το επαθα εγω αυτο με το Megane II. Διαγνωση: Πολλαπλασιαστης του κυλινδορυ (δουλευε με 3). Θεραπεία: αλλαγη και των 4 πολλαπλασιαστων.
Κοστος: 191 ευρωπουλα. Με τις υγειες μου. Χιλιομετρα στο κοντερ. 28.100.
Latest posts made by drifter37
-
RE: Λαμπάκι Κινητήτα σε Clio
-
RE: Lancia Delta 2008
Ο χρήστης technik έγραψε:
αυτό που βλέπω εγώ είναι, υποκειμενικά πάντα, όμορφο.
Σίγουρα, θα έχει καλό στήσιμο και άριστο εσωτερικό. Οι Ιταλοί πλέον δεν συμβιβάζονται (βλέπε νέο Punto). Και ιδιαίτερα με ένα τόσο ιστορικό μοντέλο, πιστεύω ότι θα ακολουθήσει και νέος δυνατός κινητήρας (2000cc)....Είμαι αισιόδοξος και μάλλον θα υποκύψω όταν έρθει.....
-
RE: 17" ζάντες στα 1600 κυβικά. Ποια η γνώμη σας?
δεν ξέρω τόσα πολλά από τεχνικά θέματα και θα θέσω το ζήτημά μου.
Λοιπόν, έχω ένα Megane II (1400) που φοράει 16αρες και 205 διάσταση. Η αδερφή μου έχει το ίδιο αλλά το απλό μοντέλο που φοράει 15αρες και 195 λάστιχο. Το δικό μου πάει καλύτερα στις στροφές και έχει καλύτερη ευστάθεια στα πολλά. Δεν έχω συγκρίνει τελικές, δεν με νοιάζει. Το δικό μουπάντως πιάνει περίπου 190 στο κοντέρ σκασμένο.
Πριν από το megane είχα ένα lancia Y elefantino rosso (1.200, 86hp). Πολύ γρήγορο αμαξάκι και φόραγε 15αρες με 195. Τρομερό στήσιμο και υπερτερούσε πολύ έναντι του απλού Υ με τις 14αρες ζάντες.
Τώρα, προσανατολίζομαι να αγοράσω το νέο Focus το ατμοσφαιρικό 2.000 (145hp). Αυτό από τη μάνα του φοράει 16αρες με διάσταση 205 και λέω να το παραγγείλω με 18αρες (+500 ευρώ) αλουμινένιες με 225. Τι γνώμη έχετε. Δεν το κάνω για την εμφάνιση (μετράει κι αυτό), αλλά για την ευστάθεια περισσότερο. Η τελική και το 0-100 δεν με πολυνοιάζουν. Με ενδιαφέρει το 'πατημα' και η αίσθηση στιβαρότητας που θέλω να έχει το αμαξι.
-
RE: Service στα 30.000χλμ - Μύθος ή πραγματικότητα
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Μια παράμετρος στην επιλογή αυτοκινήτου είναι το κάθε πόσο πάς για
service. Παρατήρησα μάλιστα ότι, ακόμη και για λάδια να πάς στην
αντιπροσωπεία, τελικά όλο και κάτι σου βγάζουν.Όσοι έχουν τα παρακάτω μοντέλα, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι
ισχύει ο πίνακας όπως έχει ή υπάρχουν και χρονικοί περιορισμοί
π.χ κάθε 30.000 χλμ ή δύο χρόνια. To ρωτάω αυτό γιατί
δεν κάνω χιλιόμετρα, οπότε το 30.000 πάει ως και στα 3 χρόνια και
είναι χλιδή για εμένα γενικώς... εκτός αν ισχύουν και τα χρόνια.**```
Μοντέλο Service Λάδια
Citroen C4 1.6 30 10
Ford Focus 1.6 20 20
Mazda 3 sedan 20 10
Opel Astra 1.6 30 30
Toyota Corolla 1.6 30 15
Megane II Sedan 30 30> >Τί ισχύει? το megane II σου λεει 30.000 service ή ανά έτος (όποιο έρθει πρώτο-->μεγάλη μαλακία αυτή), και λάδια ανά 15.000 ΑΛΛΑ αν κυκλοφορείς μέσα στην πόλη τότε σου λένε να τα αλλάζεις ανά 10.000 (κι άλλο 'φίδι'). Για μένα μετράει το κόστος περισσότερο. Το πρώτο service του megane με τακάκια μπρος πίσω πήγε στα 270 περίπου.
-
RE: Βελτίωση Megane II
μη που πεις οτι εχεις το αυτοκινητο που ειναι στη φωτο σου? ειναι το αγαπημενο μου.....
-
Βελτίωση Megane II
Ξέρει κανεις τι είδους βελτιώσεις 'σηκώνει' το Megane II???
-
RE: Βελτίωση Megane II
Ξέρει κανεις τι είδους βελτιώσεις 'σηκώνει' το Megane II???
-
Βελτίωση Megane II
Ξέρει κανεις τι είδους βελτιώσεις 'σηκώνει' το Megane II???
-
RE: RENAULT MEGANE II - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΜΕ ΤΙ ΟΜΩΣ???
για τα Citroen.
ο Συγγελιδης εχει παρει τα σκηπτρα απο τον Σαρακακη στην εξυπηρετηση (ο,τι αυτο συμπεριλαμβανει). μιλαω για αρνητικη πρωτια.οσο ημουν κατω απο την ιταλικη ομπρελλα (lancia elefantino rosso, 86hp) ημουν απολυτα ικανοποιημενος μεχρι που στα 60.000km το σασμαν του rosso (που παρεπιμπτοντως ηταν πολυ καλο πυραυλακι στα 1.200 cc) μου εμεινε μια νυχτα στη Λεωφορο Αλεξανδρας στο χερι με τον λεβιε να χοροπηδαει τρελλα. κοστος 1.300 καινουργιο, εβαλα μεταχειρισμενο 400 ευρα και το εδωσα με βαρια καρδια. αυτο το αμαξακι αν και μικρο το ειχα αγαπησει. αλλα το μεγαλο αμαξι ειναι αλλο πραγμα. νιωθεις αλλιως. στην alfa ειναι φιλος ενας δ/ντης. η delta μας ερχεται σε 1.5 χρονο το πολυ.
τι γνωμη εχετε για τα 6ταχυτα κιβωτια? ουτε το focus ουτε η alfa εχουν, μονο τα γερμανικα...
-
RE: RENAULT MEGANE II - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΜΕ ΤΙ ΟΜΩΣ???
η σπορ αναρτηση χρεωνεται 280 ευρα....