-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οντως η Τι πρεπει να ειναι μουρλιαΌταν κυκλοφορήσει...
Αλλά στην σημερινή δίνεται extra η ανάρτηση sportpack που υπήρχε για την 156. Πολλοί λένε ότι είναι η καλύτερη ανάρτηση για το αυτοκίνητο.
-
ετοιμοπαραδοτη ειναι....
το 'δικο μου' θελει μηνες ομως (λογω sun roof). -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
οντως η Τι πρεπει να ειναι μουρλια
Όταν κυκλοφορήσει...
Αλλά στην σημερινή δίνεται extra η ανάρτηση sportpack που υπήρχε για την 156. Πολλοί λένε ότι είναι η καλύτερη ανάρτηση για το αυτοκίνητο.
κωτσο χωρις να το εχω οδηγησει με την συγκεκριμενη αναρτηση , ειμαι πεπισμενος και υποστηρικτης αυτης της αποψης....
-
Ο χρήστης DRIFTER37 έγραψε:
ετοιμοπαραδοτη ειναι....Η facelift TI; Δεν το ήξερα.
το 'δικο μου' θελει μηνες ομως (λογω sun roof).
Το ίδιο έπαθα κι εγώ πριν 5 χρόνια, 3 μήνες αναμονή. Δεν το μετάνοιωσα όμως, η ηλιοροφή είναι πολύ καλή φάση.
-
η σπορ αναρτηση χρεωνεται 280 ευρα....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οντως η Τι πρεπει να ειναι μουρλια
Όταν κυκλοφορήσει...
Αλλά στην σημερινή δίνεται extra η ανάρτηση sportpack που υπήρχε για την 156. Πολλοί λένε ότι είναι η καλύτερη ανάρτηση για το αυτοκίνητο.
κωτσο χωρις να το εχω οδηγησει με την συγκεκριμενη αναρτηση , ειμαι πεπισμενος και υποστηρικτης αυτης της αποψης....
Φίλος από το Alfisti με 156 (TAZIO) ξήλωσε ανάρτηση B&G, αντιστρεπτικές GTA και θολόμπαρες και έβαλε την ανάρτηση SportPack και είναι υπερ-ευχαριστημένος και έχει να λέει για το 'μαμά' στρίψιμο και το πόσο καλύτερο είναι από το 'κούτσουρο' που είχε πριν.
Εσύ μάλλον το ξέρεις ήδη αλλά το γράφω για όλους.
-
Ο χρήστης DRIFTER37 έγραψε:
η σπορ αναρτηση χρεωνεται 280 ευρα....Θα σου συνιστούσα να την πάρεις, αξίζει τα λεφτά της.
-
Αν και διάβασα σε προηγούμενο ποστ σου ότι δεν συμπαθείς την PSA εγω θα σου πρότεινα να σκεφτείς και τη δίλιτρη Citroen C4 VTS. Με λίγα παραπάνω λεφτα από αυτά που θα δώσεις για τα 1600αρια που σκέφτεσαι, παίρνεις δίλιτρο πολύ νεανικό και ξεχωριστό αυτοκίνητο τουλάχιστον από πλευράς εμφάνισης και πραγματικά άριστο εξοπλισμό..
Εγω θα τη σκεφτόμουν σοβαρά.
Όσο για την αξιοπιστία μην κρίνεις από μεμονομένα παραδείγματα γνωστών σου. Τουλάχιστον σε σχέση με την 147 που σκέφτεσαι δε νομίζω ότι είναι πολύ χειρότερη η Citroen.
Στα μείον βέβαια η 2ετής εγγύηση. -
αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.
Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....
Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.
Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..
αν καποιος αναζητα πραγματικη συγκινηση και αισθηση , τοτε δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....
Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.
Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..
αν καποιος αναζητα πραγματικη συγκινηση και αισθηση , τοτε δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις
ισιδωρε ειπε πιο πανω οτι δεν τον ενθουσιαζουν τα πυραυλακια...προσωπικα δεν θα παιρνα κανενα απο τα δυο προτεινομενα με τοσα λεφτα γιατι φορτωμενος και μολις ανοιξει το αιρ κοντισιον παει και η οδηγικη απολαυση πανε και ολα...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....
Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.
Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..
αν καποιος αναζητα πραγματικη συγκινηση και αισθηση , τοτε δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις
ισιδωρε ειπε πιο πανω οτι δεν τον ενθουσιαζουν τα πυραυλακια...προσωπικα δεν θα παιρνα κανενα απο τα δυο προτεινομενα με τοσα λεφτα γιατι φορτωμενος και μολις ανοιξει το αιρ κοντισιον παει και η οδηγικη απολαυση πανε και ολα...
A, OK δεν το πρόσεξα
Τοτε αλλάζει το πράγμα αν και πιστεύω πως το Citroen δεν είναι ανάγκη να το δει κανείς μονο σαν πυραυλάκι αλλά και σαν ένα αυτοκίνητο που παρέχει πρόσθετη ενεργητική ασφάλεια.Δεν είναι πια και το πλέον σκληροπυρηνικό αυτοκινήτο.. Όπως είπες και εσύ αν φορτωμένος και με το air-condition ανοιχτό προσπαθήσει να προσπεράσει γρήγορα με τα 1600αρια δε θα είναι το ίδιο εύκολο/ασφαλές.. -
για τα Citroen.
ο Συγγελιδης εχει παρει τα σκηπτρα απο τον Σαρακακη στην εξυπηρετηση (ο,τι αυτο συμπεριλαμβανει). μιλαω για αρνητικη πρωτια.οσο ημουν κατω απο την ιταλικη ομπρελλα (lancia elefantino rosso, 86hp) ημουν απολυτα ικανοποιημενος μεχρι που στα 60.000km το σασμαν του rosso (που παρεπιμπτοντως ηταν πολυ καλο πυραυλακι στα 1.200 cc) μου εμεινε μια νυχτα στη Λεωφορο Αλεξανδρας στο χερι με τον λεβιε να χοροπηδαει τρελλα. κοστος 1.300 καινουργιο, εβαλα μεταχειρισμενο 400 ευρα και το εδωσα με βαρια καρδια. αυτο το αμαξακι αν και μικρο το ειχα αγαπησει. αλλα το μεγαλο αμαξι ειναι αλλο πραγμα. νιωθεις αλλιως. στην alfa ειναι φιλος ενας δ/ντης. η delta μας ερχεται σε 1.5 χρονο το πολυ.
τι γνωμη εχετε για τα 6ταχυτα κιβωτια? ουτε το focus ουτε η alfa εχουν, μονο τα γερμανικα...
-
Ο χρήστης DRIFTER37 έγραψε:
τι γνωμη εχετε για τα 6ταχυτα κιβωτια? ουτε το focus ουτε η alfa εχουν, μονο τα γερμανικα...'Nice to have'. Ιδιαίτερα σε ένα σπορτίφ αυτοκίνητο αν έχουν την κατάλληλη κλιμάκωση δίνουν καλές ρεπρίζ χωρίς να ενοχλείσαι στο ταξίδι με υψηλές στροφές κινητήρα και θόρυβο σε ταχύτητες 'cruising'.
Κρίμα που στην 147 2.0 TS δεν έβαλαν το εξάρι της 166 2.0 TS με τις κοντές σχετικά σχέσεις, θα πέταγε. Βέβαια κάτι μου λέει ότι η προσαρμογή του εκ των υστέρων είναι σχετικά εύκολη υπόθεση, αρκεί να βρεις ένα κιβώτιο σε καλή κατάσταση και λογική τιμή, πράγμα δύσκολο.
-
Ο χρήστης isidoros έγραψε:
Αν και διάβασα σε προηγούμενο ποστ σου ότι δεν συμπαθείς την PSA εγω θα σου πρότεινα να σκεφτείς και τη δίλιτρη Citroen C4 VTS. Με λίγα παραπάνω λεφτα από αυτά που θα δώσεις για τα 1600αρια που σκέφτεσαι, παίρνεις δίλιτρο πολύ νεανικό και ξεχωριστό αυτοκίνητο τουλάχιστον από πλευράς εμφάνισης και πραγματικά άριστο εξοπλισμό..
Εγω θα τη σκεφτόμουν σοβαρά.
Όσο για την αξιοπιστία μην κρίνεις από μεμονομένα παραδείγματα γνωστών σου. Τουλάχιστον σε σχέση με την 147 που σκέφτεσαι δε νομίζω ότι είναι πολύ χειρότερη η Citroen.
Στα μείον βέβαια η 2ετής εγγύηση.Mε τα extra που θέλει να βάλει, δε θα είναι μικρή η διαφορά..
μπορεί να ξεκινάει χαμηλά το C4, αλλά αν του βάλει ηλιοροφές-δερματα κλπ θα πάει κανά 26αρι-27άρι (είχε ένα τέτοιο στην έκθεση )η 147 Τi (προ fl, fl δεν έχω δει) είναι όντως κουκλάρα..
και το εσωτερικό δεν παίζεται!!
Μόνο η GTA έχει ομορφότερο -
Aφού μέσα σου έχεις πάρει την απόφαση, τι το συζητάς? Πάρε Αlfa και τέλος
RENAULT MEGANE II - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΜΕ ΤΙ ΟΜΩΣ???