-
Μια παράμετρος στην επιλογή αυτοκινήτου είναι το κάθε πόσο πάς για
service. Παρατήρησα μάλιστα ότι, ακόμη και για λάδια να πάς στην
αντιπροσωπεία, τελικά όλο και κάτι σου βγάζουν.Όσοι έχουν τα παρακάτω μοντέλα, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι
ισχύει ο πίνακας όπως έχει ή υπάρχουν και χρονικοί περιορισμοί
π.χ κάθε 30.000 χλμ ή δύο χρόνια. To ρωτάω αυτό γιατί
δεν κάνω χιλιόμετρα, οπότε το 30.000 πάει ως και στα 3 χρόνια και
είναι χλιδή για εμένα γενικώς... εκτός αν ισχύουν και τα χρόνια.**```
Μοντέλο Service Λάδια
Citroen C4 1.6 30 10
Ford Focus 1.6 20 20
Mazda 3 sedan 20 10
Opel Astra 1.6 30 30
Toyota Corolla 1.6 30 15
Megane II Sedan 30 30Τί ισχύει?
-
Μια παράμετρος στην επιλογή αυτοκινήτου είναι το κάθε πόσο πάς για
service. Παρατήρησα μάλιστα ότι, ακόμη και για λάδια να πάς στην
αντιπροσωπεία, τελικά όλο και κάτι σου βγάζουν.Όσοι έχουν τα παρακάτω μοντέλα, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι
ισχύει ο πίνακας όπως έχει ή υπάρχουν και χρονικοί περιορισμοί
π.χ κάθε 30.000 χλμ ή δύο χρόνια. To ρωτάω αυτό γιατί
δεν κάνω χιλιόμετρα, οπότε το 30.000 πάει ως και στα 3 χρόνια και
είναι χλιδή για εμένα γενικώς... εκτός αν ισχύουν και τα χρόνια.**```
Μοντέλο Service Λάδια
Citroen C4 1.6 30 10
Ford Focus 1.6 20 20
Mazda 3 sedan 20 10
Opel Astra 1.6 30 30
Toyota Corolla 1.6 30 15
Megane II Sedan 30 30Τί ισχύει?
-
Μια παράμετρος στην επιλογή αυτοκινήτου είναι το κάθε πόσο πάς για
service. Παρατήρησα μάλιστα ότι, ακόμη και για λάδια να πάς στην
αντιπροσωπεία, τελικά όλο και κάτι σου βγάζουν.Όσοι έχουν τα παρακάτω μοντέλα, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι
ισχύει ο πίνακας όπως έχει ή υπάρχουν και χρονικοί περιορισμοί
π.χ κάθε 30.000 χλμ ή δύο χρόνια. To ρωτάω αυτό γιατί
δεν κάνω χιλιόμετρα, οπότε το 30.000 πάει ως και στα 3 χρόνια και
είναι χλιδή για εμένα γενικώς... εκτός αν ισχύουν και τα χρόνια.**```
Μοντέλο Service Λάδια
Citroen C4 1.6 30 10
Ford Focus 1.6 20 20
Mazda 3 sedan 20 10
Opel Astra 1.6 30 30
Toyota Corolla 1.6 30 15
Megane II Sedan 30 30Τί ισχύει?
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Μια παράμετρος στην επιλογή αυτοκινήτου είναι το κάθε πόσο πάς για
service. Παρατήρησα μάλιστα ότι, ακόμη και για λάδια να πάς στην
αντιπροσωπεία, τελικά όλο και κάτι σου βγάζουν.Όσοι έχουν τα παρακάτω μοντέλα, μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι
ισχύει ο πίνακας όπως έχει ή υπάρχουν και χρονικοί περιορισμοί
π.χ κάθε 30.000 χλμ ή δύο χρόνια. To ρωτάω αυτό γιατί
δεν κάνω χιλιόμετρα, οπότε το 30.000 πάει ως και στα 3 χρόνια και
είναι χλιδή για εμένα γενικώς... εκτός αν ισχύουν και τα χρόνια.**```
Μοντέλο Service Λάδια
Citroen C4 1.6 30 10
Ford Focus 1.6 20 20
Mazda 3 sedan 20 10
Opel Astra 1.6 30 30
Toyota Corolla 1.6 30 15
Megane II Sedan 30 30> >Τί ισχύει? Εκτος απο τα χιλιομετρα τα λαδια χαλανε και απο την απορροφηση υγρασιας.Γι'αυτο και υπαρχει και ο χρονικος περιορισμος.
-
Πάντα ισχύει και το 'Η' ή 30 ή 'Χ χρόνια' ή ανάλογα με τη λυχνία. Ισχύει το όποιο έρθει πρώτο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Πάντα ισχύει και το 'Η' ή 30 ή 'Χ χρόνια' ή ανάλογα με τη λυχνία. Ισχύει το όποιο έρθει πρώτο**Δεν μας λέτε και τα χρόνια όσοι έχετε τα αντίστοιχα μοντέλα ???
Ειδικά για το service γιατί τα λάδια τα αλλάζεις και αλλού? Τί ισχύει
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για τα παραπάνω μοντέλα?
** -
Απ' όσο ξέρω το πρώτο σέρβις γίνεται στα 30000χλμ ή στα 2 χρόνια (ότι έρθει πρώτο) στο Megane II. Λάδια αλλάζονται κάθε 15χιλ. χιλιόμετρα.
-
Ford Focus II 1.6 Ti-VCT , service **& ** λάδια κάθε 20.000 **ή ** 1 χρόνο. Όποιο δηλαδή από τα 2 ( χρόνος ή 20.000χλμ ) έρθει πρώτο πας για service .Μιας και το έφερε η κουβέντα για τα service,οι τιμές 'παίζουν' μεταξύ 100-150
-
Λάδια και φίλτρο λαδιού μπορείς να αλλάξεις οπουδήποτε. Συνήθως οι αντιπροσωπείες ειναι πιο ακριβές. Πάντως για λάδια μέχρι στιγμής (φουλ συνθετικά 5W-40) και φίλτρο πάνω απο 45-50 ευρώ δεν έχω δώσει, τόσο σε αντιπροσωπείες όσο και σε εξειδικευμένα.
-
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Ford Focus II 1.6 Ti-VCT , service **& ** λάδια κάθε 20.000 **ή ** 1 χρόνο. Όποιο δηλαδή από τα 2 ( χρόνος ή 20.000χλμ ) έρθει πρώτο πας για service .Μιας και το έφερε η κουβέντα για τα service,οι τιμές 'παίζουν' μεταξύ 100-150Service στο χρόνο??? Είναι αυτό επιβεβαιωμένο από την κεντρική
Ford???? Επικοινώνησες με τα 801 11 700 600 ή 801 11 701 601
που δίνουν?Γιατί...
α) Στα sites του focus (Ελλάδα/Εξωτερικό) δεν αναφέρουν ΠΟΥΘΕΝΑ
τον '1 χρόνο'β) Πρίν 6 μήνες οι εφημερίδες το ξανάγραψαν. Ότι οι αντιπρόσωποι
'εξυπονοούν' service στο χρόνο ενώ ο κατασκευαστής θέλει μόνο
ανάλογα με τα χιλιόμετρα ? (άσχετα με τα λάδια, τα λάδια θέλουν
άλλαγμα).Δηλαδή θα πρέπει στα 3 χρόνια (60.000) να αλλάξεις ιμάντα
χρονισμού ???? Εγώ, στο αρχείο μου άλλαξα 2 φορές στα 13 χρόνια
(η επόμενη είναι το καλοκαίρι) λόγω λίγων χιλιομέτρων.
Και το συνεργείο μου πίστεψέ με ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ κάθε χρόνο. -
Skoda Octavia I 1.8T, στο βιβλίο συντήρησης αναφέρει αν έχεις σταθερό ή μεταβλητό διάστημα σέρβις/αλλαγής λαδιών (μαζί πάνε αυτά). To σταθερό είναι 15.000 ή 1 χρόνος. Για το μεταβλητό, το αυτοκίνητο έχει κάποια έξτρα πράγματα για να το υπολογίζει ανάλογα με την χρήση. Ελάχιστο είναι τα 15.000, μέγιστο τα 30.000 ή 2 χρόνια.
Με κανονική χρήση, φτάνεις άνετα τα 30.000. Πρέπει να βάζεις λάδια με την προδιαγραφή VW 503.00.
Ιμάντα χρονισμού το μάνουαλ λέει στα 180.000, με πρώτο έλεγχο στα 90.000 και μετά κάθε 30.000χλμ. (Φίλος που τον έβγαλε στα 120.000, ήταν σε άριστη κατάσταση).Στα περισσότερα συνεργεία σου λένε για αλλαγές λαδιών νωρίτερα, χωρίς να σου λένε οτι αυτή είναι η δική τους γνώμη, και οι περισσότεροι κάτοχοι δυστιχώς δεν έχουν διαβάσει τις οδηγίες, ώστε να αποφασίσουν μόνοι τους. Οι πωλητές συνήθως ΔΕΝ είναι ενημερωμένοι, και όταν παραλάβεις το αυτοκίνητο σου λένε ότι θέλουν (εμένα μου είχαν πεί 7.500!).
Απ'ότι έχω καταλάβει το ίδιο μπάχαλο γίνεται και σε άλλες μάρκες, οπότε ψάξτο καλά πριν βγάλεις συμπέρασμα.
-
Ρε παιδιά, να σκεφτούμε λίγο λογικά. Όταν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές δίνουν διάστημα σέρβις 30k χλμ και πολλές φορές χωρίς ενδιάμεση αλλαγή λαδιών (π.χ. VOLVO), οι αντιπρόσωποι τί θα κάνουν? Θα κλείσουν τα μαγαζιά τους?
Μάλλον όχι, οπότε σκαρφίζονται το κόλπο με τον 1 χρόνο ή ότι 'για το καλό του αυτοκινήτου...μπλα μπλα... κάθε 5.000 χλμ...κτλ κτλ).
Είναι χαρακτηριστικό ότι ρωτώντας σε τρεις αντιπροσώπους για το νέο ASTRA (όταν το έψαχνα προ καιρού), άκουσα για service στα 30k και όσο για λάδια: ο ένας στα 10k, ο άλλος στα 15k και ο τρίτος κάθε χρόνο(!!!).
Γι' αυτό αναζητήστε το εγχειρίδιο συντήρησης του κατασκευαστή και απλά εφαρμόστε ό,τι λέει. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί την εγγύηση (έχει ακουστεί και αυτό) ή να αμφισβητήσει τον κατασκευαστή εάν εσύ ακολουθήσεις τις οδηγίες του. Αυτά. -
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Μάλλον όχι, οπότε σκαρφίζονται το κόλπο με τον 1 χρόνο ή ότι 'για το καλό του αυτοκινήτου...μπλα μπλα... κάθε 5.000 χλμ...κτλ κτλ).Μόλις επικοινώνησα με το 801 11 700 600 της Ford, εκεί με παρέπεμψαν
στο 210 5709900 και εκεί η γραμματέας με συνέδεσε τον 'ειδικό' ο
οποίος μου **επιβεβαίωσε ότι ισχύει κάθε 20.000 χλμ ή κάθε χρόνο. **Αντιπαρέθεσα ότι, σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, στα 3 χρόνια θα μου
'συμπεριφερθούν' με ένα πανάκριβο service σαν να είχα 60.000 ασχέτως
αν έχει τα μισά (και δεν μιλάμε για λάδια, βαλβολίνες κλπ). Και στα 5
χρόνια? Σαν να είχε 100.000 !Για παράδειγμα, στο Citroen μου το service των 120.000 που είναι και το
ακριβότερο, το έπιασα στα 12 χρόνια!!!Eίναι απίστευτο σε τί σε βάζουν να μπείς για τα πέντε χρόνια εγγύηση,
μέχρι επιτέλους περάσει η εγγύηση και να ακολουθείς το service
χιλιομετρικά όπως παντού στην Ευρώπη.Θα προσπαθήσω να βρώ άκρη στη Ford Europe γιατί κάτι βρωμάει.
Στη Mazda, Citroen τα service είναι καθαρά χιλιομετρικά. Εδώ βρωμάει
η εγγύηση των 5 ετών που πρακτικά την πληρώνεις γιατί θα κάνεις
5 υποχρεωτικά service και μάλιστα ένα των 100.000 είτε τα έχεις κάνει
τα 100 είτε όχι!!!!!! ΟΥΣΤ! -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Αντιπαρέθεσα ότι, σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, στα 3 χρόνια θα μου
'συμπεριφερθούν' με ένα πανάκριβο service σαν να είχα 60.000 ασχέτως
αν έχει τα μισά (και δεν μιλάμε για λάδια, βαλβολίνες κλπ). Και στα 5
χρόνια? Σαν να είχε 100.000 !ειναι σιγουρο αυτο ή ετσι υποθετεις?
-
Μια αλλαγούλα λαδιών κάθε χρόνο δεν βλάπτει πάντως.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Αντιπαρέθεσα ότι, σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, στα 3 χρόνια θα μου
'συμπεριφερθούν' με ένα πανάκριβο service σαν να είχα 60.000 ασχέτως
αν έχει τα μισά (και δεν μιλάμε για λάδια, βαλβολίνες κλπ). Και στα 5
χρόνια? Σαν να είχε 100.000 !To Octavia ~220Ε στα 30.000 και ~450Ε στα 60.000.
Δεν ξέρω πως θα σου φανεί, αλλά έχε υπόψη σου οτι είναι λογικό κάποια αναλώσιμα να κοστίζουν ακριβότερα για να κρατάνε τόσο πολύ. Πχ τα λάδια των 30.000χλμ και τα μπουζί των 60.000 δεν κοστίζουν όσο αυτά που βάζαμε κάποτε για 10.000χλμ.
-
Ποιά η διαφορά του μοτερ του XSARA 1.6 16V με το μοτερ του C4 1.6 16V και το πρώτο θέλει 'μεγαλο και καλά service' στις 20.000χλμ , ενώ το 2ο στις 30.000χλμ????
Μήπως ότι το 1ο έχει σχέση συμπίεσης 11:1 και το 2ο 9.6:1????
Εγώ πάντως αλλάζω λάδια και φίλτρο (full synthetic λάδι) κάθε 10.000χλμ, το φίλτρο αέρα K&N το καθαρίζω κάθε 10.000χλμ. και το φίλτρο γύρης του κλιματισμού το αλλάζω στον χρόνο.
Ένα άλλο θέμα με τα service είναι ..... πας για 50.000χλμ service (και καλά μόνο έλεγχος) και σου λένε, θέλεις τακάκια, δίσκους κλπ... τι θα πείς δεν τα κάνω???? Οπότε πάρτα στο κεφάλι τα 350€.....
Το καλύτερο είναι να γνωρίζεις τα βασικά για το αυτοκίνητο σου (βασικό να βρεις το επίσημο manual συντήρησης) και να τους ελέγχεις... πηγαίνεις και παρακολουθείς το service , βλέπεις τι αλλάζουν. (π.χ. οι δίσκοι του XSARA έχουν πάχος 22mm και πρέπει να αλλαχθούν όταν φθάσουν στα 18,5 - 19mm αν θυμάμαι καλά). Αν σου πει θέλεις δίσκους τους μετράς με το παχύμετρο και αποφασίζεις.
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Ποιά η διαφορά του μοτερ του XSARA 1.6 16V με το μοτερ του C4 1.6 16V και το πρώτο θέλει 'μεγαλο και καλά service' στις 20.000χλμ , ενώ το 2ο στις 30.000χλμ????Δε γνωρίζω συγκεκριμένα για την Xsara και το C4, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι μπορεί ο ίδιος κινητήρας να έχει πιο αραιά διαστήματα σέρβις ανάλογα με την ημερομηνία παραγωγής του αυτοκινήτου. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε κινητήρες που αποδείχτηκαν αξιόπιστοι και ως εκ τούτου δώθηκε η δυνατότητα στην εταιρία να αυξήσει τα διαστήματα των σέρβις με σκοπό τη μείωση του κόστους συντήρησης και την προσέλκυση νέων πελατών.
Πρακτικά λοιπόν και η Xsara ίσως να μην αντιμετώπιζε ποτέ προβλήματα αυξάνοντας τα διαστήματα ανάμεσα στα σέρβις, πρόκειται όμως για μια κίνηση με ρίσκο. -
Στο leon που πήρε φίλος μου το 2004 το βιβλιαράκι της συντήρησής του λέει λάδια κάθε 7.500 κμ , ενώ λέει όσα πουλήθηκαν από το 2005 οι αλλαγές έγιναν κάθε 15.000κμ! . Τα λάδια που του βάζουν στην αντιπροσωπία είναι συνθετικά... Πατέντες της seat για να διώξει τα τελευταία leon πριν το καινούριο...?
Φίλε zardoz δε νομίζω να ισχύει αυτό που λές... Άμα σε 5 χρόνια κάνεις 40.000 κμ δε θα σε αναγκάσουν να αλλάξεις πράγματα που δεν έχουν φθαρεί... Λάδια πάντως πρέπει να αλλάζεις το πολύ στο χρόνο ακόμα και αν δεν έχεις συμπληρώσει τα χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ποιά η διαφορά του μοτερ του XSARA 1.6 16V με το μοτερ του C4 1.6 16V και το πρώτο θέλει 'μεγαλο και καλά service' στις 20.000χλμ , ενώ το 2ο στις 30.000χλμ????
Δε γνωρίζω συγκεκριμένα για την Xsara και το C4, αυτό που ξέρω όμως είναι ότι μπορεί ο ίδιος κινητήρας να έχει πιο αραιά διαστήματα σέρβις ανάλογα με την ημερομηνία παραγωγής του αυτοκινήτου. Αυτό συμβαίνει συνήθως σε κινητήρες που αποδείχτηκαν αξιόπιστοι και ως εκ τούτου δώθηκε η δυνατότητα στην εταιρία να αυξήσει τα διαστήματα των σέρβις με σκοπό τη μείωση του κόστους συντήρησης και την προσέλκυση νέων πελατών.
Πρακτικά λοιπόν και η Xsara ίσως να μην αντιμετώπιζε ποτέ προβλήματα αυξάνοντας τα διαστήματα ανάμεσα στα σέρβις, πρόκειται όμως για μια κίνηση με ρίσκο.Εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά είναι παπατζιλίκια των τμημάτων μάρκετινγκ και απαυθύνονται στον αδαή χρήστη του αυτοκινήτου...... δηλαδή πιστεύει κανένας ότι το αμάξι από τα 30.000χλμ μέχρι τα 60.000χλμ θα χρειαστεί μόνο λάδια και φίλτρα???? Ουσιαστικά όλα τα service είναι κάθε 10.000χλμ , δηλαδή αν πάς σε μικρό service στις 40.000χλμ και σου πουνε θέλεις δίσκους και τακάκια τι θα πείς??? , άλλαξε τα στα 60.000???
Service στα 30.000χλμ - Μύθος ή πραγματικότητα