-
αντιγραφή απο 4Τ
Έντονα διαμαρτύρεται τον τελευταίο καιρό μερίδα οδηγών, η οποία έχει στην κατοχή της «γρήγορα» μοντέλα κι υποχρεώνεται να πληρώσει υψηλότερα ασφάλιστρα, καθώς από τις εταιρείες θεωρείται επιρρεπής στο ατύχημα. Οι ασφαλιστές από την πλευρά τους υπεραμύνονται του μέτρου, λέγοντας πως το «GT 1.6» που «πάει με 200» δεν πρέπει να πληρώνει τα ίδια με το ανάλογου κυβισμού σεντάν του «γεράκου». Τα πράγματα βέβαια δεν είναι τόσο απλά: αν ο «γεράκος» πηγαίνει με 60 στην αριστερή λωρίδα της Ε.Ο. δεν είναι άραγε επικίνδυνος;
έχετε δει άτι τέτοιο ??? και αν ναι απο ποιές εταιρίες ???
Μπορούμε να κάνουμε κάτι ???
-
αντιγραφή απο 4Τ
Έντονα διαμαρτύρεται τον τελευταίο καιρό μερίδα οδηγών, η οποία έχει στην κατοχή της «γρήγορα» μοντέλα κι υποχρεώνεται να πληρώσει υψηλότερα ασφάλιστρα, καθώς από τις εταιρείες θεωρείται επιρρεπής στο ατύχημα. Οι ασφαλιστές από την πλευρά τους υπεραμύνονται του μέτρου, λέγοντας πως το «GT 1.6» που «πάει με 200» δεν πρέπει να πληρώνει τα ίδια με το ανάλογου κυβισμού σεντάν του «γεράκου». Τα πράγματα βέβαια δεν είναι τόσο απλά: αν ο «γεράκος» πηγαίνει με 60 στην αριστερή λωρίδα της Ε.Ο. δεν είναι άραγε επικίνδυνος;
έχετε δει άτι τέτοιο ??? και αν ναι απο ποιές εταιρίες ???
Μπορούμε να κάνουμε κάτι ???
-
αντιγραφή απο 4Τ
Έντονα διαμαρτύρεται τον τελευταίο καιρό μερίδα οδηγών, η οποία έχει στην κατοχή της «γρήγορα» μοντέλα κι υποχρεώνεται να πληρώσει υψηλότερα ασφάλιστρα, καθώς από τις εταιρείες θεωρείται επιρρεπής στο ατύχημα. Οι ασφαλιστές από την πλευρά τους υπεραμύνονται του μέτρου, λέγοντας πως το «GT 1.6» που «πάει με 200» δεν πρέπει να πληρώνει τα ίδια με το ανάλογου κυβισμού σεντάν του «γεράκου». Τα πράγματα βέβαια δεν είναι τόσο απλά: αν ο «γεράκος» πηγαίνει με 60 στην αριστερή λωρίδα της Ε.Ο. δεν είναι άραγε επικίνδυνος;
έχετε δει άτι τέτοιο ??? και αν ναι απο ποιές εταιρίες ???
Μπορούμε να κάνουμε κάτι ???
-
Αυτό βγαίνει από στατιστικές μελέτες και δυστυχώς ή ευτυχώς είναι αληθές!!!!! Τα μικρά γρήγορα θα πληρώνουν στο μέλλον αναλογικά πολύ περισσότερο από τα άλλα!!!!! Αυτό ισχύει άλλοστε και στην Ευρώπη!!!!
-
Ναι, αλλά ο ίδιος γεράκος με το 1.6 GT πιθανότατα να είναι πιο επικίνδυνος απ' ότι με το οικογενειακό σεντάν.
Προφανώς μπορεί να είναι κανείς πολύ επικίνδυνος οδηγώντας οτιδήποτε. Οι ασφαλιστικές εταιρείες, όμως, κοιτάνε το μέσο όρο. Αν τα στοιχεία τους να λένε ότι τα GT αυτοκίνητα κατά μέσο όρο είναι πιο επιρρεπή σε ατυχήματα, μου φαίνεται λογικό αυτό που κάνουν. -
Δηλαδή δεν έχω το δικαίωμα να έχω ένα 106Gti και να το έχω για να πηγαίνω για ψώνια !!!
και με ποια κριτιρα θα επιλέξουν τα αυτοκίνητα ?
θα το κάνουν όλες οι ασφαλιστικές ? -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Δηλαδή δεν έχω το δικαίωμα να έχω ένα 106Gti και να το έχω για να πηγαίνω για ψώνια !!!και με ποια κριτιρα θα επιλέξουν τα αυτοκίνητα ?
θα το κάνουν όλες οι ασφαλιστικές ?Πρέπει να είσαι ο μόνος που το θέλει για να πηγαίνει για ψώνια.
Από τι στιγμή που παίρνεις ένα αυτοκίνητο πιο 'άγριο' από τα άλλα, αποδέχεσαι όλα όσα απορρέουν από αυτή την αγορά (π.χ. μεγαλύτερη κατανάλωση, ακριβότερα ανταλλακτικά, μεγαλύτερα ασφάλιστρα). -
Paidia auto einai swsto metro.
Ta systyma prepei na ginei opos stin Agglia opou ta amaxia exoun ena Insurance group.
Paizei rolo, poso grigora einai, poso eukola mporeis na to trakareis, poso eukola klebete, kai poso kostizei to ftaximo tou.Apo ekei kai pera kapia amaxia pou ta kleboun para poly, trwne extra penalty(EVO, Scooby, M3)
Oi asfaleies apo tin alli einai poly antagonistikes kai polles anagnowrizoun pera apo to No Claims Bonus(Bonus Malus) kai tyxon training, track experience tou Odigou H kai an einai melos kapiou autokinitistikou club.
Egw plirwnw mikti gia tin Elise pou einai 20(max) insurance group, sto London(akribotera logo epindinotitas tis polis) sxedon £750 kai exw unlimited mileage, protected bonus, business use, eleuthero na kano oti metatropes thelo, kai 5 pistes free cover kai meta £26, gia amaxi axias £23K.
Emena mou fenete Bargain kai an zousa se kana xorio tha edina £500
Bebaia exo full bonus 12 xronia kai exw kanei advanced racing training kai eimai melos sto Lotus club kai sto track club mas.An de eixa kana oikogeneiako, Mondeo kai sia, tha edina 300 lire mikti....TON XRONO,
An omos enas 22xronos me 2 xronia bonus pigene na asfalisi tin Elise mou sto London mallon tha eithele £3+K
Kai meta lene oti oi asfaleies einai akribes stin Agglia.
Fair einai oxi akribes. -
και τι σημάινει αγριο ???
πχ όλα τα sedan με 200Ηp turbo etc είναι λιγότερο αγρια απο το δικό μου ?
δέχομαι να πληρώνω περισσότερη ασφάλεια.... μονο αν έχω τρακάρει τουλάχιστον μια φορα... πράγμα που να το αποδικνιει....
ή
να πάμε τότε σε προσωπιές διαπραγματεύσεις ο καθένας με την ασφάλεια του ....
πράγμα που είναι και της μόδας ακόμα και στις συμβάσεις εργασίας !!!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Paidia auto einai swsto metro.
Ta systyma prepei na ginei opos stin Agglia opou ta amaxia exoun ena Insurance group.
Paizei rolo, poso grigora einai, poso eukola mporeis na to trakareis, poso eukola klebete, kai poso kostizei to ftaximo tou.Apo ekei kai pera kapia amaxia pou ta kleboun para poly, trwne extra penalty(EVO, Scooby, M3)
Oi asfaleies apo tin alli einai poly antagonistikes kai polles anagnowrizoun pera apo to No Claims Bonus(Bonus Malus) kai tyxon training, track experience tou Odigou H kai an einai melos kapiou autokinitistikou club.
Egw plirwnw mikti gia tin Elise pou einai 20(max) insurance group, sto London(akribotera logo epindinotitas tis polis) sxedon £750 kai exw unlimited mileage, protected bonus, business use, eleuthero na kano oti metatropes thelo, kai 5 pistes free cover kai meta £26, gia amaxi axias £23K.
Emena mou fenete Bargain kai an zousa se kana xorio tha edina £500
Bebaia exo full bonus 12 xronia kai exw kanei advanced racing training kai eimai melos sto Lotus club kai sto track club mas.An de eixa kana oikogeneiako, Mondeo kai sia, tha edina 300 lire mikti....TON XRONO,
An omos enas 22xronos me 2 xronia bonus pigene na asfalisi tin Elise mou sto London mallon tha eithele £3+K
Kai meta lene oti oi asfaleies einai akribes stin Agglia.
Fair einai oxi akribes.στην ελλάδα θα είναι fair ???? χλωμό το βλέπω !!!!
σου λέει 106gti έχεις πάρε μια ματσουκια !!!!!
δεν νομίζω να βάλουν όλες τις παραμέτρους που λες !!!!
ή και αν το κάνουν θα το κάνουν μόνο και μόνο για να αυξήσουν over all τα κέρδη τους -
Eγώ έχω mini Gti, αλλά πάππους με αγροτικό με χτύπησε (που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και το οικογενειακό του σεντάν, αφού συνηθίζει να οδηγεί πιωμένος). Εγώ δεν χτύπησα κανέναν... ποιος είναι πιο επικίνδυνος?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
στην ελλάδα θα είναι fair ???? χλωμό το βλέπω !!!!
σου λέει 106gti έχεις πάρε μια ματσουκια !!!!!
δεν νομίζω να βάλουν όλες τις παραμέτρους που λες !!!!
ή και αν το κάνουν θα το κάνουν μόνο και μόνο για να αυξήσουν over all τα κέρδη τουςWait and see an tha einai fair.
Pantos kai edw an eixe 106 GTi tha plirwnes parapano apo ena sedan me 200 aloga (pou aneferes aparapano)
To Gti tha to pareis gia na trexeis kai h pithanotita gia traka einai megalyteri(statistika milane gia auto) enw ena sedan to pairnei enas pio 'sobaros' odigos.Na sas po mia istoria na gelasete.
Otan prooeirtha UK san fititis(prin 10 xronia), gablomenos me ta amaxia(opos oloi mas), piga na paro kati ftino kai svelto.
Pira loipon ena 205 GTi 1.9
Telika to kratisa liges meres kai to antalaxa me ena Escort 1.3 giati asfaleia to Gti eithele £3K IIRC pou eitan 1.5 fora tin axia tou os autokinito.
To Escort eithele £600 opote anagastika Escort. -
Φαντάζομαι ότι θα το γράψει και ο LotusNick αλλά φίλε Taurus οι ασφαλιστικές το πάνε αλλιώς σου λέει
πόσα claims έρχονται από Rallye πχ 100 λέω εγώ
πόσα Rallye πουλήθηκαν 200 πχ τα 120 στην Αθήνα
πόσα εκλάπησαν 50 τα 40 στην Αθήνα...... άρα θα πληρώσεις!!!!!! -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φαντάζομαι ότι θα το γράψει και ο LotusNick αλλά φίλε Taurus οι ασφαλιστικές το πάνε αλλιώς σου λέει
πόσα claims έρχονται από Rallye πχ 100 λέω εγώ
πόσα Rallye πουλήθηκαν 200 πχ τα 120 στην Αθήνα
πόσα εκλάπησαν 50 τα 40 στην Αθήνα...... άρα θα πληρώσεις!!!!!!Χέστηκα λέω εγώ τώρα!!! Τι κάνω εγώ είναι το θέμα, όχι τι κάνουν οι υπόλοιποι...
(και δεν απευθύνεται σε εσένα το 'χέστηκα', αλλά στις ασφαλιστικές)
Η λύση είναι μία τελικά: 1600άρι σεντάν με αδήλωτη 2λιτρη μηχανή για να βρούμε την υγεία μας... Και 100 γιουρόπουλα στο ΚΤΕΟ για να περάσει κανονικά...
BTW έχει φίλος Sunny σεντάν μετατροπή σε GTiR με την τετρακίνηση. Ο 'βλάκας' το έχει δηλώσει κιόλας... Κάτι τέτοιο θα κάνω και εγώ και αν το δηλώσω να μου τρυπήσετε τη μύτη... ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ!!!! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Φαντάζομαι ότι θα το γράψει και ο LotusNick αλλά φίλε Taurus οι ασφαλιστικές το πάνε αλλιώς σου λέει
πόσα claims έρχονται από Rallye πχ 100 λέω εγώ
πόσα Rallye πουλήθηκαν 200 πχ τα 120 στην Αθήνα
πόσα εκλάπησαν 50 τα 40 στην Αθήνα...... άρα θα πληρώσεις!!!!!!Χέστηκα λέω εγώ τώρα!!! Τι κάνω εγώ είναι το θέμα, όχι τι κάνουν οι υπόλοιποι...
(και δεν απευθύνεται σε εσένα το 'χέστηκα', αλλά στις ασφαλιστικές)
Η λύση είναι μία τελικά: 1600άρι σεντάν με αδήλωτη 2λιτρη μηχανή για να βρούμε την υγεία μας... Και 100 γιουρόπουλα στο ΚΤΕΟ για να περάσει κανονικά...
BTW έχει φίλος Sunny σεντάν μετατροπή σε GTiR με την τετρακίνηση. Ο 'βλάκας' το έχει δηλώσει κιόλας... Κάτι τέτοιο θα κάνω και εγώ και αν το δηλώσω να μου τρυπήσετε τη μύτη... ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ!!!!Mωρέ ας τηρούν τις υποχρεώσεις τους χωρίς να μου βγάζουν το Χριστό από το ρουθούνι και να τους τα σκάσω (για το GTi-16V-XS-Sport 206 μου). Μέχρι τότε όμως να πάνε να γ...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φαντάζομαι ότι θα το γράψει και ο LotusNick αλλά φίλε Taurus οι ασφαλιστικές το πάνε αλλιώς σου λέει
πόσα claims έρχονται από Rallye πχ 100 λέω εγώ
πόσα Rallye πουλήθηκαν 200 πχ τα 120 στην Αθήνα
πόσα εκλάπησαν 50 τα 40 στην Αθήνα...... άρα θα πληρώσεις!!!!!!Etsi einai
Taurus,
H asfaleia sou PAIRNEI ypopsin tis kaneis esy kai sou dinei ekptosi logo Bonus-Malus.
An eitan etsi fantasou na min ypirxe auto.Edw diloneis ta PANTA gia to autokinito sou.
Allazeis exatmisi, zantes, bazeis spoiler....
Ara an o filos sou me to GTI-R ekane atyxima h asfaleia tou DEN tha ton kalypte. -
Nick, δεν είναι δίκαιο να επιβαρύνεται κάποιος με αυξημένα ασφάλιστρα με βάση στατιστικές μελέτες! Αν αύριο έρθρι η ασφαλιστική και πει 'σύμφωνα με μια στατιστική μελέτη που κάναμε οι οδηγοί των κόκκινων αυτοκινήτων έχουν περισσότερα ατυχήματα, οπότε επειδή έχετε κόκκινο αυτοκίνητο επιβαρύνεστε' θα είναι 'fair'; Και ποιος λέει στις ασφαλιστικές ότι ο 20χρονος φοιτητής με το 106GTI δεν είναι πολύ πιο προσεκτικός οδηγός από τον 45χρονο οικογενειάρχη με το Mondeo; Οι στατιστικές;
I don't have a number, I've a name! (TM)
Την παραπάνω ατάκα άγγλοι (Iron Maiden) την τραγούδησαν.
-
Και πάλι, άδικο είναι.
Εγώ π.χ. γουστάρω το 106. Βλέπω τις λίστες με τα διαθέσιμα μοντέλα, και βλέπω ότι το μοναδικό με πλευρικούς αερόσακους και δερμάτινο σαλόνι είναι το GTI. Α, ωραία, είναι και το μόνο με κάπως δυνατό μοτέρ- να πάμε και κανά ταξιδάκι ρε αδερφέ. Γιατί αλλιώς, στα ίδια λεφτά κανά 1.4 hatchback με τάσια θα αγόραζα...
Και ξαφνικά, θεωρούμαι γκαζοφονιάς, επιρρεπής σε ατυχήματα, φύσει και θέσει επικίνδυνος, επειδή δεν αγόρασα το 1.4!
Ομοίως και για Clio Sport και 206 RC. Ιδίως για το πρώτο, έχω ένα φίλο κολλημένο με Renault και Clio, ο οποίος σκέφτεται να αγοράσει το 2λιτρο, απλά και μόνο επειδή είναι το καλύτερο της γκάμας- και δεν τρέχει ΚΑΘΟΛΟΥ!
Δεν είναι δα και τόσο σπάνιες αυτές οι περιπτώσεις. Αλίμονο εάν με το ζόρι, και χωρίς **αδιαμφισβήτητα **ερείσματα στην πραγματικότητα, ενταχθούμε όλοι σε κατηγορίες επικινδυνότητας. Ιδίως στην Ελλάδα, που οι προηγούμενες γενιές άργησαν να αποκτήσουν αυτοκίνητο και συνεπώς είναι συζητήσιμο το κατά πόσο συνετά οδηγούν σε σχέση με τους 'νέους με τα GTI'.
Σίγουρα συμφέρει τις ασφαλιστικές, επειδή πολύ απλά βρήκαν αφορμή για αυξήσεις. Έστω και σε μια υποκατηγορία. Αλλά και πάλι, θα μπορούσαν να ασφαλίζουν ακριβότερα όσους έχουν καναρίνι στο σπίτι, γιατί στατιστικές έδειξαν συσχέτιση τις κατοχής καναρινιού με την πρόκληση ατυχήματος.
Άλλωστε, οι έρευνες που επικαλούνται είναι συζητήσιμες (όπως όλες οι τέτοιου τύπου 'συμβάσεις με την αλήθεια'), γιατί εάν ο νέος με το GTI κάνει 35000 χλμ το χρόνο, ενώ ο παππούς με την Carina 5000 χλμ/χρόνο, ε, μάλλον δεν είναι συγκρίσιμα τα αποτελέσματα...
-
βαζω το rallye... στο γκαράζ ... βγάζω πινακίδες....
παιρνω πιο γρήγορα.. αυτό το new focus (λες αν παρω το 2.0 να έχω πρόβλημα)
και μια φορα το μηνα πάω πίστα.. με το τραιλερ .... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
αυτο το κράτος....
τα δικα μας δικά του
και
τα δικά του δικά του
-
βαζω το rallye... στο γκαράζ ... βγάζω πινακίδες....
παιρνω πιο γρήγορα.. αυτό το new focus (λες αν παρω το 2.0 να έχω πρόβλημα)
και μια φορα το μηνα πάω πίστα.. με το τραιλερ .... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
αυτο το κράτος....
τα δικα μας δικά του
και
τα δικά του δικά του
υψηλότερα ασφάλιστρα στα miniGT