-
Σε ευχαριστω πολυ ρε dstou δεν μπορεις να φανταστεις ποσο μου εχει σπασει τα νευρα ειδικα αυτες τις μερες που βρεχει στη Θεσσαλονικη.Πως μπορει να φθαρηκαν κιολας ομως;Το αυτοκινητο το αγορασα τον Ιουνιο που μας περασε και εχει μονο 11000 χλμ.
-
Οπως σου ειπε και ο dstou το πιο πιθανο ειναι τα σινεμπλοκ.Αν τα γρασαρεις το πιο πιθανο ειναι να σταματησει ο θορυβος για καμια βδομαδα.βεβαια θα χρειαστουν αλλαγη χωρις ιδιαιτερο κοστος.
-
Επειδη δεν γνωριζω να πω και κατι αλλο.Ο θορυβος προερχεται απο την μπροστα αναρτηση και τον κανει μονο οταν βρεχει .Εχετε καποια εξηγηση για αυτο;Μπαινει το νερο αναμεσα στον αξονα και τα σινεμπλοκ η' τους συνδεσμους της αντιστρεπτικης;
-
βασικα αν ειναι αντιστρεπτικη το καταλαβαινεις οτι θελει γρασομα οταν τερματιζεις δεξια και αριστερα το τιμονι και λιγο πριν τερματισει κανει κατι τριγμους
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ομολογώ ότι αυτό το διαβάζω για 1η φορά....
Αν πραγματικά ισχύει με κάνει να αισθάνομαι μ@λ@κ@ς που κάθομαι και κάνω στρώσιμο στα αυτοκίνητα...Φυσικά και ισχύει.Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι με το καλημέρα πρέπει να κάνεις αλλαγές στον κόφτη,καθώς αυτό θα μειώσει ενδεχομένως τη μακροζωία του κινητήρα (αντί να χρειαστεί άνοιγμα στα 200Κ....θα το χρειαστεί στα 150Κ).Αλλά το να ανεβάζεις σταδιακά,μετά τη συμπλήρωση ορισμένου αριθμού χιλιομέτρων και με θρησκευτική ευλάβεια τις στροφές ανά 500...δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
καθώς κύριο χαρακτηριστικό του είναι η ομαλή και σχεδόν ηλεκτρική παροχή της δύναμης.
(εαν οντως βραβευτηκε και ως ο καλυτερος κινητηρας diesel)
....όλες οι βραβεύσεις του είδους είναι της πλάκας (μια ματιά στην κατάταξη των φετινών βραβείων του engine of the year,ιδιαίτερα στις κατηγορίες 1,4-1,8 λίτρα και άνω των 4 λίτρων,το επιβεβαιώνει).
-
Μηπως ξερει κανενας τι σημαινει bulkhead;Νομιζω κατι σε μετωπη αλλα τι ειναι ακριβως και που ειναι στο αυτοκινητο; .
-
Ο καθρέπτης, το κομμάτι που χωρίζει την καμπίνα από το μηχανοστάσιο.
-
Σε ευχαριστω drdino
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο καθρέπτης, το κομμάτι που χωρίζει την καμπίνα από το μηχανοστάσιο.Μήπως αυτό είναι το firewall, Κωνσταντίνε?
Εγώ για καθρέπτη κινητήρα ήξερα (μπορεί και να λέω @@ αυτή τη γτιγμή, δεν ξέρω), ξέρω το μεταλλικό πλευρικό καπάκι, που καλύπτει την καδένα/ιμάντα εκκεντροφόρων.
-
Εγώ θα συμφωνήσω με τον drdino για το που βρίσκεται ο καθρέπτης, το οποίο είνα ιτο πιο σημαντικό κομμάτι όσον αφορά την ηχομόνωση για το θόρυβο του κινητήρα.
-
οχι ....οντως καθρευτης λεγεται
-
Γνωριζει κανεις ποτε θα ειναι διαθεσιμο το Punto Evo multi-air 1,4 με τα 135hp;
Μπηκα στο ιταλικο site της FIAT και μου το βγαζει 19400€ (με απλο χρωμα) + ηχοσυστημα/ενισχυτη/sub.Θελω να πιστευω οτι θα ειναι πολυ φθηνοτερο στην Ελλαδα.
-
Ο χρήστης speedtouch έγραψε:
Γνωριζει κανεις ποτε θα ειναι διαθεσιμο το Punto Evo multi-air 1,4 με τα 135hp;
Μπηκα στο ιταλικο site της FIAT και μου το βγαζει 19400€ (με απλο χρωμα) + ηχοσυστημα/ενισχυτη/sub.Θελω να πιστευω οτι θα ειναι πολυ φθηνοτερο στην Ελλαδα.
Γενάρη θα είναι στις εκθέσεις, αλλά οι πρώτες παραδόσεις μετά από κανα μήνα λογικά.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Μια ερώτηση στους ειδήμονες, στο seicento όταν είναι κρύο το πρωί που το βάζεις μπροστά, ακούγεται ένας θόρυβος δεξιά μπροστά σαν κάτι να σκούζει. Ακούγεται και όταν πατάς το γκάζι και μετά από λίγο σταματάει, τι να είναι ;
μπορει να ειναι σωληνάκι βενζίνης η του νερού. Σε uno ακουγεται ολη η πορεία που κανει η βενζινη απο το ντεπόζιτο πίσω στον κινητηρα μπροστα
αλλα αν σκουζει σαν σφυριγμα μαλλον ειναι οπως ειπαν καποιος ιμανταςΙμάντα δυναμό είχα αλλάξει πριν 2 μήνες δεν πρέπει να είναι από εκεί ο θόρυβος
-
Ρουλεμάν τεντωτήρα αλλάχτηκε? Μήπως τεντώθηκε πάρα πολύ ή πολύ λίγο και είναι χαλαρός? Μου έχει τύχει...
Επίσης ιμιτασιόν τεντωτήρες τα βρίσκουν μπαστούνια με το πρώτο νερό και αρχίζουν να στριγκλίζουν...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Μήπως τεντώθηκε πάρα πολύ ή πολύ λίγο και είναι χαλαρός? Μου έχει τύχει...Και εμενα.
Με τη δικαιολογια πως 'το εσφυξα λιγο παραπανω γιατι θα ξεσφιξει απο μονος του' -
Μια 2η ερώτηση για το seicento, σήμερα το απόγευμα άναψε το λαμπάκι της μηχανής στο ταμπλώ, κάτι σαν το check engine, χωρίς όμως κάτι εμφανές (πχ τρέμουλο). Τί να περιμένω άραγε χριστουγεννιάτικα ;
Να το ακινητοποιήσω μέχρι να το πάω συνεργείο μην πάθει κάτι χειρότερο ; -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Μια 2η ερώτηση για το seicento, σήμερα το απόγευμα άναψε το λαμπάκι της μηχανής στο ταμπλώ, κάτι σαν το check engine, χωρίς όμως κάτι εμφανές (πχ τρέμουλο). Τί να περιμένω άραγε χριστουγεννιάτικα ;
Να το ακινητοποιήσω μέχρι να το πάω συνεργείο μην πάθει κάτι χειρότερο ;Άλλα συμπτώματα έχει ??
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Μια 2η ερώτηση για το seicento, σήμερα το απόγευμα άναψε το λαμπάκι της μηχανής στο ταμπλώ, κάτι σαν το check engine, χωρίς όμως κάτι εμφανές (πχ τρέμουλο). Τί να περιμένω άραγε χριστουγεννιάτικα ;
Να το ακινητοποιήσω μέχρι να το πάω συνεργείο μην πάθει κάτι χειρότερο ;Άλλα συμπτώματα έχει ??
Με μια 1η ματιά δεν παρατήρησα τίποτε
-
μην φοβασαι δεν παθαινει τιποτα
FIAT FORUM