-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Σφακιανάκης Α.Ε. και Renault/Dacia, η εταιρεία προσφέρει όλα τα μοντέλα της Renault και Dacia, με συνολικό όφελος έως 7.500€ ...
προφανώς μιλάει για όλα τα μοντέλα...Και για το ... Duster?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Σφακιανάκης Α.Ε. και Renault/Dacia, η εταιρεία προσφέρει όλα τα μοντέλα της Renault και Dacia, με συνολικό όφελος έως 7.500€ ...
προφανώς μιλάει για όλα τα μοντέλα...Και για το ... Duster?
αυτο σκεφτωμουν μολις τωρα ! αν εχει 1500-2000 φθηνοτερα το duster ειλικρινα θα ειναι ΤΡΟΜΕΡΗ ευκαιρια
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα πλαίσια της νέας συνεργασίας της Σφακιανάκης Α.Ε. και Renault/Dacia, η εταιρεία προσφέρει όλα τα μοντέλα της Renault και Dacia, με συνολικό όφελος έως 7.500€ ...
προφανώς μιλάει για όλα τα μοντέλα...Και για το ... Duster?
Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω. αλλά για να λέει 'όλα τα μοντέλα Renault Dacia'προφανώς μέσα σε αυτά θα είναι και το Duster..
-
οποιος περασει απο Κινετα(στον επαρχιακο), το νου του στην δεξια πλευρα απο Αθηνα, ειναι παρκαρισμενη μια laguna III GT SW με πολωνικες πινακιδες, μπλε ελεκτρικ... εχω μεινει αφωνος
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Vel Satis-C6-607 τέλος.Κρίμα γιατί χάνονται τρία αυτοκίνητα με χαρακτήρα πράγμα που δεν βλέπουμε τακτικά τα τελευταία χρόνια.
Γιατι τελος η c6 εχασα κανα επεισοδιο..?
Ουσιαστικά κι αυτή αφου πριν περίπου 2 μήνες είχα διαβάσει ότι μέχρι τα τέλη του 11 θα έχει σταματήσει και του C6 η παραγωγή.
-
Στο Σφακιανάκη οι ίδιες προσφορές τρέχουν που τρέχουν σε όλη τη Renault. Απλά όταν είχε βγει το δελτίο τύπου φτάνανε μέχρι 7.500 για το Koleos. Αν ήταν πιο πρόσφατο θα έγραφε μέχρι 10.000 που είναι για το Koleos.
Για το Duster ακόμη επίσημα δεν παίζει κάποιια προσφορά. Θεωρώ ακόμη βαριά να κάνουν δώρο κανένα μεταλλικό χρώμα. Αλλά μετα από μερικούς μήνες πιστεύω θα αρχίσει σιγά σιγά κανένα -1.000 (προσωπική μου εκτίμηση).
-
εχω την εντυπωση και στο sandero υπηρξε αντιστοιχη εκπτωση με την αφιξη του 1,2
-
300.000 αυτοκίνητα η Renault-Nissan με την Avtovaz.
Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Ρωσίας η Avtovaz και η Renault-Nissan θα παράγουν μέχρι 300.000 αυτοκίνητα το χρόνο σε μια κοινή εγκατάσταση παραγωγής στην Τολιάτι της Ρωσίας, αρχής γενομένης από το 2012, είπε ο πρόεδρος Igor Komarov σε μια συνέντευξη.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/07/300000-renault-nissan-avtovaz.htmlZ.E Driver Programme
Είναι μια συγκεκριμένη εφαρμογή που την κατεβάζετε στον υπολογιστή σας και θα ενημερώνεστε για όλα τα νέα και θα θέματα της Renault γύρω από την ηλεκτροκίνηση.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/07/ze-driver-programme.html -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Vel Satis-C6-607 τέλος.Κρίμα γιατί χάνονται τρία αυτοκίνητα με χαρακτήρα πράγμα που δεν βλέπουμε τακτικά τα τελευταία χρόνια.
Γιατι τελος η c6 εχασα κανα επεισοδιο..?
Ουσιαστικά κι αυτή αφου πριν περίπου 2 μήνες είχα διαβάσει ότι μέχρι τα τέλη του 11 θα έχει σταματήσει και του C6 η παραγωγή.
Η C6 συνεχίζει να παραγεται (για μερικά χρόνια ακόμα σύμφωνα με το Autobild) απλώς δεν θα υπάρξει μελλοντικός αντικαταστάτης. Ίσως κάτι μεγάλο απο την σειρά 'DS' το αντικαταστήσει.
Το 607 σταματαει τέλος του έτους και αντικαθίσταται 'εν μέρει' απο το νέο 508.
Το VelSatis σταμάτησε ήδη και περιμένουμε τον πιο 'ευρωπαικό' και συμβατικό αντικαταστάτη μέσω Samsung.Προσωπικά εγώ δεν ξέρω αν θα επέλεγα κάτι άλλο πέρα απο αστέρι ή έλικα (ίσως με προυποθέσεις μόνο την C6) σ' αυτή την κατηγορία αλλά ήταν καλό (για τα μάτια μου και όχι απ' ότι φαίνεται για τις ίδιες της εταιρίες) να υπάρχουν εκπρόσωποι απο Ιταλία και Γαλλία. Εδώ η Κορέα εμφάνισε ένα πανέμορφο Sonata.
Για τις άλλες εταιρίες ίσως όχι, αλλά για την Citroen με την DS, CX και XM από το παρελθόν με στενοχωρεί που δεν θα υπάρξει κάτι ανάλογο μελλοντικά. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Vel Satis-C6-607 τέλος.Κρίμα γιατί χάνονται τρία αυτοκίνητα με χαρακτήρα πράγμα που δεν βλέπουμε τακτικά τα τελευταία χρόνια.
Γιατι τελος η c6 εχασα κανα επεισοδιο..?
Ουσιαστικά κι αυτή αφου πριν περίπου 2 μήνες είχα διαβάσει ότι μέχρι τα τέλη του 11 θα έχει σταματήσει και του C6 η παραγωγή.
Η C6 συνεχίζει να παραγεται (για μερικά χρόνια ακόμα σύμφωνα με το Autobild) απλώς δεν θα υπάρξει μελλοντικός αντικαταστάτης. Ίσως κάτι μεγάλο απο την σειρά 'DS' το αντικαταστήσει.
Το 607 σταματαει τέλος του έτους και αντικαθίσταται 'εν μέρει' απο το νέο 508.
Το VelSatis σταμάτησε ήδη και περιμένουμε τον πιο 'ευρωπαικό' και συμβατικό αντικαταστάτη μέσω Samsung.Προσωπικά εγώ δεν ξέρω αν θα επέλεγα κάτι άλλο πέρα απο αστέρι ή έλικα (ίσως με προυποθέσεις μόνο την C6) σ' αυτή την κατηγορία αλλά ήταν καλό (για τα μάτια μου και όχι απ' ότι φαίνεται για τις ίδιες της εταιρίες) να υπάρχουν εκπρόσωποι απο Ιταλία και Γαλλία. Εδώ η Κορέα εμφάνισε ένα πανέμορφο Sonata.
Για τις άλλες εταιρίες ίσως όχι, αλλά για την Citroen με την DS, CX και XM από το παρελθόν με στενοχωρεί που δεν θα υπάρξει κάτι ανάλογο μελλοντικά.Αντικαταστάτης του Vel Satis προφανώς θα είναι ένα εκ τον Latitude η νέο Safrane.και τα δυο θα βγούνε στην παραγωγή σε διαφορετικές χώρες.το μέλλον θα δείξει ποιο θα το αντικαταστήσει.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/04/renault-vel-satis.html
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/06/n-renault-latitude.html -
Είδα στο site της Renault προστέθηκε νέος αντιπρόσωπος στα Τρίκαλα στη θέση του Τσιανατέλη που έκλεισε!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Είδα στο site της Renault προστέθηκε νέος αντιπρόσωπος στα Τρίκαλα στη θέση του Τσιανατέλη που έκλεισε!Εσύ που ασχολείσαι με τα στατιστικά θα είχε πολύ ενδιαφέρον εδώ και καιρό να παρακολουθείς πόσο γρήγορα ανανεώνεται η λίστα αντιπροσώπων της RENAULT (και όχι μόνο).
Δεν πρόκειται να 'μπαγιατέψει' ποτέ, συχνά-πυκνά ανανεώνεται σαν τις ημερομηνίες στις παρτίδες γιαουρτιών.
Σε όλες τις μάρκες έτσι γίνεται τελευταία. Πραγματική σφαγή. -
Από οταν έχει αναλάβει η PGA το δίκτυο έχει συνέχεια αλλαγές. Πολλές βέβαια το τελευταίο καιρό έχουν γίνει γιατί κάποιοι δεν αντέχανε οικονομικά την αντιπροσώπευση και το ίδιο συμβαίνει βέβαια σε όλες τις εταιρείες.
Πάντως ακόμη σε κάλυψη το δίκτυο της Renault έχει σοβαρές ελλείψεις πχ Αρκαδία, Αργολίδα, Κομοτηνή είναι μεγάλοι νομοί χωρίς αντιπροσώπευση, ενώ και η κάλυψη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ελλειπής.
Στην Αθήνα πχ μια έκθεση Renault στους μεγάλους δρόμους πχ Κηφισίας,Συγγρού,Μεσογείων κλπ δεν υπάρχει.
-
στη Συγγρου δεν ειναι η ΡΕΝΚΑ..?
-
Εγω το χω ξαναπει οτι απο αντιπροσωπειες στην Αθηνα δεν λεει καμια...Μικρες, χωρις πολλα φωτα χωρις τιποτα...Μονο του Σφακιανακη η καινουρια ειναι αξιολογη και η αλλη που ειναι στη νεα Ιωνια ειναι ωραια μεγαλη και εχει ολα τ αυτοκινητα μεσα...
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
στη Συγγρου δεν ειναι η ΡΕΝΚΑ..?Το τελευταίο καιρό είναι κλειστή για ανακαίνιση! Δεν ξέρω αν ξαναάνοιξε αλλά και το επίσημο site δεν δίνει έκθεση στη Συγγρού!
-
@ samatistas και bibendum
Υπάρχει πρόβλημα οικονομικό. Γενικά η εμπορία αυτοκινήτων στενάζει.
Πάντως ο Σφακιανάκης ένα μικρό δίκτυο μέσα στο δίκτυο το φτιάχνει σιγά-σιγά.
Μην ψάχνετε να βρείτε καταστήματα με το όνομα του, ελέγχει ήδη κάποια μαγαζιά, χωρίς να φαίνεται αυτό μπροστά (κάτι μου θυμίζει αυτό, κάτι μου θυμίζει αυτό...)
Και μερικά από τα κενά που αναφέρει ο samatistas απ΄ ότι ξέρω θα καλυφθούν σιγά-σιγά με συνεργάτες του Σφακιανάκη.
Με τούτα και με τ' άλλα δεν θα μου κάνει εντύπωση αν στο μέλλον (δεν ξέρω πόσο κοντινο ή μακρινό) μπορεί να τον δούμε και γενικό αντιπρόσωπο Ελλάδας!Πολλά τέτοια μπορεί να δούμε στις αντιπροσωπεύσεις αυτοκινήτων.
Ήδη η BMW Hellas είναι με το ένα πόδι εκτός Ελλάδας και μάλλον την γενική αντιπροσωπεία της μάρκας θα αναλάβει ο Σπανός.Θα δούμε...
-
Εννοειτε οτι το χρημα καθοριζει ολες τις εξελιξεις...και ειμαι σιγουρος οτι αντι να δουμε περισσοτερες αντιπροσωπειες Renault θα βλεπουμε λιγοτερες αντιπροσωπειες γενικοτερα σε ολες τις μαρκες.
Οποτε το να μην εχει ενας νομος αντιπροσωπο δεν θα μας εκπλησει καθολου.
Απορω που δεν προχωρησε αυτο που λεγανε πριν καποια χρονια οτι την εμπορια αυτοκινητων θα μπορει να την αναλαβει ο καθενας και σ ενα μαγαζι θα υπαρχουν πολλες μαρκες. Ειναι η καταλληλη εποχη νομιζω να γινει κατι τετοιο.
-
H Extreme έκδοση του Megane RS με 300Hp
Σύμφωνα με το Autocar, η Renault εργάζεται πάνω σε μια ειδική έκδοση του Megane RS, η οποία από πληροφορίες θα αναπτύξει 300 hp. Του αυτοκινήτου ο τρέχον 2,0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος παραγωγής αναμένεται να λάβει ορισμένα τροποποιήσεις στην ECU που θα του επιτρέψει να προσφέρει το νέο επίπεδο ισχύος.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/07/h-extreme-megane-rs-300hp.html -
Και bye bye focus rs..
RENAULT FORUM