Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RENAULT MEGANE II - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΜΕ ΤΙ ΟΜΩΣ???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RENAULT MEGANE II - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...ΜΕ ΤΙ ΟΜΩΣ???
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    56
    141
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
      οντως η Τι πρεπει να ειναι μουρλια

      Όταν κυκλοφορήσει...

      Αλλά στην σημερινή δίνεται extra η ανάρτηση sportpack που υπήρχε για την 156. Πολλοί λένε ότι είναι η καλύτερη ανάρτηση για το αυτοκίνητο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drifter37 last edited by

        ετοιμοπαραδοτη ειναι....
        το 'δικο μου' θελει μηνες ομως (λογω sun roof).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          popol-ros last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:

          οντως η Τι πρεπει να ειναι μουρλια

          Όταν κυκλοφορήσει...

          Αλλά στην σημερινή δίνεται extra η ανάρτηση sportpack που υπήρχε για την 156. Πολλοί λένε ότι είναι η καλύτερη ανάρτηση για το αυτοκίνητο.

          κωτσο χωρις να το εχω οδηγησει με την συγκεκριμενη αναρτηση , ειμαι πεπισμενος και υποστηρικτης αυτης της αποψης....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης DRIFTER37 έγραψε:
            ετοιμοπαραδοτη ειναι....

            Η facelift TI; Δεν το ήξερα.

            το 'δικο μου' θελει μηνες ομως (λογω sun roof).

            Το ίδιο έπαθα κι εγώ πριν 5 χρόνια, 3 μήνες αναμονή. Δεν το μετάνοιωσα όμως, η ηλιοροφή είναι πολύ καλή φάση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drifter37 last edited by

              η σπορ αναρτηση χρεωνεται 280 ευρα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                οντως η Τι πρεπει να ειναι μουρλια

                Όταν κυκλοφορήσει...

                Αλλά στην σημερινή δίνεται extra η ανάρτηση sportpack που υπήρχε για την 156. Πολλοί λένε ότι είναι η καλύτερη ανάρτηση για το αυτοκίνητο.

                κωτσο χωρις να το εχω οδηγησει με την συγκεκριμενη αναρτηση , ειμαι πεπισμενος και υποστηρικτης αυτης της αποψης....

                Φίλος από το Alfisti με 156 (TAZIO) ξήλωσε ανάρτηση B&G, αντιστρεπτικές GTA και θολόμπαρες και έβαλε την ανάρτηση SportPack και είναι υπερ-ευχαριστημένος και έχει να λέει για το 'μαμά' στρίψιμο και το πόσο καλύτερο είναι από το 'κούτσουρο' που είχε πριν.

                Εσύ μάλλον το ξέρεις ήδη αλλά το γράφω για όλους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης DRIFTER37 έγραψε:
                  η σπορ αναρτηση χρεωνεται 280 ευρα....

                  Θα σου συνιστούσα να την πάρεις, αξίζει τα λεφτά της.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    isidoros last edited by

                    Αν και διάβασα σε προηγούμενο ποστ σου ότι δεν συμπαθείς την PSA εγω θα σου πρότεινα να σκεφτείς και τη δίλιτρη Citroen C4 VTS. Με λίγα παραπάνω λεφτα από αυτά που θα δώσεις για τα 1600αρια που σκέφτεσαι, παίρνεις δίλιτρο πολύ νεανικό και ξεχωριστό αυτοκίνητο τουλάχιστον από πλευράς εμφάνισης και πραγματικά άριστο εξοπλισμό..
                    Εγω θα τη σκεφτόμουν σοβαρά.
                    Όσο για την αξιοπιστία μην κρίνεις από μεμονομένα παραδείγματα γνωστών σου. Τουλάχιστον σε σχέση με την 147 που σκέφτεσαι δε νομίζω ότι είναι πολύ χειρότερη η Citroen.
                    Στα μείον βέβαια η 2ετής εγγύηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        isidoros last edited by

                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                        αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....

                        Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.

                        Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                          αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....

                          Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.

                          Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..

                          αν καποιος αναζητα πραγματικη συγκινηση και αισθηση , τοτε δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                            αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....

                            Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.

                            Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..

                            αν καποιος αναζητα πραγματικη συγκινηση και αισθηση , τοτε δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις

                            ισιδωρε ειπε πιο πανω οτι δεν τον ενθουσιαζουν τα πυραυλακια...προσωπικα δεν θα παιρνα κανενα απο τα δυο προτεινομενα με τοσα λεφτα γιατι φορτωμενος και μολις ανοιξει το αιρ κοντισιον παει και η οδηγικη απολαυση πανε και ολα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              isidoros last edited by

                              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                              αλλη συγκινηση θα δωσει η 147 και αλλη η C4 και ας ειναι και 2,000 κυβικα.....

                              Σύμφωνοι εν μέρει αν και αυτό είναι σχετικό για τον καθένα.

                              Γιατί αν στη συγκίνηση συμπεριλαμβάνονται και οι επιδόσεις η διαφορά υπέρ της Citroen είναι σημαντική..

                              αν καποιος αναζητα πραγματικη συγκινηση και αισθηση , τοτε δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις

                              ισιδωρε ειπε πιο πανω οτι δεν τον ενθουσιαζουν τα πυραυλακια...προσωπικα δεν θα παιρνα κανενα απο τα δυο προτεινομενα με τοσα λεφτα γιατι φορτωμενος και μολις ανοιξει το αιρ κοντισιον παει και η οδηγικη απολαυση πανε και ολα...

                              A, OK δεν το πρόσεξα
                              Τοτε αλλάζει το πράγμα αν και πιστεύω πως το Citroen δεν είναι ανάγκη να το δει κανείς μονο σαν πυραυλάκι αλλά και σαν ένα αυτοκίνητο που παρέχει πρόσθετη ενεργητική ασφάλεια.Δεν είναι πια και το πλέον σκληροπυρηνικό αυτοκινήτο.. Όπως είπες και εσύ αν φορτωμένος και με το air-condition ανοιχτό προσπαθήσει να προσπεράσει γρήγορα με τα 1600αρια δε θα είναι το ίδιο εύκολο/ασφαλές..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drifter37 last edited by

                                για τα Citroen.
                                ο Συγγελιδης εχει παρει τα σκηπτρα απο τον Σαρακακη στην εξυπηρετηση (ο,τι αυτο συμπεριλαμβανει). μιλαω για αρνητικη πρωτια.

                                οσο ημουν κατω απο την ιταλικη ομπρελλα (lancia elefantino rosso, 86hp) ημουν απολυτα ικανοποιημενος μεχρι που στα 60.000km το σασμαν του rosso (που παρεπιμπτοντως ηταν πολυ καλο πυραυλακι στα 1.200 cc) μου εμεινε μια νυχτα στη Λεωφορο Αλεξανδρας στο χερι με τον λεβιε να χοροπηδαει τρελλα. κοστος 1.300 καινουργιο, εβαλα μεταχειρισμενο 400 ευρα και το εδωσα με βαρια καρδια. αυτο το αμαξακι αν και μικρο το ειχα αγαπησει. αλλα το μεγαλο αμαξι ειναι αλλο πραγμα. νιωθεις αλλιως. στην alfa ειναι φιλος ενας δ/ντης. η delta μας ερχεται σε 1.5 χρονο το πολυ.

                                τι γνωμη εχετε για τα 6ταχυτα κιβωτια? ουτε το focus ουτε η alfa εχουν, μονο τα γερμανικα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης DRIFTER37 έγραψε:
                                  τι γνωμη εχετε για τα 6ταχυτα κιβωτια? ουτε το focus ουτε η alfa εχουν, μονο τα γερμανικα...

                                  'Nice to have'. Ιδιαίτερα σε ένα σπορτίφ αυτοκίνητο αν έχουν την κατάλληλη κλιμάκωση δίνουν καλές ρεπρίζ χωρίς να ενοχλείσαι στο ταξίδι με υψηλές στροφές κινητήρα και θόρυβο σε ταχύτητες 'cruising'.

                                  Κρίμα που στην 147 2.0 TS δεν έβαλαν το εξάρι της 166 2.0 TS με τις κοντές σχετικά σχέσεις, θα πέταγε. Βέβαια κάτι μου λέει ότι η προσαρμογή του εκ των υστέρων είναι σχετικά εύκολη υπόθεση, αρκεί να βρεις ένα κιβώτιο σε καλή κατάσταση και λογική τιμή, πράγμα δύσκολο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skye last edited by

                                    Ο χρήστης isidoros έγραψε:
                                    Αν και διάβασα σε προηγούμενο ποστ σου ότι δεν συμπαθείς την PSA εγω θα σου πρότεινα να σκεφτείς και τη δίλιτρη Citroen C4 VTS. Με λίγα παραπάνω λεφτα από αυτά που θα δώσεις για τα 1600αρια που σκέφτεσαι, παίρνεις δίλιτρο πολύ νεανικό και ξεχωριστό αυτοκίνητο τουλάχιστον από πλευράς εμφάνισης και πραγματικά άριστο εξοπλισμό..
                                    Εγω θα τη σκεφτόμουν σοβαρά.
                                    Όσο για την αξιοπιστία μην κρίνεις από μεμονομένα παραδείγματα γνωστών σου. Τουλάχιστον σε σχέση με την 147 που σκέφτεσαι δε νομίζω ότι είναι πολύ χειρότερη η Citroen.
                                    Στα μείον βέβαια η 2ετής εγγύηση.

                                    Mε τα extra που θέλει να βάλει, δε θα είναι μικρή η διαφορά..
                                    μπορεί να ξεκινάει χαμηλά το C4, αλλά αν του βάλει ηλιοροφές-δερματα κλπ θα πάει κανά 26αρι-27άρι (είχε ένα τέτοιο στην έκθεση )

                                    η 147 Τi (προ fl, fl δεν έχω δει) είναι όντως κουκλάρα..
                                    και το εσωτερικό δεν παίζεται!!
                                    Μόνο η GTA έχει ομορφότερο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trelovet last edited by

                                      Aφού μέσα σου έχεις πάρει την απόφαση, τι το συζητάς? Πάρε Αlfa και τέλος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 3 / 3
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr