-
Το τιμόνι της (τουλάχιστον στο τεστ ντραιβ που δεν ξέρω αν έχει τις αλλαγές που είχαν ανακοινωθεί ότι θα περάσουν στην παραγωγή) δεν είναι τπτ το φοβερό.
-
το τιμονι της στην θεση normal δεν ειναι τιποτα σπουδαιο ,κατοχος mito ειμαι και το παραδεχομαι! ερχομαι απο 156 η οποια ειχε ΤΙΜΟΝΑΡΑ! στην θεση ομως dynamic η mito γινεται αλλο αυτοκινητο πραγματικα. βαρυ τιμονι και κοφτερο. δεν γινεται ομως να οδηγω ολη την ωρα και στο 'D'. δεν γινεται να εισαι σε ολα τελειος!!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ωραίο τελικά το mito ... μέχρι να το οδηγίσεις...Τι αποστειρωμένη αίσθηση είναι αυτή???? Τι σχέση έχει το mito με το ποίημα την 147???
Α ρε ιταλοί , σκατά τα κάνατε...θεοποιησατε το τιμονι της 147 ,σε λιγα χρονια θα θεοποιησουμε της μιτο και σε καμια 15 χρονια θα θεοποιουμε το τιμονι της αλφα μιλανο.
τιμονι καλο εχει μονο το δικο μου κανενα αλλο -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τιμονι καλο εχει μονο το δικο μου κανενα αλλο
Των υπολοιπων Delta ?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Ωραίο τελικά το mito ... μέχρι να το οδηγίσεις...
Τι αποστειρωμένη αίσθηση είναι αυτή???? Τι σχέση έχει το mito με το ποίημα την 147???
Α ρε ιταλοί , σκατά τα κάνατε...μην λες τετοια εδω γιατι οι ειδικοι στην αυτοκινηση θα σου πουν οτι ξερεις μονο απο playstation
οταν τα ελεγα αυτα οτι εχει τιμονι σαν να παιζεις palystation μ ειπαν οτι ειμαι εκτος τοπου και χρονου και οτι δεν ξερω και οτι ξερω μονο απο playstationυ.γ μαλλον δεν ξερω απο αισθηση μιας και ειχα rallye 8v χωρις υδραυλικο και εχω 16v με υδραυλικο
Το σύγκρινα με το αμέσως προηγούμενο μικρό της alfa
rallye και cooper παίζουν σε δικία τους κατηγορία και τα υποσκελίζει μόνο η αίσθηση μιας elise.
Την alfa την οδήγισα σήμερα και πραγματικά απογοητεύτικα...΄
Είμαι κολλημένος alfisti με 33 16v , 156 και μια σύντομη συνύπαρξη με μεγάλη 166 , αλλά αυτό το αυτοκίνητο πέρα από την πραγματικά ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση δεν μου έβγαλε κάτι , δεν κροτάλιζε, δεν σε προκαλούσε... Αδιάφορο , ότι χειρότερο για μια alfa ακόμα και αν είναι το πιο αξιόπιστο στην κατηγορία του. -
το οτι ηταν αρκετα πιο γρηγορο δεν παιζει κανα ρολο?
-
ποιο ρε;
-
το mito απο καθε 147 εκτος της gta
-
Δε νομιζω να παιζει ρολο μονο η ταχυτητα.
Προσωπικα θα προτιμουσα ενα Fiat Panda απο ενα Bravo 150 πχ... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το mito απο καθε 147 εκτος της gtaΕ καλα τωρα ειναι γνωστο οτι η 147 δεν πηγαινε μια στο δρομο.
γιαυτο δεν τη σεβαστηκα ποτε.
italakias speaking -
δεν εχω οδηγησει bravo εχω ομως οδηγησει panda και μπορω να πω οτι ειναι πολυ ευχαριστο αμαξακι
θα προτιμουσα ομως το bravo λογω εμφανισης και καλυτερου μοτερ -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Δε νομιζω να παιζει ρολο μονο η ταχυτητα.
Προσωπικα θα προτιμουσα ενα Fiat Panda απο ενα Bravo 150 πχ...θα σε αφορησω
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το mito απο καθε 147 εκτος της gta
Ε καλα τωρα ειναι γνωστο οτι η 147 δεν πηγαινε μια στο δρομο.
γιαυτο δεν τη σεβαστηκα ποτε.
italakias speakingαναλογα με τι τη συγκρινεις, γιατι οι γερμαναραδες εκεινη την εποχη ηταν πολυυυυ πισω μεχρι να φτασουμε στον 1.8Τ ο οποιος και παλι τα εβρισκε σκουρα με τον 3.2 V6
σε σχεση με τη Δ σου που ειναι πιο ελαφρια (υποθετω λογω ηλικιας) και κυριως υπερτροφοδοτουμενη φανταζομαι οτι δεν εχει και πολες ελπιδες
-
-
Η 147 120 HP ήταν το πιο γρήγορο μικρομεσαίο 1600άρι στην εποχή του ρε Ιταλάκια! Και όλα τα περιοδικά και όσοι την είχαν οδηγήσει (κι εγώ μέσα σε αυτόυς) την θεωρούσαν την επιλογή του πραγματικού οδηγού σε αυτή την κατηγορία (πολύ ανώτερη από το Focus πχ).
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ωραίο τελικά το mito ... μέχρι να το οδηγίσεις...
Τι αποστειρωμένη αίσθηση είναι αυτή???? Τι σχέση έχει το mito με το ποίημα την 147???
Α ρε ιταλοί , σκατά τα κάνατε...μην λες τετοια εδω γιατι οι ειδικοι στην αυτοκινηση θα σου πουν οτι ξερεις μονο απο playstation
οταν τα ελεγα αυτα οτι εχει τιμονι σαν να παιζεις palystation μ ειπαν οτι ειμαι εκτος τοπου και χρονου και οτι δεν ξερω και οτι ξερω μονο απο playstationυ.γ μαλλον δεν ξερω απο αισθηση μιας και ειχα rallye 8v χωρις υδραυλικο και εχω 16v με υδραυλικο
Το σύγκρινα με το αμέσως προηγούμενο μικρό της alfa
rallye και cooper παίζουν σε δικία τους κατηγορία και τα υποσκελίζει μόνο η αίσθηση μιας elise.
Την alfa την οδήγισα σήμερα και πραγματικά απογοητεύτικα...΄
Είμαι κολλημένος alfisti με 33 16v , 156 και μια σύντομη συνύπαρξη με μεγάλη 166 , αλλά αυτό το αυτοκίνητο πέρα από την πραγματικά ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση δεν μου έβγαλε κάτι , δεν κροτάλιζε, δεν σε προκαλούσε... Αδιάφορο , ότι χειρότερο για μια alfa ακόμα και αν είναι το πιο αξιόπιστο στην κατηγορία του.Εριξες βομβα μεγατονων...
Βασικα καλα κανεις και γραφεις και τα αρνητικα του αυτοκινητου. Ουσιαστικα,
παρα τον φοβο και την απεχθεια πολλων 'alfisti(?)', που αντιπαθουν τετοιου ειδους
σχολια, περισσοτερο καλο κανεις, (σε αντιθεση με αλλους που κρυβουν γεγονοτα, μασανε τα λογια τους και αρνουνται να δουν αντικειμενικα τα πραγματα ) μπας και βαλουν κατω το κεφαλι αυτοι που εχουν επαγγελματικοι σχεση με την εταιρια και μεταφερουν με σοβαροτητα και ανησυχια αυτα τα σχολια, ωστε καποια μερα στο κοντινο(?) μελλον να δουμε ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ αυτοκινητα απο αυτη την εταιρια και οχι, πολλα λογια,
φραμπαλαδες, αερολογιες και προχειροτητες, στα οποια εχουμε συνηθισει τον τελευταιο καιρο.
Μενει να δουμε αν οι περιφημες συνεργιες αλλαξουν τα πραγματα για την AR προς το καλυτερο... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ωραίο τελικά το mito ... μέχρι να το οδηγίσεις...
Τι αποστειρωμένη αίσθηση είναι αυτή???? Τι σχέση έχει το mito με το ποίημα την 147???
Α ρε ιταλοί , σκατά τα κάνατε...μην λες τετοια εδω γιατι οι ειδικοι στην αυτοκινηση θα σου πουν οτι ξερεις μονο απο playstation
οταν τα ελεγα αυτα οτι εχει τιμονι σαν να παιζεις palystation μ ειπαν οτι ειμαι εκτος τοπου και χρονου και οτι δεν ξερω και οτι ξερω μονο απο playstationυ.γ μαλλον δεν ξερω απο αισθηση μιας και ειχα rallye 8v χωρις υδραυλικο και εχω 16v με υδραυλικο
Το σύγκρινα με το αμέσως προηγούμενο μικρό της alfa
rallye και cooper παίζουν σε δικία τους κατηγορία και τα υποσκελίζει μόνο η αίσθηση μιας elise.
Την alfa την οδήγισα σήμερα και πραγματικά απογοητεύτικα...΄
Είμαι κολλημένος alfisti με 33 16v , 156 και μια σύντομη συνύπαρξη με μεγάλη 166 , αλλά αυτό το αυτοκίνητο πέρα από την πραγματικά ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση δεν μου έβγαλε κάτι , δεν κροτάλιζε, δεν σε προκαλούσε... Αδιάφορο , ότι χειρότερο για μια alfa ακόμα και αν είναι το πιο αξιόπιστο στην κατηγορία του.Εριξες βομβα μεγατονων...
Βασικα καλα κανεις και γραφεις και τα αρνητικα του αυτοκινητου. Ουσιαστικα,
παρα τον φοβο και την απεχθεια πολλων 'alfisti(?)', που αντιπαθουν τετοιου ειδους
σχολια, περισσοτερο καλο κανεις, (σε αντιθεση με αλλους που κρυβουν γεγονοτα, μασανε τα λογια τους και αρνουνται να δουν αντικειμενικα τα πραγματα ) μπας και βαλουν κατω το κεφαλι αυτοι που εχουν επαγγελματικοι σχεση με την εταιρια και μεταφερουν με σοβαροτητα και ανησυχια αυτα τα σχολια, ωστε καποια μερα στο κοντινο(?) μελλον να δουμε ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ αυτοκινητα απο αυτη την εταιρια και οχι, πολλα λογια,
φραμπαλαδες, αερολογιες και προχειροτητες, στα οποια εχουμε συνηθισει τον τελευταιο καιρο.
Μενει να δουμε αν οι περιφημες συνεργιες αλλαξουν τα πραγματα για την AR προς το καλυτερο...λες τα πραγματα με το ονομα τους
+10000 απο εμενα
πεστα ρε πεστα γιατι .......τσπ -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η 147 120 HP ήταν το πιο γρήγορο μικρομεσαίο 1600άρι στην εποχή του ρε Ιταλάκια! Και όλα τα περιοδικά και όσοι την είχαν οδηγήσει (κι εγώ μέσα σε αυτόυς) την θεωρούσαν την επιλογή του πραγματικού οδηγού σε αυτή την κατηγορία (πολύ ανώτερη από το Focus πχ).Ποιο γρηγορη απο ενα ψορολα ,αυτο με τα 116 αλογα και τις εξι ταχυτητες;
απο πεζο ,χοντα παλι χανει.
η αληθεια ειναι οτι το αμαξι απλως πηγαινε στο δρομο,οι παπαριες της αλφα στυλ κουερο σπορτιβο [ΠΩς ΔΙΑΟΛΟ ΤΟ ΛΕΝΕ]δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα. -
Πιο γρήγορο (σε ευθεία) ήταν μόνο το Honda Civic Vti το οποίο όμως σταμάτησε να βγαίνει εκείνη την περίοδο που βγήκε η 147. Κανένα μικρομεσαίο Peugeot (307 1600;;; ) δεν μπορούσε καν να συγκριθεί με την Alfa. Οπότε η 147 ήταν το ταχύτερο μικρομεσαίο 1600 με 2ο την Corolla και το Civic 1600 που ήταν στα ίδια.
-
απο πεζο ,χοντα παλι χανει.
Αν μιλάς για νορμάλ μικρομεσαία 1.600άρια (γιατί αυτό είναι η 147) είσαι αιώνες μακρυά.
Με τη λογική σου πάντως και το Evo είναι αργότερο από μια Veyron αλλά δε το λες χρέπι...
Η Mito μπορεί να υστερεί πολύ σε αίσθηση σε σχέση με την 147, υποψιάζομαι όμως ότι -ανεξάρτητα από άλογα- της ρίχνει σε οποιαδήποτε διαδρομή. Ότι χάνεις σε αίσθηση φαντάζομαι ότι θα το κερδίζεις και με το παραπάνω σε ωμή αποτελεσματικότητα που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά...
Θα ήθελα πολύ να οδηγήσω μια 150 με 18' να δω τι διάολο όρια θα έχει.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008