-
κατ'αρχήν καλώς σας βρήκα! δυσκολεύομαι κ εγώ ν'αποφασίσω που θα τα σκάσω.
ΚΡΙΤΙΡΙΑ:1)αξιοπιστία(πολλές ώρες σε επαρχιακούς δρόμους λόγω δουλειάς),
2)χώροι(ποδήλατο τα σκ και βουνά,καλοκαίρι παρέα και εκδρομές),
3)ασφάλεια(για τον ίδιο λόγω με το πρώτο),
4)εμφάνιση(δεν προκειται να δώσω λεφτα σε κατι που δεν με ικανοποιεί σημαντικά στο σχεδιασμό)
5)κατανάλωση(πολλά χιλιόμετρα καθημερινά,~100)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:1)σπάνια έως μηδαμινή χρήση στην πόλη(αντ'αυτού έχω,και χαίρομαι γι'αυτό,ποδήλατο)
2)όπως παρατηρήσατε οι επιδόσεις δεν ανήκουν στις προτεραιότητες μου.τίποτα περισσότερο από άνετα ταξιδάκια(και ίσως συχνα) εντός 200km αλλά και τιποτα λιγότερο φυσικά!
3)θα φάει πολλά χιλιόμετρα και συχνά σε χώμα.δεν λυπάμαι ό,τι αγοράζω,θα μπει παντού(με λογική φυσικά)
ΜΟΝΤΕΛΑ:έχω σχεδόν καταλήξει στην A CLASS.αλλά ειμαι μεταξύ 150 και 170.θα είμαι οκ με την 150 ή τα (πολλά) παραπάνω χρήματα για την 170 που θα πιεστώ να μαζέψω εν τέλει το αξίζουν?
άλλες σκέψεις:νέο civic 1.8,focus 1.6 ti-vct
έχω σχεδόν αποκλείσει άλλες προτάσεις για διάφορους λόγους(σχεδόν όμως...) -
κατ'αρχήν καλώς σας βρήκα! δυσκολεύομαι κ εγώ ν'αποφασίσω που θα τα σκάσω.
ΚΡΙΤΙΡΙΑ:1)αξιοπιστία(πολλές ώρες σε επαρχιακούς δρόμους λόγω δουλειάς),
2)χώροι(ποδήλατο τα σκ και βουνά,καλοκαίρι παρέα και εκδρομές),
3)ασφάλεια(για τον ίδιο λόγω με το πρώτο),
4)εμφάνιση(δεν προκειται να δώσω λεφτα σε κατι που δεν με ικανοποιεί σημαντικά στο σχεδιασμό)
5)κατανάλωση(πολλά χιλιόμετρα καθημερινά,~100)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:1)σπάνια έως μηδαμινή χρήση στην πόλη(αντ'αυτού έχω,και χαίρομαι γι'αυτό,ποδήλατο)
2)όπως παρατηρήσατε οι επιδόσεις δεν ανήκουν στις προτεραιότητες μου.τίποτα περισσότερο από άνετα ταξιδάκια(και ίσως συχνα) εντός 200km αλλά και τιποτα λιγότερο φυσικά!
3)θα φάει πολλά χιλιόμετρα και συχνά σε χώμα.δεν λυπάμαι ό,τι αγοράζω,θα μπει παντού(με λογική φυσικά)
ΜΟΝΤΕΛΑ:έχω σχεδόν καταλήξει στην A CLASS.αλλά ειμαι μεταξύ 150 και 170.θα είμαι οκ με την 150 ή τα (πολλά) παραπάνω χρήματα για την 170 που θα πιεστώ να μαζέψω εν τέλει το αξίζουν?
άλλες σκέψεις:νέο civic 1.8,focus 1.6 ti-vct
έχω σχεδόν αποκλείσει άλλες προτάσεις για διάφορους λόγους(σχεδόν όμως...) -
κατ'αρχήν καλώς σας βρήκα! δυσκολεύομαι κ εγώ ν'αποφασίσω που θα τα σκάσω.
ΚΡΙΤΙΡΙΑ:1)αξιοπιστία(πολλές ώρες σε επαρχιακούς δρόμους λόγω δουλειάς),
2)χώροι(ποδήλατο τα σκ και βουνά,καλοκαίρι παρέα και εκδρομές),
3)ασφάλεια(για τον ίδιο λόγω με το πρώτο),
4)εμφάνιση(δεν προκειται να δώσω λεφτα σε κατι που δεν με ικανοποιεί σημαντικά στο σχεδιασμό)
5)κατανάλωση(πολλά χιλιόμετρα καθημερινά,~100)
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:1)σπάνια έως μηδαμινή χρήση στην πόλη(αντ'αυτού έχω,και χαίρομαι γι'αυτό,ποδήλατο)
2)όπως παρατηρήσατε οι επιδόσεις δεν ανήκουν στις προτεραιότητες μου.τίποτα περισσότερο από άνετα ταξιδάκια(και ίσως συχνα) εντός 200km αλλά και τιποτα λιγότερο φυσικά!
3)θα φάει πολλά χιλιόμετρα και συχνά σε χώμα.δεν λυπάμαι ό,τι αγοράζω,θα μπει παντού(με λογική φυσικά)
ΜΟΝΤΕΛΑ:έχω σχεδόν καταλήξει στην A CLASS.αλλά ειμαι μεταξύ 150 και 170.θα είμαι οκ με την 150 ή τα (πολλά) παραπάνω χρήματα για την 170 που θα πιεστώ να μαζέψω εν τέλει το αξίζουν?
άλλες σκέψεις:νέο civic 1.8,focus 1.6 ti-vct
έχω σχεδόν αποκλείσει άλλες προτάσεις για διάφορους λόγους(σχεδόν όμως...) -
Το civic δεν το ξέρουμε ακόμα στην πράξη (στήσιμο, κατανάλωση). To Focus, αφού μάλλον σου φαίνεται εμφανίσιμο, είναι η καλύτερη επιλογή. Περισσότερο εργάτης και πιο οικονομικό στη συντήρηση από την Α150.
-
γεια χαρά ...κι απο μένα !!!!
είμαι κι εγώ στο ίδιο περιπου dilima !!! με σένα !!!
focus 1.6 ή 2.0 και εκεί μεσα και το civic 1,8
έχω κάνει ταξίδι με την Α150 και έχω τις εξης εντυπώσεις ...
είναι πάρα πολλά τα κιλά ... και δεν πάει με τίποτα.....
άνεση ένα τουλαχιστον κλικ κατω απο οποιαδήποτε mercedes
καλη αεροδυναμική...
γενικά νοχελική.....
στισιμο ανάρτησης καλό.... αλλα θα κλαίς τα -
Paps καλως ηρθες...
Εαν πας για A-class γνωμη μου ειναι να εχει σιγουρα τον 1.7 πανω. Συμφωνω πως δεν κυνηγαμε τις επιδοσεις, αλλα σιγουρα θελουμε να μπορουμε να κανουμε με λιγη ανεση μια προσπεραση, η να ανεβουμε μια ανηφορικη διαδρομη χωρις να μας βγαζει το λαδι. Παντως η A-class μου ακουγεται πολυ καλη επιλογη εφοσον θα περνας και πολλες ωρες μεσα στο αμαξι.
Επειδη θα κινεισαι κυριως επαρχια, θα μπορουσες να ριξεις και μια ματια στις Diesel εκδοσεις...
-
Η...
-
Τελικά κάτι που στο οποίο δεν έχουμε καταλήξει είναι το εξής:
ποιο 1600άρι-1800άρι μικρομεσαίο έχει στην πράξη τη χαμηλότερη κατανάλωση; -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η...Mε αντιγράφεις!
-
Ρε τι γίνεται; όλοι παρόμοια μπλεξίματα έχουμε... Λοιπόν εγώ Έχοντας ως προτεραιότητα τους μεγάλους χώρους ήθελα μικρό πολυμορφικό και ΕΙΧΑ καταλήξει στο Οπελ Μερίβα το οποίο με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο στο τεστ ντραιβ (το είχα συνολικά 1 εβδομάδα! ) . Σχεδόν το είχα αγοράσει αλλά είπα θα δώσω που θα δώσω 15 - 16 χιλιάρικα, αντέχω να ανέβω; Βασικά δεν αντέχω και πολύ, αλλά θα το αντέξω... Κατά πάσα πιθανότητα κλείνω την Α 150 μέσα στην εβδομάδα. Την πήρα τεστ ντράιβ χθες και πανω κάτω είδα αυτά που περίμενα. Πάρα πολύ καλή σχεδόν παντού εκτός από τις επιδόσεις, που δε με απασχολούν ιδιαίτερα σε αυτήν την κατηγορία. Η σκέψη μου έχει και προεκτάσεις. Αν το αυτοκίνητο δε με ικανοποιήσει τελικά, πουλώντας το μπορώ να πάρω κάτι άλλο χωρίς να ξαναβάλω το χέρι στην τσέπη.
Βέβαια από τον εξοπλισμό ο οποίος είναι πλούσιος σε συστήματα ενεργ. και παθ. ασφάλειας απουσιάζουν πολλά που πρέπει να χρυσοπληρώσεις... καθρέφτες εξτρά, Οι ζάντες έχουν 1 χιλιάρικο και με χαλάει υπερβολικά η έλλειψη της δυνατότητας μα παίξει ΜP-3 το μαμίσιο ηχοσύστημα αξίας 576 ευρώ... Η καλωδίωση πάει στα 330 ευρώ αλλά δεν με ενθουσιάζει η ιδέα του άφτερ μάρκετ στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο...
Τώρα, για τη χρήση που το θέλει ο φίλος δεν ξέρω... Δε μου κάθεται κανένα από τα τρία αυτοκίνητα που αναφέρει, ειδικά αφού μίλησες και για χώμα. Μήπως πρέπει να στραφείς στη λύση του τζιπ; (που προσωπικά απεχθάνομαι) ... Περίπου με όσα δίνεις για Α 170 έχεις πολλές επιλογές. Χ TRAIL, MAVERICK, CR-V (den eimai sigouros gia to teleftaio) και άλλα...
-
αυτή η γλαμο- τζιπουρια.... που έχει πλήξει το νεο έλληνα !!! με τρελένει !!!
.............
προσωπικά θα περιμένω να οδηγησω και το new civic και μετά θα αποφασίσω...λένε ότι θα κάνει καπου 23.000 να δουμε !!!
-
βασικά μου αρέσει πολύ η A class ιδιαίτερα σε σχέση με το focus,γι'άυτο την προτιμώ.έχει οσα χρειάζομαι από ένα αμάξι αλλά με προβληματίζει μόνο ο κινητήρας της 150(λόγω καθημερινής κίνησης σε επαρχιακούς κ όχι ιδιαίτερα καλούς δρόμους).απ΄την άλλη η 170 είναι αρκετά πιο ακριβή και αυτό με κανει να σκέφτομαι μήπως τελικά στραφώ αλλού.
κι όσο για την έλλειψη mp3...αναρρωτάται κανείς σε ποιο πλανήτη ζουν οι υπεύθηνοι των ηχοσυστημάτων της εταιρίας(ίσως στον πλανήτη 'αυτός ο ενοχλητικός γιος μου με τα χεβι μεταλ του και τους υπολογιστές του και τα χιλιάδες cd παντού μου τη δίνει στα νεύρα!!!')
κι όσο για τα τζιπ δε νομίζω πως χρειάζομαι ένα.95% θα είμαι σε άσφαλτο(κι όταν δεν είμαι δεν θα έχω οδηγικές ανησυχίες) με περίπου ενα εκατομμύριο στροφές ανα χιλιόμετρο και με διπλοκάμπινα να παραμονεύουν σε κάθε στροφή και η ρακή ρέει άφθονη στα μέρη μου και η οδηγική παιδεία αμφισβητούμενη.... -
Παρακαλω το θεμα να μετονομαστει σε A CLASS ΓΙΑΤΙ...;;;
Για την αξιοπιστια της εταιρειας;(ας γελασω...)
Για τα χρονια εγγυησης που δινει;(ας ξαναγελασω)
Για τους ασυγκριτους χωρους της σε σχεση με την κατηγορια;(μια απο τα ιδια)
Για τη φτηνη συντηρηση της;(εχω κατουρηθει απο τα γελια)!Με πολυ λιγοτερα χρηματα μπορεις να παρεις: Mazda3, Focus, C4, Astra, Corolla απο 1.6 εως και 2.0 σε μερικα(C4) που θα σου προσφερουν και μεγαλυτερους χωρους(σχεδον ολα), περισσοτερα χρονια εγγυηση(3 εχει 3, Astra και Corolla 6) μεγαλυτερη αξιοπιστια και φτηνοτερη συντηρηση, μιας και θα το βαζεις παντου τα 3 τελευταια σε ενδιαφερουν πολυ. Για να μη σχολιασω για την πολυ καλη τους οδικη συμπεριφορα(λιγο λιγοτερο του corolla), φρενα, επιδοσεις κτλ.
Ο χρήστης paps_ έγραψε:
έχω σχεδόν αποκλείσει άλλες προτάσεις για διάφορους λόγους(σχεδόν όμως...)
καλυτερη να αποκλεισεις αυτη την προταση για πολλους λογους...
-
Mεγαλύτερους χώρους από την A-class δεν προσφέρουν τα μικρομεσαία, αντίθετα έχουν μικρότερο χώρο αποσκευών και μεγαλύτερο μήκος.
Η Α-class έχει επιδόσεις αποδεκτές με τον 1,5 κινητήρα και τίποτα παραπάνω. Δεν είναι δηλαδή 'υπερβολικά' αργή.
Έχει επιδόσεις ίδιες με το προηγούμενο Astra 1,4 (για το οποίο κανένα περιοδικό δεν είχε παραπονεθεί για κακές επιδόσεις) Απλά όταν κάτι φέρει το σήμα Mercedes οι πάντες είναι πολύ αυστηροί.Η Α-170 είναι πολύ ακριβή, αντίθετα η A-150 έχει πολύ καλή τιμή.
Α-150 από εμένα λοιπόν!
-
αν δεν κανω τουλάχιστον τεστdrive το civic 1.8 δεν θα μπορούσα να αποφασίσω....
η Α150, θα έχει και καλή μεταπωλητικη αξία... παντως !!!
κριμα που δεν έχει και το αστέρι στο καπω.. να το θαυμαζεις όταν οδηγεις
-
Πόσο πάει η Α150 και Α170 με τα βασικά εξτρα ??
γιατί δεν νομίζω τα 200cc παραπάνω διαδρομής του εμβόλου να κοστίζουν 6000
-
A150 classic........18,800 (χωρίς Α/C + ηχοσύστημα )
Α170 classic........24,500 (με Α/C, χωρίς ηχοσύστημα)
-
Με τα κρητίτια που θέτεις θα σου πρότεινα να αγοράσεις ενα απο τα πολλά και καλα 2λιτρα SUV. Αν δεν διακατέχεσαι απο το σύνδρομο SUV-->666 τότε θα δείς πως στις προυποθέσεις που δίνεις δύσκολα κάποιο άλλο αυτοκίνητο θα ανταπεξέλθει καλύτερα.
-
Αξιοπιστία: τα περισσότερα είναι ιαπωνικά/κορεάτικα, με πολύ καλή φήμη και πολλά χρόνια εγγύηση, δωρεάν σέρβις κλπ ανάλογα τη μάρκα.
-
Χώροι για ποδήλατα/σκί: Ενα CRV πχ χωράει 2 ποδήλατα χωρίς να βγάλεις ρόδες, χώρους έχει πολύ μεγαλύτερους απο μικρομεσαία ή Α και έχει και τετρακίνηση που θα σου προεφέρει λιγότερη ταλαιπωρία σε χιόνια.
-
Απο ασφάλεια αν εννοείς παθητική όλα πλέον είναι απο πολύ καλά εως άριστα και απο ενεργητική τα SUV αυτά ειναι μια χαρά.
-
εμφάνιση είνα υποκειμενικό εντελώς, δεν ξέρω.
-
Η κατανάλωση είναι αντίστοιχη με ενα παρόμοιων επιδόσεων κλασσικό .
επιβατικό
παρατηρήσεις:
- για την πόλη δε σε νοιάζει το λίγο μεγαλύτερο μήκος
- Οι επιδόσεις που δεν είανι κορυφαίες επίσης δε σε νοιάζουν
3.θα είναι ΠΟΛΥ πιο άνετο και θα το λυπάσαι πολύ λιγότερο σε χωματόδρομους.
Συμπέρασμα: Πάρε πχ ενα CRV και θα μείνεις υπερ-ευχαριστημένος
-
-
όσων αφορά τους χώρους εχει υπεραρκετούς η A class,ποδήλατα με μόνο εκτος τη μπροστά ρόδα χωράει άνετα και όρθια!αυτό δεν ισχύει για κανενα άλλο της κατηγορίας.το σύστημα easy vario είναι πολύ πρακτικό κ εύκολο,το κάνει δηλαδή σχεδόν πολυμορφικό.αυτο είναι απ΄τα βασικά σημεία που ενισχύουν την αγορά του.το μόνο ερώτημα είναι η δύναμη βασικά,δεδομένου πως θα κινούμαι συνέχεια σε πλαγιές και βουνά(άσφαλτο όμως).
τα suv και τα τζιπ δεν τα σκέφτομαι καθόλου
είναι οι 95 ίπποι αρκετοί η θα με κουράσουν και θα βρίζω στη διαδρομή?(και δε θα εχω και mp3 να περνά η ώρα κιόλας
) -
Ο χρήστης technik έγραψε:
A150 classic........18,800 (χωρίς Α/C + ηχοσύστημα )Α170 classic........24,500 (με Α/C, χωρίς ηχοσύστημα)
Οι τιμές έχουν αλλάξει... Η Α150 έχει 19.200 βασική χωρίς A/C και ηχοσύστημα. Η πεντάθυρη... Η τρίθυρη νομίζω ότι αυξήθηκε μόνο 100 ευρώ και είναι στα 17.800
1.400 πάει ο κλιματισμός και 576 το ηχοσύστημα. Για την πεντάθυρη τελική τιμή μαζί με πινακίδες και τέλη και κάλυμμα χώρου αποσκευών (120 ευρώ... αν είναι δυνατόν, το έχουν εξτρά) το αμάξι το παίρνεις με 22 χιλιάρικα. Σου κάνουν και μια μικρή έκπτωση και είσαι στα 21.500
Α CLASS H...?