-
Xairete paides.
Thelw na kanw mia erwtisi.
O pateras mou exei ena Renault Megane tou 1998, to opoio ebgale ouk oliga problimata.
Eimaste loipon se fasi na to anallaxsoume me allo metaxeirismeno logw elleipsis xrimatwn.
(To Megane peritto na pw oti pianei 5.500 eurwpoula..)
Psaxnontas gia antikatastati,skeftomai Corolla,Civic kai Astra to proigoumeno. (1.4 kubika)
Lefta mexri 10.000 eurwpoula dinoume.
Exoune pesei sta matia mou kati Astra 2002 montelo me liga xiliometra..
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X. -
Xairete paides.
Thelw na kanw mia erwtisi.
O pateras mou exei ena Renault Megane tou 1998, to opoio ebgale ouk oliga problimata.
Eimaste loipon se fasi na to anallaxsoume me allo metaxeirismeno logw elleipsis xrimatwn.
(To Megane peritto na pw oti pianei 5.500 eurwpoula..)
Psaxnontas gia antikatastati,skeftomai Corolla,Civic kai Astra to proigoumeno. (1.4 kubika)
Lefta mexri 10.000 eurwpoula dinoume.
Exoune pesei sta matia mou kati Astra 2002 montelo me liga xiliometra..
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X. -
Xairete paides.
Thelw na kanw mia erwtisi.
O pateras mou exei ena Renault Megane tou 1998, to opoio ebgale ouk oliga problimata.
Eimaste loipon se fasi na to anallaxsoume me allo metaxeirismeno logw elleipsis xrimatwn.
(To Megane peritto na pw oti pianei 5.500 eurwpoula..)
Psaxnontas gia antikatastati,skeftomai Corolla,Civic kai Astra to proigoumeno. (1.4 kubika)
Lefta mexri 10.000 eurwpoula dinoume.
Exoune pesei sta matia mou kati Astra 2002 montelo me liga xiliometra..
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X. -
Αν το Corolla είναι το τωρινο Corolla αλλιώς Astra.
To Astra δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα πέρα από τον ιμάντα ο οποίος φαίνεται πως φθείρεται γρήγορα. Γενικά είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο.
-
Ε ΟΧΙ! αυτό πάει πολύ! μεταχειρισμένο OPEL;
να διαγραφεί το παρόν τόπικ ως προσβλητικό
(ακούς Krus; )
-
Ρωτάς εδώ για όπελ;;
Λοιπόν δεν ξέρω για το άστρα αλλά το κορσα μου του 2003, με 60.000κμ (πολλά κμ για 2 ετών αυτοκίνητο) ειχε τα εξής πέραν της κλασσικής συντήρησης.
- Αλλαγή βάσης κινητήρα στα 59.000κμ
- Αλλαγη παλάντζα 1-2ης σχέσης (εγγύηση)...
Σε γενικές γραμμές εγώ είμαι ευχαριστημένος γιατι το θεωρώ τίμιο αυτοκίνητο και το κόρσα αλλά και γενικά τα όπελ.
-
Ο χρήστης Χρήστος Αφ. έγραψε:
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X.Να προτιμήσεις τον Ιάπωνα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X.Να προτιμήσεις τον Ιάπωνα
Αυτή τώρα είναι αντικειμενική άποψη;;;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X.Να προτιμήσεις τον Ιάπωνα
+1
-
Συμφωνώ με τον nickolas: Corolla αν είναι αυτό που κυκλοφορεί ακόμα. Διαφορετικά Astra που σε σχέση με τα υπόλοιπα τουλάχιστον βλέπεται.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X.Να προτιμήσεις τον Ιάπωνα
+1
+2
Καμιά ψήφος στο Astra. Μυρίζομαι επέμβαση του rookie moderator
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
An dwsw ta 10.000 sto astra tha exw sigouri xrisi xwris problimata,i na protimisw ton Iapwna;;;
Euxaristw ek twn proterwn,
X.Να προτιμήσεις τον Ιάπωνα
+1
+2
Καμιά ψήφος στο Astra. Μυρίζομαι επέμβαση του rookie moderator
Μόλις πάει 5-1 το σκορ, θα το κλειδώσει το thread!!! (το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι?)
-
παρολα αυτα το civic προηγειται. εγω προσωπικα αυτο ψηφισα γιατι αν μιλαμε για αξιοπιστια ειναι Νο1. τ
ωρα για τα 10,000 δεν το εχω ψαξει για το τι Civic παιρνεις, αλλα για να το λες εσυ, θα ξερεις καλυτερα. -
Εχω το Astra που λες με χρονομισθωση απο μεγαλη εταιρεια ενοικιασεων η οποια απο συντηρηση κανουν μονο τα βασικα,του εχω κανει 120000χλμ.
σε 4 1/2 χρονια,το εχω βαλει σε Μεγαρα και Σερρες,εχουμε κανει αναγνωρισεις επανειλημενα για ραλλυ και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα.
Τα συμπερασματα δικα σου.
Για τα αλλα δυο που λες η μεν παλια corola εβγαζε προβληματα με τον κινητηρα,το δε civic μονο με την αντιροσωπεια και το κοστος των ανταλλακτικων να μπλεξεις καηκες.Εμπειρεια απο παλαιοτερο civic. -
Μεταχειρισμένη corolla, όχι όμως την στρογγυλοφάναρη με τον κινητήρα των 1300 κυβικών, αλλά εκείνη με τα παραλληλόγραμμα φώτα και τον κινητήρα των 1400 κυβικών. Με 10000 ευρώ βρίσκεις εύκολα ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο μάλιστα θα έχει ακόμα εγγύηση για 1-2 χρόνια.
-
Ο χρήστης PINATSIS KYRIAKOS έγραψε:
Για τα αλλα δυο που λες η μεν παλια corola εβγαζε προβληματα με τον κινητηρα,...H corolla 1.3 ποτέ δεν έβγαλε προβλήματα με τον κινητήρα. Είχαμε μάλιστα μια corolla 1.3, η οποία μέχρι τα 105000 χλμ που την αντικαταστήσαμε με την καινούργια είχε μπει στο συνεργείο μόνο για τα προβλεπόμενα σέρβις.
Ο κινητήρας που εμφάνισε κάποια προβλήματα στην αρχή και τα οποία λύθηκαν μετά ήταν ο 1.4 VVT-i. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε σε ορισμένα αυτοκίνητα το φαινόμενο του να χτυπάνε πιράκια με τη χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Κανένα όμως από αυτά δεν αντιμετώπισε πρόβλημα αξιοπιστίας. Η Toyota προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα στο πλαίσιο της εγγύησης σε όσα αυτοκίνητα παρουσιάστηκε και λανθασμένα κατά τη γνώμη μου προχωρούσε σε αντικατάσταση του εγκεφάλου με άλλον. Αυτό οδηγούσε σε μείωση κατά πολύ της απόδοσης του κινητήρα σε μια προσπάθεια να εξαλειφθούν τα πιράκια. Πρακτικά λοιπόν, είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς αν το αυτοκίνητο έχει 'προβληματικό' κινητήρα. Απλά με άδειο ντεπόζιτο βάζεις βενζίνη 95 οκτανίων και 'αφουγκράζεσαι' τη μηχανή, ελέγχοντας παράλληλα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου στο δρόμο. -
Japan...
-
[quote='citastak']Ρωτάς εδώ για όπελ;;
Λοιπόν δεν ξέρω για το άστρα αλλά το κορσα μου του 2003, με 60.000κμ (πολλά κμ για 2 ετών αυτοκίνητο) ειχε τα εξής πέραν της κλασσικής συντήρησης.
- Αλλαγή βάσης κινητήρα στα 59.000κμ
- Αλλαγη παλάντζα 1-2ης σχέσης (εγγύηση)...
-->Μεγαλε αν στα 60.000 κμ σου εβγαλε αυτα,να σου πω,οτι το Megane που πουλαμε ειχε βγαλει ακριβως αυτα λιγο πιο νωρις ισως.Βαση μηχανης και 1η,2α στην εγγυηση του ενος ετους τοτε...
Οπότε περαστικά.
Εγώ έλεγα στον πατερα μου να το δωσουμε το αμάξι έστω και πριν ένα χρόνο από τώρα και από τότε που το είπα πληρώσαμε άλλα 2.500 ευρωπουλα σε ζημιές..
Ψάξε κανένα Jazz η γνώμη μου. -
Να πω επίσης ότι βρήκα και το Corolla με τα παραλληλογραμμα φώτα και 1.4 VVTi με 8.500.
Απλα περιμενω να το δω,να μην είναι το ευρωπαικό (πενταθυρο) αλλά το γιαπωνέζικο..
Δυστηχώς αυτά γράφονται από έναν ΑΡΡΩΣΤΟ HONDAκια,ο οποίος έχει 'πουλήσει' γύρω στα 5 HONDA σε φίλους.Τους έχω πείσει δηλαδη να παρουνε ΗΟΝDA.
Απλα ο father δεν έχει χρήμα.... -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Για τα αλλα δυο που λες η μεν παλια corola εβγαζε προβληματα με τον κινητηρα,...
H corolla 1.3 ποτέ δεν έβγαλε προβλήματα με τον κινητήρα. Είχαμε μάλιστα μια corolla 1.3, η οποία μέχρι τα 105000 χλμ που την αντικαταστήσαμε με την καινούργια είχε μπει στο συνεργείο μόνο για τα προβλεπόμενα σέρβις.
Ο κινητήρας που εμφάνισε κάποια προβλήματα στην αρχή και τα οποία λύθηκαν μετά ήταν ο 1.4 VVT-i. Πιο συγκεκριμένα, παρατηρήθηκε σε ορισμένα αυτοκίνητα το φαινόμενο του να χτυπάνε πιράκια με τη χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Κανένα όμως από αυτά δεν αντιμετώπισε πρόβλημα αξιοπιστίας. Η Toyota προσπάθησε να λύσει το πρόβλημα στο πλαίσιο της εγγύησης σε όσα αυτοκίνητα παρουσιάστηκε και λανθασμένα κατά τη γνώμη μου προχωρούσε σε αντικατάσταση του εγκεφάλου με άλλον. Αυτό οδηγούσε σε μείωση κατά πολύ της απόδοσης του κινητήρα σε μια προσπάθεια να εξαλειφθούν τα πιράκια. Πρακτικά λοιπόν, είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κανείς αν το αυτοκίνητο έχει 'προβληματικό' κινητήρα. Απλά με άδειο ντεπόζιτο βάζεις βενζίνη 95 οκτανίων και 'αφουγκράζεσαι' τη μηχανή, ελέγχοντας παράλληλα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου στο δρόμο.Ακριβως αυτη την corolla ενοουσα με τον κινητηρα των 1.4 το δε προβλημα
ηταν αυτο ακριβως που περιγραφης το οποιο σε καποιες περιπτωσεις λογω κακης αντιμετωπισεις χρειαστηκε επισκευη του κινητηρα.Μιλαω για αυτοκινητα εταιρικα τα οποια σε μικρο χρονικο διαστημα ειχαν κανει αρκετα χλμ.Σε συνολο 40 περιπου αυτοκινητων παρουσιαστηκε σε 5 αυοκινητα.
Agora metaxeirismenou Astra;;;