-
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα στο forum!
Έχω βρει ένα μεταχειρισμένο Alpha romeo mito 95hp 5αετίας που θέλω να αγοράσω.
Έχω πάθει την πλάκα μου με το αμάξι εμφανισιακά αλλά η αλήθεια είναι ότι είμαι ψιλό άσχετος από αμάξια . Θέλω να πάρω ένα αμάξι που να το κρατήσω καμιά δεκαριά χρόνια και να μην το τρέχω συχνά σε συνεργεία για βλάβες. Με άλλα λόγια θέλω ένα αμάξι αξιόπιστο. Οι φίλοι και γνωστοί μου που ρωτάω μου λένε ότι δεν το θεωρούνε αυτό το αμάξι αξιόπιστο (άκουσα και τον χαρακτηρισμό «είναι αμάξι πενταετίας»). Ισχύει κάτι τέτοιο;Έχει κανείς εδώ πολλά χρόνια το Mito να μου πει αν είναι ευχαριστημένος και αν του βγάζει προβλήματα;
-
Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο. Κάτι VW ταλαιπωρούν πολύ περισσότερο τους ιδιοκτήτες...
ΥΓ: Είναι Alfa, όχι Alpha.
-
Είχα γράψει πριν λίγες μέρες στο forum για ένα μεταχειρισμένο mito (του 12/09) που ήθελα να αγοράσω. Τελικά το πήρα! Στο βιβλιαράκι λέει για ένα CODE CARD που γράφει του κωδικούς για να βγάλεις αντικλείδι. Ο ιδιοκτήτης δεν μου το έδωσε, είπε ότι δεν θυμάται αν είχε. Θέλω να ρωτήσω αυτούς που έχουν το αμάξι….
-
Όντως δίνεται κατά την αγορά αυτό το code card; (το βιβλιαράκι λέει «όπου προβλέπεται», το κλειδί μου είναι με τηλεχειριστήριο αν αυτό έχει κάτι να κάνει)
-
Αν δεν το έχεις, τι αλλάζει στην διαδικασία να βγάλεις αντικλείδι;
-
-
Ξεθάβω το παρών για να ρωτήσω 2-3 πράγματα...
Επειδή το μεταχειρισμένο που ψάχνω φαίνεται δύσκολα θα το βρώ (και το ένα που υπήρχε χάθηκε μέσα από τα χέρια μου) έπεσε η ιδέα από το φιλικό μου περιβάλλον για αγορά καινούριου και συγκεκριμένα ενός MiTo multiair 105 hp γιατί είναι καινούριο και σε περίπτωση που συμβιβαστώ με αυτά που χάνω καθώς κοιτούσα για διαφορετικού τύπου και ιπποδύναμης αυτοκίνητο, θα απολάυσω (πρώτη φορά) την χαρά ενός καινούριου.
Ρωτάω λοιπόν
Τι γνωρίζουμε για το συγκεκριμένο μοτέρ (multiair 1,4 105hp)???
Yπάρχει κάποιος κάτοχος Mito με το συγκεκριμένο μοτέρ??
Γενικά είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο??
Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να με απασχολήσει ή τουλάχιστον να γνωρίζω σχετικά??
Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ, δεν ξέρω αν τα 105 άλογά του είναι αρκετά, το στήσιμο του αυτοκινήτου το βλέπω σωστό και δείχνει σαν ενα αυτοκίνητο που μπορεί να στρίψει σβέλτα, αλλά ούτε έχω οδηγήσει ούτε έχω ψάξει μέχρι τώρα για το συγκεκριμένο...
Δωστε μου τα φώτα σας.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ -
O Multiair 1.4 αποδίδει 140 ή 170 άλογα ανάλογα με την έκδοση. Πολύ καλό μοτέρ με μόνο μειονέκτημα ότι έχει τάσεις αλκοολισμού σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Εσύ όμως εννοείς τον 0.9 Twinair με τα 105 άλογα μάλλον. Έχει μερικούς κραδασμός και θόρυβο επειδή είναι δικύλινδρος. Όμως κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο. Οδήγησέ το και κρίνε μόνος σου αν σου κάνει (λογικά θα σου κάνει εκτός αν έχεις μεγάλες απαιτήσεις σε επιδόσεις και άρα πρέπει να πας στους 1400).
Κατά τα άλλα ιδιαίτερα προβλήματα δεν έχει το αυτοκίνητο.
-
Μιλάω για το ατμοσφαιρικό 1400 multiair με τα 105 άλογα
-
A OK, απλά είπες καινούριο και αυτή η έκδοση δεν πωλείται εδώ και χρόνια.
Εδώ η γνώμη των 4Τ: http://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article ... mber=13034
-
900άρι 2κύλινδρο δεν είναι τώρα με τα 105? Το 1.4 του car.gr είναι παραγωγή `13.
-
Σωστά τα λέτε,δεν πωλείται πλέον.Υπάρχουν 2-3 πινακιδωμένα και απούλητα,οπότε πρακτικά καινούρια σε τιμη 12.000 όπως το παραπάνω
-
Ο χρήστης uprising3 έγραψε:
Σωστά τα λέτε,δεν πωλείται πλέον.Υπάρχουν 2-3 πινακιδωμένα και απούλητα,οπότε πρακτικά καινούρια σε τιμη 12.000 όπως το παραπάνωΓεια χαρα και απο εμενα.
Τυχαινει να εχω οδηγησει Mito 155 , QV και εχω κανει ταξιδι με Mito 135.
Aν θες αυτο που βλεπεις εμφανισιακα -και που σου αρεσει απ' οτι αντιλαμβανομαι- να ανταποκρινεται αντιστοιχα σε δυναμικα χαρακτηριστικα ,οπερ και σε οδηγικη αισθηση, αλλα και με ικανοποιητικες επιδοσεις η 135αρα θεωρω οτι ειναι η πλεον ισορροποημενη επιλογη.
Ειναι αρκουντως σπορτιφ, γρηγορη, βγηκε μετα το 2010 που σημαινει οτι δεν πασχει απο τυχον 'παιδικες ασθενειες', και εχει χαμηλοτερη μεση καταναλωση απο την QV.Oυσιαστικα στην θεση σου θα κοιταζα κατι τετοιο:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7325232/Με το καταλληλο παζαρι, η συγκεκριμενη πχ βγαινει περιπου 1κ ευρω και κατι παραπανω απο αυτη που εθεσες ως παραδειγμα, αλλα το αξιζει με το παραπανω. Η 105αρα ειναι αντικειμενικα αργη για σπορτιφ στημενο αυτοκινητο που ειναι η Mito.
Που σημαινει οτι με το 'καλημερα' θα στενοχωρηθεις εαν οδηγησεις την 105, αφου συντομα θα αντιληφθεις οτι το μοτερ της ειναι λιγο για το συνολικο πακετο. Εκτος εαν σε ενδιαφερει ΜΟΝΟ η εμφανιση και καθολου η σπορτιφ αισθηση... -
Αυτό σκέφτομαι κ εγώ,ότι θα μου είναι λίγο το μοτέρ. Μόλις έδωσα μετά από 10 περίπου χρόνια που το είχα ένα ibiza 101 hp και ο στόχος είναι το bravo sport. Η ιδέα για το mito έπεσε μόνο επειδή είναι καινούργιο με καλή μεταπωλητικη αξία κ σημαντικά χαμηλή αρχική τιμή σε σχέση με την αρχική του.
Όμως επειδή εν τέλει βλέπω ότι σύντομα θα το μετανιώσω κ επίσης στην πραγματικότητα θα πρέπει να κάνω υπέρβαση οικονομική με ότι αυτό σημαίνει, επιστρέφω στο αρχικό πλάνο. Bravo sport. -
Καλησπέρα, θα ήθελα να ακούσω τις γνώμες σας (κυρίως από κατόχους) για το Alfa Romeo MiTo, ενδιαφέρομαι για αγορά και έχω καταλήξει στο συγκεκριμένο μοντέλο (έχω φάει κόλλημα [emoji23]) αν και έχω ακόμα αμφιβολίες για την έκδοση. Να πω ότι ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για κινητήρα βενζίνης και μεταχειρισμένο... Έχω βρει αρκετά σε καλή κατάσταση (car.gr) μετά από πολύ ψάξιμο, και θέλω να ακούσω γνώμες κυρίως για το που πονάνε, τα + και - κάθε έκδοσης και τι να προσέξω για την αγορά. Οι εκδόσεις που κοιτάω είναι οι 1,4 Tjet (120hp και 155hp) και με τον multiair με τα 135hp. Ποιες οι διαφορές ανάμεσα στις εκδόσεις από θέμα επιδόσεων, αξιοπιστίας και οικονομίας;
Μπάτζετ 8-8500€ και για κάποια εξαιρετική περίπτωση μέχρι 9000€.. Δεκτές όλες οι γνώμες ευχαριστώΣτάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημερα
Θα σου προτεινα να επιλεξεις τον T jet που ειναι αρκετα αξιόπιστος , και ειδικα την εκδοση με τα 155 για καλυτερες επιδοσεις και καλυτερα φρενα (φοραει τετραπιστονα)
Μερικες μοναδες multiair βγαζουν προβλημα και χρειαζεται αντικατασταση (1000 € κοστος)
Γενικα η Mito θεωρειται αξιοπιστο αμαξι, θα εισαι ευχαριστημενος νομιζω... -
Ναι η αλήθεια είναι έχω ακούσει και εγώ για τον multiair δεν έχει την ίδια αξιοπιστία με τον tjet.. Μάλλον θα πάω για αυτό.. Από θέμα κατανάλωσης τι παίζει με τον 155hp;;>Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Καλημερα
Θα σου προτεινα να επιλεξεις τον T jet που ειναι αρκετα αξιόπιστος , και ειδικα την εκδοση με τα 155 για καλυτερες επιδοσεις και καλυτερα φρενα (φοραει τετραπιστονα)
Μερικες μοναδες multiair βγαζουν προβλημα και χρειαζεται αντικατασταση (1000 € κοστος)
Γενικα η Mito θεωρειται αξιοπιστο αμαξι, θα εισαι ευχαριστημενος νομιζω...Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια χαρα οικονομικος ειναι.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Μια χαρα οικονομικος ειναι.'Για 155 hp βενζίνη' θα συμπληρώσω εγώ...
-
Ναι, σωστα
-
Καλησπέρα,
Στο ταξίδι επιστροφής από τις διακοπές, το MiTo της συζύγου (έκδοση πετρελαίου 1.3, μοντέλο 2013) έβγαλε εν κινήσει την ένδειξη βλάβης στην υποβοήθηση τιμονιού. Σταματήσαμε σε πάρκινγκ και σβηνοντας τον κινητήρα και βάζοντας ξανά μπρος το αυτοκίνητο η ένδειξη έφυγε και το τιμόνι είχε υποβοηθηση. Μετά από 1 ώρα οδήγηση η ένδειξη επανεμφανιστηκε και χάθηκε πάλι η υποβοήθηση. Δευτέρα θα το πάει στην αντιπροσωπεία για έλεγχο. Έχει κανείς καμιά αποψη/ανάλογη εμπειρία ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι;
Ευχαριστώ.
-
Αν θυμαμαι καλα, ειναι συχνο προβλημα στις Μιτο, αλλά στις πιο παλιες εκδοσεις
Νομιζω εχει να κανει με την ηλεκτρικη υποβοηθηση ή την κολωνα τιμονιου
Δεν θυμαμαι ομως αν επισκευαζεται ή πας για καινουριο ανταλλακτικο -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Αν θυμαμαι καλα, ειναι συχνο προβλημα στις Μιτο, αλλά στις πιο παλιες εκδοσεις
Νομιζω εχει να κανει με την ηλεκτρικη υποβοηθηση ή την κολωνα τιμονιου
Δεν θυμαμαι ομως αν επισκευαζεται ή πας για καινουριο ανταλλακτικοπιθανοτατα αισθητηρας στην κολωνα τιμονιου... γυρω στα 300 η αντικατασταση σε συνεργειο εξω... 700 + αντιπροσωπεια
Alfa Romeo Mi.Τo 2008