-
Όλα όσα περιγράφεις οφείλονται στο diesel
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όλα όσα περιγράφεις οφείλονται στο dieselΊσως, αλλά ακόμα και η diesel 3άρα, έπαιρνε το ίδιο γρήγορα με την βενζινοκίνητη και πιο γρήγορα από το doblo.
Αν το συνηθίσεις δεν είναι άσχημο...αλλά σαν πρώτη εντύπωση δε μου άρεσε.
Τώρα στις Alfa δε ξέρω πως είναι...
-
Το πρόβλημα που αναφέρουν στην MiTo είναι ο συνδυασμός Start/Stop με το TCT. Και είναι λογικό να υπάρχουν διάφορα τέτοια θέματα, μιας και στην BMW μου, πατάς το συμπλέκτη και ξαναπαίρνει μπροστά, οπότε ο συμπλέκτης λειτουργεί σαν διακοπτης. Σε ένα αυτόματο σασμάν, ο διακόπτης θα είναι το φρένο, κι αυτό μπορεί να σημαίνει πρόβλημα σε διάφορες περιπτώσεις: ανηφόρα πχ.
Στο Doblo που αναφέρεις, μπορεί όντως η αιτία να ήταν το diesel που για να ξαναπάρει θέλει ...το χρόνο του, αλλά θα συμφωνήσω πως αν δεν μπορείς να το φτιάξεις σωστά κάτι, μην το φτιάχνεις καθόλου!
Είναι χαζομάρα να ...καταστρέφεις ένα αυτοκίνητο λόγω κακής εκτέλεσης μιας χαζομάρας σαν το start/stop!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το πρόβλημα που αναφέρουν στην MiTo είναι ο συνδυασμός Start/Stop με το TCT. Και είναι λογικό να υπάρχουν διάφορα τέτοια θέματα, μιας και στην BMW μου, πατάς το συμπλέκτη και ξαναπαίρνει μπροστά, οπότε ο συμπλέκτης λειτουργεί σαν διακοπτης. Σε ένα αυτόματο σασμάν, ο διακόπτης θα είναι το φρένο, κι αυτό μπορεί να σημαίνει πρόβλημα σε διάφορες περιπτώσεις: ανηφόρα πχ.Στο Doblo που αναφέρεις, μπορεί όντως η αιτία να ήταν το diesel που για να ξαναπάρει θέλει ...το χρόνο του, αλλά θα συμφωνήσω πως αν δεν μπορείς να το φτιάξεις σωστά κάτι, μην το φτιάχνεις καθόλου!
Είναι χαζομάρα να ...καταστρέφεις ένα αυτοκίνητο λόγω κακής εκτέλεσης μιας χαζομάρας σαν το start/stop!
Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .
Άμα είναι να το απενεργοποιείς στο μποτιλιάρισμα με τα τόσα σταμάτα-ξεκίνα γιατί να έχεις start-stop?
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .
Αν σβηνει τον κινητηρα ενω ρολαρεις ειναι μεγαλη
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .
Αν σβηνει τον κινητηρα ενω ρολαρεις ειναι μεγαλη
Στα 3κμ/ω ενεργοποιεί το κινητήρα.
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .
Άμα είναι να το απενεργοποιείς στο μποτιλιάρισμα με τα τόσα σταμάτα-ξεκίνα γιατί να έχεις start-stop?
- Για να πληρώνεις λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.
- Επειδή είναι standard και το αυτοκίνητο το έχει θέλεις δε θέλεις.
Προσωπικά θα το χρησιμοποιούσα μόνο αν είχα πολύ λίγη βενζίνη και για να μη μείνω μέχρι να φτάσω στο πρατήριο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το χειρότερο είναι στο μποτιλιάρισμα αλλά για εκεί υπάρχει το κουμπί που το απενεργοποιεί αλλά είναι και μεγάλη παπαριά όταν βρήσκεσαι σε κατηφόρα μέσα στην πόλη και θες να τσουλίσεις καμιά δεκαριά μέτρα και πάλι σβήνει .
Άμα είναι να το απενεργοποιείς στο μποτιλιάρισμα με τα τόσα σταμάτα-ξεκίνα γιατί να έχεις start-stop?
- Για να πληρώνεις λιγότερα τέλη κυκλοφορίας.
- Επειδή είναι standard και το αυτοκίνητο το έχει θέλεις δε θέλεις.
Προσωπικά θα το χρησιμοποιούσα μόνο αν είχα πολύ λίγη βενζίνη και για να μη μείνω μέχρι να φτάσω στο πρατήριο.
To 2 μου αρκούσε
-
Έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα εντός πόλης με πολλή κίνηση, Πόρτο και Λισαβώνα, με ένα Colt 1.1 με start-stop. Ποτέ δεν σκέφτηκα να το απενεργοποιήσω και ποτέ δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Και μιλάμε και για κλασσικά μποτιλιαρίσματα αλα Ελληνικα και καλοκαίρι. Μάλιστα όταν ο αέρας του AC ζεσταινόταν το αυτοκίνητο δεν έσβηνε στο επόμενο σταμάτα. Η λειτουργιά αρκετά διακριτική παρα το τρικύλινδρο μοτέρ. Πρόσφατα οδήγησα ένα test drive golf 1.6d με dsg. Επίσης με start-stop. Το αυτοκίνητο έσβηνε σε πλήρη στάση και το σύστημα μπερδεύτηκε μια φορά σε ένα round about που έκοψα πάρα πολύ χωρίς να σταματήσω. Στο ξεκίνα -ελέω diesel- ο κινητήρας κάνει λίγο πιο αισθητή την παρουσία του με κραδασμούς και θόρυβο. Σε Prius taxi ως επιβάτης δεν κατάλαβα το παραμικρό. Θα το απενεργοποιούσα αν το είχα; Μάλλον οχι. Θα δοκιμάσω και το eHDi της PSA το οποίο έχει διαφορετική λειτουργιά και υπόσχεται απολύτως ομαλές και ταχύτερες επανεκκινήσεις, και έχει πάρει καλές κριτικές απο τον ειδικό τύπο σε σχέση με τα συμβατικά start-stop.
-
Κι εμένα στην BMW στην αρχή με ξένισε αρκετά, αλλά πλέον δεν με ενοχλεί καθόλου, δεν θα το έκλεινα δηλαδή. Το μόνο που θα έλεγα σαν παρατήρηση είναι πως λόγω δίλιτρου και τοποθετημένου κατά μήκος μοτέρ, όταν ξεκινάει, το καταλαβαίνεις. Σε ένα μικρότερο μοτέρ, μάλλον δεν θα το έπαιρνες χαμπάρι!
-
Πάντως σε Giulietta 170 και 500 twinair που το χω δοκιμάσει τώρα τελευταία, δεν μου δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα. Αντίθετα εξεπλάγην από την αποτελεσματικότητα του συστήματος αν και ήμουν αρνητικά προκατειλημμένος. Τώρα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο (γενικώς και όχι μόνο dual clutch) είναι πιθανό να δημιουργούνται κάποιες παρενέργειες λόγω της διαφοράς στον τρόπο οδήγησης και της έλλειψης συμπλέκτη, αλλά και πάλι θέμα software είναι και με συνεχή εξέλιξη θα γίνει σίγουρα πιο 'έξυπνο' στο μέλλον.
-
MiTo, λέγεται, χωρίς τελεία.
σχεδόν 3,000 έλληνες κάτοχοι υπάρχουν. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, είναι ευχαριστημένοι.
Καμιά 100αριά στο alfisti.gr που έχω πετύχει, δεν έχει γράψει κάποιος κάτι κακό.
Όπως και με οποιανδήποτε αυτοκίνητο, μίλα με κατόχους, για να σχηματίσεις μία γνώμη.
-
Γνωριζω εναν απο τους 3.000 κατοχους ο οποιος ειχε θεμα με τον συναγερμο αντιπροσωπειας του... Οποτε πες του να προσεξει απο που θα παει να το παρει..
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
ευχαριστω για τη συμβουλη focusman.και απ'οτι βλεπω j.lo?Για το τραγουδι της υπογραφης μου λες? Ναι, ειναι απο τα τραγουδια τα οποια με ξεσηκωνουν τον τελευταιο καιρο
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
παιδια θα ηθελα τα φωτα σας (ελπιζω bi-xenon!)επειδη φιλος σκεφτεται να αγορασει τη mi.to και το μονο στο οποιο κολλαει ειναι η αξιοπιστια.εγω προσωπικα δεν εχω κατσει να το ψαξω και γι'αυτ ρωταω.το αμαξι εχει βγαλει κανα προβλημα σε οσους το εχουν?ή ακομη και οσοι δεν το εχουν αλλα ξερουν ή εχουν ακουσει για διαφορες βλαβες θα ηθελα να μαθω.ευχαριστω εκ των προτερων.Πλεον στο τριτο ετος κατασκευης που διανυει, δεν εχει ακουστει κατι, παροτι στο πρωτο ετος υπηρχαν καποια θεματακια
μικρορυθμισεων ηλεκτρικης κρεμαγιερας, αναρτησης, -τα οποια διορθωθηκαν- και λιγες 'παιδικες ασθενειες', (μικροατελειες/ευαισθησια στα κοκκινα μη μεταλλικα χρωματα, τα οποια και αποσυρθηκαν αν δεν κανω λαθος) οπως ολα σχεδον τα αυτοκινητα που φτιαχνονται για πρωτη φορα, απο λευκο χαρτι, ετσι και η Mito στα τελη του 2008.
Στον φιλο σου απλα θα προτεινα, αν επιλεξει ΜΕΧΡΙ την εκδοση των 105-120ιππων (αν υπαρχει πλεον, η δευτερη, τουρμπατη εκδοση σε στοκ/προσφορα...), να μην βαλει μεγαλυτερη ζαντα απο 16ιντσες. Σιγουρα αισθητικα οι 17αρες αλα 8C ειναι ολα τα λεφτα, στην κατηγορια ιπποδυναμης ομως επι της ουσιας υπαρχει κυριως απωλεια και σε ανεση, αλλα και ελαφρως χειροτερες επιδοσεις-καταναλωση. Στις εκδοσεις των 135-155(καταργηθηκε νομιζω)170ιππων σαφως οι 17αρες αποτελουν
την καλυτερη εως και επιβεβλημενη θα ελεγα επιλογη, ειδικα για την QV.
Τελος, καλο θα ηταν, για το πορτοφολι του και μονο, να προσεξει με τα εξτρα, να μην παρασυρθει απο την ατελειωτη λιστα, και να βαλει αυτα που πραγματικα θελει/χρειαζεται, καθως στην αντιθετη περιπτωση, ευκολα το Budget θα εκτοξευθει, αγγιζοντας μεγαλυτερη κατηγορια αυτοκινητου. -
Πριν καμια 10 μερες παρηγγειλα το mito 1.3 jtdm2 με τα 95 αλογα ( πετρελαιο).
Επειδη εγινε ενα facelift ο πωλητης μου ειπε σημερα οτι ακομα δεν ανοιξαν οι κωδικοι για τα αμαξια με το facelift και οτι η παραγγελια μου θα καταχωρηθει απο τριτη.
Βλεποντας το φυλλαδιο που μου εδωσε με τις αλλαγες που θα εχει το mito my2011 ειδα οτι θα προστεθει ενας νεος πετρελαιοκινητηρας ιδιος με τον δικο μου αλλα με 85 αλογα και μπηκα σε διλημμα.Ο 1.3 με τα 95 εχει 19.7 kg ροπης στις 1500 στροφες, καιει 4,3 lt και εκπεμπει 112gr ανα km. O-100 11,6sec
O 1.3 με τα 85 εχει την ιδια ροπη, αποδιδει τα 85 αλογα στις 3500 ενω ο αλλος τα 95 στις 4000 στροφες,
καιει 3,6 λιτρα και εκπεμπει μονο 95gr ανα km. O-100 12,9 sec
Απο λεφτα δεν ξερω διαφορα. Ισως ο 85 να ειναι λιγο φτηνοτερος , μπορει και τα ιδια ομως.
Εσεις θα αλλαζατε την παραγελια για να παιρνατε τον καινουργιο με τα 85;
Καιει λιγοτερο, δεν πληρωνει τελη αλλα ειναι πιο αργος. Λετε να σερνεται; Θέλω να πηγαινει ανετα και κανενα ταξιδι και θελω και καποια σβελταδα. Αρκει που εχουν την ιδια ροπη ή τα 10 αλογα θα εχουν αισθητη διαφορα;
Δεν ξερω τι να κανω.
Τα φωτα σας παρακαλω. -
Φυσικά και θα έχουν αισθητή διαφορά τα 10 άλογα (μιλάμε για 12%). Δες τι μεγάλη διαφορά έχουν στις εργοστασιακές επιδόσεις...
-
Ρώτα πρώτα αν θα έρχεται Ελλάδα και το 85αρι μοτέρ...θα μου κάνει πολύ εντύπωση να εισάγουν 2 εκδόσεις πετρελαίου με διαφορά 10hp στη Mito...ίσως και να το κάνουν βέβαια με κράχτη τα μηδενικά τέλη...
-
Θα βγει σιγουρα και ο 85 αρης. Σε 3 εκδοσεις.
Progression, Super και distinctive.
Η super θα ειναι μια ενδιαμεση εκδοση για αυτον τον κινητηρα και τον multiair 105
Ο 95 αρης θα βγαινει μονο σε distinctive
Alfa Romeo Mi.Τo 2008