Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI Α3 - Σύστημα κλιματισμού - απορίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. AUDI Α3 - Σύστημα κλιματισμού - απορίες
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    14
    1215
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      filipposcy last edited by

      Γειά σας και συγχαρητήρια για το ωραίο site. Εδώ και 8 μήνες είμαι κάτοχος ενός Audi Sportback 1.6FSI και έχω τις εξής απορίες. Στο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τι σημαίνει όταν:

      1. Ανάβει μόνο το auto
      2. Ανάβει μόνο το econ
      3. Ανάβουν και τα δύο (auto και econ).
      4. Δεν ανάβει κανένα από τα πιο πάνω αλλά απλά δείχνει η κλίμακα της έντασης.
        Το Καλοκαίρι για να δουλέψει ο κομπρέσορας και να ψύξει την καμπίνα χρειάζεται το auto. Οτιδήποτε άλλο θα ψύξει μέχρι την εξωτερική θερμοκρασία και τίποτα άλλο. Τώρα αν είναι αναμένο το econ μαζί με το auto ή μόνο του δεν κατάλαβα τι διαφέρει.
        Τώρα το Χειμώνα που δεν χρειάζεται να ψύχεται το αυτοκίνητο αλλά το αντίθετο τα πράγματα είναι ακόμη πιο πολύπλοκα. Στο εγχειρίδιο δεν βρήκα κάτι παρά μόνο εισηγείται να μπαίνει πάντα το auto και για οικονομία στην κατανάλωση το econ! Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Οι κάτοχοι Audi που το έχουν ψάξει κάπως το θέμα ισως κατανοήσουν τι εννοώ και βοηθήσουν.
        Ευχαριστώ
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        filipposcy last edited by

        Γειά σας και συγχαρητήρια για το ωραίο site. Εδώ και 8 μήνες είμαι κάτοχος ενός Audi Sportback 1.6FSI και έχω τις εξής απορίες. Στο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τι σημαίνει όταν:

        1. Ανάβει μόνο το auto
        2. Ανάβει μόνο το econ
        3. Ανάβουν και τα δύο (auto και econ).
        4. Δεν ανάβει κανένα από τα πιο πάνω αλλά απλά δείχνει η κλίμακα της έντασης.
          Το Καλοκαίρι για να δουλέψει ο κομπρέσορας και να ψύξει την καμπίνα χρειάζεται το auto. Οτιδήποτε άλλο θα ψύξει μέχρι την εξωτερική θερμοκρασία και τίποτα άλλο. Τώρα αν είναι αναμένο το econ μαζί με το auto ή μόνο του δεν κατάλαβα τι διαφέρει.
          Τώρα το Χειμώνα που δεν χρειάζεται να ψύχεται το αυτοκίνητο αλλά το αντίθετο τα πράγματα είναι ακόμη πιο πολύπλοκα. Στο εγχειρίδιο δεν βρήκα κάτι παρά μόνο εισηγείται να μπαίνει πάντα το auto και για οικονομία στην κατανάλωση το econ! Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Οι κάτοχοι Audi που το έχουν ψάξει κάπως το θέμα ισως κατανοήσουν τι εννοώ και βοηθήσουν.
          Ευχαριστώ
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          filipposcy last edited by

          Γειά σας και συγχαρητήρια για το ωραίο site. Εδώ και 8 μήνες είμαι κάτοχος ενός Audi Sportback 1.6FSI και έχω τις εξής απορίες. Στο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τι σημαίνει όταν:

          1. Ανάβει μόνο το auto
          2. Ανάβει μόνο το econ
          3. Ανάβουν και τα δύο (auto και econ).
          4. Δεν ανάβει κανένα από τα πιο πάνω αλλά απλά δείχνει η κλίμακα της έντασης.
            Το Καλοκαίρι για να δουλέψει ο κομπρέσορας και να ψύξει την καμπίνα χρειάζεται το auto. Οτιδήποτε άλλο θα ψύξει μέχρι την εξωτερική θερμοκρασία και τίποτα άλλο. Τώρα αν είναι αναμένο το econ μαζί με το auto ή μόνο του δεν κατάλαβα τι διαφέρει.
            Τώρα το Χειμώνα που δεν χρειάζεται να ψύχεται το αυτοκίνητο αλλά το αντίθετο τα πράγματα είναι ακόμη πιο πολύπλοκα. Στο εγχειρίδιο δεν βρήκα κάτι παρά μόνο εισηγείται να μπαίνει πάντα το auto και για οικονομία στην κατανάλωση το econ! Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Οι κάτοχοι Audi που το έχουν ψάξει κάπως το θέμα ισως κατανοήσουν τι εννοώ και βοηθήσουν.
            Ευχαριστώ
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • kubiak
            kubiak last edited by

            .

            Λογικά, όλα αυτά θα περιγράφονται αναλυτικά στο εγχειρίδιο χρήσης (το βιβλιαράκι), του αυτοκινήτου...

            .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgex last edited by

              Με το Econ τον χειμώνα διατηρεί την επιλεγμένη θερμοκρασία χωρίς να δουλεύει ο συμπιεστής του air-condition., έτσι έχεις οικονομία στην κατανάλωση. Έχοντας όμως το Auto τον χειμώνα, μάλλον δεν θα έχεις ποτέ θολωμένα τζάμια.

              Να ανάβουν Auto + Econ μαζί δεν ξέρω τι σημαίνει, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα στο δικό μου (Octavia I). Ίσως να δουλεύει το air-condition όταν δεν μπορεί να διατηρήσει την θερμοκρασία με το Econ. Διάβασε τις οδηγίες, όπως σου είπαν ήδη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eker123 last edited by

                Ο χρήστης georgex έγραψε:
                Με το Econ τον χειμώνα διατηρεί την επιλεγμένη θερμοκρασία χωρίς να δουλεύει ο συμπιεστής του air-condition., έτσι έχεις οικονομία στην κατανάλωση. Έχοντας όμως το Auto τον χειμώνα, μάλλον δεν θα έχεις ποτέ θολωμένα τζάμια.

                Να ανάβουν Auto + Econ μαζί δεν ξέρω τι σημαίνει, δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα στο δικό μου (Octavia I). Ίσως να δουλεύει το air-condition όταν δεν μπορεί να διατηρήσει την θερμοκρασία με το Econ. Διάβασε τις οδηγίες, όπως σου είπαν ήδη.

                To econ φερνει αερα απο εξω χωρις να σου κοβει αλογα.Επειδη δεν υπαρχει κουμπι για να σβηνει μπορεις να το χρησιμοποιεις αν σου χρειαστει περισοτερη δυναμη αμεσα....Οταν πατας το Εκον νομιζω πρεπει να σβηνει η ενδειξη Αυτο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Και στο ιμπιζα αναβει auto & econ μαζι.Αυτο σημαινει οτι το συστημα διατηρει μεν αυτοματα τη θερμοκρασια αλλα χωρις να δουλευει ο συμπιεστης.Αυτο βεβαια μπορει ναγινει το χειμωνα ,οταν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι χαμηλη.Δηλαδη αμα εχεις εξωτερικη θερμοκρασια 30 και πατησεις το auto & to econ το συστημα δε θα μπορει να διτηρησει θερμοκρασια λχ 20 μεσα στο αυτοκινητο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eker123 last edited by

                    Aaaa..Οταν πατας λιγο μεγαλυτερη σκαλα στους ανεμιστηρες ,η αλλαζεις το απο που ερχεται ο αερας σβηνει το Αυτο αλλα το Klimatronic συνεχιζει να δουλευει..Ειναι καλυτερα με το που ξεκινας και θες γρηγορα να πιασεις θερμοκρασια να το βαζεις στο φουλ ανεμιστηρα και μολις τη πιασει να πατας το Αυτο να στη κραταει με λιγοτερο θορυβο και καλυτερη οικονομια
                    Επισης αν εχεις το Αυτο κρατημενο απο τη μερια σου τοτε ρυθμιζει τη θερμοκρασια του διπλα ιδια με τη δικη σου,αν αντιθετα κρατας πατημενο το αυτο απο τη μερια του συνοδηγου μπαινει σε εσενα η θερμοκρασια του διπλα
                    Αν κατεβασεις πολυ χαμηλα τη θερμοκρασια δουλευει σαν απλο αιρκοντισιον διχως θερμοστατη και σου δειχνει ενδειξη LO

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      ss_76 last edited by

                      Στο ALTEA που μάλλον έχουμε το ίδιο σύστημα κλιματισμού γίνονται τα εξής:
                      Με το AUTO αναμένο το σύστημα ρυθμίζει μόνο του σύμφωνα με την θερμοκρασία που του έχεις ορίσει την ταχύτητα του ανεμιστήρα, την ροή του αέρα (πάνω - κατω, κλπ) την θερμοκρασία του αέρα. Αν χρειάζεται λειτουργεί και το AC.
                      Με το ECON και το AUTO συμβαίνουν τα ίδια μόνο έως την εξωτερική θερμοκρασία αφου δεν λειτουργεί το AC
                      Άλλωστε όπως αναφέρει το manual αν ακούσεις θόρυβο από τον συμπιεστή πατάς το econ και απομωνόνεις τον συπμιεστή.

                      Ελπίζω να σε βοήθησα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Ο dpolal θα ξέρει σίγουρα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tpapo last edited by

                          Ο χρήστης filipposCY έγραψε:
                          Γειά σας και συγχαρητήρια για το ωραίο site. Εδώ και 8 μήνες είμαι κάτοχος ενός Audi Sportback 1.6FSI και έχω τις εξής απορίες. Στο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τι σημαίνει όταν:

                          1. Ανάβει μόνο το auto
                          2. Ανάβει μόνο το econ
                          3. Ανάβουν και τα δύο (auto και econ).
                          4. Δεν ανάβει κανένα από τα πιο πάνω αλλά απλά δείχνει η κλίμακα της έντασης.
                            Το Καλοκαίρι για να δουλέψει ο κομπρέσορας και να ψύξει την καμπίνα χρειάζεται το auto. Οτιδήποτε άλλο θα ψύξει μέχρι την εξωτερική θερμοκρασία και τίποτα άλλο. Τώρα αν είναι αναμένο το econ μαζί με το auto ή μόνο του δεν κατάλαβα τι διαφέρει.
                            Τώρα το Χειμώνα που δεν χρειάζεται να ψύχεται το αυτοκίνητο αλλά το αντίθετο τα πράγματα είναι ακόμη πιο πολύπλοκα. Στο εγχειρίδιο δεν βρήκα κάτι παρά μόνο εισηγείται να μπαίνει πάντα το auto και για οικονομία στην κατανάλωση το econ! Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Οι κάτοχοι Audi που το έχουν ψάξει κάπως το θέμα ισως κατανοήσουν τι εννοώ και βοηθήσουν.
                            Ευχαριστώ

                          1.Ειναι τόσο μπερδεμένα τα πράγματα ??
                          2.Μήπως κάνεις κάπου λάθος στις βιαστικές μάλλον εκτιμήσεις σου ,τέλος πάντων για οποιαδήποτε απορία goto http://www.audisportsclub.gr και πρώτα απ'ολα διάβσε το εγχειρίδιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitrisp last edited by

                            τα παιδιά τα είπαν απλά.
                            Όταν το θέσεις σε λειτουργία λειτουργεί πάντα ο κομπρέσορας με ότι σημαίνει αυτό . Δηλαδή ac.
                            Στο auto ρυθμίζει μόνο του τη ροή του ανεμιστήρα.
                            Αν πατήσεις το econ κλείνεις απλά το ac.
                            Μερικές λειτουργίες όμως πχ defrost ή ξεθόλωμα απαιτούν το ac οπότε αν επιλεγούν θα δείτε ότι το econ σβήνει.

                            Είναι θέμα συνήθειας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgex last edited by

                              Ο χρήστης eker123 έγραψε:
                              Ειναι καλυτερα με το που ξεκινας και θες γρηγορα να πιασεις θερμοκρασια να το βαζεις στο φουλ ανεμιστηρα και μολις τη πιασει να πατας το Αυτο

                              Το πλεονέκτημα τον χειμώνα όταν έχεις από την αρχή το Auto ή το Econ, είναι οτι ξεκινάει να βγάζει αέρα μόλις υπάρχει ζεστός αέρας, οπότε δεν χρειάζεται να ασχολείσαι.

                              Αλλά όντως είναι λίγο συντηρητικό στην λειτουργία του, δηλαδή δεν βάζει ποτέ τέρμα ανεμιστήρα, αντίθετα από άλλο αυτοκίνητο που έχω δεί (Mondeo).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgex last edited by

                                Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                                1.Ειναι τόσο μπερδεμένα τα πράγματα ??

                                Που να βάλει και τον αισθητήρα ακτινοβολίας στο παιχνίδι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tpapo last edited by

                                  Ο χρήστης georgex έγραψε:

                                  1.Ειναι τόσο μπερδεμένα τα πράγματα ??

                                  Που να βάλει και τον αισθητήρα ακτινοβολίας στο παιχνίδι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr