-
Ìåôáîý ôùí äýï êïõðÝ ôïí ÉÜðùíá
ôþñá êáôá ðüóï óôåêåé ëüãù €€€€€ óýãêñéóç åßíáé åëåã÷üìåíïëüãù ßððùí
áëëéþò 350Æ, Ëïôïõò Åëéæ,
Ïö ôüðéê Ç Ì3 CS åßíáé êÜõëá óêÝôç ,åßäá ìéá óÞìåñá áñáãìÝíç ìå åëëçíéêÝò ðéíáêßäåò Ýîù áðï áíôéðñïóùðåßá á÷÷ âá÷÷
åíô ïö äå ïö ôïðéê -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
ποιος απο εμας εδώ έχει οδηγική εμπειρία με την Brera για να λέει ότι και το μαζντα και στρίιβει καλύτερα και επιταγχύνει καλύτερα κλτ..??...............αλλα δεν μπορώ να δεχτω ρε παιδια συγκρίσεις σε οδηγική συμπεριφορά, απο την στιγμή που κανένας μας δεν έχει οδηγ'ησει το συγκεκριμένο μοντέλο..η επαναπαυόμαστε στα ελάχιστα test του τύπου..? .............και να το είχε οδηγήσει, πάλι δεν μπορούσμε να βγάλουμε ολοκληρωμένη άποψη γιατι το στυλ του καθενός διαφέρει...
Σύμφωνα με αυτά που λες, δεν μπορεί να γίνει κανένα σχόλιο για κανένα αυτοκίνητο . Όλα τα τεστ των περιοδικών κρίνονται ανεπαρκή και απομένει η προσωπική εμπειρία του καθενός. Επειδή όμως ο καθένας έχει διαφορετικό στιλ, ούτε αυτή μετράει! Άρα δεν μπορεί κανείς να σχολιάσει τίποτα, παρά μόνο να οδηγήσει και τα 2 αυτοκίνητα και να επιλέξει τι τον εκφράζει αυτόν καλύτερα. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει μόνο σε κάποιον ιδανικό κόσμο και προϋποθέτει να μας παραχωρήσουν οι αντιπροσωπείες τα αυτοκίνητα για κάνα μήνα, γιατί ένα απλό test-drive είναι πολύ σύντομο για να μάθεις τα χούγια του κάθε αυτοκινήτου. Αυτά δε γίνονται , για αυτό υπάρχουν τα περιοδικά, οι εκπομπές, άνθρωποι πιο έμπειροι από εμάς, που στο κάτω-κάτω αυτή είναι η δουλειά τους και αυτό κάνουν κάθε μέρα.
όχι δεν λέω αυτό...εμείς έχουμε πάει στο άλλο άκρο, να μιλάμε δηλ για το πώς στρίβει ένα αμάξι που ακόμα δεν το έχουμε δει στους δρόμους..
σου φαίνεται λογικό αυτο??
-
Ψήφισα τον Γιαπωνέζο με βαριά καρδιά...
-
Ο χρήστης face έγραψε:
όχι δεν λέω αυτό...εμείς έχουμε πάει στο άλλο άκρο, να μιλάμε δηλ για το πώς στρίβει ένα αμάξι που ακόμα δεν το έχουμε δει στους δρόμους..σου φαίνεται λογικό αυτο??
Εφόσον βασιζόμαστε σε σχόλια έγκριτων περιοδικών που χαίρουν της εκτίμησης του κόσμου, ναι, μου φαίνεται λογικό. Το να βγαίνει ο καθένας και να λέει το κοντό του και το μακρύ του επειδή έτσι του κάπνισε, όχι, αυτό δε μου φαίνεται λογικό.
-
ας δουμε και κανα συγκριτικο πρωτα.
εγω ψηφιζω RX-8 γιατι ετσι μου αρεσει.
αν ειχα να δωσω 50.000 σε ροδες θα επερνα 350Z ή μια μεταχειρισμενη ελις + ενα ταπεινο αμαξακι(εκαστος στο ειδος του)
-
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω... -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
Βγάλανε τιμή? Κανά spec έχουμε ή απλά V8 της Ferrari?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
εκει χτυπας μια καυλιαρα Μ3 (ή RS4 αμα θες απ ολα) και αντε γειααααα!!!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
εκει χτυπας μια καυλιαρα Μ3 και αντε γειααααα!!!!!
ένα FQ με 320 χτυπάς και μετά αποχαιρετάς ότι κινείται..
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
όχι δεν λέω αυτό...εμείς έχουμε πάει στο άλλο άκρο, να μιλάμε δηλ για το πώς στρίβει ένα αμάξι που ακόμα δεν το έχουμε δει στους δρόμους..
σου φαίνεται λογικό αυτο??
Εφόσον βασιζόμαστε σε σχόλια έγκριτων περιοδικών που χαίρουν της εκτίμησης του κόσμου, ναι, μου φαίνεται λογικό. Το να βγαίνει ο καθένας και να λέει το κοντό του και το μακρύ του επειδή έτσι του κάπνισε, όχι, αυτό δε μου φαίνεται λογικό.
check pm, ειμαστε off..
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
Ποιόν θα έχει αντίπαλο ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
Ποιόν θα έχει αντίπαλο ;
Την Μ3!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
Ποιόν θα έχει αντίπαλο ;
Την Μ3!!!
Όχι την 911 4S?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
50K ãéá Brera?
Ìå êëåéóôÜ ìÜôéá RX8 åê ôùí äýï, åíþ óôá 50Ê åýêïëá EVO IX MR ãéá íá áêïýù ôçí áíÜñôçóç üôáí óôñßâù...ðïõ íá äåßò êáé ôá 70+ ãéá ôçí Brera GTA V8
åêåé ÷ôõðáò ìéá êáõëéáñá Ì3 êáé áíôå ãåéááááá!!!!!
Ýíá FQ ìå 320 ÷ôõðÜò êáé ìåôÜ áðï÷áéñåôÜò üôé êéíåßôáé..
ðóóóôô åóý ......óéãÜ ìç äÝóåéò êáé ôï ìáíôÞëé óôç öôåñïýãá ãéá íá ìçí êïõñÜæåóáé êïõíþíôáò ôï .......
Keep dreaming ðïõ êÜíåé ôüóï ôï FQ 320 áóå ðïõ õðÜñ÷åé êáé ôï 400áñé ôï ïðïßï ôï Ý÷ù êáðáñþóåé
-
Λές?!!!...............
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
πσσσττ εσύ ......σιγά μη δέσεις και το μαντήλι στη φτερούγα για να μην κουράζεσαι κουνώντας το .......
Keep dreaming που κάνει τόσο το FQ 320 ασε που υπάρχει και το 400αρι το οποίο το έχω καπαρώσει
Το 400άρι έχει πολύ lag..
To 320 δεν νομίζω να κάνει πάνω από 70-75Κ (το πολύ). Ξέρεις κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...που να δείς και τα 70+ για την Brera GTA V8
Ποιόν θα έχει αντίπαλο ;
Την Μ3!!!
Όχι την 911 4S?
Cayman S είπαμε
-
Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
50K για Brera?
Με κλειστά μάτια RX8 εκ των δύο, ενώ στα 50Κ εύκολα EVO IX MR για να ακούω την ανάρτηση όταν στρίβω...κατουρα κ λιγο ρε δικε μου οταν θα το στριβεις-στιβεις..
Μπες σε οχτάρι με ανάρτηση MR και μετά μίλα..
-
Και βεβαίως είμαστε όλοι.....
Alfa Romeo Brera Vs. Mazda RX-8