-
ρε την παλιοβαλβίδα!!!!....να μην κρατήσει άλλα 300.000 χλμ.!!!!...απαράδεκτο!...να τιμωρηθεί άμμεσα η FIAT!
-
Εναλλακτικα μπορειτε να αγορασετε vw...
-
ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΜΕ 20000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΩ.ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 5000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΑΩ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΤΡΙΒΟΝΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΤΩ (ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ-ΓΟΝΑΤΑ;) ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΩ.ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ. ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
Θα σε παρακαλούσα να μην γράφεις με κεφαλαία mod -
Ο χρήστης Arkady έγραψε:
το κόστος του ιμάντα ειναι αμελητέο ενώ της εργασίας που ειναι κοινή όχι.
Περίπου πόσο χρεώνεται η εργασία αντικατάστασης του ιμάντα ξέρεις?
Στο Seicento που τον άλλαξα πριν 10 μέρες πλήρωσα 40ευρώ εργατικά και φάγανε 1 ώρα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;
μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμανταςΛοιπον φιλε μου ακου αργησα ...αλλα βρηκα λυση και σε θυμήθηκα ....το λεω εδω γιατι μπορει να το εχει και αλλος το προβλημα..( αν δεν ηταν ιμαντας και το κανει ακομα τοτε....)
το ειχαν ολα τα uno,tipo και seincento,cinquecento ...κτλ..
παιρνει αερα το ψυγειο....(ισως να φταιει και το καλοριφερ σ αυτο!!!!)
η λυση ειναι παιρνεις ενα χωνί το βαζεις στο ψυγειο ριχνεις αρκετουτσικο παραφλου ( οσο του λειπει καλυτερα ) και πατας με 3000 -3500 στροφες γκαζι συνεχομενα για κανενα 5 -7 λεπτο.
θα δεις το ψυγειο θα πεταει τον αερα και το παραφλου που εχεις ριξει στο χωνι θα βγαζει μπουρμπουληθρες.
και σιγα σιγα θα το καταπιει το ψυγειο και δεν θα κανει ξανα θορυβο! -
και γιατι να μην κανει εξαερωση;
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;
μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμανταςΛοιπον φιλε μου ακου αργησα ...αλλα βρηκα λυση και σε θυμήθηκα ....το λεω εδω γιατι μπορει να το εχει και αλλος το προβλημα..( αν δεν ηταν ιμαντας και το κανει ακομα τοτε....)
το ειχαν ολα τα uno,tipo και seincento,cinquecento ...κτλ..
παιρνει αερα το ψυγειο....(ισως να φταιει και το καλοριφερ σ αυτο!!!!)
η λυση ειναι παιρνεις ενα χωνί το βαζεις στο ψυγειο ριχνεις αρκετουτσικο παραφλου ( οσο του λειπει καλυτερα ) και πατας με 3000 -3500 στροφες γκαζι συνεχομενα για κανενα 5 -7 λεπτο.
θα δεις το ψυγειο θα πεταει τον αερα και το παραφλου που εχεις ριξει στο χωνι θα βγαζει μπουρμπουληθρες.
και σιγα σιγα θα το καταπιει το ψυγειο και δεν θα κανει ξανα θορυβο!Εχω ήδη ποστάρει τί έφταιγε, ρουλεμάν εκκεντροφόρου ήταν η αιτία. Σε ευχαριστώ πάντως
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;
μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμανταςΛοιπον φιλε μου ακου αργησα ...αλλα βρηκα λυση και σε θυμήθηκα ....το λεω εδω γιατι μπορει να το εχει και αλλος το προβλημα..( αν δεν ηταν ιμαντας και το κανει ακομα τοτε....)
το ειχαν ολα τα uno,tipo και seincento,cinquecento ...κτλ..
παιρνει αερα το ψυγειο....(ισως να φταιει και το καλοριφερ σ αυτο!!!!)
η λυση ειναι παιρνεις ενα χωνί το βαζεις στο ψυγειο ριχνεις αρκετουτσικο παραφλου ( οσο του λειπει καλυτερα ) και πατας με 3000 -3500 στροφες γκαζι συνεχομενα για κανενα 5 -7 λεπτο.
θα δεις το ψυγειο θα πεταει τον αερα και το παραφλου που εχεις ριξει στο χωνι θα βγαζει μπουρμπουληθρες.
και σιγα σιγα θα το καταπιει το ψυγειο και δεν θα κανει ξανα θορυβο!Αυτό που λες είναι φλάντζα κεφαλής. Το βγάζαν κατά κόρον όλα τα μικρά FIAT, κυρίως λόγω ελλειπούς συντήρησης και αντικατάστασης του παραφλού με νερό. Τα κακόμοιρα τα μικρά, σπάνια τυγχάνανε πλήρους συντήρησης (πχ ρωτήστε πόσοι αλλάζουν το παραφλού ή τα υγρά φρένων κάθε 2 χρόνια που απαιτείται...). Τσιφουτιά σε όλο της το μεγαλείο, ειδικά σε τόσο οικονομικά αυτοκινητάκια.
Ειδικά το πατραφλού αν μείνει και τρίτο χρόνο μέσα στην μηχανή, από αλκαλικό γίνεται όξινο και αρχίζει να αντιδρά με τα μέταλλα και καταφέρνουν να τρυπώνει ανάμεσα στην φλάντζα και την κεφαλή ή τον κορμό. Εγώ προσωπικά από την ενασχόληση με το clubcento, 4-5 περιπτώσεις φλάντζας που τύχανε έτσι στο άσχετο (γιατί και εγώ έπαθα φλάντζα, αλλά ήταν από το turbo), όλες ήταν με σκέτο νερό στο κύκλωμα, ο κάτοχος συμπλήρωνε μόνο νερό τα τελευταία 2-3 χρόνια...
-
Σε προηγουμενα post (λιγο παραπανω) ειχα γραψει για ενα θορυβο απο τις μπροστα αναρτησεις.Παιζει να ειναι βασεις ζυγαριας (αν το λεω καλα);
-
Progetto 327.Ξεκινάνε οι πωλήσεις του τον Απρίλιο στη Βραζιλία (όπου και θα παράγεται σε 3πορτη και 5πορτη έκδοση),πιθανότατα ως Uno.
H ευρωπαϊκή εκδοχή του,με ελάχιστες τροποποιήσεις,θα παράγεται στο Kragujevac της Σερβίας.
Αρκετά του στυλιστικά στοιχεία θα δούμε και στο Panda III.
Στη βάση του θα στηριχτεί και κάτι από την Jeep.http://images.noticiasautomotivas.com.b ... rces-1.jpg
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Progetto 327.Ξεκινάνε οι πωλήσεις του τον Απρίλιο στη Βραζιλία (όπου και θα παράγεται σε 3πορτη και 5πορτη έκδοση),πιθανότατα ως Uno.H ευρωπαϊκή εκδοχή του,με ελάχιστες τροποποιήσεις,θα παράγεται στο Kragujevac της Σερβίας.
Αρκετά του στυλιστικά στοιχεία θα δούμε και στο Panda III.
Στη βάση του θα στηριχτεί και κάτι από την Jeep.http://images.noticiasautomotivas.com.b ... rces-1.jpg
Παρουσιάζει ένα σχεδιαστικό ενδιαφέρον....
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Παρουσιάζει ένα σχεδιαστικό ενδιαφέρον....
πλάκα κάνεις φαντάζομαι....
[αν ήταν το νέο Atos θα λέγαμε όλο τι μπλιαχ είναι... πάει και τέλειωσε, στη μικρή κατηγορία δεν υπάρχει σχέδιο που να 'στέκεται' μία γενιά μπροστά. Στα μικρομεσαία και πάνω όλα και κάποια θα βρεις -off topic, το ξέρω!!] -
Εχθες εκανα μια μαλακια.Ενω δεν ειχε ζεσταθει το αυτοκινητο ,καθολου, ανοιξα την 1η μεχρι τις 5500χιλ. στροφες.Υπαρχει περιπτωση να εγινε καμια ζημια μιας και τα τουρμπο θελουν ζεσταμα πριν τα ανοιξεις;Μετα συνεχισα σε ρυθμους ζεσταματος.Ειναι ηλιθιο αυτο που ρωταω απλα για να ξερω
-
η εξεταση θα δειξει ,αμα δεν ραγισε κανα καπακι
-
τιποτα δεν επαθε
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τιποτα δεν επαθε+1
-
ειπα να γραψω κατι να τον τρομαξω και εσεις αμεσως να απαντησετε
-
δεν κανουμε τετοιες πλακες
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
τιποτα δεν επαθε
+1
- ένα ακόμα.
Άμα ήταν να χάλαγαν έτσι, τότε άστα
- ένα ακόμα.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
η εξεταση θα δειξει ,αμα δεν ραγισε κανα καπακιτιποτα δεν επαθε
ειπα να γραψω κατι να τον τρομαξω και εσεις αμεσως να απαντησετε
δεν κανουμε τετοιες πλακες
+1000
FIAT FORUM