-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
NOVITA' TECNICHE
Sistema Start&Stop e Gear Shift IndicatorΤι λες... αυτό μάλιστα!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
NOVITA' TECNICHE
Sistema Start&Stop e Gear Shift IndicatorΤι λες... αυτό μάλιστα!
Το gear shift indicator ειναι καλο μονο εφοσον μπορει να βγει off... γιατι ειναι πολυ σπαστικο να βλεπεις ενα λαμπακι να σου προτεινει αλλαγη... γενικως στα τσουρεκιαζει.
Το Start Stop σαν ιδεα παντως δεν μου αρεσει.... σταματα ο κλιματισμος, και ειναι ποιο επιρρεπες σε βλαβη... προφανως και αμφιβαλλω αν θα βαλουν καμια ανθεκτικοτερη μιζα γι αυτο τον σκοπο...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
NOVITA' TECNICHE
Sistema Start&Stop e Gear Shift IndicatorΤι λες... αυτό μάλιστα!
Το gear shift indicator ειναι καλο μονο εφοσον μπορει να βγει off... γιατι ειναι πολυ σπαστικο να βλεπεις ενα λαμπακι να σου προτεινει αλλαγη... γενικως στα τσουρεκιαζει.
Το Start Stop σαν ιδεα παντως δεν μου αρεσει.... σταματα ο κλιματισμος, και ειναι ποιο επιρρεπες σε βλαβη... προφανως και αμφιβαλλω αν θα βαλουν καμια ανθεκτικοτερη μιζα γι αυτο τον σκοπο...
Που να δεις το start and stop στο 500αρακι (O2 εκδοση).
Εχει γεμισει ο τοπος στα φορουμς με αναφορες για προβληματα.
Φανταζομαι πως οταν λανσαριστει και το ddc κιβωτιο θα δημιουργηθει ξεχωριστο subforum στους 4t με τιτλο 'τεχνικα προβληματα του fiat group' -
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
Που να δεις το start and stop στο 500αρακι (O2 εκδοση).
Εχει γεμισει ο τοπος στα φορουμς με αναφορες για προβληματα.
Φανταζομαι πως οταν λανσαριστει και το ddc κιβωτιο θα δημιουργηθει ξεχωριστο subforum στους 4t με τιτλο 'τεχνικα προβληματα του fiat group'Αυτό είναι ίσως και το Νο1 ζήτημα που με κρατάει από το να προσωρήσω στην αγορά του Punto (και fiat γενικότερα): Το ότι η αίσθησή μου είναι ότι (ας πούμε) τα 5 πρώτα χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου θα χρειαστεί να επισκεφτώ συνεργείο παραπάνω φορές από τις προγραμματισμένες συντηρήσεις...
Έστω και για μικρο-πράγματα. Η FIAT δεν μου δίνει αυτή τη σιγουριά (σε αίσθηση επαναλαμβάνω, εύχομαι η πραγματικότητα να είναι διαφορετική) που μου δίνει ας πούμε το γιαπωνέζικο οικογενειακό μας: στα 8 χρόνια χρήσης (10k km/έτος) 1 offside κι αυτό δευτερεύον.Αλλά αν το υποψήφιο πληροί όλα τα άλλα ψιλο-χαλάλι (οτι θα σπαστώ θα σπαστώ όμως!! χε,χε!)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τόσο εσύ όσο και ο koutsan (που τον πήρες στο λαιμό σου, αλλιώς θα είχε ακούσει εμένα! ) κάνατε ΑΚΥΡΗ και ΛΑΘΟΣ επιλογή. Αν αυτό το πράγμα που μας πήγε σήμερα για καφέ είναι πιο...άνετο, πριν τι διάβολο, δεν είχε ανάρτηση;
Απλούστατα, έπρεπε να βάλετε αυτό που είχα προτείνει: Monroe Reflex για το απλό Punto. Τότε θα είχατε πραγματικά διαφορά στην άνεση. Τώρα, την ψάχνεις με το τουφέκι μάλλον...
Το έχω γράψει επανειλημμένα: αν προτεραιότητα είναι η άνεση, τότε Monroe Reflex. Αν είναι η αντοχή και η πιο σπορ συμπεριφορά, τοτε ΚΥΒ. Ομολογουμένως τα τελευταία είναι πιο γαϊδούρια και θ' αντέξουν κοπάνημα και λακούβες, αλλά άνεση; Μόνο για αστείο!
δεν έχεις μπει σε μαμά σπορτινγκ προφανώς
Δεν είπα ότι είναι το πιο άνετα αμορτισερ στον κόσμο, αλλά ότι είναι καλύτερα απ τα μαμά ΚΑΙ σε αυτόν τον τομέα (να μη μιλήσουμε για στρίψιμο που τα στέλνουν για τσάι).Είχα μπει στου koutsan και μάλιστα κάναμε μια διαδρομή στα...χαρακώματα του Κολωνακίου. Ήταν χάλια και παραμένει χάλια κατ' εμέ στην άνεση.
Ευτυχώς που ο koutsan έχει πολύ ωραίους καναπέδες για να ξεκουράζει την μέση του!
Εγώ έχω προτείνει πολλάκις μια λύση φθηνή και καλή και σαφέστατα άνετη, αλλά φαίνεται πως κάποιοι θεωρούν...πολύ παρακατιανά τα Monroe!
Σαφώς κι αν μιλάμε για ανθεκτικότητα , τα Kayaba είναι κορυφή, αλλά είναι σκληρά και δεν έχουν καμία σχέση με άνεση.ΥΣ: Το Elefantino Rosso έχει ανάρτηση από Punto Sporting MK1
-
Παιδιά sos τη βοηθειά σας.
Σε strada με κινητήρα fire και 60.000 χλμ μου λένε ότι ήρθε η ώρα για ιμάντες. Είναι δυνατόν να είναι τόσο νωρίς προγραματισμένη η αλλαγή των λουριών;
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Παιδιά sos τη βοηθειά σας.Σε strada με κινητήρα fire και 60.000 χλμ μου λένε ότι ήρθε η ώρα για ιμάντες. Είναι δυνατόν να είναι τόσο νωρίς προγραματισμένη η αλλαγή των λουριών;
Aν μπορει να θεωρηθει παρηγορο ή καθησυχαστικο, σε ενα vectra του 2000 που οδηγω
εχω και εγω ακριβως τα ιδια περιθωρια (καθε 60κ) για αλλαγη ιμαντα
εκκεντροφορων... -
Γειά σας παιδιά. Το πρόβλημα με τους ιμάντες είναι σοβαρό. Το επώμενο αυτκίνητο μου δεν θα έχει ιμάντες εκκεντροφόρου!!!! Τους έχω αλλάξει 2 φορές στα 100000 (ειναι στα 60κ η στα 3 χρόνια). Και είναι ακριβό το θέμα......
-
Ο χρήστης johnyk76 έγραψε:
Γειά σας παιδιά. Το πρόβλημα με τους ιμάντες είναι σοβαρό. Το επώμενο αυτκίνητο μου δεν θα έχει ιμάντες εκκεντροφόρου!!!! Τους έχω αλλάξει 2 φορές στα 100000 (ειναι στα 60κ η στα 3 χρόνια). Και είναι ακριβό το θέμα......Τα ιδια και εγω...Ειμαι στα 107κ, ειναι η δευτερη φορα που τους αλλαζω (οριο ηταν τα 120κ αλλα λογω σερβις εγιναν ολα μαζι)
με κοστος 350ευρω (μαζι με τροχαλιες, ρουλεμαν).
Τουλαχιστον τα ετησια σερβις μου εμενα (opel) ειναι σαφως πιο οικονομικα απο αυτα των VW πχ, που τα περισσοτερα εχουν καδενα, και ετσι καπως εξισορροπειται το κοστος για την αλλαγη ιμαντα.
Βασικα δεν την γλιτωνεις απο πουθενα! Απο καπου θα στα παρουν με τον ενα ή αλλο τροπο... -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Παιδιά sos τη βοηθειά σας.Σε strada με κινητήρα fire και 60.000 χλμ μου λένε ότι ήρθε η ώρα για ιμάντες. Είναι δυνατόν να είναι τόσο νωρίς προγραματισμένη η αλλαγή των λουριών;
Οχι... αυτα ειναι εφευρεσεις της Fiat Hellas! Δεν μπορει το δικο μου Fiat Punto να ειχε ιμαντες ανα 100κ (συμφωνα με τον κατασκευαστη) και τωρα να ειναι σχεδον στα μισα χλμ! Η αξιοπιστια και των υλικων, παει μπροστα... οχι πισω... ουτε εχει τιποτα ειδικες αναγκες ο κινητηρας ενος Strada.
Για μενα ειναι λιαν υποπτο... εφοσον πρεπει να γινει... να το κανεις σε ενα μαστορα εξω. Μην τους χασπωσεις λεφτα στην αντιπροσωπεια.
-
Καλα αυτο μπορει και να το δει απο το manual του αυτοκινητου, για τις προβλεπομενες
εργασιες μετα απο καποια χλμ...
Χωρις να ξερω για αυτα τα μοντελα της Fiat, δεν ειναι απιθανο πχ γενικα ενα μοντελο να χρειαζεται νωριτερα αλλαγη ιμαντα απο καποιο αλλο εκτος αν μιλαμε για ακριβως
ιδιους κινητηρες χωρις βελτιωσεις... -
Σε marea του '98 το mαnaul έλεγε αλλαγή στα 120k. Στα 116k κοντά άρχισε να ακούγεται ένα τρίξιμο λίγο πάνω από τις 1000 στροφές και μέχρι τις 3000 περίπου. Αλλάχτηκαν οι ιμάντες στα 118500 και όπως μου είπε ο μηχανικός ήταν σε οριακή κατάσταση και πως θα ήταν καλό μια αλλαγή στα 60k-80k. Έτσι για την ιστορία τα τελευταία χιλιόμετρα πριν την αλλαγή ήταν σε ταξίδι Θεσ/νίκη - Αθήνα καλοκαίρι.
Long live FIAT -
Ο χρήστης diamond έγραψε:
Πρώην κάτοχος cinquecento 900 για 11 χρόνια αρκετά ικανοποιημένος. Μοναδικό και άλυτο πρόβλημα παρά τα πήγαινε έλα στην αντιπροσωπεία το λαμπάκι του ψεκασμού που άναβε κατά διαστήματα.
Σήμερα κάτοχος ενός Panda 1.2 climbing 4x4 με 18000 χλμ και δοκιμασμένο σε όλες τις συνθήκες (χιόνι, πάγο, λάσπη () άμμο, νεροποντές) μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του.Εδώ εντυπώσεις σε προηγούμενο thread:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=5729&postdays=0&postorder=asc&start=30
ΥΓ. έμαθα να οδηγώ σε ένα Lada 2101 του 76 που αργότερα δέχτηκε με αγάπη την δυνατή καρδιά ενός 1,6 131 supermirafiori
απο χαλανδρι εισαι τρελλε?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τόσο εσύ όσο και ο koutsan (που τον πήρες στο λαιμό σου, αλλιώς θα είχε ακούσει εμένα! ) κάνατε ΑΚΥΡΗ και ΛΑΘΟΣ επιλογή. Αν αυτό το πράγμα που μας πήγε σήμερα για καφέ είναι πιο...άνετο, πριν τι διάβολο, δεν είχε ανάρτηση;
Απλούστατα, έπρεπε να βάλετε αυτό που είχα προτείνει: Monroe Reflex για το απλό Punto. Τότε θα είχατε πραγματικά διαφορά στην άνεση. Τώρα, την ψάχνεις με το τουφέκι μάλλον...
Το έχω γράψει επανειλημμένα: αν προτεραιότητα είναι η άνεση, τότε Monroe Reflex. Αν είναι η αντοχή και η πιο σπορ συμπεριφορά, τοτε ΚΥΒ. Ομολογουμένως τα τελευταία είναι πιο γαϊδούρια και θ' αντέξουν κοπάνημα και λακούβες, αλλά άνεση; Μόνο για αστείο!
Γρηγόρη, που να δεις punto mk2 με bilstein / eibach (-3cm).
(να μην σου πω πως ξεκολούσε χωρίς προειδοποίηση) -
γεια σας παιδιά.new kid in the block!!!!Το θέμα ιμάντες είναι από πολύ σοβαρό ως γελοίο!Στο δικό μου punto 1,4 ΜΚΙΙ facelift θέλει κάθε 60000 του αδερφού το grande t - jet κάθε 120000 αλλά στην αντιπροσωπεία, δεν λέω ποια, το αλλάξανε στις 60000 γιατί λέει αν κοπεί θα έχει πρόβλημα με την εγγύηση!!!!!Πάντως η αλήθεια είναι ότι αν και δεν έχουν όριο ζωής σαφές, καοτσούκ γαρ, κατά τη γνώμη μου καλά είναι να αλλάζονται όπως περιγράφεται στο βιβλίο συντήρησης!Αν κάποιος μηχανικός σας πει κάτι διαφορετικό ζητήστε χαρτί επίσημο από τα κεντρικά της εταρείας!στο getz πάντως της γυναίκας μου που ήμουνα μπροστά σο σερβις ο ιμάντας είχε πολλά κοψιματάκια όταν αλλάχτηκε στο προβλεπόμενα χιολιόμετρα!
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τα παιδιά που έχουν αγοράσει τον αρκούδο της Φίατ, αν το απλό αιρκοντίσιον κάνει αφύγρανση για ξεθόλωμα του παρμπρίζ η αν για να ξεθολώσει πρέπει να κάνω χρήση του καλοριφέρ. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μικρό αυτοκινητάκι για τη μητέρα μου και είμαι αναποφάσιστος μεταξύ του Panda και του νέου ΚΑ(όχι A/C στη βασική έκδοση).Το A/C θα μου είναι χρήσιμο μόνο αν κάνει γρήγορο ξεθόλωμα των τζαμιών μέσω αφυγρανσης ,δυστυχώς έχω εμπειρία μόνο με αυτόματα κλιματιστικά και θα ήθελα την συμβουλή σας..
θα ήθελα ακόμα να ρωτήσω αν για τη τοποθέτηση ενός Ράδιο cd Alpine CDR-101R θα χρειαστώ έχτρα αντάπτορες η ότι χρειάζεται έρχεται μέσα στη συσκευασία του, αν πάρω το πάντα θα πάρω την απλή έκδοση Active 1.1 δίχως έχτρα εκτός από τον αερόσακο συνοδηγού, χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσυστημα η Bluetooth.
Τέλος ξέρει κανείς αν υπάρχει περίπτωση να θα έρθουν νέα μοτέρ για το Πάντα μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 ,δεν θα με χάλαγε ο δικύλινδρος μουλτιαιρ με τα 90 άλογα -
Το air condition κάνει εξ'όρισμού αφύγρανση και βοηθάει πολύ στο ξεθόλωμα. Εκτός αυτού είναι τουλάχιστον μαζοχιστικό να κυκλοφορείς εν έτει 2009 (2010 τώρα που τελείωσε το καλοκαίρι του 09) κατακαλόκαιρο χωρίς κλιματισμό. Θεωρώ το air condition υψίστης σπουδαιότητας, ισάξιο του ABS, καθώς η ζέστη μειώνει τα αντανακλαστικά και αυξάνει τον εκνευρισμό του οδηγού. Για τα υπόλοιπα η Alba και ο Busso είναι καταλληλότεροι να απαντήσουν.
-
Φίλε REALZEUS ευχαριστώ για την απάντηση σου. Από τη πείρα μου με τα άλλα αυτοκίνητα με κλιματρονικ, σπάνια το χρησιμοποιώ για ψύξη ,αντίθετα το χειμώνα στη βόρεια Ιταλία που μένω το έχω μόνιμα αναμμένο για να μη θολώνουν τα τζάμια με τη κωλουγρασια ,έτσι ήθελα να επιβεβαιώσω ότι κάνει αφύγρανση και το απλό...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το air condition κάνει εξ'όρισμού αφύγρανση και βοηθάει πολύ στο ξεθόλωμα.Μμμ ομολογώ δεν το κατάλαβα αυτό το 'εξ'ορισμού'.
Κάνει κάτι παραπάνω από το να στέλνει ζεστό αέρα στο παρμπριζ και να μειώνει έτσι (λόγω αύξησης θερμοκρασίας) τη σχετική υγρασία; Θέλω να πω, δεν έχει διάταξη αφύγρανσης... ή έχει; Αμφιβάλλω κι αν οι αυτόματοι κλιματισμού έχουν κάτι τέτοιο. -
Οι αυτοματοι κλιματισμοι εχουν ειδικο κουμπι που πατας και ξεθολωνει τα τζαμια χωρις να βγαζει ζεστο αερα, απλως χαμηλωνοντας το επιπεδο υγρασιας.Στο Α4 και Α6 που χρησιμοποιω ειναι εντυπωσιακο, μεσα σε 2 δευτερολεπτα εχει εξαφανιστει η θολουρα εντελως,μαλιστα πατωντας το πλυσιμο του παμπριζ δυναμωνει το κλιματιστικο για μερικα δευτερολεπτα μονο του για να ξεθολωσει το παρπριζ
Αυτο που θα ηθελα να μαθω ειναι ,το απλο αιρκοντισιον χωρις την ειδικη λειτουργεια ξεθολωνει τα τζαμια βαζοντας το το χειμωνα να δουλευει φερνοντας κρυο αερα??
FIAT FORUM