-
Γεια χαρά παιδιά,
Ενα φιλαράκι μου έχει ενα Renault Clio και άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.
Εντωμεταξύ τις τελευταίες 3-4 μερές όταν ξεκινάει το αμάξι και η θερμοκρασία είναι χαμηλή το αμάξι τρίζει πολύ (όχι μόνο ο λεβιές αλλά ακόμα και το κάθισμα!). Όταν τώρα το αμάξι αρχίσει να κινείται και ανεβεί η θερμοκρασία και σταθεροποιηθεί στην μέση τρίζει πάλι αλλά λίγο εώς καθόλου.
Δεν είναι σίγουρος για το πότε πρωτοάναψε το λάμπακι αλλά προχτές το παρατήρησε (δεν νομίζω πάντως να μην το είχε παρατηρήσει αν είχε ανάψει πιο πριν) και από προχτές το έχει παρκάρει και δεν το μετακίνησε καθόλου. Αύριο σκέφτεται να το πάει σε συνεργείο να το κοιτάξουν.
Είναι καθόλου επικίνδυνο να το μετακινήσει ? Είναι σοβαρό ?
Τι μπορεί να φταιεί ?
Sorry για το μεγάλο post αλλά το θέμα επείγει!
-
Γεια χαρά παιδιά,
Ενα φιλαράκι μου έχει ενα Renault Clio και άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.
Εντωμεταξύ τις τελευταίες 3-4 μερές όταν ξεκινάει το αμάξι και η θερμοκρασία είναι χαμηλή το αμάξι τρίζει πολύ (όχι μόνο ο λεβιές αλλά ακόμα και το κάθισμα!). Όταν τώρα το αμάξι αρχίσει να κινείται και ανεβεί η θερμοκρασία και σταθεροποιηθεί στην μέση τρίζει πάλι αλλά λίγο εώς καθόλου.
Δεν είναι σίγουρος για το πότε πρωτοάναψε το λάμπακι αλλά προχτές το παρατήρησε (δεν νομίζω πάντως να μην το είχε παρατηρήσει αν είχε ανάψει πιο πριν) και από προχτές το έχει παρκάρει και δεν το μετακίνησε καθόλου. Αύριο σκέφτεται να το πάει σε συνεργείο να το κοιτάξουν.
Είναι καθόλου επικίνδυνο να το μετακινήσει ? Είναι σοβαρό ?
Τι μπορεί να φταιεί ?
Sorry για το μεγάλο post αλλά το θέμα επείγει!
-
Γεια χαρά παιδιά,
Ενα φιλαράκι μου έχει ενα Renault Clio και άναψε το κίτρινο λαμπάκι του κινητήρα.
Εντωμεταξύ τις τελευταίες 3-4 μερές όταν ξεκινάει το αμάξι και η θερμοκρασία είναι χαμηλή το αμάξι τρίζει πολύ (όχι μόνο ο λεβιές αλλά ακόμα και το κάθισμα!). Όταν τώρα το αμάξι αρχίσει να κινείται και ανεβεί η θερμοκρασία και σταθεροποιηθεί στην μέση τρίζει πάλι αλλά λίγο εώς καθόλου.
Δεν είναι σίγουρος για το πότε πρωτοάναψε το λάμπακι αλλά προχτές το παρατήρησε (δεν νομίζω πάντως να μην το είχε παρατηρήσει αν είχε ανάψει πιο πριν) και από προχτές το έχει παρκάρει και δεν το μετακίνησε καθόλου. Αύριο σκέφτεται να το πάει σε συνεργείο να το κοιτάξουν.
Είναι καθόλου επικίνδυνο να το μετακινήσει ? Είναι σοβαρό ?
Τι μπορεί να φταιεί ?
Sorry για το μεγάλο post αλλά το θέμα επείγει!
-
Πολλαπλασιαστης ισως ???
-
εχει παρατηρήσει πτωση σε αποδοση;;μηπως δουλευει με 3 κυλινδρους;
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Πολλαπλασιαστης ισως ???Σχεδόν σίγουρο
-
Αν τελικα ειναι πολλαπλασιαστης(το τριξιμο ειναι το αν ανησυχητικο εδω) τοτε κοιταξτε να σας βαλουν Denso
-
Χαλαρά πολλαπλασιαστής...
-
Δεν μας είπες αν πέφτει και η απόδοση.
Δείχνει να δουλεύει τρικίλυνδρο λόγω ελαττώματος στον πολλαπλασιαστή ή και λόγω ελαττώματος σε μπουζί (προτιμότερο). Αν ο κινητήρας είναι νορμάλ ή με ελαφρά βελτίωση, τα μαμίσια μπουζί ανταποκρίνονται μια χαρά. Αν είναι μπουζί είσαι τυχερός, απλά να φροντίζεις να τα αλλάζεις νωρίτερα από ό,τι τώρα. Τα Denso είναι αναλογικά πανάκριβη λύση (αλλά και θεωρητικά τα καλύτερα μπουζί της αγοράς) και εκτός από αξιοπιστία δεν σου δίνουν τίποτα ιδιαίτερο σε απόδοση - δοκιμασμένα γιατί τα φοράω. Φυσικά και η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική, ειδικά όταν το γκάζι βρίσκει συχνά στο πάτωμα...
Αν είναι πολλαπλασιαστής τότε είσαι απλά άτυχος.Έχω δει-ακούσει και άλλα (σπάνια) κουφά για τέτοιου είδους πρόβλημα που εύχομαι να μην τα έχεις γιατί θα παιδευτείς πολύ.
-
Mπουζί?
Mπουζοκαλώδια?
Πολλαπλασιαστής κάποιου κυλίνδρου αν είναι ξεχωριστοί για κάθε κύλινδρο?
Δότης στροφών? -
Για την ιστορία σε περίπτωση που κάνει κάποιος search ήταν τελικά ο πολλαπλασιαστής. η επισκευή κόστισε 50 ευρώ(όχι σε επίσημη αντιπροσωπεία).
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας -
το επαθα εγω αυτο με το Megane II. Διαγνωση: Πολλαπλασιαστης του κυλινδορυ (δουλευε με 3). Θεραπεία: αλλαγη και των 4 πολλαπλασιαστων.
Κοστος: 191 ευρωπουλα. Με τις υγειες μου. Χιλιομετρα στο κοντερ. 28.100. -
Μήπως πλύνατε τον κινητήρα και μπήκαν νερά;
Λαμπάκι Κινητήτα σε Clio