Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 444
    • 445
    • 446
    • 447
    • 448
    • 463
    • 464
    • 446 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    15233
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Όλα όσα περιγράφεις οφείλονται στο diesel

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης mirage έγραψε:
        Όλα όσα περιγράφεις οφείλονται στο diesel

        Ίσως, αλλά ακόμα και η diesel 3άρα, έπαιρνε το ίδιο γρήγορα με την βενζινοκίνητη και πιο γρήγορα από το doblo.

        Αν το συνηθίσεις δεν είναι άσχημο...αλλά σαν πρώτη εντύπωση δε μου άρεσε.

        Τώρα στις Alfa δε ξέρω πως είναι...

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Το πρόβλημα που αναφέρουν στην MiTo είναι ο συνδυασμός Start/Stop με το TCT. Και είναι λογικό να υπάρχουν διάφορα τέτοια θέματα, μιας και στην BMW μου, πατάς το συμπλέκτη και ξαναπαίρνει μπροστά, οπότε ο συμπλέκτης λειτουργεί σαν διακοπτης. Σε ένα αυτόματο σασμάν, ο διακόπτης θα είναι το φρένο, κι αυτό μπορεί να σημαίνει πρόβλημα σε διάφορες περιπτώσεις: ανηφόρα πχ.

          Στο Doblo που αναφέρεις, μπορεί όντως η αιτία να ήταν το diesel που για να ξαναπάρει θέλει ...το χρόνο του, αλλά θα συμφωνήσω πως αν δεν μπορείς να το φτιάξεις σωστά κάτι, μην το φτιάχνεις καθόλου!

          Είναι χαζομάρα να ...καταστρέφεις ένα αυτοκίνητο λόγω κακής εκτέλεσης μιας χαζομάρας σαν το start/stop!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            audipassion last edited by

            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
            Το πρόβλημα που αναφέρουν στην MiTo είναι ο συνδυασμός Start/Stop με το TCT. Και είναι λογικό να υπάρχουν διάφορα τέτοια θέματα, μιας και στην BMW μου, πατάς το συμπλέκτη και ξαναπαίρνει μπροστά, οπότε ο συμπλέκτης λειτουργεί σαν διακοπτης. Σε ένα αυτόματο σασμάν, ο διακόπτης θα είναι το φρένο, κι αυτό μπορεί να σημαίνει πρόβλημα σε διάφορες περιπτώσεις: ανηφόρα πχ.

            Στο Doblo που αναφέρεις, μπορεί όντως η αιτία να ήταν το diesel που για να ξαναπάρει θέλει ...το χρόνο του, αλλά θα συμφωνήσω πως αν δεν μπορείς να το φτιάξεις σωστά κάτι, μην το φτιάχνεις καθόλου!

            Είναι χαζομάρα να ...καταστρέφεις ένα αυτοκίνητο λόγω κακής εκτέλεσης μιας χαζομάρας σαν το start/stop!

            Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saligari_magiko last edited by

              Ο χρήστης audipassion έγραψε:

              Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .

              Άμα είναι να το απενεργοποιείς στο μποτιλιάρισμα με τα τόσα σταμάτα-ξεκίνα γιατί να έχεις start-stop?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .

                Αν σβηνει τον κινητηρα ενω ρολαρεις ειναι μεγαλη

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                  Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .

                  Αν σβηνει τον κινητηρα ενω ρολαρεις ειναι μεγαλη

                  Στα 3κμ/ω ενεργοποιεί το κινητήρα.

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:

                    Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .

                    Άμα είναι να το απενεργοποιείς στο μποτιλιάρισμα με τα τόσα σταμάτα-ξεκίνα γιατί να έχεις start-stop?

                    1. Για να πληρώνεις λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.
                    2. Επειδή είναι standard και το αυτοκίνητο το έχει θέλεις δε θέλεις.

                    Προσωπικά θα το χρησιμοποιούσα μόνο αν είχα πολύ λίγη βενζίνη και για να μη μείνω μέχρι να φτάσω στο πρατήριο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saligari_magiko last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                      Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .

                      Άμα είναι να το απενεργοποιείς στο μποτιλιάρισμα με τα τόσα σταμάτα-ξεκίνα γιατί να έχεις start-stop?

                      1. Για να πληρώνεις λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.
                      2. Επειδή είναι standard και το αυτοκίνητο το έχει θέλεις δε θέλεις.

                      Προσωπικά θα το χρησιμοποιούσα μόνο αν είχα πολύ λίγη βενζίνη και για να μη μείνω μέχρι να φτάσω στο πρατήριο.

                      To 2 μου αρκούσε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα εντός πόλης με πολλή κίνηση, Πόρτο και Λισαβώνα, με ένα Colt 1.1 με start-stop. Ποτέ δεν σκέφτηκα να το απενεργοποιήσω και ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Και μιλάμε και για κλασσικά μποτιλιαρίσματα αλα Ελληνικα και καλοκαίρι. Μάλιστα όταν ο αέρας του AC ζεσταινόταν το αυτοκίνητο δεν έσβηνε στο επόμενο σταμάτα. Η λειτουργιά αρκετά διακριτική παρα το τρικύλινδρο μοτέρ. Πρόσφατα οδήγησα ένα test drive golf 1.6d με dsg. Επίσης με start-stop. Το αυτοκίνητο έσβηνε σε πλήρη στάση και το σύστημα μπερδεύτηκε μια φορά σε ένα round about που έκοψα πάρα πολύ χωρίς να σταματήσω. Στο ξεκίνα -ελέω diesel- ο κινητήρας κάνει λίγο πιο αισθητή την παρουσία του με κραδασμούς και θόρυβο. Σε Prius taxi ως επιβάτης δεν κατάλαβα το παραμικρό. Θα το απενεργοποιούσα αν το είχα; Μάλλον οχι. Θα δοκιμάσω και το eHDi της PSA το οποίο έχει διαφορετική λειτουργιά και υπόσχεται απολύτως ομαλές και ταχύτερες επανεκκινήσεις, και έχει πάρει καλές κριτικές απο τον ειδικό τύπο σε σχέση με τα συμβατικά start-stop.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Κι εμένα στην BMW στην αρχή με ξένισε αρκετά, αλλά πλέον δεν με ενοχλεί καθόλου, δεν θα το έκλεινα δηλαδή. Το μόνο που θα έλεγα σαν παρατήρηση είναι πως λόγω δίλιτρου και τοποθετημένου κατά μήκος μοτέρ, όταν ξεκινάει, το καταλαβαίνεις. Σε ένα μικρότερο μοτέρ, μάλλον δεν θα το έπαιρνες χαμπάρι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Πάντως σε Giulietta 170 και 500 twinair που το χω δοκιμάσει τώρα τελευταία, δεν μου δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Αντίθετα εξεπλάγην από την αποτελεσματικότητα του συστήματος αν και ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος. Τώρα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο (γενικώς και όχι μόνο dual clutch) είναι πιθανό να δημιουργούνται κάποιες παρενέργειες λόγω της διαφοράς στον τρόπο οδήγησης και της έλλειψης συμπλέκτη, αλλά και πάλι θέμα software είναι και με συνεχή εξέλιξη θα γίνει σίγουρα πιο 'έξυπνο' στο μέλλον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johncharles last edited by

                              MiTo, λέγεται, χωρίς τελεία.

                              σχεδόν 3,000 έλληνες κάτοχοι υπάρχουν. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, είναι ευχαριστημένοι.

                              Καμιά 100αριά στο alfisti.gr που έχω πετύχει, δεν έχει γράψει κάποιος κάτι κακό.

                              Όπως και με οποιανδήποτε αυτοκίνητο, μίλα με κατόχους, για να σχηματίσεις μία γνώμη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                focusman91 last edited by

                                Γνωριζω εναν απο τους 3.000 κατοχους ο οποιος ειχε θεμα με τον συναγερμο αντιπροσωπειας του... Οποτε πες του να προσεξει απο που θα παει να το παρει.. 😉

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  focusman91 last edited by

                                  Ο χρήστης amazing έγραψε:
                                  ευχαριστω για τη συμβουλη focusman.και απ'οτι βλεπω j.lo?

                                  Για το τραγουδι της υπογραφης μου λες? Ναι, ειναι απο τα τραγουδια τα οποια με ξεσηκωνουν τον τελευταιο καιρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης amazing έγραψε:
                                    παιδια θα ηθελα τα φωτα σας (ελπιζω bi-xenon!)επειδη φιλος σκεφτεται να αγορασει τη mi.to και το μονο στο οποιο κολλαει ειναι η αξιοπιστια.εγω προσωπικα δεν εχω κατσει να το ψαξω και γι'αυτ ρωταω.το αμαξι εχει βγαλει κανα προβλημα σε οσους το εχουν?ή ακομη και οσοι δεν το εχουν αλλα ξερουν ή εχουν ακουσει για διαφορες βλαβες θα ηθελα να μαθω.ευχαριστω εκ των προτερων.

                                    Πλεον στο τριτο ετος κατασκευης που διανυει, δεν εχει ακουστει κατι, παροτι στο πρωτο ετος υπηρχαν καποια θεματακια
                                    μικρορυθμισεων ηλεκτρικης κρεμαγιερας, αναρτησης, -τα οποια διορθωθηκαν- και λιγες 'παιδικες ασθενειες', (μικροατελειες/ευαισθησια στα κοκκινα μη μεταλλικα χρωματα, τα οποια και αποσυρθηκαν αν δεν κανω λαθος) οπως ολα σχεδον τα αυτοκινητα που φτιαχνονται για πρωτη φορα, απο λευκο χαρτι, ετσι και η Mito στα τελη του 2008.
                                    Στον φιλο σου απλα θα προτεινα, αν επιλεξει ΜΕΧΡΙ την εκδοση των 105-120ιππων (αν υπαρχει πλεον, η δευτερη, τουρμπατη εκδοση σε στοκ/προσφορα...), να μην βαλει μεγαλυτερη ζαντα απο 16ιντσες. Σιγουρα αισθητικα οι 17αρες αλα 8C ειναι ολα τα λεφτα, στην κατηγορια ιπποδυναμης ομως επι της ουσιας υπαρχει κυριως απωλεια και σε ανεση, αλλα και ελαφρως χειροτερες επιδοσεις-καταναλωση. Στις εκδοσεις των 135-155(καταργηθηκε νομιζω)170ιππων σαφως οι 17αρες αποτελουν
                                    την καλυτερη εως και επιβεβλημενη θα ελεγα επιλογη, ειδικα για την QV.
                                    Τελος, καλο θα ηταν, για το πορτοφολι του και μονο, να προσεξει με τα εξτρα, να μην παρασυρθει απο την ατελειωτη λιστα, και να βαλει αυτα που πραγματικα θελει/χρειαζεται, καθως στην αντιθετη περιπτωση, ευκολα το Budget θα εκτοξευθει, αγγιζοντας μεγαλυτερη κατηγορια αυτοκινητου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tommy89 last edited by

                                      Πριν καμια 10 μερες παρηγγειλα το mito 1.3 jtdm2 με τα 95 αλογα ( πετρελαιο).
                                      Επειδη εγινε ενα facelift ο πωλητης μου ειπε σημερα οτι ακομα δεν ανοιξαν οι κωδικοι για τα αμαξια με το facelift και οτι η παραγγελια μου θα καταχωρηθει απο τριτη.
                                      Βλεποντας το φυλλαδιο που μου εδωσε με τις αλλαγες που θα εχει το mito my2011 ειδα οτι θα προστεθει ενας νεος πετρελαιοκινητηρας ιδιος με τον δικο μου αλλα με 85 αλογα και μπηκα σε διλημμα.

                                      Ο 1.3 με τα 95 εχει 19.7 kg ροπης στις 1500 στροφες, καιει 4,3 lt και εκπεμπει 112gr ανα km. O-100 11,6sec
                                      O 1.3 με τα 85 εχει την ιδια ροπη, αποδιδει τα 85 αλογα στις 3500 ενω ο αλλος τα 95 στις 4000 στροφες,
                                      καιει 3,6 λιτρα και εκπεμπει μονο 95gr ανα km. O-100 12,9 sec
                                      Απο λεφτα δεν ξερω διαφορα. Ισως ο 85 να ειναι λιγο φτηνοτερος , μπορει και τα ιδια ομως.
                                      Εσεις θα αλλαζατε την παραγελια για να παιρνατε τον καινουργιο με τα 85;
                                      Καιει λιγοτερο, δεν πληρωνει τελη αλλα ειναι πιο αργος. Λετε να σερνεται; Θέλω να πηγαινει ανετα και κανενα ταξιδι και θελω και καποια σβελταδα. Αρκει που εχουν την ιδια ροπη ή τα 10 αλογα θα εχουν αισθητη διαφορα;
                                      Δεν ξερω τι να κανω.
                                      Τα φωτα σας παρακαλω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Φυσικά και θα έχουν αισθητή διαφορά τα 10 άλογα (μιλάμε για 12%). Δες τι μεγάλη διαφορά έχουν στις εργοστασιακές επιδόσεις...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ρώτα πρώτα αν θα έρχεται Ελλάδα και το 85αρι μοτέρ...θα μου κάνει πολύ εντύπωση να εισάγουν 2 εκδόσεις πετρελαίου με διαφορά 10hp στη Mito...ίσως και να το κάνουν βέβαια με κράχτη τα μηδενικά τέλη...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tommy89 last edited by

                                            Θα βγει σιγουρα και ο 85 αρης. Σε 3 εκδοσεις.
                                            Progression, Super και distinctive.
                                            Η super θα ειναι μια ενδιαμεση εκδοση για αυτον τον κινητηρα και τον multiair 105
                                            Ο 95 αρης θα βγαινει μονο σε distinctive

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 444
                                            • 445
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 448
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 446 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr