Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
    • 1
    • 2
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 437
    • 438
    • 52 / 438
    Περί αυτοκίνησης
    119
    8747
    39974
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      13,8 σήμερα πάτερ φάκνυ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        puntofato last edited by

        Όχημα Ford Transit 125 T330 υπερυψωμένο
        2,5Liter TD DI Duratorq 125HP
        Μικτό 3,3τόνοι.

        Το κάναμε επισκευή γιατί τα αστέρια που το οδηγάνε τρυπήσαν το ένα πιστονάκι του στα 139000χλμ.

        Το πήρα εγώ για στρώσιμο.

        Σάββατο μεσημέρι ξεκίνησα. Έκανα Θεσσαλονίκη-Βέροια-Κοζάνη-Γρεβεννά-Ιωάννινα-Άρτα-Αγρίνιο-Μεσολόγγι σύνολο 500χλμ.
        Κυριακή πρωί Ξαναξεκίνησα βόλτες γύρω από το Μεσολόγγι και μετά Αντίριο-Ρίο-ΕΟ Πατρών Αθηνών- Μάντρα Αττικής και ΠΕΟ Αθηνών Θήβας - ΝΕΟ Λαμία - Λαρισα - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη.

        Σύνολο 1380χλμ με δυο γεμίσματα 49,09 και 70,22 λίτρα αντίστοιχα δηλαδή περίπου 8,6 λίτρα στα 100χλμ.Νομίζω ότι είναι άριστα δεδομένου ότι το όχημα ΔΕΝ έχει CommonRail και είναι πάρα πολύ ψηλό. ΣΣ στη γέφυρα πλήρωσα κατηγορία 3 λόγω ύψους δηλαδή 17ευρώ!

        Λεπτομέρεια το κοντέρ είναι από κούρσα(μάλλον Mondeo) και λαθεύει πολύ. Το πηγαίναμε όπου αυτό ήταν δυνατό με 90-95πραγματικά χλμ/ώρα(GPS) και 2500στρ/λεπτό ενώ το κοντέρ έδειχνε 105-110.

        Περιμένω τώρα να σπάσει και ένα ΜΒ Sprinter CDI 330 με ημιαυτόματο κιβώτιο να το φτιάξουμε και να το δοκιμάσω και αυτό αλλά ο οδηγός του είναι νοικοκύρης και το σέβεται θα μείνω με την όρεξη....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:
            Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα

            Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 10 την πόλη μου μέσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Τον τελευταίο καιρό η κατανάλωσή μου έχει πέσει στα 5,3-5,4 L και έχω αρχίσει να ανησυχώ. Τί έκανα λάθος τόσον καιρό;
              Μάλλον βοήθησε που ρυθμίσαμε βαλβίδες και άλλαξα φίλτρο αέρα. Χιλ. 212,000 and counting.
              A με shell V-Power επειδή για ένα περίεργο λόγο που μόνο ο βενζινάς ξέρει με απλή καίει 1 λίτρο παραπάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                charmak66 last edited by

                Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                Τον τελευταίο καιρό η κατανάλωσή μου έχει πέσει στα 5,3-5,4 L και έχω αρχίσει να ανησυχώ. Τί έκανα λάθος τόσον καιρό;

                Καίει και φραπέ;

                Με την v-power έχω την αίσθηση πως παρατήρησα και γω αυξημένη κατανάλωση, αλλά δεν έδωσα σημασία καθώς την είχα για λιγότερο από γέμισμα, οπότε μπορεί να είναι απλά ιδέα μου.

                BP all the way! (άντε και ελιν)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  5,3-5,4 L με την v-power , 1 λίτρο παραπάνω με την απλή.
                  Η αλήθεια είναι οτι περιόρισα και τις 'βόλτες' στα βουνά.
                  80-120 km/h max.
                  Τουλάχιστον πρόλαβα και του έδωσα και κατάλαβε στο παρελθόν, τώρα προσέχουμε για να έχουμε (κάνα φράγκο στη τσέπη).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    takisb last edited by

                    Το έγραψα στο Peugeot forum, το αντιγράφω κι εδώ:

                    Δεν ξέρω πόσο μπορείς να βασιστείς στις ενδείξεις του trip computer.
                    Η δική μου εμπειρία 5,5 χρόνων με το 307 είναι πως η μέση κατανάλωση που δείχνει ο υπολογιστής κατανάλωσης του αυτοκινήτου υπολείπεται της πραγματικής κατανάλωσης κατά ένα περίπου λίτρο.
                    Στιγμιαία κατανάλωση δεν βγάζει αν η ταχύτητα είναι μικρότερη από 30 χλμ.
                    Επειδή στα χιλιόμετρα αυτά είσαι ή κολλημένος σε κίνηση ή επιταχύνεις από στάση, προφανώς η στιγμιαία κατανάλωση είναι αυξημένη.
                    Λέω λοιπόν -θεωρώ- πως αυτή η στιγμιαία κατανάλωση που δεν φαίνεται για κάποιο χρονικό διάστημα, δεν προστίθεται στην συνολική ώστε να ανέβει η μέση.

                    Παραθέτω τα αποτελέσματα από τις τελευταίες καταγραφές μου στο Spriimonitor

                    Όπου η πραγματική μέση κατανάλωση είναι σχετικά παραπλήσια με αυτήν που βγάζει το trip computer, έχουν γίνει χιλιόμετρα σε ταξίδι, όπου είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις ταχύτητας κάτω από ... 30 χλμ. όπου δεν γίνεται απεικόνιση της στιγμιαίας κατανάλωσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                      Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα

                      Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 10 την πόλη μου μέσα

                      Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 23 λίτρα μέσα στην πόλη...

                      Aλήθεια... ποιο από τα 2 κάιει πιο πολύ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                        Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα

                        Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 10 την πόλη μου μέσα

                        Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 23 λίτρα μέσα στην πόλη...

                        Μόνο που εσύ έχεις 4500 κ.ε. και 450 άλογα (σε 2+ τόνους), ενώ εγώ 1400 κ.ε. και 72 άλογα (σε 1- τόνο)

                        Ας έκαιγε και 15, να το άξιζε όμως

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Μόνο που εσύ έχεις 4500 κ.ε. και 450 άλογα (σε 2+ τόνους)

                          4300 και 490 ίππους σε 1,4 τόνους...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Για πες περισσότερα για το κάθε ένα...

                            Ποιο είναι το μέγιστο που είδες με τη Ferrari και γενικά πόσο καίει περίπου το κάθε ένα σε πόλη, ταξίδι χαλαρό και γρήγορο, και 'ψυχωμένη' βόλτα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aserf last edited by

                              Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:

                              Μόνο που εσύ έχεις 4500 κ.ε. και 450 άλογα (σε 2+ τόνους)

                              4300 και 490 ίππους σε 1,4 τόνους...

                              Αναφέρομαι στην Cayenne

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ratanplan last edited by

                                Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                Όχημα Ford Transit 125 T330 υπερυψωμένο
                                2,5Liter TD DI Duratorq 125HP
                                Μικτό 3,3τόνοι.

                                Το κάναμε επισκευή γιατί τα αστέρια που το οδηγάνε τρυπήσαν το ένα πιστονάκι του στα 139000χλμ.

                                Το πήρα εγώ για στρώσιμο.

                                Σάββατο μεσημέρι ξεκίνησα. Έκανα Θεσσαλονίκη-Βέροια-Κοζάνη-Γρεβεννά-Ιωάννινα-Άρτα-Αγρίνιο-Μεσολόγγι σύνολο 500χλμ.
                                Κυριακή πρωί Ξαναξεκίνησα βόλτες γύρω από το Μεσολόγγι και μετά Αντίριο-Ρίο-ΕΟ Πατρών Αθηνών- Μάντρα Αττικής και ΠΕΟ Αθηνών Θήβας - ΝΕΟ Λαμία - Λαρισα - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη.

                                Σύνολο 1380χλμ με δυο γεμίσματα 49,09 και 70,22 λίτρα αντίστοιχα δηλαδή περίπου 8,6 λίτρα στα 100χλμ.Νομίζω ότι είναι άριστα δεδομένου ότι το όχημα ΔΕΝ έχει CommonRail και είναι πάρα πολύ ψηλό. ΣΣ στη γέφυρα πλήρωσα κατηγορία 3 λόγω ύψους δηλαδή 17ευρώ!

                                Λεπτομέρεια το κοντέρ είναι από κούρσα(μάλλον Mondeo) και λαθεύει πολύ. Το πηγαίναμε όπου αυτό ήταν δυνατό με 90-95πραγματικά χλμ/ώρα(GPS) και 2500στρ/λεπτό ενώ το κοντέρ έδειχνε 105-110.

                                Περιμένω τώρα να σπάσει και ένα ΜΒ Sprinter CDI 330 με ημιαυτόματο κιβώτιο να το φτιάξουμε και να το δοκιμάσω και αυτό αλλά ο οδηγός του είναι νοικοκύρης και το σέβεται θα μείνω με την όρεξη....

                                Αν το οδηγουσες αδειο πρεπει να εινα ιτο αποβαρο του γυρω στα 1300 κιλα. αν ειναι το custom, αλλιως παει και πιο κατω αν εινα ιη απλη εκδοση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                  Εν συντομία
                                  Cayenne
                                  στην πόλη 22-26 l/100
                                  ταξίδι 140-200χλμ 19 l/100
                                  επαρχιακός δρόμος 80-120χλμ 17l/100

                                  F430
                                  πόλη 22-25 l/100
                                  ταξίδι 140-250χλμ 15 l/100
                                  επαρχιακός δρόμος 80-120 χλμ 13 l/100

                                  Σε οδήγηση με συνεχή ανοίγματα και έντονο παιχνίδι η 430 35 l/100 και το Cayenne πάνω από 40 l/100

                                  στο Auto Zeitung σε τεστ το Cayenne έκαιγε 77 l/100 με την τελική του 270χλμ

                                  Το bold είναι εκπληκτική κατανάλωση. Τόσα καίω και εγώ με το...Corsa όταν πηγαίνω 140-180+
                                  Μέσα στην πόλη είμαι κάπου πάνω από τα 10λ/100
                                  Το καλοκαίρι με το a/c πάει στα 11λ/100
                                  Μετά λένε ότι το twinport είναι τεχνολογία μείωσης της κατανάλωσης...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Corsa τι γενιάς και τι κυβισμού φίλε nickolas;

                                    Γιατί για προηγούμενο Corsa 1.4 Twinport έχω ακούσει εξαιρετικά νούμερα και επαναλαμβανόμενα σε 'κλειστή' ας πούμε διαδρομή. Τα 11αρια είναι σχεδόν 50% από αυτά που άκουσα εγώ.

                                    Τώρα είμαι σε φάση νέας έρευνας κατανάλωσης, με πειραματόζωο ένα μόνο αυτοκίνητο (το Leon μου, το οποίο όμως έχει ένα βασικό μειονέκτημα). Όποιος έχει σταθερή διαδρομή -ας είναι και 5 λεπτών- που κάνει συχνά, χωρίς κίνηση (ει δυνατόν καθόλου, π.χ. Εθνική Οδό βράδυ) και trip computer, και θέλει να βοηθήσει, ας ενημερώσει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nickolas last edited by

                                      Corsa C twinport 1,4 είναι και όντως καίει τόσο.

                                      Στην πόλη με τίποτα δεν πέφτει κάτω από 8. Μιλάμε να οδηγώ πολύ προσεκτικά και αμυντικά με αλλαγές στις 2.500σαλ.

                                      Στο ταξίδι μπορεί να δώ και κοντά στα 6λ αν οδηγώ χαλαρά με 5η και 80-110.

                                      Αλήθεια σε ένα φαινομενικά ok αυτοκίνητο, τί μπορεί (σε επίπεδο βλάβης πλέον) να ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς να έχει κάποιο άλλο εμφανές σύμπτωμα?
                                      Γιατί βλέποντας να μην μπορώ με τίποτα να κατέβω κάτω από 8 στην πόλη όταν άλλοι δεν ξεπερνούν αυτό το νούμερο με κάνει και αναρωτιέμαι...
                                      Βέβαια ποτέ δε βάζω νεκρά αν αυτό τα δικαιολογεί κάπως...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Χωρίς να ξέρω τις συνθήκες που αντιμετωπίζεις στην πόλη, καθώς άλλο να κινείσαι σε δρόμους με κίνηση και άλλο να διασχίζεις ολόκληρη την πόλη σε ένα 10λεπτο από άδειες λεωφόρους, πιστεύω ότι κάτω από 8 αρχίζεις και γίνεσαι αχάριστος!

                                        1.400αρι με 1 τόνο βάρος ένα 8αρι είναι απόλυτα φυσιολογική κατανάλωση. Το δικό μου 1.400αρι Clio δίνει συνήθως 7,8-8,5 για χρήση μόνο μέσα στην πόλη. Μικρές διαδρομές και τακτικό μποτιλιάρισμα-ψάξιμο για παρκάρισμα μεν, αλλά υπάρχουν και νύχτες που κινείται σβέλτα και οικονομικά. Βέβαια, υπάρχουν και κάτι 'μαγικά' δεκάλεπτα που το πατάω στο λαιμό...Μια μέση κατανάλωση πόλης μου βγαίνει γύρω στα 8 τέλος πάντων.

                                        Τι μπορείς να δοκιμάσεις...βγάλε τη σαβούρα αν έχεις μέσα στο αυτοκίνητο. Καθαρό φίλτρο αέρα (μπορεί να δεις σοβαρή διαφορά), σωστή πίεση στα λάστιχα και φρενάρισμα με τον κινητήρα ΚΑΙ ταχύτητα μέσα -όχι νεκρό-. Το Cut-off λειτουργεί με πάνω από 1.500 σαλ.

                                        Στις πολύ υψηλές ταχύτητες (140+ που είπες) τα μικρά αυτοκίνητα ζορίζονται πολύ, λόγω κακής αεροδυναμικής και μικρών κινητήρων, ενώ το ζόρι που τρώνε είναι πολλαπλάσιο, μιας και το βάρος σταματάει να παίζει τον ευεργετικό του ρόλο. Ο σκοπός είναι να βρεις τη 'φυσική' ταχύτητα του αυτοκινήτου, όπου κινείσαι με αξιοπρέπεια και με οικονομία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eagle1 last edited by

                                          Μιας και περι καταναλωσης ο λογος,κατοχος VW Golf GTsport 140...οπως το εγραψα στο TSI forum.

                                          Aυτον τον καιρο εκανα μια μετρηση καταναλωσης (βοηθησε το γεγονος οτι βαζω απο το ιδιο πρατηριο βενζινη-ΕΚΟ Κinitron-οποτε το γεμιζω και ειναι ευκολο να κρατησω σημειωσεις).Ευκαιριας δοθησης την καταθετω τωρα.
                                          Εδω λοιπον και 6 γεμισματα (Full Tank) και για το δικο μου τροπο οδηγησης τα τελευταια 3386χλμ που διενυσα,η μεση καταναλωση κυμανθηκε στα 8,47λιτ/100χλμ.Οι διαδρομες εγιναν κατα 60% εθνικη/Αττικη οδο και 40% πολη.Οταν ξεκινησε η μετρηση το αυτοκινητο ειχε 4800χλμ.

                                          Αναλυτικα εχουμε:
                                          1ο : 48lit / 613km=7.8lit / 100km
                                          2ο : 53,4lit / 598km=7.8lit / 100km
                                          3o : 46lit / 545km=8.4lit / 100km (εδω με V-power)
                                          4o : 45,7lit / 516km=8.8lit / 100km
                                          5o : 51,7lit / 631km=8.2lit / 100km
                                          6o : 42,25lit / 483km=8.74lit / 100km

                                          Total : 287,05lit / 3386km = 8,47lit / 100km!
                                          Να συμπληρωσω δε προς μελλοντικη χρηση οτι ο υπολογιστης κατα τη διαρκεια της μετρησης εδεινε μειωμενο αποτελεσμα κατα 0,6-0,8 λιτ/100χλμ συγκριτικα με τα πραγματικα γεμισματα.
                                          Αν λοιπον προστεθει αυτη η διαφορα στην ενδεικνυομενη του υπολογιστη μπορει κανεις να βγαλει σε γενικες γραμμες την πραγματικη καταναλωση που εχει το Golf του...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                            Εν συντομία
                                            Cayenne
                                            στην πόλη 22-26 l/100
                                            ταξίδι 140-200χλμ 19 l/100
                                            επαρχιακός δρόμος 80-120χλμ 17l/100

                                            F430
                                            πόλη 22-25 l/100
                                            ταξίδι 140-250χλμ 15 l/100
                                            επαρχιακός δρόμος 80-120 χλμ 13 l/100

                                            Σε οδήγηση με συνεχή ανοίγματα και έντονο παιχνίδι η 430 35 l/100 και το Cayenne πάνω από 40 l/100

                                            στο Auto Zeitung σε τεστ το Cayenne έκαιγε 77 l/100 με την τελική του 270χλμ

                                            Ο ΕΚΟ είσαι?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 52 / 438
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr