-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Θέλει πάντως λίγη ταχυδακτυλουργία για να την αλλάξει κανείς με το χέρι στο Clio iii, αλλά αλλάζει.
Βλέπω το μηχανικό που τις αλλάζει στο εξουσιοδοτημένο και γελάω με τις κινήσεις που κάνει για να αλλάξει μια λάμπα.
Επίσης, έχω πετύχει σκηνικό σε εξουσιοδοτημένο Audi να έχουν ζητήσει σε Q5 65 euro-1 εργατοώρα για λύσιμο προφυλακτήρα και αντικατάσταση λάμπας. Εννοείται ότι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου τους μπινελίκωνε καμιά ώρα. Χαχαχα!Βάλε και κανένα 20άρι η λάμπα και μπορεί να λέω και λίγα. Εμένα στο brava που είναι απλή και κάνει 12 ευρώ.
-
Kαλά οδήγησα 1η φορα clio 1 1,4, απο το 2009 που ειχα αποχωριστει το R19 μου, 1,4 με την απόσυρση, το είχα καημό να οδηγήσω κάτι ανάλογο.. 5 χρόνια στέρησης είναι αυτά.. Απίστευτη εμπειρία, (κράξτε όσο θέτε), το αμάξι τα σπάει και ας μην είναι τοσο ΣΥμΜΕτΟΧιΚο όσο λένε οι κολλημένοι old school ρενάκηδες..
Μια διαρκής υποστροφή, αλλά είχε πολύ πολύ πλάκα, ξανάνιωσα!!!
Οι διαφορές απο το 19 μου, το υδραυλικό τιμόνι (χάλι μαύρο) και το άρπαγμα που ήταν καλύτερο λόγω βάρους..
Η διαδρομή ήταν το Πολύτεχνείο ring στα Χανιά.. -
Καλησπέρα! Σκέφτομαι να αγοράσω ένα κλιό 3 1,6 του 2006. Πρέπει κάτι να ξέρω ή να προσέξω πριν την αγορά; Ευχαριστώ πολύ!
-
Οχι κάτι ιδιαίτερο. Αλλά γιατί δεν κοιτάς για κανένα 1.2 TCe ενός χρόνου μετά; Εξίσου καλές επιδόσεις με καλύτερη οικονομία, χαμηλότερα ασφάλιστρα και λιγότερο από μισά τέλη κυκλοφορίας.
-
Όντως το 1,2 είναι πιο οικονομικό, αλλά εφόσον δεν μιλάμε για τραγικά νούμερα, ειδικά για τα χιλιόμετρα που θα κάνω, προτιμώ καλύτερα τον ατμοσφαιρικό 1,6. Άρα δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα;
-
Οχι κάτι ιδιαίτερο. Είχε κάνει την αρχή των αξιόπιστων Renault το clio iii.
Μόνο αν το αμάξι είναι κοντά στα 90.000 km και δεν έχει αλλάξει ιμάντες φρόντιζε να το βάλεις στο παζάρι ή να αλλαχθούν ή να κόψεις σε τιμή γιατί είναι κανένα 300άρι κόστος αλλαγής. -
Και στον 1,2 ειναι στις 90,000 χλμ οι ιμαντες?? Η αληθεια ειναι -επειδη τα ψιλοκοιταζω κι εγω τελευταια- οτι για καλο tce θα δωσεις κανενα χιλιαρικο παραπανω, αλλα για μεταπωληση με τον 1,6 δυσκολευει πολυ το πραγμα...
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Και στον 1,2 ειναι στις 90,000 χλμ οι ιμαντες?? Η αληθεια ειναι -επειδη τα ψιλοκοιταζω κι εγω τελευταια- οτι για καλο tce θα δωσεις κανενα χιλιαρικο παραπανω, αλλα για μεταπωληση με τον 1,6 δυσκολευει πολυ το πραγμα...Θα τη δωσεις τη Μιτο??
-
Οχι ρε συ, υπαρχει κι ενα saxo στην οικογενεια
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Και στον 1,2 ειναι στις 90,000 χλμ οι ιμαντες?? Η αληθεια ειναι -επειδη τα ψιλοκοιταζω κι εγω τελευταια- οτι για καλο tce θα δωσεις κανενα χιλιαρικο παραπανω, αλλα για μεταπωληση με τον 1,6 δυσκολευει πολυ το πραγμα...Στα περισσότερα 1.2 TCe είναι στα 120.000 οι ιμάντες.
Κάποια από τα πρώτα του 2007 και αρχές 2008 είναι στις 90.000. Αναφέρεται στο εγχειρίδιο χρήσης σχετικά ή το επιβεβαιώνεις με αριθμό πλαισίου σε κάποιο εξουσιοδοτημένο. -
Merci!
-
Αποκλείεται να μην έχει χρονικό περιορισμό για τους ιμάντες... με μ.ε.κ. τα 15.000 θες 8 χρόνια για να πιάσεις το όριο...
-
Εχει 6 χρόνια
-
Πολλά και ακούγονται και είναι...
Δεν έχει υποσημείωση για απαιτητική χρήση ή χρήση πόλης?
-
Κάτι λέει αλλα δε θυμαμαι ακριβώς σε ποσο μεγάλη μειωση του διαστηματος αναφερεται. Στα παλια ελεγε απο τις 90000 στις 60000. Τώρα ποσο μειώνει ακριβως στα τωρινά δεν ξερω αλλα λογικά αντιστοιχα
-
Σε όσα είναι κάθε 90.000 χρονικά είναι κάθε 5 χρόνια.
Σε όσα είναι κάθε 120.000 κάθε 6 χρόνια. -
Θέλω να πω οτι αν το όχημα είναι >4 ετών θέλει σίγουρα αλλαγή μιας και το κόστος πιθανής ζημίας είναι πολ/ο της συντήρησης...
-
Νταξ ανάλογα. Εμένα π.χ. έκλεισε τα 4 φέτος κι έχει 49000 χλμ. Γύρω στα 60000 θα τον αλλάξω που υπολογίζω θα τα φτάσουμε τέτοια εποχή του χρόνου με το ρυθμό που βάζουμε χλμ ίσως και λίγο νωρίτερα άρα νταξ και πριν την 6ετια και πριν τα χλμ είσαι. Τετραετία εφόσον δεν προτείνεται νωρίτερα από 5 χρόνια αλλαγή γνώμη μου ότι είναι πλεονασμός η αλλαγή. Όχι ότι του κάνει κακό η αλλαγή απλά δε νομίζω να υπάρχει θέμα μια και δεν αναφέρεται και κάτι αντίστοιχο στο μάνιουαλ. Δω volvo ορίζει αλλαγή ιμάντα στα μοτερ της στις 200000 χλμ ή κάθε 8 ή 10 χρόνια
-
Καλησπερα σε ολους.Εχω ενα megane ii cc facelift και αναρωτιεμαι αν μπορω να αλλαξω το πλαστικο πανω στον λεβιε ταχυτητων που λεει τα νουμερα των ταχυτητων γιατι εχει ξεβαψει με αυτο εδω
http://www.ebay.com/itm/RENAULT-Clio-Me ... 1e8bbf1eca
Αν ναι τοτε πως βγαινει το παλιο?ειναι κουμπωτο?
Και 2ον αν μπορω να αλλαξω τα χερουλια στις πορτες για τον ιδιο λογο με αυτα.
http://www.ebay.com/itm/RENAULT-MEGANE- ... 20e5f66795
Θα ταιριαζουν?αλλαζουν ευκολα η πρεπει να παω σε συνεργειο?ψαχνω για κανα βιντεο με οδηγιες αλλα τπτ.....
-
Τα χερούλια πιθανολογώ πως ταιριάζουν (ετσι λεει κι απο κάτω δηλαδή) και η τοποθέτηση θα σου ειναι σχετικά ευκολη καθώς κουμπωτα ειναι τα υπαρχοντα αλλα κι αυτα που εβαλες απο την αγγελια στο ebay. Απλα έχουν σφιχτο κουμπωμα και θα δυσκολευτείς λίγο. Όσον αφορά το λεβγε εμένα έχει αλλαχτει στην εγγυηση επειδη ξεφτισε και δε μου φανηκε και πολυ ευκολο να το κάνει καποιος μονος του
RENAULT FORUM