-
13,8 σήμερα πάτερ φάκνυ!
-
Όχημα Ford Transit 125 T330 υπερυψωμένο
2,5Liter TD DI Duratorq 125HP
Μικτό 3,3τόνοι.Το κάναμε επισκευή γιατί τα αστέρια που το οδηγάνε τρυπήσαν το ένα πιστονάκι του στα 139000χλμ.
Το πήρα εγώ για στρώσιμο.
Σάββατο μεσημέρι ξεκίνησα. Έκανα Θεσσαλονίκη-Βέροια-Κοζάνη-Γρεβεννά-Ιωάννινα-Άρτα-Αγρίνιο-Μεσολόγγι σύνολο 500χλμ.
Κυριακή πρωί Ξαναξεκίνησα βόλτες γύρω από το Μεσολόγγι και μετά Αντίριο-Ρίο-ΕΟ Πατρών Αθηνών- Μάντρα Αττικής και ΠΕΟ Αθηνών Θήβας - ΝΕΟ Λαμία - Λαρισα - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη.Σύνολο 1380χλμ με δυο γεμίσματα 49,09 και 70,22 λίτρα αντίστοιχα δηλαδή περίπου 8,6 λίτρα στα 100χλμ.Νομίζω ότι είναι άριστα δεδομένου ότι το όχημα ΔΕΝ έχει CommonRail και είναι πάρα πολύ ψηλό. ΣΣ στη γέφυρα πλήρωσα κατηγορία 3 λόγω ύψους δηλαδή 17ευρώ!
Λεπτομέρεια το κοντέρ είναι από κούρσα(μάλλον Mondeo) και λαθεύει πολύ. Το πηγαίναμε όπου αυτό ήταν δυνατό με 90-95πραγματικά χλμ/ώρα(GPS) και 2500στρ/λεπτό ενώ το κοντέρ έδειχνε 105-110.
Περιμένω τώρα να σπάσει και ένα ΜΒ Sprinter CDI 330 με ημιαυτόματο κιβώτιο να το φτιάξουμε και να το δοκιμάσω και αυτό αλλά ο οδηγός του είναι νοικοκύρης και το σέβεται θα μείνω με την όρεξη....
-
Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσαΔε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 10 την πόλη μου μέσα
-
Τον τελευταίο καιρό η κατανάλωσή μου έχει πέσει στα 5,3-5,4 L και έχω αρχίσει να ανησυχώ. Τί έκανα λάθος τόσον καιρό;
Μάλλον βοήθησε που ρυθμίσαμε βαλβίδες και άλλαξα φίλτρο αέρα. Χιλ. 212,000 and counting.
A με shell V-Power επειδή για ένα περίεργο λόγο που μόνο ο βενζινάς ξέρει με απλή καίει 1 λίτρο παραπάνω. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό η κατανάλωσή μου έχει πέσει στα 5,3-5,4 L και έχω αρχίσει να ανησυχώ. Τί έκανα λάθος τόσον καιρό;Καίει και φραπέ;
Με την v-power έχω την αίσθηση πως παρατήρησα και γω αυξημένη κατανάλωση, αλλά δεν έδωσα σημασία καθώς την είχα για λιγότερο από γέμισμα, οπότε μπορεί να είναι απλά ιδέα μου.
BP all the way! (άντε και ελιν)
-
5,3-5,4 L με την v-power , 1 λίτρο παραπάνω με την απλή.
Η αλήθεια είναι οτι περιόρισα και τις 'βόλτες' στα βουνά.
80-120 km/h max.
Τουλάχιστον πρόλαβα και του έδωσα και κατάλαβε στο παρελθόν, τώρα προσέχουμε για να έχουμε (κάνα φράγκο στη τσέπη). -
Το έγραψα στο Peugeot forum, το αντιγράφω κι εδώ:
Δεν ξέρω πόσο μπορείς να βασιστείς στις ενδείξεις του trip computer.
Η δική μου εμπειρία 5,5 χρόνων με το 307 είναι πως η μέση κατανάλωση που δείχνει ο υπολογιστής κατανάλωσης του αυτοκινήτου υπολείπεται της πραγματικής κατανάλωσης κατά ένα περίπου λίτρο.
Στιγμιαία κατανάλωση δεν βγάζει αν η ταχύτητα είναι μικρότερη από 30 χλμ.
Επειδή στα χιλιόμετρα αυτά είσαι ή κολλημένος σε κίνηση ή επιταχύνεις από στάση, προφανώς η στιγμιαία κατανάλωση είναι αυξημένη.
Λέω λοιπόν -θεωρώ- πως αυτή η στιγμιαία κατανάλωση που δεν φαίνεται για κάποιο χρονικό διάστημα, δεν προστίθεται στην συνολική ώστε να ανέβει η μέση.Παραθέτω τα αποτελέσματα από τις τελευταίες καταγραφές μου στο Spriimonitor
Όπου η πραγματική μέση κατανάλωση είναι σχετικά παραπλήσια με αυτήν που βγάζει το trip computer, έχουν γίνει χιλιόμετρα σε ταξίδι, όπου είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις ταχύτητας κάτω από ... 30 χλμ. όπου δεν γίνεται απεικόνιση της στιγμιαίας κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα
Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 10 την πόλη μου μέσα
Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 23 λίτρα μέσα στην πόλη...
Aλήθεια... ποιο από τα 2 κάιει πιο πολύ?
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν μπορώ να κατέβω κάτω απο τα 8.5 λίτρα την πόλη μου μέσα
Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 10 την πόλη μου μέσα
Δε μπορώ να κατέβω κάτω από τα 23 λίτρα μέσα στην πόλη...
Μόνο που εσύ έχεις 4500 κ.ε. και 450 άλογα (σε 2+ τόνους), ενώ εγώ 1400 κ.ε. και 72 άλογα (σε 1- τόνο)
Ας έκαιγε και 15, να το άξιζε όμως
-
Μόνο που εσύ έχεις 4500 κ.ε. και 450 άλογα (σε 2+ τόνους)
4300 και 490 ίππους σε 1,4 τόνους...
-
Για πες περισσότερα για το κάθε ένα...
Ποιο είναι το μέγιστο που είδες με τη Ferrari και γενικά πόσο καίει περίπου το κάθε ένα σε πόλη, ταξίδι χαλαρό και γρήγορο, και 'ψυχωμένη' βόλτα?
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μόνο που εσύ έχεις 4500 κ.ε. και 450 άλογα (σε 2+ τόνους)
4300 και 490 ίππους σε 1,4 τόνους...
Αναφέρομαι στην Cayenne
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Όχημα Ford Transit 125 T330 υπερυψωμένο
2,5Liter TD DI Duratorq 125HP
Μικτό 3,3τόνοι.Το κάναμε επισκευή γιατί τα αστέρια που το οδηγάνε τρυπήσαν το ένα πιστονάκι του στα 139000χλμ.
Το πήρα εγώ για στρώσιμο.
Σάββατο μεσημέρι ξεκίνησα. Έκανα Θεσσαλονίκη-Βέροια-Κοζάνη-Γρεβεννά-Ιωάννινα-Άρτα-Αγρίνιο-Μεσολόγγι σύνολο 500χλμ.
Κυριακή πρωί Ξαναξεκίνησα βόλτες γύρω από το Μεσολόγγι και μετά Αντίριο-Ρίο-ΕΟ Πατρών Αθηνών- Μάντρα Αττικής και ΠΕΟ Αθηνών Θήβας - ΝΕΟ Λαμία - Λαρισα - Κατερίνη - Θεσσαλονίκη.Σύνολο 1380χλμ με δυο γεμίσματα 49,09 και 70,22 λίτρα αντίστοιχα δηλαδή περίπου 8,6 λίτρα στα 100χλμ.Νομίζω ότι είναι άριστα δεδομένου ότι το όχημα ΔΕΝ έχει CommonRail και είναι πάρα πολύ ψηλό. ΣΣ στη γέφυρα πλήρωσα κατηγορία 3 λόγω ύψους δηλαδή 17ευρώ!
Λεπτομέρεια το κοντέρ είναι από κούρσα(μάλλον Mondeo) και λαθεύει πολύ. Το πηγαίναμε όπου αυτό ήταν δυνατό με 90-95πραγματικά χλμ/ώρα(GPS) και 2500στρ/λεπτό ενώ το κοντέρ έδειχνε 105-110.
Περιμένω τώρα να σπάσει και ένα ΜΒ Sprinter CDI 330 με ημιαυτόματο κιβώτιο να το φτιάξουμε και να το δοκιμάσω και αυτό αλλά ο οδηγός του είναι νοικοκύρης και το σέβεται θα μείνω με την όρεξη....
Αν το οδηγουσες αδειο πρεπει να εινα ιτο αποβαρο του γυρω στα 1300 κιλα. αν ειναι το custom, αλλιως παει και πιο κατω αν εινα ιη απλη εκδοση.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εν συντομία
Cayenne
στην πόλη 22-26 l/100
ταξίδι 140-200χλμ 19 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120χλμ 17l/100F430
πόλη 22-25 l/100
ταξίδι 140-250χλμ 15 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120 χλμ 13 l/100Σε οδήγηση με συνεχή ανοίγματα και έντονο παιχνίδι η 430 35 l/100 και το Cayenne πάνω από 40 l/100
στο Auto Zeitung σε τεστ το Cayenne έκαιγε 77 l/100 με την τελική του 270χλμ
Το bold είναι εκπληκτική κατανάλωση. Τόσα καίω και εγώ με το...Corsa όταν πηγαίνω 140-180+
Μέσα στην πόλη είμαι κάπου πάνω από τα 10λ/100
Το καλοκαίρι με το a/c πάει στα 11λ/100
Μετά λένε ότι το twinport είναι τεχνολογία μείωσης της κατανάλωσης... -
Corsa τι γενιάς και τι κυβισμού φίλε nickolas;
Γιατί για προηγούμενο Corsa 1.4 Twinport έχω ακούσει εξαιρετικά νούμερα και επαναλαμβανόμενα σε 'κλειστή' ας πούμε διαδρομή. Τα 11αρια είναι σχεδόν 50% από αυτά που άκουσα εγώ.
Τώρα είμαι σε φάση νέας έρευνας κατανάλωσης, με πειραματόζωο ένα μόνο αυτοκίνητο (το Leon μου, το οποίο όμως έχει ένα βασικό μειονέκτημα). Όποιος έχει σταθερή διαδρομή -ας είναι και 5 λεπτών- που κάνει συχνά, χωρίς κίνηση (ει δυνατόν καθόλου, π.χ. Εθνική Οδό βράδυ) και trip computer, και θέλει να βοηθήσει, ας ενημερώσει.
-
Corsa C twinport 1,4 είναι και όντως καίει τόσο.
Στην πόλη με τίποτα δεν πέφτει κάτω από 8. Μιλάμε να οδηγώ πολύ προσεκτικά και αμυντικά με αλλαγές στις 2.500σαλ.
Στο ταξίδι μπορεί να δώ και κοντά στα 6λ αν οδηγώ χαλαρά με 5η και 80-110.
Αλήθεια σε ένα φαινομενικά ok αυτοκίνητο, τί μπορεί (σε επίπεδο βλάβης πλέον) να ανεβάζει την κατανάλωση χωρίς να έχει κάποιο άλλο εμφανές σύμπτωμα?
Γιατί βλέποντας να μην μπορώ με τίποτα να κατέβω κάτω από 8 στην πόλη όταν άλλοι δεν ξεπερνούν αυτό το νούμερο με κάνει και αναρωτιέμαι...
Βέβαια ποτέ δε βάζω νεκρά αν αυτό τα δικαιολογεί κάπως... -
Χωρίς να ξέρω τις συνθήκες που αντιμετωπίζεις στην πόλη, καθώς άλλο να κινείσαι σε δρόμους με κίνηση και άλλο να διασχίζεις ολόκληρη την πόλη σε ένα 10λεπτο από άδειες λεωφόρους, πιστεύω ότι κάτω από 8 αρχίζεις και γίνεσαι αχάριστος!
1.400αρι με 1 τόνο βάρος ένα 8αρι είναι απόλυτα φυσιολογική κατανάλωση. Το δικό μου 1.400αρι Clio δίνει συνήθως 7,8-8,5 για χρήση μόνο μέσα στην πόλη. Μικρές διαδρομές και τακτικό μποτιλιάρισμα-ψάξιμο για παρκάρισμα μεν, αλλά υπάρχουν και νύχτες που κινείται σβέλτα και οικονομικά. Βέβαια, υπάρχουν και κάτι 'μαγικά' δεκάλεπτα που το πατάω στο λαιμό...Μια μέση κατανάλωση πόλης μου βγαίνει γύρω στα 8 τέλος πάντων.
Τι μπορείς να δοκιμάσεις...βγάλε τη σαβούρα αν έχεις μέσα στο αυτοκίνητο. Καθαρό φίλτρο αέρα (μπορεί να δεις σοβαρή διαφορά), σωστή πίεση στα λάστιχα και φρενάρισμα με τον κινητήρα ΚΑΙ ταχύτητα μέσα -όχι νεκρό-. Το Cut-off λειτουργεί με πάνω από 1.500 σαλ.
Στις πολύ υψηλές ταχύτητες (140+ που είπες) τα μικρά αυτοκίνητα ζορίζονται πολύ, λόγω κακής αεροδυναμικής και μικρών κινητήρων, ενώ το ζόρι που τρώνε είναι πολλαπλάσιο, μιας και το βάρος σταματάει να παίζει τον ευεργετικό του ρόλο. Ο σκοπός είναι να βρεις τη 'φυσική' ταχύτητα του αυτοκινήτου, όπου κινείσαι με αξιοπρέπεια και με οικονομία.
-
Μιας και περι καταναλωσης ο λογος,κατοχος VW Golf GTsport 140...οπως το εγραψα στο TSI forum.
Aυτον τον καιρο εκανα μια μετρηση καταναλωσης (βοηθησε το γεγονος οτι βαζω απο το ιδιο πρατηριο βενζινη-ΕΚΟ Κinitron-οποτε το γεμιζω και ειναι ευκολο να κρατησω σημειωσεις).Ευκαιριας δοθησης την καταθετω τωρα.
Εδω λοιπον και 6 γεμισματα (Full Tank) και για το δικο μου τροπο οδηγησης τα τελευταια 3386χλμ που διενυσα,η μεση καταναλωση κυμανθηκε στα 8,47λιτ/100χλμ.Οι διαδρομες εγιναν κατα 60% εθνικη/Αττικη οδο και 40% πολη.Οταν ξεκινησε η μετρηση το αυτοκινητο ειχε 4800χλμ.Αναλυτικα εχουμε:
1ο : 48lit / 613km=7.8lit / 100km
2ο : 53,4lit / 598km=7.8lit / 100km
3o : 46lit / 545km=8.4lit / 100km (εδω με V-power)
4o : 45,7lit / 516km=8.8lit / 100km
5o : 51,7lit / 631km=8.2lit / 100km
6o : 42,25lit / 483km=8.74lit / 100kmTotal : 287,05lit / 3386km = 8,47lit / 100km!
Να συμπληρωσω δε προς μελλοντικη χρηση οτι ο υπολογιστης κατα τη διαρκεια της μετρησης εδεινε μειωμενο αποτελεσμα κατα 0,6-0,8 λιτ/100χλμ συγκριτικα με τα πραγματικα γεμισματα.
Αν λοιπον προστεθει αυτη η διαφορα στην ενδεικνυομενη του υπολογιστη μπορει κανεις να βγαλει σε γενικες γραμμες την πραγματικη καταναλωση που εχει το Golf του... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εν συντομία
Cayenne
στην πόλη 22-26 l/100
ταξίδι 140-200χλμ 19 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120χλμ 17l/100F430
πόλη 22-25 l/100
ταξίδι 140-250χλμ 15 l/100
επαρχιακός δρόμος 80-120 χλμ 13 l/100Σε οδήγηση με συνεχή ανοίγματα και έντονο παιχνίδι η 430 35 l/100 και το Cayenne πάνω από 40 l/100
στο Auto Zeitung σε τεστ το Cayenne έκαιγε 77 l/100 με την τελική του 270χλμ
Ο ΕΚΟ είσαι?
Έρευνα Κατανάλωσης ⛽
