-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Το παω στο καλυτερο συνεργειο για Alfa,Fiat,Lancia εδω στην Πατρα...ιδιωτη (δεν ξερω αν επιτρεπεται να κανω διαφημιση..γί'αυτο δεν αναφερω ονομα...)..αλλα ερχονται σχεδον απο τη μιση Πελλοπονησσο εδωπερα..ειναι πολυ καλος!!!
Στον Καπλάνη ?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το παω στο καλυτερο συνεργειο για Alfa,Fiat,Lancia εδω στην Πατρα...ιδιωτη (δεν ξερω αν επιτρεπεται να κανω διαφημιση..γί'αυτο δεν αναφερω ονομα...)..αλλα ερχονται σχεδον απο τη μιση Πελλοπονησσο εδωπερα..ειναι πολυ καλος!!!
Στον Καπλάνη ?
Χεχε...Σωστοοοοςςςςς!!!!Κορυφη ο κυρ-Νικος!!!
-
Fiat, αυτό θα πει παραγωγή...
Το εργοστάσιο της Fiat στο Termini Imerese, στη Σικελία, πέρασε το όριο της κατασκευής** 4.000.000** αυτοκινήτων. Το αυτοκίνητο που δημιούργησε το νέο ρεκόρ, ήταν ένα κοκκινόμαυρο Ypsilon MomoDesign. Για την περίσταση οργανώθηκε ένα πάρτι για τους εργαζόμενους, στη διάρκεια του οποίου παραδόθηκε το αυτοκίνητο στον κάτοχό του.
Το εργοστάσιο Termini Imerese ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο του 1970, με την κατασκευή του Fiat Cinquecento. Καταλαμβάνει μία έκταση 400 στρεμμάτων, από τα οποία τα 160 είναι στεγασμένα, ενώ απασχολεί 1.400 άτομα.Μπράβο στη Φιατ..!!!! Α!Και τώρα που είπα μπράβο θυμήθηκα το δικό μου τουτούνι....Παρατηρώ πως δεν υπάρχουν δυστυχώς πολλά Bravo.. Αν και το θεωρώ πολύ τίμιο αυτοκίνητο με αρκετά ενδιαφέρουσα σχεδιαστική φιλοσοφία για την εποχή του...Παρόλα αυτά σήμερα που πήγα να πάρω το τουτού από πίσω είχε παρκάρει ένα ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο 1.6 στο κλασσικό γαλάζιο χρώμα και φυσικά έβγαλα τα 2 κουκλιά φωτό δίπλα-δίπλα...!!!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
από πίσω είχε παρκάρει ένα ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο 1.6 στο κλασσικό γαλάζιο χρώμα και φυσικά έβγαλα τα 2 κουκλιά φωτό δίπλα-δίπλα...!!!
Εγω θα ελεγα πως το κλασσικο (γενικα για τα μικρα fiat...) ειναι το Κιτρινο!!
-
Διαφωνώ....Σε κίτρινο μπορείς να πείς ότι ήταν τα περισσότερα Punto Gt αντε και τα Seicento...Σε Bravo κλασσικό χρώμα θεωρείται το μαύρο..( ) και το γαλάζιο....Για δες...
-
Είναι απίστευτο πόσο μπορεί να σε 'φτιάξει' μια βόλτα με ένα αυοκίνητο, ακόμα και αν είναι προσθιοκίνητο, 1400άρι με μόλις 95 άλογα!
Τα μικρά παράπονά μου:
-Τα φρένα! Μετά τα 120 δεν τα νιώθω και πολύ καλά...Μάλλον τα τακάκια θα είναι η πρώτη aftermarket αλλαγή που θα κάνω, μόλις φθαρούν τα ήδη υπάρχοντα. Έχει δοκιμάσει κανείς τίποτα;
-Θα ήθελα ο κινητήρας να μη σταματάει να ανεβάζει απόδοση στις 6.000σαλ και να μην 'πέφτει' στις 6.500-7.000.
-Θα εκτιμούσα και αν ο επιλογέας ήταν λίγο πιο δεκτικός στις γρήγορες αλλαγές! Ειδικά από 2α σε 3η.
-Καταραμένη a-pillar! Το πρόβλημα των σύγχρονων αυτοκινήτων!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
-Καταραμένη a-pillar! Το πρόβλημα των σύγχρονων αυτοκινήτων!Αυτό ειδικά έχει παραγίνει στα τελευταία μοντέλα... Στο Megane να δείς πόσο εκνευριστικό είναι...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
-Καταραμένη a-pillar! Το πρόβλημα των σύγχρονων αυτοκινήτων!
Αυτό ειδικά έχει παραγίνει στα τελευταία μοντέλα... Στο Megane να δείς πόσο εκνευριστικό είναι...
Περιμένω πως και πως τη στιγμή που η τεχνολογία θα επιτρέψει την κατασκευή τους από διάφανα υλικά!
Μέχρι τότε, θα πασχίζω να βρω ορατότητα στις αριστερές στροφές!
-
FIAT 600 vs Porsche 911
http://video.google.com/videoplay?docid ... 046&q=fiat
Δεν του έφτανε το τσαγάκι.... μετά τα έβαλε με 126bis...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 079&q=fiat -
Σκέτη κούκλα!
-
Eίναι μακράν το ομορφότερο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας!!
-
Και γενικότερα από τα πολύ όμορφα!!
-
Και επειδή σίγουρα ανοίξατε να διαβάσετε απο περιέργεια ,
πρόκειται για ένα FIAT UNO TURBO 1400 , που κάλυψε ναι καλά διαβάσατε
400.000 χλμ και όχι ερείπιο αλλά πολύ καλά διατηρημένο με τις επιταχύνσεις του, τις τελικές του (210) και τα κρατηματάκια του
Σήμερα γυρνώντας απο τη δουλειά είχε 399.880.
Ε! δεν άντεχα να περιμένω μέχρι αύριο και βγήκα μέσ την άγρια νύχτα για να γιορτάσω τα γενέθλια του , με 1055 Rock
Η αγαπημένη μου διαδρομή στα Πετράλωνα φορτωμένη ομίχλη κ΄ετσι δούλεψε εξωτερική περιφερειακή , που είναι απίστευτα όμορφη το βράδυ, ολόφωτη και άδεια με τελικές! -
Καλά έκανες φίλε, άντε και στα 500.000 χλμ. Με το πρώτο μου αυτοκίνητο ήθελα να τερματίσω το κοντέρ (999.999 χλμ ) αλλά τελικά το πούλησα στις 160.000 χλμ. Πάντως έχει πλάκα να γερνάς μαζί με ένα αυτοκίνητο, θα μπορούσα να το παρομοιάσω (τραβηγμένα βέβαια) με το να γερνάς με κάποιον άνθρωπο.
-
Μπράβο!
Άλλος ένας μύθος περί Ιταλικών και τούρμπο (θα μπορούσε να είναι μύθος που αφορά αυτοκίνητο άλλης χώρας,να εξηγούμαι...) καταρρίπτεται!
Τι χρονολογίας είναι η Φιατάρα?
-
Συνέχεια εδώ φίλε kostakis
[moderator]
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μπράβο!Άλλος ένας μύθος περί Ιταλικών και τούρμπο (θα μπορούσε να είναι μύθος που αφορά αυτοκίνητο άλλης χώρας,να εξηγούμαι...) καταρρίπτεται!
Τι χρονολογίας είναι η Φιατάρα?
Μοντελο '92 και κόκκινο!
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά,εγώ τώρα το ανακάλυψα και παραπέμπω τους Pandaκηδες.
http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _1,00.html -
Ερώτηξις:
φίλος ενδιαφέρεται για **Fiat Brava **του 97 με A/C, 2 A/B, Υ/Τ, όχι ABS.Τιμή: 2900.
Πώς σας φαίνεται; Τι προβλήματα βγάζουν τα Brava; Τί να προσέξει;
-
τσαμπα το δίνει....
3200 έδωσα εγω το πουντο μου του 95 χωρίς A/C και υδραυλικό...
εκτος απο θερμοστάτη που και που τιποτα κατα άλλα..
FIAT FORUM