-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
οι στραμμενοι τροχοι τι νοημα εχουν? λογικα θα μπαινει το esp
σημερα (με esp off) εκανα ενα σχετικο πειραμα και μπηκε αφου γυρισε πολυ το αυτοκινητο και με ισιωσε
αρα οσο κακοστημενο και να ναι απλα δε φαινεται (πχ το ψιτροεν μου που εχει τασεις αποσταθεροποιησης λογω κοντου μεταξονιου δε γυριζει ποτε επειδη μπαινει το εσπ στα πολυ δυσκολα)
Το συγκεκριμενο τεστ δεν εχει σκοπο να δειξει το στησιμο του αυτοκινητου αλλα την συμπεριφορα του σε φρεναρισμα πανικου πανω σε στροφη κατι που ειναι μακραν σημαντικοτερο απο φρεναρισμα σε ευθεια.
ναι οκ, απλα δεν εχει νοημα αυτο το τεστ σε σημερινα αυτοκινητα (και ειδικα σε vag που γνωριζω απο πρωτο χερι τουλαχιστον) γιατι και το χειροτερο τσαρουχι να ριξεις σε μια στροφη, το αυτοκινητο θα παραμεινει στη πορεια του με χαρακτηριστικη ανεση σα να μην τρεχει τιποτα..
το ειχα αναφερει και σε αλλο τοπικο, λιμανακια , πεταλο με καμια 90αρια πατησα αποτομα το φρενο γιατι αρχιμ@λακας ειχε σταματησει στην εξοδο της στροφης και δεν εγινε τιποτα.. απλα τρομαξα πολυ και ετοιμαστηκα για αναποδα κτλ τα οποια τελικα δε χρειαστηκε να κανω γιατι τα ηλεκτρονικα λειτουργησαν μια χαρα και κρατησαν το αυτοκινητο σε ισορροπια σα να μην εγινε τιποτα
(το esp off, αλλα εκει μπηκε μονο του )αμα λοιπον εψαχναν να βρουν ατελειες σε στησιμο (που θα οδηγησει σε ανοιγμα της ουρας σε φρεναρισμα πανικου) , ειναι στοκοι γιατι πολυ απλα δε γινεται να φανουν
και ειμαι βεβαιος οτι τα 2 αυτοκινητα μου δεν ειναι τα μονα στα οποια το esp μπαινει μονο του σε τετοια κατασταση
καποιους χαρντκοραδες βεβαια τους χαλαει να 'μην κλεινουν τελειως τα ηλεκτρονικα' , αλλα εγω προσωπικα χαρηκα που δε χρειαστηκε να σπασω το αυτοκινητο μου, ή να αρχισω τα αναποδα και τις προσευχες οπως με παλιοτερα χρεπια που περασαν απο τα χερια μου
-
Εισαι υπερβολικα προκατειλημενος με τη συγκεκριμενη σειρα , αρα και να θελω να σε πεισω δεν μπορω.
Παντως το μονο που θα πω ειναι οτι οταν δυο αυτοκινητα εχουν στην ευθεια την ιδια πανω κατω αποσταση φρεναρισματος και πανω σε στροφη εχουν διαφορα 15+ μετρα ,κατι λεει αυτο.Προφανως οχι στο στησιμο αλλα γενικα στη λειτουργεια του ESP/ABS/ΕBD και φυσικα στη δυναμη πεδησης.
-
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα δύναμης πέδησης αφού ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν την δύναμη να μπλοκάρουν τους τροχούς τους. Άρα είναι θέμα διαχείρησης αυτής της δύναμης. Η οποία διαχείρηση επηρεάζεται κυρίως από την πρόσφυση των ελαστικών, την γεωμετρία της ανάρτησης, την κατανομή του βάρους και την λειτουργία των ηλεκτρονικών.
-
Συμφωνω.
Θα ελεγα ομως οτι παιζει και ενα μικρο (σιγουρα μικροτερο απο τη διαχειρηση των ηλεκτρονικων) ρολο η δυναμη πεδησης.Παντως το Scirocco εχει φοβερο κρατημα.Βρασχος ηταν , στις αλλαγες πορειας εμεινα μαλακας .
Τι κανουν τα μετατροχεια... -
Φρεναρισμα πανω σε στροφη με πατημενο συμπλεκτη....
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
οι στραμμενοι τροχοι τι νοημα εχουν? λογικα θα μπαινει το espσημερα (με esp off) εκανα ενα σχετικο πειραμα και μπηκε αφου γυρισε πολυ το αυτοκινητο και με ισιωσε
αρα οσο κακοστημενο και να ναι απλα δε φαινεται (πχ το ψιτροεν μου που εχει τασεις αποσταθεροποιησης λογω κοντου μεταξονιου δε γυριζει ποτε επειδη μπαινει το εσπ στα πολυ δυσκολα)
οτι στο αυτοκίνητο ασκείται και η φυγόκεντρος δύναμη...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Φρεναρισμα πανω σε στροφη με πατημενο συμπλεκτη....=Φρεναρισμα πανικου.Παντα το φρεναρισμα πανικου σε ολα τα τεστ γινεται με πατημενο συμπλεκτη.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
οι στραμμενοι τροχοι τι νοημα εχουν? λογικα θα μπαινει το esp
σημερα (με esp off) εκανα ενα σχετικο πειραμα και μπηκε αφου γυρισε πολυ το αυτοκινητο και με ισιωσε
αρα οσο κακοστημενο και να ναι απλα δε φαινεται (πχ το ψιτροεν μου που εχει τασεις αποσταθεροποιησης λογω κοντου μεταξονιου δε γυριζει ποτε επειδη μπαινει το εσπ στα πολυ δυσκολα)
Το συγκεκριμενο τεστ δεν εχει σκοπο να δειξει το στησιμο του αυτοκινητου αλλα την συμπεριφορα του σε φρεναρισμα πανικου πανω σε στροφη κατι που ειναι μακραν σημαντικοτερο απο φρεναρισμα σε ευθεια.
το συγκεκριμένο τεστ ελέγχει συνολικά την ικανότητα του οχήματος να επιβραδύνει...
προφανώς και έχει να κάνει ΚΑΙ με το στήσιμο... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα δύναμης πέδησης αφού ΟΛΑ τα αυτοκίνητα έχουν την δύναμη να μπλοκάρουν τους τροχούς τους. Άρα είναι θέμα διαχείρησης αυτής της δύναμης. Η οποία διαχείρηση επηρεάζεται κυρίως από την πρόσφυση των ελαστικών, την γεωμετρία της ανάρτησης, την κατανομή του βάρους και την λειτουργία των ηλεκτρονικών.προφανώς και όλα έχουν την δυνατότητα να μπλοκάρουν τους τροχούς τους...
δεν λέει κάτι όμως αυτό για την δύναμη πέδησης.... -
κιουση απο που κ ως που οι ιαπωνες του μπεστ μοτορινγκ δεν ειναι αντικειμενικοι???κ την μ3 θεωρουσαν μπεντσμαρκ κ το dsg θεωρουν το κορυφαιο κιβωτιο(μαζι με το σβτ) κ την καγιεν την θεωρουν κορυφη κ στα τεστ φρεναρισματος το χιλιολατρεμενο ιαπωνικο σ2000 εδειξε μετρια αποτελεσματα..
παρεπιπτοντως,μιας κ μιλαμε για την δοκιμη επιβραδυνσης υπο στροφη,δεν κοιταζουν να δουν αν αποσταθεροποιειται .κοιταζουν να δουν τις αποστασεις ακινητοποιησης που χρειαζεται το καθε μοντελο κ μαλιστα κ την αποκλιση που εχουν απο τις ιδιες μετρησεις με τους τροχους σε ευθεια.. νομιζω ειναι ευνοητο..επισης,πατουν συμπλεκτη,στα χειροκινητα,για να δουν τι κανει ενα αυτοκινητο αποκλειστικα με βαση τα φρενα του.εξαλλου κ οι μετρησεις επιβραδυνσης σε ευθεια γινονται παντα με συμπλεκτη πατημενο ,οποτε μη ψαχνουμε να βρουμε προβληματα εκει που δεν υφιστανται. -
@Red Monster
Σιγουρα παιζει ρολο και το στησιμο στην συγκεκριμενη διαδικασια αλλα σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι επειδη η Π.χ. Mito εκανε καλυτερο φρεναρισμα απο το Π.χ. Scirocco , εχει και καλυτερο στησιμο απο αυτο.Ισα ισα που στο slalom και αλλαγη πορειας φανηκε οτι το Scirocco εχει καλυτερο στησιμο απο τη Mito.
Νομιζω καταλαβες τι θελω να πω. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Σιγουρα παιζει ρολο και το στησιμο στην συγκεκριμενη διαδικασια αλλα σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι επειδη η Π.χ. Mito εκανε καλυτερο φρεναρισμα απο το Π.χ. Scirocco , εχει και καλυτερο στησιμο απο αυτο.Ισα ισα που στο slalom και αλλαγη πορειας φανηκε οτι το Scirocco εχει καλυτερο στησιμο απο τη Mito.
Νομιζω καταλαβες τι θελω να πω.εννοειται οτι αν το αυτοκινητο προβει σε τετακε η οτιδηποτε παρομοιο,φταιει οχι μονο η κατανομη πεδησης αλλα κ το στησιμο.αλλα στο συγκεκριμενο τεστ εστιαζουν κυριως στο συστημα πεδησης.εχουν ολα τα υπολοιπα τεστ για το στησιμο η τις επιδοσεις επιταχυνσεων..
με λιγα λογια συμφωνουμε!! -
Ειναι δυνατον να μην συμφωνουμε εμεις?
Εμεις ειμαστε παιδια του Best Motoring
Αφου να φανταστεις σκεφτομαι να παω να μαθω Ιαπωνεζικα για να καταλαβαινω και τι λενε.Γιατι ''χαλανε'' πολυ χρονο στο να συζητανε για τη συμπεριφορα του αυτοκινητου , κατι πολυ σημαντικο κατα τη γνωμη μου.Ξεχασα να γραψω οτι αναφερομουν στον Red Monster (το εγραψα μετα)
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
@Red MonsterΣιγουρα παιζει ρολο και το στησιμο στην συγκεκριμενη διαδικασια αλλα σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι επειδη η Π.χ. Mito εκανε καλυτερο φρεναρισμα απο το Π.χ. Scirocco , εχει και καλυτερο στησιμο απο αυτο.Ισα ισα που στο slalom και αλλαγη πορειας φανηκε οτι το Scirocco εχει καλυτερο στησιμο απο τη Mito.
Νομιζω καταλαβες τι θελω να πω.συμφωνάμεεε...
βέβαια , για να είμαστε δίκαιοι με την μίτο... μιλάμε για την 1,4αρα με τα 155 άλογα , την στιγμή που το ρόκο , το μαζντα και το 500αράκι έχουν την τοπ εκδοση τους...
-
Σιγουρα!!
Η Mito QV λογικα(σιγουρα δηλαδη) θα εχει καλυτερο στησιμο. -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Σιγουρα!!
Η Mito QV λογικα(σιγουρα δηλαδη) θα εχει καλυτερο στησιμο.αν είχαν και καμία πιο σοβαρή μηχανή στην παρέα θα έβγαζαν καλυτερα συμπεράσματα...
καμία ducati 1198s...
-
Λες για μια CBR?
Επειδη απο μηχανες δεν ξερω και πολλα... -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Λες για μια CBR?
Επειδη απο μηχανες δεν ξερω και πολλα...ναι...
έχει και abs που στις μηχανές είναι σε πρωτόγονο ακόμα στάδιο...
+οτι τα honda ποτε δεν είχαν καλά συστήματα πέδησης -
Καταρχας αξιζουν συγχαρητηρια στην Mito για την εκπληκτικη επιδοση στο φρεναρισμα
με στριμμενους τροχους. Στην 30η θεση γενικης καταταξης, μπροστα απο την απλη 997 , το S2000, την SL63AMG, το Τype R και αλλα ταχυτερα και αμιγως σπορ αυτοκινητα, ειναι μια επιδοση αξιοζηλευτη.
(Βεβαια αποτελει ενα ερωτημα κατα ποσο σωστες ηταν οι μετρησεις για τα υπολοιπα της παρεας 500 Abarh και Scirocco την στιγμη που στο πρωτο δεν δοκιμασαν με ΤΤC on, και στο δευτερο δεν πατηθηκε το κουμπι ESP στο Off για ελαφρως λιγοτερη ηλεκτρονικη παρεμβαση).
Mερικες παρατηρησεις τωρα οσον αφορα τις δοκιμες του Best Motoring.
Σχετικα με τα τεχνικα στοιχεια που παρατιθενται, το βαρος του 500 Abarth βεβαιως δεν ειναι σε καμμια περιπτωση 1330κιλα οπως γραφουν, αλλα τουλαχιστον συμφωνα με την ζυγαρια των 4τροχων 1125κιλα.
Επισης δεν μπορω να καταλαβω πως το Scirocco με επιδοση 77μετρα κατατασσεται 48ο
ενω το Abarth με επιδοση καλυτερη, στα 74,5μετρα κατατασσεται 77ο...
Εχουν λαβει καποιες παραμετρους βαρους?, κιλλων/ιππο? Διαστασεων? Παντως κατι δεν παει καλα στον πινακα καταταξης για αυτη την μετρηση...
Επειδη σχολιαστηκε, οντως, το φρεναρισμα του Scirocco -παρολο που τα συγκεκριμενα Dunlop ειναι απαραδεκτα, εχουν γινει παραπονα απο αρκετους κατοχους για μετριες εως κακιστες επιδοσεις συμπεριφορα του ελαστικου γενικα- ειναι αρκετα μετριο εως κακο για το επιπεδο των επιδοσεων που φερεται να εχει συνολικα. Ενδεικτικα αναφερω φρεναρισμα 120-0km/h σε ευθεια, στους 4τροχους τα 56μετρα (2.0 TSi DSG με Conti SC3), την στιγμη που το μικροτερο αδελφακι το 160αρι (manual) κανει ακριβως την ιδια διαδικασια σε 54,7μετρα (με 17αρες και Potenza 050A), ενω παραλληλα η Mito 155 αναδεικνυεται και νικητης (και στην κατηγορια της) με επιδοση τα 53,4μετρα (με 17αρες και pzeronero). Συγκριτικα το 500 Abarth φρεναρει (με 17αρες και τα ιδια pzero nero οπως και στο Bestmotoring) σε 56,7μετρα για την ιδια μετρηση.
Στην διαδικασια σλαμομ βεβαια τα πραγματα εχουν εντελως διαφορετικη τροπη.
Ελεγα και **επεμενα εδω και καιρο για το ΜΑΛΑΚΟ και ΠΛΑΔΑΡΟ εμπρος συστημα που χειροτερευει και την αισθηση-ακριβεια του τιμονιου -τουλαχιστον στην 08 Mito **Που οδηγησα εγω- **αλλα ετρεξαν πολλοι να κριτικαρουν αρνητικα **πιστευοντας οτι δεν ισχυει κατι τετοιο.
**Οι εικονες και το χρονομετρο ομως μιλησαν απο μονα τους... **
Οσο για το 'πισω συμμετοχικο μερος', παλι καλα που τα ηλεκτρονικα ειναι εκει συνεχεια, γιατι η Mito θυμιζε αγριο κατσικακι ετοιμο να βγει εκτος πορειας...
Τουλαχιστον η QV στο Video με τον εγκαθετο Γερμανο φαινοταν πιο σωστα στημενη (με 18αρες και πιθανον ενεργητικη αναρτηση) και ευελικτη οσο χρειαζοταν. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αλμπα,για πολλοστη φορα(συγνωμη εκ των προτερων που καταντω κουραστικος κ βαρετος) θα ηθελα να σε ρωτησω αν κ ποτε θα φορεθει το αυτοματο διπλοδισκο στην μιτο..
Στην 135cv θα διατίθεται σε δυό μήνες περίπου.Στην QV.... chi vivra vedra (κάτι μου λέει πως δεν θα διατεθεί).Στην 120cv mjet θα διατίθεται το ρομποτικό 635ΜΤΑ.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008