Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαμπάκι Κινητήτα σε Clio
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαμπάκι Κινητήτα σε Clio
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    12
    967
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ata last edited by

      Γεια χαρά παιδιά,

      Ενα φιλαράκι μου έχει ενα Renault Clio και άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.

      Εντωμεταξύ τις τελευταίες 3-4 μερές όταν ξεκινάει το αμάξι και η θερμοκρασία είναι χαμηλή το αμάξι τρίζει πολύ (όχι μόνο ο λεβιές αλλά ακόμα και το κάθισμα!). Όταν τώρα το αμάξι αρχίσει να κινείται και ανεβεί η θερμοκρασία και σταθεροποιηθεί στην μέση τρίζει πάλι αλλά λίγο εώς καθόλου.

      Δεν είναι σίγουρος για το πότε πρωτοάναψε το λάμπακι αλλά προχτές το παρατήρησε (δεν νομίζω πάντως να μην το είχε παρατηρήσει αν είχε ανάψει πιο πριν) και από προχτές το έχει παρκάρει και δεν το μετακίνησε καθόλου. Αύριο σκέφτεται να το πάει σε συνεργείο να το κοιτάξουν.

      Είναι καθόλου επικίνδυνο να το μετακινήσει ? Είναι σοβαρό ?

      Τι μπορεί να φταιεί ?

      Sorry για το μεγάλο post αλλά το θέμα επείγει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        ata last edited by

        Γεια χαρά παιδιά,

        Ενα φιλαράκι μου έχει ενα Renault Clio και άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.

        Εντωμεταξύ τις τελευταίες 3-4 μερές όταν ξεκινάει το αμάξι και η θερμοκρασία είναι χαμηλή το αμάξι τρίζει πολύ (όχι μόνο ο λεβιές αλλά ακόμα και το κάθισμα!). Όταν τώρα το αμάξι αρχίσει να κινείται και ανεβεί η θερμοκρασία και σταθεροποιηθεί στην μέση τρίζει πάλι αλλά λίγο εώς καθόλου.

        Δεν είναι σίγουρος για το πότε πρωτοάναψε το λάμπακι αλλά προχτές το παρατήρησε (δεν νομίζω πάντως να μην το είχε παρατηρήσει αν είχε ανάψει πιο πριν) και από προχτές το έχει παρκάρει και δεν το μετακίνησε καθόλου. Αύριο σκέφτεται να το πάει σε συνεργείο να το κοιτάξουν.

        Είναι καθόλου επικίνδυνο να το μετακινήσει ? Είναι σοβαρό ?

        Τι μπορεί να φταιεί ?

        Sorry για το μεγάλο post αλλά το θέμα επείγει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ata last edited by

          Γεια χαρά παιδιά,

          Ενα φιλαράκι μου έχει ενα Renault Clio και άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.

          Εντωμεταξύ τις τελευταίες 3-4 μερές όταν ξεκινάει το αμάξι και η θερμοκρασία είναι χαμηλή το αμάξι τρίζει πολύ (όχι μόνο ο λεβιές αλλά ακόμα και το κάθισμα!). Όταν τώρα το αμάξι αρχίσει να κινείται και ανεβεί η θερμοκρασία και σταθεροποιηθεί στην μέση τρίζει πάλι αλλά λίγο εώς καθόλου.

          Δεν είναι σίγουρος για το πότε πρωτοάναψε το λάμπακι αλλά προχτές το παρατήρησε (δεν νομίζω πάντως να μην το είχε παρατηρήσει αν είχε ανάψει πιο πριν) και από προχτές το έχει παρκάρει και δεν το μετακίνησε καθόλου. Αύριο σκέφτεται να το πάει σε συνεργείο να το κοιτάξουν.

          Είναι καθόλου επικίνδυνο να το μετακινήσει ? Είναι σοβαρό ?

          Τι μπορεί να φταιεί ?

          Sorry για το μεγάλο post αλλά το θέμα επείγει!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Πολλαπλασιαστης ισως ???

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              citastak last edited by

              εχει παρατηρήσει πτωση σε αποδοση;;μηπως δουλευει με 3 κυλινδρους;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                Πολλαπλασιαστης ισως ???

                Σχεδόν σίγουρο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  bagus last edited by

                  Αν τελικα ειναι πολλαπλασιαστης(το τριξιμο ειναι το αν ανησυχητικο εδω) τοτε κοιταξτε να σας βαλουν Denso

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    silencer51 last edited by

                    Χαλαρά πολλαπλασιαστής...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Δεν μας είπες αν πέφτει και η απόδοση.
                      Δείχνει να δουλεύει τρικίλυνδρο λόγω ελαττώματος στον πολλαπλασιαστή ή και λόγω ελαττώματος σε μπουζί (προτιμότερο). Αν ο κινητήρας είναι νορμάλ ή με ελαφρά βελτίωση, τα μαμίσια μπουζί ανταποκρίνονται μια χαρά. Αν είναι μπουζί είσαι τυχερός, απλά να φροντίζεις να τα αλλάζεις νωρίτερα από ό,τι τώρα. Τα Denso είναι αναλογικά πανάκριβη λύση (αλλά και θεωρητικά τα καλύτερα μπουζί της αγοράς) και εκτός από αξιοπιστία δεν σου δίνουν τίποτα ιδιαίτερο σε απόδοση - δοκιμασμένα γιατί τα φοράω. Φυσικά και η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική, ειδικά όταν το γκάζι βρίσκει συχνά στο πάτωμα...
                      Αν είναι πολλαπλασιαστής τότε είσαι απλά άτυχος.

                      Έχω δει-ακούσει και άλλα (σπάνια) κουφά για τέτοιου είδους πρόβλημα που εύχομαι να μην τα έχεις γιατί θα παιδευτείς πολύ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kinq1 last edited by

                        Mπουζί?
                        Mπουζοκαλώδια?
                        Πολλαπλασιαστής κάποιου κυλίνδρου αν είναι ξεχωριστοί για κάθε κύλινδρο?
                        Δότης στροφών?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          ata last edited by

                          Για την ιστορία σε περίπτωση που κάνει κάποιος search ήταν τελικά ο πολλαπλασιαστής. η επισκευή κόστισε 50 ευρώ(όχι σε επίσημη αντιπροσωπεία).
                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            drifter37 last edited by

                            το επαθα εγω αυτο με το Megane II. Διαγνωση: Πολλαπλασιαστης του κυλινδορυ (δουλευε με 3). Θεραπεία: αλλαγη και των 4 πολλαπλασιαστων.
                            Κοστος: 191 ευρωπουλα. Με τις υγειες μου. Χιλιομετρα στο κοντερ. 28.100.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              funkyreverend last edited by

                              Μήπως πλύνατε τον κινητήρα και μπήκαν νερά;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr