-
-
το diesel σαν καύσιμο προ φόρων είναι αρκετά πιο ακριβό από την βενζίνη γιατί φαντάζομαι ότι έχει μεγαλύτερη θερμαντική αξία (sorry δεν έχω κάπου πρόχειρα τα ποσοστά φορολογίας). Μετά φόρων όμως, κάνουν κάπου τα ίδια. Τα diesel από την άλλη είναι πιο ακριβά στην αγορά τους και απαγορευτικά στην Ελλάδα αν είναι πάνω από 1929cc και δεν κάνεις τουλάχιστον 30Κ το χρόνο. Τα υβριδικά από την άλλη, αν δεν είχαν το 0% ΕΤΤ, θα ήταν ασύμφορα σαν αγορά.
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι τελικά το κράτος ανάλογα με την νομοθεσία του επιβραβεύει ή όχι τις όποιες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να είναι συμφέρουσες ή όχι.
- Αν θες να είσαι κάθε μέρα στον δακτύλιο και γράφεις αρκετά χλμ στην πόλη παίρνεις Υβριδικό
- Αν μένεις επαρχία και γράφεις πολλά χλμ το χρόνο παίρνεις diesel μέχρι 1800cc
- αν δεν σου περισσεύουν ή κάνεις λίγα χλμ, αγοράζεις ένα μικρομεσαίο βενζίνη και πληρώνεις με δόσεις το κράτος τους παραπάνω φόρους της βενζίνης και της χαμηλότερης τιμής αγοράς.
αν σου περισσεύουν ...... παίρνεις ότι γουστάρεις, κάνεις το κέφι σου, και τους γράφεις όλους στα @@

-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
@nrg_poliniΌπως το ανάλυσε κι ο C.L.A.B, καλή μεν αλλά πιστεύω οριακά νορμάλ για τον κυβισμό & την ιπποδύναμη του συγκεκριμένου.....ειδικά και σε τόσο μικρή διαδρομή......
ΥΓ: Όπως έχω βάλει παλαιότερα και φωτό, με CC και 150Km/h έχω καταναλώσεις γύρω από 5-5,5l/100Km........
Θα ταν πολύ περίεργο να είχες παραπάνω.
-
Puntolord εσύ έχει καεί με τις καταναλώσεις. Κοιμάσαι - ξυπνάς όλο αυτό σκέφτεσαι
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
μια χαρα εισαι, εγω το 13 το εχω για πρωινο
9.5 μονο εξω απο την αθηνα και σε γρηγορες βολτες εχω χαλαρα ενα 18αρι και ισιωνω(εχω φτασει και 27 και 30 )
Μέση 27;
αμα κανεις συνεχομενες εκκινησεις για ωρα
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
@QsisVTSΓιατί από σένα έχω ακούσει από 9lt/100km ως και 27lt/100km , ενώ η μέση κατανάλωσή σου πρέπει να είναι γύρω στο 14-15 (υποθέτω).
ΥΓ:να ξέρω και τι με περιμένει σε ενδεχόμενη αλλαγή με S3...ξέρεις εσύ...αυτά που λέγαμε για αλλαγή του δικού μου με S3, τώρα που το σασμάν μου έβγαλε πρόβλημα.
τωρα ειμαι στο 13.2 που το μηδενισα για καλοκαιρι..πριν που ετρωγα μπολικη κινηση ημουν στο 14.5
σε χαλαρη βολτα μεσα στη πολη και λιγη κινηση βλεπεις 11-12
με προσοχη μπορεις να δεις 9.5-10.5 (αυτο θεωρειται επιτυχια )
σε κινησουλα εχεις απο 13-16 αναλογα τη κινηση (μου εχει παει και 18 1η νεκρα γλυφαδα πειραιας)
σε σβελτη βολτα βλεπεις χαλαρα 16-17
σε πολυ γρηγορη βολτα βλεπεις 19-20αρεςαπο δω και περα αρχιζουν οι σπανιες περιπτωσεις τις οποιες δεν κανεις ετσι ευκολα...
αν πηγαινεις συνεχεια αιμα τοτε περνας το 20 και εχεις χαλαρα μεχρι και 24-25
το 27 το εκανα με συνεχεις εκκινησεις σε ολη τη βουλιαγμενη οι οποιες συνεχιστηκαν παραλιακη (επρεπε να ξεκαθαρισουμε το θεμα με τη boxter s )και το 30αρι το εχω δει αφου το πηρα απο συνεργειο γιατι τους το ειχα δωσει να δουν κατι και μου ειπαν οτι θα το λιωσουν ετσι ωστε να φανει αν υπαρχει προβλημα
εγω δε μπορω να το κανωμε λιγα λογια στη καθημερινοτητα μου ειμαι απο 12-15 και στις περισσοτερες γρηγορες βολτες μου (που δεν πηγαινω και ολη την ωρα του σκοτωμου) γυρναω σπιτι με 18-19 τα 20-21 σπανια ξεπερνιουνται
στα ταξιδια βλεπω απο 9.5 εως 13.5 (ολη την ωρα πανω απο 170 ομως)
και τελος θα ξαναπω οτι ο πατερας μου με 2 ακομα επιβατες μεσα ανεβηκε τη διαδρομη αιγιο καλαβρυτα (ανεβαινε βουνο δηλαδη ) με 8.6 καταναλωση που εγω δε μπορω να κανω ουτε σε κατηφορα
γενικα μην παιρνεις απο μενα παραδειγμα εχω βαρυ ποδι και ακομα και στο σταματα ξεκινα μπορει να ανεβαζω στροφες και να σπασω τη 1η για να ακουσω τη σκαστρα
στο c2 (1.6 125 αλογα) να καταλαβεις ειχα 11.5 , θεωρω οτι το τουρμπο για μενα ειναι πολυ οικονομικο γιατι το να ανεβω απο το 11.5 στο 13.5 με τα διπλασια αλογα , με πολυ παραπανω βαρος , 4κινηση και 400 επιπλεον κεκ δεν ειναι στην ουσια τιποτα..
και αυτο στην ουσια συνεβη γιατι πλεον δεν εχω λογο να ξεπερασω τις 4000 σαλ και πολυ συχνα δε μπορω γιατι θα πεσω πανω σε καποιον.
στο c2 ειμαι μονιμα πανω απο τις 4000 στροφες -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
....Θα ταν πολύ περίεργο να είχες παραπάνω.Μπα, έχω δεί και 7άρια....
Puntolord εσύ έχει καεί με τις καταναλώσεις. Κοιμάσαι - ξυπνάς όλο αυτό σκέφτεσαι
Όχι βρε, πίστεψέ με είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί η κατανάλωση......τόσο μικρή που είναι...
ΥΓ: Τα € που γλιτώνω από το καύσιμο τα κάνω προίκα για τα παιδιά...
......
Αυτό είναι πραγματικά απίστευτο, για πες πώς το κατάφερες??
ΥΓ: Δεν θέλω να υποθέσω σε κατηφόρα επί 1000μ, αφού μηδένισες τον μετρητή πριν??
-
@καβουρας συνεχεια..
επισης το c2 εχει ενα μοτερ που δεν ειναι και τοσο οικονομικο..
αν δει κανεις στη στιγμιαια καταναλωση την ωρα που αφηνει το ποδι του απο το γκαζι δεν πεφτει αμεσως στο μηδεν (οπως κανει το audi) αλλα μπορει να παρει και καμια 20αρια δευτερα οταν η ταχυτητα θα πλησιαζει τα 30 χλμ/ωμε αυτο εχω γραψει και κατι 7.5αρια αλλα με μουρλη προσπαθεια..το 9 το θεωρω επιτυχια
μαλακια μοτερ με λιγα λογια , τεχνολογικα χρεπι
(στρφαρει ομως στις 7200 ) -
QsisVTS, σ'ευχαριστώ
Αναλυτικότατος
(αν και οι τιμές στις καταναλώσεις σου μου φαίνονται λίγο...ανυπόφορες με βάση τα δικά μου κριτήρια.Ίσως όμως αν ήμουν από πίσω σου με αντίστοιχο ρυθμό κίνησης, να μην είχαμε μεγάλες διαφορές στην κατανάλωση* και απλώς εσύ να το πιέζεις το αμάξι και γι'αυτό να έχεις υψηλή κατανάλωση )*βλέπε 'λιώσιμο' δικό μου Πάτρα-Αθήνα στο τελευταίο γέμισμα έχοντας ταχύτητες 180-220km/h στην Κορίνθου-Αθήνων ('ανοιχτοί' λογαριασμοί με Ε200 kompressor ) και 140-170km/h στην Πατρών-Κορίνθου ('έπρεπε' να μάθω που θα κολώσει ο τύπος με την 3άρα Ε46 που μου κολλούσε συνέχεια στις προσπεράσεις για να με τσιγκλίσει )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με αυτο εχω γραψει και κατι 7.5αρια αλλα με μουρλη προσπαθεια..το 9 το θεωρω επιτυχια
μαλακια μοτερ με λιγα λογια , τεχνολογικα χρεπι
(στρφαρει ομως στις 7200 )Σιγά την πολυστροφία, εδώ τα twincharger που είναι και τούρμπα πατάνε τις 7200 V-tec γίναμε εδώ στο VAG
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Σιγά την πολυστροφία, εδώ τα twincharger που είναι και τούρμπα πατάνε τις 7200 V-tec γίναμε εδώ στο VAG
είμαστε κι 'εμείς' ένα βήμα πριν japan-ίσουμε κι εμείς...Αμ τι...βαρεθήκαμε να μας κοροϊδεύουν ότι οδηγάμε diesel αμάξια (αν και μία 330d δε θα με χάλαγε καθόλου είναι η αλήθεια )
Να δω αμάξι του VAG με κόφτη στις 8-9000rpm και τότε θα τα έχω δει όλα...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Σιγά την πολυστροφία, εδώ τα twincharger που είναι και τούρμπα πατάνε τις 7200 V-tec γίναμε εδώ στο VAG
είμαστε κι 'εμείς' ένα βήμα πριν japan-ίσουμε κι εμείς...Αμ τι...βαρεθήκαμε να μας κοροϊδεύουν ότι οδηγάμε diesel αμάξια (αν και μία 330d δε θα με χάλαγε καθόλου είναι η αλήθεια )
Να δω αμάξι του VAG με κόφτη στις 8-9000rpm και τότε θα τα έχω δει όλα...
υπαρχει rs4, ο V10 της λαμπο απο ολα εχει ο μπαξες
ο 2λιτρος tfsi στις 7000 εχει κοφτη και εχεις καθε λογο να τις φτασεις μιας και δε ξεφουσκωνει σα κατι αλλα τουρμπακια αλλων εταιρειων (ονοματα δε λεμε ) που για να μην εκτεθουν βαζουν κοφτη στις 6000
στα 1400 κεκ μπροστα στο τουρμποκομπρεσσορα ο ψοφος ειναι επισης μεγαλος
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
με αυτο εχω γραψει και κατι 7.5αρια αλλα με μουρλη προσπαθεια..το 9 το θεωρω επιτυχια
μαλακια μοτερ με λιγα λογια , τεχνολογικα χρεπι
(στρφαρει ομως στις 7200 )Σιγά την πολυστροφία, εδώ τα twincharger που είναι και τούρμπα πατάνε τις 7200 V-tec γίναμε εδώ στο VAG
- ηχος απο ηλεκτρικο δρεπανι
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
αν σου περισσεύουν ...... παίρνεις ότι γουστάρεις, κάνεις το κέφι σου, και τους γράφεις όλους στα @@
- Pagani Zonda F
-
-
Ωρα;
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
Για αυτους που λενε οτι τα τσι καινε πολυ αν το πατησεις
Μεση καταναλωση για 27χλμ με μεση ταχυτητα 143χλμ/ωρα --> 7,4λιτρα/100
Εν το μεταξυ το tc πρεπει να μετραει τη πραγματικη ταχυτητα γιατι οπως βλεπετε ημουν με cruise control στα 150κατι χωρις να πατησω ποτε φρενο σε αυτα τα 27χλμ.ΥΓ. golf 5 tsi 122.
με το πατημα μαλλον εννοουμε το σκίσιμο του μοτερ και οχι απλα να πηγαινεις με πολλα χλμ σταθερα. Με κρουζ κοντρολ στα 160 και εγω ειχα στιγμιαια καταναλωση που επαιζε μεταξυ 5 και 8 (μαλλον θα επαιζε ρολο η κλιση του οδοστροματος)
Σε γρηγορη βραδινη βολτα το 12αρι ειναι για πλακα imo
Πριν λιγο γυρισα απο (ασκοπη )βολτα μιας ωρας,μεσα στο ψυχικο με πολυ σταματα ξεκινα , η μεση καταναλωση δεν επεσε κατω απο 11 (καλα οταν το βαζω μπροστα ξεκιναει απο το 30+ αλλα σε 2-3 λεπτα εχει πεσει )
Επειδη τυχαινει να εχουμε και ενα polo 1.4 στην οικογενια στο οποιο ειχα κανει 30.000χλμ σε ενα χρονο που ημουν φανταρος και καθως τις περισσοτερες φορες πηγαινα με 150+ η καταναλωση του ηταν 9 λιτρα για πλακα (δεν ειχε 6η βεβαια). Για τα κυβικα του μπορει να καιει νορμαλ, οχι ομως και για την ιπποδυναμη/ροπη του.
Παντως η αληθεια ειναι οτι ηταν μικρη η διαδρομη αλλα εφτανα στα διοδια, θα δοκιμασω μια φορα με πανω απο 50χλμ για να εχω ολοκληρωμενη εικονα αν και δε νομιζω να πεσει πολυ, αντε 0,1-0,2λτ. -
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Το 17 και το 19 που δείχνει δίπλα απο το D τι σημαίνουν;;
xιλιομετρα;
-
Οι ηλικίες από τα πιπίνια που περπατούν δίπλα του στο πεζοδρόμιο.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Οι ηλικίες από τα πιπίνια που περπατούν δίπλα του στο πεζοδρόμιο.
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽




