Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ειμαι ηρωας απαλλο πλανητη....EVO IX
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ειμαι ηρωας απαλλο πλανητη....EVO IX
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 1 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    48
    153
    401
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      random last edited by

      Ειιιι παιδια...ΤΡΟΜΕΡΟ...

      Πριν λιγες ημερες ειχα την τυχη να οδηγησω το 9αρι

      Ηρωεσ της ιστοριας εγω, ο πωλητης και ο ξαδερφακος μου με την κοπελια του..Οταν μπηκα μεσα ειπα ενταξει ενα ιμπρεζα ειναι με αλλα καθισματα και αλλη τρυπα στο καπω..Το εσωτερικο πολυ λιτο αλλα τα μπακετ με εσφιγγαν πολυ στο εσωτερικο και η αισθηση του σουεντ δερμα προμυνηαν κατι καλο...Εγω σκεφτομουνα οτι τα ιμπρεζα 2.5αρια θα ηταν σαφως ανωτερα αφου ο 2λιτρος 4g63 mivec του Εβο ειναι αρκετα εως οριακα πουσαρισμενος..

      Βγαινουμε στην Κυμης και ο ξαδερφος μου με 6η πατα τερμα το γκαζι..Το αμαξι τουρμπιζει για πλακα και πεταγεται σα σφηνα εμπρος..Τρομερη αισθηση..Λιγο κατω απο το ΟΑΚΑ το πηρα εγω

      1η,2α καρφωτες..Το σασμαν και το πλαισιο ειναι υπερακαμπτα το τιμονι διαβητης και τα φρενα ΤΕΛΕΙΑ...Νοιωθεις κατι πολυ ωμο και ο συμπλεκτης ειναι αρκετα μαλακος...Σκεφτομαι τις μαμακιες των περιοδικων οτι το ΕΒΟ ειναι κουραστικο, κοπανα κλπ ενω το ιμπρεζα πιο φιλικο..

      Κατα τη γνωμη μου το 9αρι ειναι πολυ παρα πολυ φιλικο..Οδηγιεται και απο τη γιαγια μου αν χρειαστει..Στριβω δεξια και μπαινω στο δρομο Αμαρουσιου που περνα εξω απο το εμπ. κεντρο Αιθριο..Στο φαναρι της Κηφισιας παιζω με το γκαζι..Καρφωνω 1η και στην αλλαγη προς 2α ανεβαινοντας την Κηφισιας πεταω κολο... Ειλικρινα μαγκες επαθα ταχυπαλμια, ο πωλητης ασπρισε και συνεχιζω μεχρι το φαναρι του ΛΟΥΗ ΤΙΟΥΝΙΝΓΚ με καρφωτες ολες εως την 3η ταχυτητα...Επαθα ταχυπαλμια...Παρκαρω εξω απο το αμαξι και κλαιω που πρεπει να αποχωριστω αυτο το κοκκινο 9αρι..

      Η τιμη του 50 200 Γιουρος..Ειναι η εκδοση Σονίκ με 17αρες πανεμορφες ΒΒ-ΕΣ ζαντες και ψηλη αεροτομη και αναρτησεις BILLSTEIN.

      Βγαινει και στα 48 000 Γιουρος χωρις τα παραπανω καλουδια...

      ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ Κ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΒΟ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΩΝ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        random last edited by

        Ειιιι παιδια...ΤΡΟΜΕΡΟ...

        Πριν λιγες ημερες ειχα την τυχη να οδηγησω το 9αρι

        Ηρωεσ της ιστοριας εγω, ο πωλητης και ο ξαδερφακος μου με την κοπελια του..Οταν μπηκα μεσα ειπα ενταξει ενα ιμπρεζα ειναι με αλλα καθισματα και αλλη τρυπα στο καπω..Το εσωτερικο πολυ λιτο αλλα τα μπακετ με εσφιγγαν πολυ στο εσωτερικο και η αισθηση του σουεντ δερμα προμυνηαν κατι καλο...Εγω σκεφτομουνα οτι τα ιμπρεζα 2.5αρια θα ηταν σαφως ανωτερα αφου ο 2λιτρος 4g63 mivec του Εβο ειναι αρκετα εως οριακα πουσαρισμενος..

        Βγαινουμε στην Κυμης και ο ξαδερφος μου με 6η πατα τερμα το γκαζι..Το αμαξι τουρμπιζει για πλακα και πεταγεται σα σφηνα εμπρος..Τρομερη αισθηση..Λιγο κατω απο το ΟΑΚΑ το πηρα εγω

        1η,2α καρφωτες..Το σασμαν και το πλαισιο ειναι υπερακαμπτα το τιμονι διαβητης και τα φρενα ΤΕΛΕΙΑ...Νοιωθεις κατι πολυ ωμο και ο συμπλεκτης ειναι αρκετα μαλακος...Σκεφτομαι τις μαμακιες των περιοδικων οτι το ΕΒΟ ειναι κουραστικο, κοπανα κλπ ενω το ιμπρεζα πιο φιλικο..

        Κατα τη γνωμη μου το 9αρι ειναι πολυ παρα πολυ φιλικο..Οδηγιεται και απο τη γιαγια μου αν χρειαστει..Στριβω δεξια και μπαινω στο δρομο Αμαρουσιου που περνα εξω απο το εμπ. κεντρο Αιθριο..Στο φαναρι της Κηφισιας παιζω με το γκαζι..Καρφωνω 1η και στην αλλαγη προς 2α ανεβαινοντας την Κηφισιας πεταω κολο... Ειλικρινα μαγκες επαθα ταχυπαλμια, ο πωλητης ασπρισε και συνεχιζω μεχρι το φαναρι του ΛΟΥΗ ΤΙΟΥΝΙΝΓΚ με καρφωτες ολες εως την 3η ταχυτητα...Επαθα ταχυπαλμια...Παρκαρω εξω απο το αμαξι και κλαιω που πρεπει να αποχωριστω αυτο το κοκκινο 9αρι..

        Η τιμη του 50 200 Γιουρος..Ειναι η εκδοση Σονίκ με 17αρες πανεμορφες ΒΒ-ΕΣ ζαντες και ψηλη αεροτομη και αναρτησεις BILLSTEIN.

        Βγαινει και στα 48 000 Γιουρος χωρις τα παραπανω καλουδια...

        ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ Κ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΒΟ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΩΝ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          random last edited by

          Ειιιι παιδια...ΤΡΟΜΕΡΟ...

          Πριν λιγες ημερες ειχα την τυχη να οδηγησω το 9αρι

          Ηρωεσ της ιστοριας εγω, ο πωλητης και ο ξαδερφακος μου με την κοπελια του..Οταν μπηκα μεσα ειπα ενταξει ενα ιμπρεζα ειναι με αλλα καθισματα και αλλη τρυπα στο καπω..Το εσωτερικο πολυ λιτο αλλα τα μπακετ με εσφιγγαν πολυ στο εσωτερικο και η αισθηση του σουεντ δερμα προμυνηαν κατι καλο...Εγω σκεφτομουνα οτι τα ιμπρεζα 2.5αρια θα ηταν σαφως ανωτερα αφου ο 2λιτρος 4g63 mivec του Εβο ειναι αρκετα εως οριακα πουσαρισμενος..

          Βγαινουμε στην Κυμης και ο ξαδερφος μου με 6η πατα τερμα το γκαζι..Το αμαξι τουρμπιζει για πλακα και πεταγεται σα σφηνα εμπρος..Τρομερη αισθηση..Λιγο κατω απο το ΟΑΚΑ το πηρα εγω

          1η,2α καρφωτες..Το σασμαν και το πλαισιο ειναι υπερακαμπτα το τιμονι διαβητης και τα φρενα ΤΕΛΕΙΑ...Νοιωθεις κατι πολυ ωμο και ο συμπλεκτης ειναι αρκετα μαλακος...Σκεφτομαι τις μαμακιες των περιοδικων οτι το ΕΒΟ ειναι κουραστικο, κοπανα κλπ ενω το ιμπρεζα πιο φιλικο..

          Κατα τη γνωμη μου το 9αρι ειναι πολυ παρα πολυ φιλικο..Οδηγιεται και απο τη γιαγια μου αν χρειαστει..Στριβω δεξια και μπαινω στο δρομο Αμαρουσιου που περνα εξω απο το εμπ. κεντρο Αιθριο..Στο φαναρι της Κηφισιας παιζω με το γκαζι..Καρφωνω 1η και στην αλλαγη προς 2α ανεβαινοντας την Κηφισιας πεταω κολο... Ειλικρινα μαγκες επαθα ταχυπαλμια, ο πωλητης ασπρισε και συνεχιζω μεχρι το φαναρι του ΛΟΥΗ ΤΙΟΥΝΙΝΓΚ με καρφωτες ολες εως την 3η ταχυτητα...Επαθα ταχυπαλμια...Παρκαρω εξω απο το αμαξι και κλαιω που πρεπει να αποχωριστω αυτο το κοκκινο 9αρι..

          Η τιμη του 50 200 Γιουρος..Ειναι η εκδοση Σονίκ με 17αρες πανεμορφες ΒΒ-ΕΣ ζαντες και ψηλη αεροτομη και αναρτησεις BILLSTEIN.

          Βγαινει και στα 48 000 Γιουρος χωρις τα παραπανω καλουδια...

          ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ Κ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΒΟ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΩΝ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • H
            hrdoukas last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
              χαχαχαα καλο το εβο αλλα
              τον 2.5αρι μποξερ δεν τον αλλαζω με τιποτα!

              Αν σε ενδιαφέρει περισσότερο η ευθεία από την στροφή καλά κάνεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kouk last edited by

                Τώρα..που να το στείλω αυτό??!!!.......................

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  popol-ros last edited by

                  το οδηγησες και εσυ μουργο????

                  πουλα το σκουνται και βουρ για την μιτσουμπα.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    που ειναι αυτη η καλη αντιπροσωπια να ριξουμε και εμεις ενα ....'βλεφαρο'?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tazio last edited by

                      Τελικά ποιός είναι ο 'ήρωας' ο Ράντομ ή το αυτοκίνητο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        α ρε Mitsu τι μας έχεις κάνει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          random last edited by

                          Επαθα ταραχη με το ΕΒΟ παιδια..Ειναι τελειο..και σαιτα...Δεν περιγραφεται..Αν θελετε τεστ ντραιβ βαλτε τα καλα σας και πηγαιντε στη Μιτσουμπισι στη Λ.Κηφισιας στο φαναρι που στριβει ΑΡ για Μαρουσι..Οπως πηγαινεις προς Κηφισια στο ΑΡ σας χερι..Πειτε του οτι ενδιαφερεστε σοβαρα και θα σας κλεισει τεστ ντραιβ..
                          Ειναι διπλα στα μαγαζακια βελτιωσεων ΛΟΥΗΣ κλπ..Ειναι πολυ ευκολο, δεν το χανετε..
                          Θα τρελαθειτε μιλαμε για ενα ονειρο ζωης..

                          Ρε Σχετικα με το Σαντα θα το κρατησω και θα πουλησω κανα οικοπεδακι να παρω Μιτσουμπα...

                          Αλλα σε 2 χρονακια περιπου..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_army7 last edited by

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Οικοπεδάκι να πουλήσεις, κάνα νεφρό μην πουλήσεις μόνο .

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pai-mei last edited by

                                Ο χρήστης Random1 έγραψε:
                                Ειιιι παιδια...ΤΡΟΜΕΡΟ...

                                Πριν λιγες ημερες ειχα την τυχη να οδηγησω το 9αρι

                                Ηρωεσ της ιστοριας εγω, ο πωλητης και ο ξαδερφακος μου με την κοπελια του..Οταν μπηκα μεσα ειπα ενταξει ενα ιμπρεζα ειναι με αλλα καθισματα και αλλη τρυπα στο καπω..Το εσωτερικο πολυ λιτο αλλα τα μπακετ με εσφιγγαν πολυ στο εσωτερικο και η αισθηση του σουεντ δερμα προμυνηαν κατι καλο...Εγω σκεφτομουνα οτι τα ιμπρεζα 2.5αρια θα ηταν σαφως ανωτερα αφου ο 2λιτρος 4g63 mivec του Εβο ειναι αρκετα εως οριακα πουσαρισμενος..

                                Βγαινουμε στην Κυμης και ο ξαδερφος μου με 6η πατα τερμα το γκαζι..Το αμαξι τουρμπιζει για πλακα και πεταγεται σα σφηνα εμπρος..Τρομερη αισθηση..Λιγο κατω απο το ΟΑΚΑ το πηρα εγω

                                1η,2α καρφωτες..Το σασμαν και το πλαισιο ειναι υπερακαμπτα το τιμονι διαβητης και τα φρενα ΤΕΛΕΙΑ...Νοιωθεις κατι πολυ ωμο και ο συμπλεκτης ειναι αρκετα μαλακος...Σκεφτομαι τις μαμακιες των περιοδικων οτι το ΕΒΟ ειναι κουραστικο, κοπανα κλπ ενω το ιμπρεζα πιο φιλικο..

                                Κατα τη γνωμη μου το 9αρι ειναι πολυ παρα πολυ φιλικο..Οδηγιεται και απο τη γιαγια μου αν χρειαστει..Στριβω δεξια και μπαινω στο δρομο Αμαρουσιου που περνα εξω απο το εμπ. κεντρο Αιθριο..Στο φαναρι της Κηφισιας παιζω με το γκαζι..Καρφωνω 1η και στην αλλαγη προς 2α ανεβαινοντας την Κηφισιας πεταω κολο... Ειλικρινα μαγκες επαθα ταχυπαλμια, ο πωλητης ασπρισε και συνεχιζω μεχρι το φαναρι του ΛΟΥΗ ΤΙΟΥΝΙΝΓΚ με καρφωτες ολες εως την 3η ταχυτητα...Επαθα ταχυπαλμια...Παρκαρω εξω απο το αμαξι και κλαιω που πρεπει να αποχωριστω αυτο το κοκκινο 9αρι..

                                Η τιμη του 50 200 Γιουρος..Ειναι η εκδοση Σονίκ με 17αρες πανεμορφες ΒΒ-ΕΣ ζαντες και ψηλη αεροτομη και αναρτησεις BILLSTEIN.

                                Βγαινει και στα 48 000 Γιουρος χωρις τα παραπανω καλουδια...

                                ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΙΜΠΡΕΖΑ Κ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΝΑ ΕΒΟ ΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ 100 ΧΡΟΝΩΝ...

                                Randoma φοβερή σύμπτωση. Το οδήγησα κι εγώ τις προάλλες, με τον ξαδερφό μου μάλιστα, και ακολουθήσαμε και ακριβώς την ίδια διαδρομή!

                                To αυτοκίνητο είναι εκπληκτικό.
                                Θα γράψω τις εντυπώσεις μου, από την μικρή σε διάρκεια εμπειρία.
                                Στην οδήγηση μέσα στην πόλη, και σε θέματα γενικότερης συμβίωσης, δεν θα έλεγα ότι είναι πιο δύσχρηστο ή λιγότερο βολικό από ότι ένα rallye.
                                Έχει αναμενόμενα βαρύ συμπλέκτη, και το τιμόνι δεν κόβει πολύ, αλλά πέραν αυτών τίποτα το μεμπτό. Η ανάρτησή του είναι αρκετά σφιχτή [έως πολύ], αλλά -με τίποτα- δεν σε κουράζει. Εκτός αν έχεις συνηθίσει σε παλιά citroen ή σε μερκέντα.

                                Αισθητικά δεν με ενθουσιάζει, αλλά γνωρίζεις ότι οποιοδήποτε εξάρτημα υπάρχει εκεί για κάποιον συγκεκριμένο λόγο, από τα φτερά, μέχρι την αεροτομή και τον διαχύτη. Τα μπάκετ του είναι πολύ όμορφα, με τρομακτική πλευρική στήριξη και ωραίο συνδυασμό δέρμα-αλκαντάρα. Η λεπτή πλάτη τους έχει εξοικονομήσει χώρο για τους πίσω. Η συναρμογή δείχνει κορυφαία, αν και οι λεπτομέρειες του διακόσμου παραπέμπουν σε ιαπωνικό αυτοκίνητο προ-προηγούμενης γενιάς. Λεπτομέρειες όμως...

                                Στην πράξη:
                                Τιμόνι με εξαίρετο feedback-αμεσότητα-ακρίβεια.
                                Η αμεσότητα είναι αναμενόμενη με 2,1 στροφές από ακρή σε άκρη.
                                Αλλά η ανάδραση σε ενθουσιάζει. Νιώθεις ακόμα και το σαγρέ το δρόμου στα χέρια σου. Επιλογέας κορυφή, κοντές διαδρομές, ωραίο κούμπωμα, κανένας τζόγος.

                                Το μοτέρ ακούγεται αρκετά. Ο ήχος του δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλά η σκάστρα στο άφημα εμπλουτίζει το ηχητικό του ρεπερτόριο.
                                Το μοτέρ είναι σκέτο ποίημα σε απόδοση και ευστροφία. Από τις 2.500rpm και μετά τα πράγματα σοβαρεύουν πολύ άσχημα. Από 'κει και κάτω το lag δύσκολα το αισθάνεσαι, υπάρχει αρκετή δύναμη για να κινηθείς αξιοπρεπέστατα.
                                Η ευστροφία είναι το άλλο, που σε εντυπωσιάζει. Σαν ατμοσφαιρικό. Ανεβάζει α-ν-ε-τ-α μέχρι τις 7+.

                                Συμπεριφορά σε στροφές κλπ, δεν μπόρεσα να δοκιμάσω, οπότε δεν γράφω τίποτα.

                                Στην αριστερή όμως που περιγράφει και ο random φάνηκε ξεκάθαρα ότι στο πρόγραμμα tarmac στέλνει πολύ ισχύ πίσω, καθώς γύρισε όχι όμως πολύ αισθητά, δηλ. είχε μια παρατέταμενη αλλά πολύ ελαφριά υπεστροφή στη διάρκεια της στροφής, που δεν έγινε αντιληπτή από έναν επιβάτη που δεν έχει σχέση με το άθλημα].
                                Και χωρίς πολύ γκάζι.
                                Με περισσότερο γκάζι, υποθέτω θα γύρναγε πολύ πιο έντονα αλλά και πάλι με αυτόν τον ιδιαίτερο τρόπο, που συνδυάζει ντριφτ και επιτάχυνση, χωρίς το υπερβολικό γλίστρημα ενός πισωκίνητου, καταλαβαίνετε τι εννοώ.

                                Τι άλλο να πω, το αυτοκίνητο είναι μαγεία.
                                Αν το οδηγήσετε, θα εκπλαγείτε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pentraks last edited by

                                  Σήμερα το πήρε ενα φίλος απο καλαμάτα και το έφερε κομμάτια στην πρωτέυουσα. Και αυτό κόκκινο με τις ζάντες bbs κτλ κτλ

                                  Το οδήγησα για λίγα λεπτά για να δώ τι πιάνει.

                                  Οντως το άτιμο ειναι φωτιά!!! ταχύτατο με πολύ καλά κρατήματα και άψογα φρένα.
                                  Μεχρι εκεί όμως.
                                  Τα υπόλοιπα ενα απλο sedan με λιτότατο εσωτερικό αλλα ευτυχώς με κορυφαία recaro καθίσματα. Απο ποιότητα κατασκευης τυπική ιαπωνική Nothing more nothing less.

                                  Για τρελλούς Speed demons μόνο.
                                  Καλά γκάζια

                                  PS υπάρχει μικρότερη καγκουροαεροτομή? 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    s3 last edited by

                                    Ο χρήστης pentraks έγραψε:
                                    Σήμερα το πήρε ενα φίλος απο καλαμάτα και το έφερε κομμάτια στην πρωτέυουσα. Και αυτό κόκκινο με τις ζάντες bbs κτλ κτλ

                                    Το οδήγησα για λίγα λεπτά για να δώ τι πιάνει.

                                    Οντως το άτιμο ειναι φωτιά!!! ταχύτατο με πολύ καλά κρατήματα και άψογα φρένα.
                                    Μεχρι εκεί όμως.
                                    Τα υπόλοιπα ενα απλο sedan με λιτότατο εσωτερικό αλλα ευτυχώς με κορυφαία recaro καθίσματα. Απο ποιότητα κατασκευης τυπική ιαπωνική Nothing more nothing less.

                                    Για τρελλούς Speed demons μόνο.
                                    Καλά γκάζια

                                    PS υπάρχει μικρότερη καγκουροαεροτομή? 😉

                                    Ειναι αυτο το evo που ειχε χτυπησει μπροστα αριστερα τα Χριστουγεννα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pentraks last edited by

                                      Δε νομίζω, ο φίλος το πήρε σχεδόν καινούριο απο Test drive αντιπροσωπίας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        εμενα φιλος εχει εδω και 2χρονια ενα εβο 8...
                                        πραγματικα ειναι αλλου το αμαξι.ακομα θυμαμαι τη πρωτη φορα που το εφερε και το χαζευαμε ενα μεσημερι σε ενα παρκινγ στη βαρκιζα...κοροιδευανε ολοι πλαστικα μεσα ταπετσαριες κλπ κλπ.(κατι γλυφαδιωτικα φλωρακια ...)
                                        και ξαφνικα ανοιγω πισω πορτα και κοιταω στην εταζερα. ειχε υποδοχες-κρικους για να δενεις κατευθειαν ζωνες 4+σημειων...
                                        καταπια τη γλωσσα μου...

                                        εμενα παντως αυτο το αμαξι εχοντας ζησει και στη πιστα λιγο τις δυνατοτητες του με φοβιζει. ή πρεπει να το εχεις κλειδωμενο και να βγαινεις μονο για βολτες πιστα και ερημικους δρομους ή αλλιως εισαι με τα δυο ποδια μεσα στο φερετρο.....ειναι ασυλληπτοι οι ρυθμοι του.

                                        υ.γ οπως και η συντηρηση του...τα μεταξωτα βρακια.................

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, όσοι μένουν στη Γλυφάδα είναι φλωράκια, ενώ όσοι μένουν στη Βάρκιζα (ή έστω συχνάζουν εκεί) είναι μάγκες;
                                          Δε μένω ούτε στη Βάρκιζα ούτε στη Γλυφάδα.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            Ουτε εγω.....οποτε λεμε οτι θελουμε

                                            συγκεκριμενα αναφερομουν στη παρεα του εν λογω παιδιου που ολοι ειχαν ενα ονειρο. να μαμησουν τη ζηνα σε μια sl...

                                            ενω εμεις εχουμε και ανεση βρε αδερφε...4πορτο γαρ.ειναι τοσοδουλα η πεγκουλα βασιλιαδες θα ειμασταν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 1 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr