή.... νόμιζα ότι την έκανες με το Τ5!! Μετά είδα το Clio και ήρθα στα ίσια μου!
Ειπαμε μην το γα-μπιπ-μπιπ !
To T5 εδω μεσα εχει 11.4-11.8...κι αν το κακοποιησω παμε 12.5+ Αλλα γενικα δεν κινουμαι κεντρο (εκτος ελαχιστων ειδικων περιπτωσεων) οποτε τη μεγαλυτερη συμφωρηση την τρωω σε παραλιακη/βουλιαγμενης/καρεα... -
Φαίνεται οτι η απόκλιση εργοστασιακής και πραγματικής κατανάλωσης δεν διαφέρει το ίδιο σε όλους τους κατασκευαστές, νομίζω μερικοί μας δουλεύουν περισσότερο.
Για παράδειγμα στο Focus SW 1,6 μετράω 8,5 παραγματική και 6,9 στα χαρτιά, δηλαδή απόκλιση 23,1%. Στο Almera 1,4 (του 1996) σε περίπου ίδιες συνθήκες οδήγησης μετρούσα 7,5 έναντι 6,5 δηλαδή απόκλιση 15,3%.
Νομίζω ότι στο forum αυτό υπάρχει η δυνατότητα να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα, ιδίως για αυτοκίνητα που διαφημίζονται για σουπερ οικονομικά ενώ στην πράξη... Γιατί δεν μπορεί αυτοκίνητα που ζυγίζουν πάνω από 1200 κιλά να καίνε κοντά στα 5 λ (εκτός ίσως από τα ιβρυδικά). -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κινηση στην πολη με πολυ κεντρο (για τα δικα μου δεδομενα) αυτη τη φορα...
678.9km
49.46l (στην αντλια 49.1l)
33.5km/h μεση ταχυτητα
7.2l/100kmRenault Clio 1.2 tce
Κοκάλωσα για λίγο με την κατανάλωση αυτή.... νόμιζα ότι την έκανες με το Τ5!! Μετά είδα το Clio και ήρθα στα ίσια μου!
Ειπαμε μην το γα-μπιπ-μπιπ !
To T5 εδω μεσα εχει 11.4-11.8...κι αν το κακοποιησω παμε 12.5+ Αλλα γενικα δεν κινουμαι κεντρο (εκτος ελαχιστων ειδικων περιπτωσεων) οποτε τη μεγαλυτερη συμφωρηση την τρωω σε παραλιακη/βουλιαγμενης/καρεα...11.5 μεσα στην πολη;;;;;
ΤΑ ΥΠΟΓΛΏΣΣΙΑ....
-
Εσύ λιγότερο έχεις??
-
Καλά το 11,5 εντος πόλης είναι απλά αδύνατον, αν μιλάμε για αποκλειστική κίνηση στη πόλη. Σύμφωνα με αυτό http://www.paraskhnio.gr/index.php?opti ... &Itemid=52 έχουμε κατανάλωση εντός πόλης 13,5 και εσύ κάνεις λιγότερο από αυτό που ανακοινώνει ο κατασκευαστής;; Αδύνατον. Εκτός κι αν εννοείς να το χρησιμοποιείς εκτός πόλης γενικά, να έχεις μια νορμάλ μέση και μπαίνοντας αυτές τις λίγες φορές που μπαίνεις στο κέντρο να ανεβαίνει η** γενική μέση σου**. Γιατί αλλιώς δεν εξηγείται. Εκτός αν εννοούμε αλλιώς το 'εντός πόλης'
Ένας που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του αποκλειστικά εκτός πόλης, θα με καταλάβει. ΑΚόμα και τα σουπερμινι, αποκλειστικά εντός πόλης χτυπάνε 10άρια για πλάκα σε Αθήνα Θεσσαλονίκη
-
Toυ ποπολάρου του φαίνονται λίγα γιατί με το δικό του μπρίκι καίει περισσότερα
-
Λογικό να παίζει κάπου εκεί το φόκους (φόκους,σωστά; ) εντός πόλης. Δηλαδή στο 11-12. (για το νέο φόκους λέω)
-
Kαι το δράμα του ποπ είναι ότι ο volvoδιας με s40 T5 (=διπλάσια άλογα από το δικό του) έχει λιγότερη
-
Εγώ είμαι σίγουρος ότι αν ειχε ο ποπολάρος το βολβο και το χρησιμοποιούσε όπως χρησιμοποιεί το φόκους θα έβλεπε πολύ μεγαλύτερες καταναλώσεις!
-
Τουλάχιστον θα πήγαινε και λίγο και δεν θα του ριχναν (τυχαία) 1600αρια 307
-
Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
Φαίνεται οτι η απόκλιση εργοστασιακής και πραγματικής κατανάλωσης δεν διαφέρει το ίδιο σε όλους τους κατασκευαστές, νομίζω μερικοί μας δουλεύουν περισσότερο.Εννοείται ότι δεν μετράμε με ακρίβεια την απόκλιση. Αλλά δεν είναι θέμα 'δουλέματος' όσο διαφορετικών χαρακτηριστικών στην παροχή ισχύος.
Π.χ. ένα αυτοκίνητο που 'ψοφάει' την 5η ταχύτητα, σε ταξίδι ανηφορικό θα πετάξει έξω τα μάτια στην κατανάλωση, τη στιγμή που ένα πιο βενζινοβόρο (σίγουρα επίσημα) θα κινείται λίγο πιο άνετα κ.ο.κ.
Το συγκεκριμένο thread ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά χαθήκαμε στα άχρηστα σχόλια και στις λειψές πληροφορίες.
Τα ρισπέκ μου στον lokatzi αν δεν κάνω λάθος που τώρα τελευταία έκανε κάτι συγκρίσεις εργαστηριακές και μάθαμε κάτι. Τέτοια ποστ θα ήταν πραγματικά χρήσιμα σε σχέση με όσους ΔΕΝ δίνουν πλήρη στοιχεία.
-
Αθήνα - Καλαμάτα 6,8lt/100 βάσει tc (με το ττ). Μέση 65km/h, 2 άτομα + 2 βαλίτσες (5-6 κιλά η δική μου, 20+ η άλλη ).
Έρευνα Κατανάλωσης