-
Αύριο πάει το Bravaκι μετά από μια παλιά αμαρτωλή ιστορία για αλλαγή ιμίμπαρου, ακρόμπαρου και αλλαγή στα μπαλάκια και των 2 τροχών. Δεν ξέρω αν είναι πρεσαριστά τα μπαλάκια στα ψαλίδια όπως είναι από όσο μου είπαν στο ciquecento. Οπότε σύντομα θα σας ενημέρωσω πόσο πήγε η λυπητερή σε ανταλλακτικά.
Υ.Γ.1 όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος και πατήσεις λάδια το πεζοδρόμιο το μαμάει το αμάξι. Αλλά τι να κάνεις.....στο πρόγραμμα είναι όλα. Απλώς τα έκτακτα σου τι δίνουν ολίγον τι.
Υ.Γ.2 γουστάρω τον Firefox που έβαλε ορθογραφικό έλεγχο και γίναμε όλοι καλά παιδιά στην ορθογραφία -
Έχω ακούσει κάτι για κόκινο κλειδί, αυτό πρέπει να τό έχει το αυτοκίνητο που θα πάρω, έτσι? Τι κάνει ακριβώς? [/img]
-
Το ημίμπαρο δεν το δίνει χωριστά η αντιπροσωπεία αλλά με την κρεμαργιέρα (τιμή ημίμπαρου με κρεμαργιέρα 450
-
Ο χρήστης Turist έγραψε:
Θα σου κανω εκτενη περιγραφη με το τι να προσεξεις και τι να φτιαξεις μολις το παρεις.Αν θελεις και με πμ.
Αυτή η εκτενή περιγραφή τι θα περιλαμβάνει?
Όσο για την κατανάλωση που μου λές το ξέρω δεν είναι 1,2 αλλά σε σχέση με άλλα 1,6 είναι υπερβολική ή όχι?
Όσο για το αν είχαμε ιταλικό στην οικογένεια, είχαμε! αλλα και που έχουμε Ιαπωνικό τί καταλάβαμε?
Ωπ!Εδω ειμαστε...
Αυτα περι Ιαπωνικών να τα ακούνε άλλοι...
Η κατανάλωση του 1.6 δεν ειναι υπερβολική..Απλά μπορεί ανετα με αρκετό γκάζι παραπάνω να πιασεις και 15-16 λίτρα/100 χλμ.Αυτο βεβαια ποικίλει από οδηγό σε οδηγό και από αμαξι σε αμαξι.
Μηχανικά αυτα που πρεπει να κοιταξεις ειναι τα εξης:Ιμαντες ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ,καθως όταν πας στο σερβις θα δεις ότι δεν ειναι ο,τι πιο φτηνό στη Φιατ..Γι αυτό κοιτας από πριν την κατασταση τους.Επίσης να ζητησεις (που δεν προκειται να αρνηθει βεβαια) απο τον πωλητη βόλτα και αν γινεται να σε αφησει να το οδηγησεις.Πολύ σημαντικό αν το κανεις αυτο είναι να δεις και να εκτιμησεις οσο ειναι δυνατόν τη λειτουργια του σασμαν.Τα bravo gt ειναι ισως λιγο ευαίσθητα σ αυτον τον τομέα.Θα καταλάβεις πχ ότι η αλλαγη σου σε δευτερα μερικες φορες δεν ειναι ομαλοτατη.Για να μην παρεξηγηθω,δεν ειναι ελαττωματικα τα σασμαν τους,απλά τυχαινει να γνωρίζω δυο ιδιοκτητες που αλλαξαν 2 φορες.
Επιπλέον,θα κοιταξεις τα αμορτισερ,καθως τα περισσότερα,ΕΑΝ δνε ειναι χαμηλωμενα και με Abarth look πχ, ειναι σχεδόν σιγουρο ότι θα φορανε bilstein μαυρα,μηπως και το δει καποιο πιτσιρίκι,να νομιζει οτι ειναι σπορ αναρτηση κλπ κλπ.Ολα αυτα και άλλα που μπορεί να μη τα σκεφτομαι αυτη τη στιγμη ειναι σημαντικα,γιατι εφόσον τα επισημανεις στον πωλητη,ειναι αναγκασμενος να ριξει την τιμη.
Κατι επίσης πολύ σημαντικο στον (εξωτερικό) ελεγχο αυτού του αυτοκινητου (μη νομιζεις οτι τα ηξερα κι εγω,μετα απο ψαξιμο τα διαπιστωσα) ειναι να βρεις τα αδυνατα σημεια του σασι.Αυτα ειναι...ενα:Η απόληξη των πίσω φτερων και ειδικα το σημείο ακριβως κατω από τα φωτιστικα σωματα.Ακομα κι αν το χτυπησεις λίγο με το δαχτυλο σου,θα καταλαβεις.Επομενως,αν εχει εμπλακεί σε κάποιο μικρό πχ τρακάρισμα στο πίσω μερος,θα φανει σ εκείνο το σημείο.
Κατι αλλο που μου ηρθε κοιταζοντας τα παραπάνω είναι..προσοχη σε αυτα με το Abarth look καθως όπως ειναι γνωστό,παραμονεύει ο κίνδυνος να ειναι τρακαρισμενα,και απλα οι προφυλακτηρες και τα μαρσπιε κλπ να συμμαζεύουν την εικόνα.
Αυτα προς το παρόν.Αν θυμηθω κι αλλα θα τα γραψω.Αν μπορούσες όμως να μου πεις τον εξοπλισμο του συγκεκριμένου bravo και την γενικότερη κατασταση του (αν δηλαδη ειναι στον καιρό του για σερβις..) θα ηταν οκ.Γιατι θα μπορούσε κανεις να κρινει και απο την τιμη του αν χρειαζεται σερβις και καποιο μικρό ή μεγαλο σουλούπωμα..Εκτός κι αν ο πωλητης ειναι γνωστός/φίλος σου. -
Mάστοραααα, οι ιμάντες δεν φαίνεται αν έχουν πρόβλημα με έναν οπτικό έλεγχο!
-
Δηλαδη πιστευεις ότι για να ελεγχθούν οι ιμαντες πρέπει να ανοίξεις μοτέρ; Αν οι ιμαντες (όχι όλοι βεβαια) φαινονται,μπορείς να καταλάβεις αν εχουν φαει τα ψωμια τους και θελουν αλλαγη.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Δηλαδη πιστευεις ότι για να ελεγχθούν οι ιμαντες πρέπει να ανοίξεις μοτέρ; Αν οι ιμαντες (όχι όλοι βεβαια) φαινονται,μπορείς να καταλάβεις αν εχουν φαει τα ψωμια τους και θελουν αλλαγη.Ουτε αν ανοίξεις μοτέρ! (βασικά δεν ξέρω αν χρειάζεται να ανοίξεις μοτέρ για να αλλαχτούν οι ιμάντες. ).
Οι ιμάντες αλλάζονται σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα ή έτη, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο: δεν ελέγχεται αξιόπιστα η κατάστασή τους με οπτικό έλεγχο. Δεν μιλάμε για περίπτωση που έχουν περάσει αυτά τα όρια και έχουν φάει τα ψωμιά τους.
-
Καλώς.Τελος παντων,πολλές φορές,ειδικα αν το αυτοκινητο δεν εκανε τα σερβις του σε αντιπροσωπεία αλλα σε μαστορα,μπορεί ενα εμπειρο ματι να καταλαβει και να κρινει αν χρειαζεται αλλαγη η οχι.Δεξου το οπως ειναι.
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Οι ιμάντες αλλάζονται σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα ή έτη, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο: δεν ελέγχεται αξιόπιστα η κατάστασή τους με οπτικό έλεγχο. Δεν μιλάμε για περίπτωση που έχουν περάσει αυτά τα όρια και έχουν φάει τα ψωμιά τους.
Σαφως και αλλαζονται σε καποια χρονια συμφωνα με τον Κατασκευαστη.Και δεν αποκλείουμε την περίπτωση να εχουν φαει τα ψωμια τους.. Εισαι σιγουρος οτι τα χλμ που γραφει ο μετρητής ειναι αληθινά;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Σαφως και αλλαζονται σε καποια χρονια συμφωνα με τον Κατασκευαστη.Και δεν αποκλείουμε την περίπτωση να εχουν φαει τα ψωμια τους.. Εισαι σιγουρος οτι τα χλμ που γραφει ο μετρητής ειναι αληθινά;
Σωστό αυτό.
Να σου πω την αλήθεια, αν έβλεπα αυτοκίνητο με εμφανώς 'σπασμένους' ιμάντες, δεν θα το έπαιρνα. Νομίζω πως θα είχε γενικότερα παραμελημένη συντήρηση.
-
Ένας ιμάντας είναι αυτός που κάνει ζημιά μεγάλη και αυτόν καλύτερα να τον αλλάξεις. Είναι ο ιμάντας χρονισμού. Ο ιμάντας δεν κοστίζει τόσο όσο η εργασία που πρέπει να γίνει αφού στα πλάγια που βρίσκεται ανοίγεις το μοτέρ. Αυτόν για το brava η αλλαγή γίνεται στα 50 με 60.000 χιλιόμετρα (δε θυμάμαι πιο από τα 2 νούμερα είναι το σωστό) αλλιώς στα 5 χρόνια και ας έχει το μοτέρ κάτω από τα 50.000 ή 60.000 χιλιόμετρα. Ο ιμάντας επειδή είναι ελαστικός με την πάροδο του χρόνου όπως και ένα λάστιχο χάνει την ελαστικότητά του. Οπότε στα 5 χρόνια τον αλλάζεις. Αν κοπεί μπορεί από βαλβίδα να σου κόψει, μέχρι κύλινδρο να χαράξει ακόμα και κυλινδροκεφαλή να κάνει ζημιά. Σε όπελ είχε συμβεί να κοπεί ο ιμάντας χρονισμού και να κάνει ζημία στην κυλινδροκεφαλή και το πιστόνι η βαλβίδα. Υπάρχουν όμως και εταιρίες όπως η Mercedes η Opel στα τελευταία της μοντέλα και η BMW (μπορεί και άλλες εταιρίες που δε γνωρίζω ποιες είναι) που αντί για ιμάντα έχουν καδένα (είναι μια αλυσιδίτσα ας πούμε) χρονισμού που αφενός είναι πιο αξιόπιστη αφού κόβεται πιο δύσκολα αφετέρου μπορεί να κάνει λίγο θόρυβο παραπάνω. Σχετικά με τους άλλους ιμάντες είναι αυτοί που βλέπεις όταν ανοίγεις το καπό (ιμάντας δυναμό, για το υδραυλικό τιμόνι κλπ). Αυτοί δεν είναι δύσκολο για το μάστορα να δει αν έχουν πρόβλημα και δεν κοστίζουν και πολλά. Για εμένα: Τον ιμάντα χρονισμού άλλαξέ τον για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Για το μεγάλο σέρβις με αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 49.000χλμ έδωσα κοντά στα 280
-
thnkz θα κοιταξω αυτά που μου είπατε.
Όσον αφορά το κοκκινο κλειδί τι παίζει? -
Οι 8V FIRE, δεν καρφώνουν βαλβίδες, οι βαλβίδες δεν φτάνουν στο έμβολο ούτε τέρμα ανοιχτές. Αν κοπεί ο ιμάντας, απλώς σε αφήνει στον δρόμο.
Οι βαλβίδες των 16V, βρίσκουν στο έμβολο και ακόμα και σε παλαβό κατέβασμα ταχυτήτων μπορεί να τις στραβώσεις. Προχτές φίλος κάρφωσε τις 8 της εισαγωγής, όταν από 5η κατέβασε κατάλαθος 2α.
-
πηρα χταποδακι για τον φιατορα μου!!! σε λιγες μερες η τοποθετιση!!! αντε να δουμε διαφορες!!!:)
-
Και γω άγραφο Megasquirt. Μέχρι και traction control θα αποκτήσει το Seicento, χλίδα...
-
kalhmera symforoumites xronia polla kai kalh xronia na sas rwthsw kati ? to neo punto diatythetai me kybwtio dual logic ? sthn istoselida ths fiat sta ekstra tou eksoplismou den yparxei tetoia epilogh parola ayta an deite to tv spot to aytokinhtou (pou eiparxei sto site pada) diafymizei to kivwtio sto aytokinhto telika ti symbainei ksairei kaneis?
-
Ο χρήστης leoharis έγραψε:
kalhmera symforoumites xronia polla kai kalh xronia na sas rwthsw kati ? to neo punto diatythetai me kybwtio dual logic ? sthn istoselida ths fiat sta ekstra tou eksoplismou den yparxei tetoia epilogh parola ayta an deite to tv spot to aytokinhtou (pou eiparxei sto site pada) diafymizei to kivwtio sto aytokinhto telika ti symbainei ksairei kaneis?Υπάρχει Dualogic κιβώτιο στις εκδόσεις 1.4 8V 77 CV και 1.3 JTD 90 CV
Δεν ξέρω τι τιμολόγηση έχει (Στην Ιταλία είναι -
Φιλαράκι με Fiat Bravo 1.4 97'(νομίζω) θέλει να αλλάξει αμορτισέρ έχετε να προτείνετε κάτι μέχρι 350 περίπου?Καλό θα ήταν να ήταν λίγο πιο σκληρά απο τα εργοστασιακά.
-
Με 350 ευρώ; Δυσκολο...Με 500 βαζει τα bilstein τα κίτρινα...Προσοχη ομως τι θα του πουλησουν...μην ειναι μαυρα πχ...
-
Δεν τα έχω δοκιμάσει, έχω ακούσει όμως καλές κριτικές για τα Koni Special (κόκκινα), με τιμή ~400 ευρώ. Είναι δε και ρυθμιζόμενα, οπότε μπορεί κανείς να παίξει με τις ρυθμίσεις (έστω και αν είναι κάπως δύσχρηστη η ρύθμισή τους).
Γενικά τα αμορτισέρ λογικού κόστους κινούνται σε 2 κατηγορίες αν έχω σχηματίσει μια σωστή εικόνα:
α) τα απλά αμορτισέρ με πολύ κλασσικές ρυθμίσεις άνεσης που κοστίζουν μέχρι 200-250 ευρώ.
β) τα αμορτισέρ 'βελτίωσης' της οδικής συμπεριφοράς με τιμές που ξεπερνάνε τα 350-400 ευρώ.Από και και πάνω το χάος...
Κάποιος που θέλει να δει μια κάποια βελτίωση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με την εργοστασιακή μάλλον πρέπει να κινηθεί στη β) κατηγορία και πάνω.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Με 500 βαζει τα bilstein τα κίτρινα...Προσοχη ομως τι θα του πουλησουν...μην ειναι μαυρα πχ...Τα μαύρα κάνουν ~200 ευρώ. Αν χρέωνε κάποιος 500 ευρώ τα μαύρα θα έπρεπε να του κλείσει το μαγαζί η αγορανομία, ή δε ξέρω γω πως λέγεται...
FIAT FORUM